Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#26 Nezávislé topení Webasto u P3 - XC60, XC70 do roku 2012
Michl v jiném tématu zmínil, že tyhle Webasto topení umí zapálit auto.
Mohl by Kuba (ale nejen on) sdělit svoje poznatky a třeba nějaký důvod, proč by se tak mělo bez varování stát? Myslím si, že topení musí už dávno dopředu dávat vědět kouřem nebo hlukem, že se něco začíná dít.
Pak je tu rozdíl mezi starší verzí a novější Vevo. V čem jsou ty rozdíly? Díky za ochytření.
Mohl by Kuba (ale nejen on) sdělit svoje poznatky a třeba nějaký důvod, proč by se tak mělo bez varování stát? Myslím si, že topení musí už dávno dopředu dávat vědět kouřem nebo hlukem, že se něco začíná dít.
Pak je tu rozdíl mezi starší verzí a novější Vevo. V čem jsou ty rozdíly? Díky za ochytření.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#27 Nezávislé topení Webasto u P3 - XC60, XC70 do roku 2012
Z toho zapálení mám osobně taky strach a detaily by mě zajímaly. Mám tam originální bufík a letos začal stávkovat - háže to chybu ohledně paliva, tak mám v plánu letos rozebrat, vyčistit, případně vyservisovat co bude potřeba a vrátit
Osobně se toho pak už tolik nebojím, když vidím, že to umí vyhazovat chyby a hlavně se snažím jednou za rok před sezónou provést ve Vidě ten kompletní test bufíku, což ničemu neuškodí.
Osobně se toho pak už tolik nebojím, když vidím, že to umí vyhazovat chyby a hlavně se snažím jednou za rok před sezónou provést ve Vidě ten kompletní test bufíku, což ničemu neuškodí.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#28 Nezávislé topení Webasto u P3 - XC60, XC70 do roku 2012
Ano u P3 jsou 2 druhy
Webasto TT-V ten ma v horaku keramiku, ktera praska a tudiz pak bufik huli, nechyta atd. Horet by nemel, pac nechyti.
Od 2012 se montoval TT-Vevo ten uz ma horak odparovaci a nema se v nem vubec co kazit.
Pokud uz se neco pokazi, meni se cely horak komplet, cena cca 5000-6000Kč podle typu.
U obou typu samozrejme muze pozlobit zhavici svicka, ale to ojedinele. Pak po cca 800hod u TTV dojde k SW locku a musi se prehrat SW a vymenit motorek ventilatoru, ten byva dost vyjety. U TTVevo SW Lock neni. Nicmene jsem uz u par kusu motorku menil. Sehnat se nedaji, ale par kusu mam skladem.
Osobne pokud montuji nekomu Bufika, tak pouze TTVevo. Ti jsou proste nejlepsi.
Dalsi co muze nastat, ze se pricpe palivova trubicka do horaku nekvalitnim palivem. To vetsinou pokud se dlouho nepousti, proto je doporuceno ho pustit i pres leto na cca 15min.
Limity pro spusteni u P3 jsou nasledujici.
Teplota chladici kapaliny pod 50°C a venkovni teplota pod 14°C
Hlavni a asi to nejdulezitejsi je zejmena u TT-V poustet ho minimalne na 15 min, pak se poskozuje keramika. TTVevo na to netrpi, ale je dobre mu cyklus dat take. Jeden cyklus je 50min. Pak lze spustit zas az pokud budou splneny podminky min teploty.
No a u P3 vubec nepouzivat Auto prihrev, ktery jde vypnout ci zapnout na budicich packou pod volantem. Jedinne vyuziti vydim pouze pri odjezdu z garaze a trada na dalnici. Rychly ohrev motoru.
Zde je prave problem, ze jakmile mate zaply Auto prihrev, ujedete 3km a chcipnete, bufik se natvrdo vypne bez dochlazeni. A to je prave ten kriticky moment, kdy se nici keramika u TT-V.
Nemene dulezite je pravidelne dobijet baterii bez ohledu zda se jezdi dlouhe ci kratke trasy. Ja osobne dobijim co tyden.
Webasto TT-V ten ma v horaku keramiku, ktera praska a tudiz pak bufik huli, nechyta atd. Horet by nemel, pac nechyti.
Od 2012 se montoval TT-Vevo ten uz ma horak odparovaci a nema se v nem vubec co kazit.
Pokud uz se neco pokazi, meni se cely horak komplet, cena cca 5000-6000Kč podle typu.
U obou typu samozrejme muze pozlobit zhavici svicka, ale to ojedinele. Pak po cca 800hod u TTV dojde k SW locku a musi se prehrat SW a vymenit motorek ventilatoru, ten byva dost vyjety. U TTVevo SW Lock neni. Nicmene jsem uz u par kusu motorku menil. Sehnat se nedaji, ale par kusu mam skladem.
Osobne pokud montuji nekomu Bufika, tak pouze TTVevo. Ti jsou proste nejlepsi.
Dalsi co muze nastat, ze se pricpe palivova trubicka do horaku nekvalitnim palivem. To vetsinou pokud se dlouho nepousti, proto je doporuceno ho pustit i pres leto na cca 15min.
Limity pro spusteni u P3 jsou nasledujici.
Teplota chladici kapaliny pod 50°C a venkovni teplota pod 14°C
Hlavni a asi to nejdulezitejsi je zejmena u TT-V poustet ho minimalne na 15 min, pak se poskozuje keramika. TTVevo na to netrpi, ale je dobre mu cyklus dat take. Jeden cyklus je 50min. Pak lze spustit zas az pokud budou splneny podminky min teploty.
No a u P3 vubec nepouzivat Auto prihrev, ktery jde vypnout ci zapnout na budicich packou pod volantem. Jedinne vyuziti vydim pouze pri odjezdu z garaze a trada na dalnici. Rychly ohrev motoru.
Zde je prave problem, ze jakmile mate zaply Auto prihrev, ujedete 3km a chcipnete, bufik se natvrdo vypne bez dochlazeni. A to je prave ten kriticky moment, kdy se nici keramika u TT-V.
Nemene dulezite je pravidelne dobijet baterii bez ohledu zda se jezdi dlouhe ci kratke trasy. Ja osobne dobijim co tyden.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#29 Nezávislé topení Webasto u P3 - XC60, XC70 do roku 2012
Vyčerpávající každopádně já tedy nejspíš budu mít v autě z 2009 ten TT-V a tady asi musím kapku nesouhlasit v té životnosti. Auto má najeto 220 tisíc, předchozí (PRVNÍ!!) majitel (do 125 tisíc) netušil, že má bufíka, takže bylo zapnuté pouze přihřívání motoru a nic jiného. Sám ho mam zapnuté taky, když sleduju teplotu motoru, je to v zimě hodně znát a věřím, že to té studené naftě, turbu a dalšímu prospěje. Samozřejmě ani s příhřevem nešlapu studený motor.
Když vypnu auto po ujetí 2km, bufík stále vrčí a jde z něj teplo (né viditelně, ale pokud dám ruku k výfuku), takže si nemyslím, že by se okamžitě vypnul, ale alespoň nějaký cyklus asi dodělá.
A jak píšu, najeto 220 tisíc a první problém kolem paliva.
Když vypnu auto po ujetí 2km, bufík stále vrčí a jde z něj teplo (né viditelně, ale pokud dám ruku k výfuku), takže si nemyslím, že by se okamžitě vypnul, ale alespoň nějaký cyklus asi dodělá.
A jak píšu, najeto 220 tisíc a první problém kolem paliva.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#30 Nezávislé topení Webasto u P3 - XC60, XC70 do roku 2012
Zivotnost je kus od kusu. Zalezi jak dlouho bezi.
Nicmene u meho TTVevo se fakt vypne a nedochladi.
3 roky z5 jsem daval novy horak pri montazi bufika. Letos planuji revizi.
Za ty 3 roky nabufikovano skoro 300 hodin
Nicmene u meho TTVevo se fakt vypne a nedochladi.
3 roky z5 jsem daval novy horak pri montazi bufika. Letos planuji revizi.
Za ty 3 roky nabufikovano skoro 300 hodin
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#31 Nezávislé topení Webasto u P3 - XC60, XC70 - TT-V a TTVevo
Upravil jsem nazev topicu, pac puvodni problem proc byl zalozen je vyresen. Tudiz nadale volna diskuze a zkusenosti.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#32 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Jasper bude mít Vevo jen ve funkci příhřevu. Má dochlazování po vypnutí motoru?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#33 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Zalezi jak dlouho bezel a v jake fazi cyklu je.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 750
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#34 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Zdravim...Dochlazuje. Bezi i po zastaveni z kratkych jizd...Nicmene,chci ba zimu urcite vyresit predehrev a spoustet bud dalk.ovladanim k vozu (1.) nebo samostatnym ovladacem (2.)....Jakub uz me prozradil,ze kdyz nebude casovec,nebude dalka...Hajnej rika to same,takze VDASH pro me asi nic neresi...Prijde me ro zvlastni,ze to nemaka bez toho casovace...Vzdyt trn VDASH ma preci pristup ke vsemu,tak mu posle info startu?...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#35 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Já říkám to, co Kuba
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 750
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#36 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
A nebo Kuba rika co Hajnej...oba mluvite stejne,musim vam verit.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#37 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Páč Hajnej se u mě radil.
Prostě zajeď k někomu co má VDASH, odemkněte CEM a nahrajte časovače a je to. Nebo Autorizák. Cenově + - stejně
Prostě zajeď k někomu co má VDASH, odemkněte CEM a nahrajte časovače a je to. Nebo Autorizák. Cenově + - stejně
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 AWD 151kW
#38 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Prosím mohl by mi dát někdo fundovanou odpověď na porovnáni továrního NT a NT typu webasto? Jsou si co do výkonu a funkcionality rovné?
Rozhoduji se o koupi XC70 III. Jeden vůz (dražší) ma tovární NT, druhý levnější žádné NT nemá. Má smysl koupit levnějši a NT nechat dodělat (bratru za 50 tis.) nebo je tovární NT plně dostačující?
Děkuji za odpovědi!
Rozhoduji se o koupi XC70 III. Jeden vůz (dražší) ma tovární NT, druhý levnější žádné NT nemá. Má smysl koupit levnějši a NT nechat dodělat (bratru za 50 tis.) nebo je tovární NT plně dostačující?
Děkuji za odpovědi!
_________________
Volvo XC70 D5 AWD Momentum 151kW MY2010
Volvo XC70 D5 AWD Momentum 151kW MY2010
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2924
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#39 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Nechci se plést, ale myslím, že zdejší člen Jakub to umí dodělat levněji a kompatibilita je shodná s tovární zástavbou.
Určitě se ti tady ozve.
Určitě se ti tady ozve.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#40 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
protože z toho udělá tovární zástavbu bo na to použije ty samé komponenty.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#41 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Ano, obe predchozi odpovedi jsou spravne.
Origo topeni je taky Webasto a komunikuje po Canu. Takze zastavba od nejakeho dealera Webasta je blba v tom smyslu, ze se musi furt myslet na ponechani nastaveni foukani na celni okno. Neumi si povidat s autem atd.
Origo ci ma zastavba je si rovnocena. Nemusi se resit ventilator, pac topeni si povida s autem a klimu si nastavi jakmile se spusti samo na okna.
Pak je tu moznost na budicich nastavit 2x časovač, primy start ci automaticky prihrev.
Origo topeni je taky Webasto a komunikuje po Canu. Takze zastavba od nejakeho dealera Webasta je blba v tom smyslu, ze se musi furt myslet na ponechani nastaveni foukani na celni okno. Neumi si povidat s autem atd.
Origo ci ma zastavba je si rovnocena. Nemusi se resit ventilator, pac topeni si povida s autem a klimu si nastavi jakmile se spusti samo na okna.
Pak je tu moznost na budicich nastavit 2x časovač, primy start ci automaticky prihrev.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#42 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Prosím trošku dovysvětlit.
Časovač chápu, nastavím si čas na kdy potřebuji mít vozidlo vyhřáté.
Přímý start - musím manuálně zapnout v autě, ano? Vypne se sám (při jaké teplotě?) Nebo musím opět já?
Automatický příhřev - ??
Děkuji
Časovač chápu, nastavím si čas na kdy potřebuji mít vozidlo vyhřáté.
Přímý start - musím manuálně zapnout v autě, ano? Vypne se sám (při jaké teplotě?) Nebo musím opět já?
Automatický příhřev - ??
Děkuji
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#43 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
je to podobné jako u P2
Přímý start - ručně zapnu (nebo nějakým ovladačem, telefonem...) a pak musím ručně vypnout, po ohřátí se sám nevypne, omezený bude jen časem, kdy běží (max 1 hodina?) (lze zapnou i u nenastartovaného motoru při nabité baterii a dostatku nafty)
Automatický příhřev - po nastartování motoru se automaticky nastartuje bufík (při splnění podmínek studený motor a venkovní teplota nižší než..., dostatek nafty) a po ohřátí na teplotu se automaticky vypne, nevýhoda je v tom, že po vypnutí motoru při běžícím bufíku (nedohřátém motoru), se může nekorektně ukončovat jeho cyklus (dle typu) a docela to trpí...
Přímý start - ručně zapnu (nebo nějakým ovladačem, telefonem...) a pak musím ručně vypnout, po ohřátí se sám nevypne, omezený bude jen časem, kdy běží (max 1 hodina?) (lze zapnou i u nenastartovaného motoru při nabité baterii a dostatku nafty)
Automatický příhřev - po nastartování motoru se automaticky nastartuje bufík (při splnění podmínek studený motor a venkovní teplota nižší než..., dostatek nafty) a po ohřátí na teplotu se automaticky vypne, nevýhoda je v tom, že po vypnutí motoru při běžícím bufíku (nedohřátém motoru), se může nekorektně ukončovat jeho cyklus (dle typu) a docela to trpí...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#44 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Dobře, děkuji.
Já měl vždy jen benzíny, proto přídavné topení vůbec neznám. U první V8 jsem nepoužíval (parkoval jsem pouze v garáži), teď bych občas rád vyzkoušel. Jestli bude vůbec funkční teď nemám při +15°C jak vyzkoušet.
Takže automatický příhřev jen pomůže rychlejšímu ohřátí, tím pádem zbytečnost, jak už psal Kuba.
Přímý start jsem našel v příručce max 50min., pokud nedokážu zapnout vzdáleně tak asi také vcelku zbytečnost (to už rovnou nastartuji).
Leda bych se bál ať mi s nastartovaným autem někdo, během mé nepřítomnosti, neodjede.
Já měl vždy jen benzíny, proto přídavné topení vůbec neznám. U první V8 jsem nepoužíval (parkoval jsem pouze v garáži), teď bych občas rád vyzkoušel. Jestli bude vůbec funkční teď nemám při +15°C jak vyzkoušet.
Takže automatický příhřev jen pomůže rychlejšímu ohřátí, tím pádem zbytečnost, jak už psal Kuba.
Přímý start jsem našel v příručce max 50min., pokud nedokážu zapnout vzdáleně tak asi také vcelku zbytečnost (to už rovnou nastartuji).
Leda bych se bál ať mi s nastartovaným autem někdo, během mé nepřítomnosti, neodjede.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2924
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#45 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Já na V8 používám přímý start pro zapnutí mobilem nebo dálkou. Příhřev motoru má smysl asi jen u nafty benzíny hřejou dostatečně.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#46 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Myslím že příhřevy beztak nejsou u benzínů aktivní. Nebo máš v menu možnost toto zatrhnout? Možná někde na severu v mínus milion se i toto hodí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2924
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#47 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
V menu to určitě nemám, možná to bude někde ve vidě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 41
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 ocean race
#48 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Limit pro aktivaci je myslím 14°C. Jde to ale vyřešit podchlazením čidla v zrcátku
_________________
XC70 P3 Ocean race
XC70 P3 Ocean race
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 426
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#49 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Mám za to, že 15°, ale je to někde v manuálu. Každopádně kde je ten sensor vnější teploty? Ve zrcátku kde?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 41
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 ocean race
#50 Nezávislé topení Webasto u P3 - V / XC60, V / XC70, S80 - TT-V a TTVevo, zkusenosti, postrehy a opravy
Zespoda řidičova zrcátka je takový malý výstupek.
_________________
XC70 P3 Ocean race
XC70 P3 Ocean race
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 42 Odpovědi
- 1583 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 35 Odpovědi
- 2769 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VPeterV
-
- 1 Odpovědi
- 1861 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od travex
-
- 6 Odpovědi
- 1189 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Majda
-
- 16 Odpovědi
- 3821 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko