Ahoj
Jen bych se chtěl ujistit že jsou jen dva typy d5 co mají 136kw a ty rozdíly jsou v hlavě a to konkrétně na uchycení horního silentbloku že starší co je ve V70 S60 XC90 tak má hrazdu a je chycená přes hrazdu (když koukám do auta) na pravé straně a nálevku na olej má na levé straně a novější co je v S80II a V70III tak má silentblok na levé straně u rozvodů a nálevku přes tři šrouby do víka na pravo u čerpadla takže u starší hlavy chybí nálitek u domečku termostatu do kterého se ten silentblok chytne
Jestli se mýlím zasvěťte mně do toho někdo prosím
Díky
Petr
typy D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 77
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
#1 typy D5
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#2 typy D5
D5 s označením T4 a T5 má taktéž rozdílný blok, jinou vanu........která nejde prohodit.
A také obráceně turbo, jiné vstřiky atd......
Prostě obojí je 136 kw, ale téměř všechno je jinak, takže kdyby někoho napadalo, že zkříží svoje
auto s jiným motorem, tak NE.
Viděl jsem jednou v XC70 P26 136 kw naroubovaný motor z P3 136 kw, a nebyl to pěkný pohled.
Soudruzi v DDR tam ten motor narvali, a ten nálitek na zavěšení motoru na hlavě, prostě odřezali flexou.
Zbytek byl bastl nevídaného kalibru
A také obráceně turbo, jiné vstřiky atd......
Prostě obojí je 136 kw, ale téměř všechno je jinak, takže kdyby někoho napadalo, že zkříží svoje
auto s jiným motorem, tak NE.
Viděl jsem jednou v XC70 P26 136 kw naroubovaný motor z P3 136 kw, a nebyl to pěkný pohled.
Soudruzi v DDR tam ten motor narvali, a ten nálitek na zavěšení motoru na hlavě, prostě odřezali flexou.
Zbytek byl bastl nevídaného kalibru
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 159
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
#3 typy D5
Když jsme tady u těch typů D5 Co jsem postřehl tak jsou 2 výkonové verze a třetí polestar. Co by jste doporučovali pro xc70 ročník 08-12. Jaké mají ty motory neduhy a je některý jistota ?
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 652 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majkls70
-
- 5 Odpovědi
- 352 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hájčus
-
- 20 Odpovědi
- 463 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 6 Odpovědi
- 414 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nosound89
-
- 3 Odpovědi
- 238 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy