Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo průměr
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo průměr
Ahoj,
na tohle jsem narazil. Možná jste již četli. O metodice by se dalo diskutovat, stejně jako o výsledcích ... nicméně, že by Volvo již nebylo vyjímečné svoji odolností?
Daniel
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/svedove-vyzkouseli-odolnost-novych-aut-proti-korozi-rada-z-nich-dal-rychle-rezne/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
na tohle jsem narazil. Možná jste již četli. O metodice by se dalo diskutovat, stejně jako o výsledcích ... nicméně, že by Volvo již nebylo vyjímečné svoji odolností?
Daniel
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/svedove-vyzkouseli-odolnost-novych-aut-proti-korozi-rada-z-nich-dal-rychle-rezne/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
ono ani nikdy nebylo, přijde mi to jako chiméra. Možná tak 850/V70I byly OK, jinak o nějaký špičkvoý antikorozní ochraně si nejsem jistej
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Geely.....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#4 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Asi vyfotím svojí V70I, když jsem jí umyl ani tam žádná hitparádaOndra. píše:ono ani nikdy nebylo, přijde mi to jako chiméra. Možná tak 850/V70I byly OK, jinak o nějaký špičkvoý antikorozní ochraně si nejsem jistej
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#5 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Hele, podle mě má Volvo jediný dvě prvenství, a to je nejdýl prosazovanej retro tvar karoserie a nadprůměrná bezpečnost a i tam je to sporný (možná bych radši místo toho dosadil první estate v závodech). Rozhodně to nejsou auta, který jsou notoricky bezproblémový, bezporuchový, nereznoucí, nejpohodlnější, nejlevnější na údržbu a vlastnictví atd. Každej vlastník to musí vědět. Možná jsou lepší, než většina dobovejch značek ve spoustě věcí, ale ne první.
Tušim, že Volvo možná bude luxus v antikorozce v 90. letech, kdy byl trh zaplavenej japoncema, který stáli za hovno, ale to neznamená, že je to něco extra.
Ale máme je rádi, no. Od Amazonu přes 240, 940 až k V70 vyčnívají z davu, ale opět ne jediný, nesmrtelný Němci šlapou na paty. Japonská tvorba 80-90. let taky stojí za to ! A z Evropy bych na první místo ve většine věcí stavěl Porsche, to dle mě nemá konkurenci - spolehlivost, preciznost výroby, bezpečnost, dostupnost dílů, jízdní vlastnosti... No, těžký rozhodování
Tušim, že Volvo možná bude luxus v antikorozce v 90. letech, kdy byl trh zaplavenej japoncema, který stáli za hovno, ale to neznamená, že je to něco extra.
Ale máme je rádi, no. Od Amazonu přes 240, 940 až k V70 vyčnívají z davu, ale opět ne jediný, nesmrtelný Němci šlapou na paty. Japonská tvorba 80-90. let taky stojí za to ! A z Evropy bych na první místo ve většine věcí stavěl Porsche, to dle mě nemá konkurenci - spolehlivost, preciznost výroby, bezpečnost, dostupnost dílů, jízdní vlastnosti... No, těžký rozhodování
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#6 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Hmmm, tedy nevím, ale co se týká koroze, tak tady bych asi oponoval. 850 a tuhle generaci moc neznám. Leč u platformy P2 (nejlépe předFL 1999-2004) je antikorozní úprava velmi dobrá. S každou další generací (P2FL, P3, P3FL, SPA?) se patrně akcionáři ptají "kde jsou naše zisky?" - "cože?" - "v zinku na kastlích našich zákazníků?" - "tak to ne pánové, chceme je vidět na našich kontech!" - tak s každou dalších generací je kvalita o stupeň horší. Další diskuse zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=65900
Za předpokladu, že kastle není "opískovaná" kamínky, příp. havarovaná - tak 15-20 let staré a běžně používané Volvo je na tom velmi dobře. Vždy musíme srovnávat se stejně starými vozy. Bejvalá S60 2002 300tkm byla zdola prakticky netknutá. Pozdější XC70 2006 200tkm už byla lehce do hněda. U S80 2007 220tkm jsou některé prvky kastle lehce povrchově oryšavělé. Na MY14 170tkm se budu muset podívat za rok na STK. Volvo mechoši budou mít asi reprezentativnější vzorek.
Je jasný, že dříve nebo později se koroze projeví a bude hodně záležet na celkové údržbě, na tom jak se kde moc solí a první příjdou slabá místa. Včerejší pohled na XC60 (tak kolem MY10-11 hádám) - kde kvetl blatník jak ve staré Š120 - mě dosti vyděsil. Ale neznám historii toho vozu. Taky si myslím, že čím "menší" Volvo, tím nižší cena, tím více ošulená ochrana.
/PL
Za předpokladu, že kastle není "opískovaná" kamínky, příp. havarovaná - tak 15-20 let staré a běžně používané Volvo je na tom velmi dobře. Vždy musíme srovnávat se stejně starými vozy. Bejvalá S60 2002 300tkm byla zdola prakticky netknutá. Pozdější XC70 2006 200tkm už byla lehce do hněda. U S80 2007 220tkm jsou některé prvky kastle lehce povrchově oryšavělé. Na MY14 170tkm se budu muset podívat za rok na STK. Volvo mechoši budou mít asi reprezentativnější vzorek.
Je jasný, že dříve nebo později se koroze projeví a bude hodně záležet na celkové údržbě, na tom jak se kde moc solí a první příjdou slabá místa. Včerejší pohled na XC60 (tak kolem MY10-11 hádám) - kde kvetl blatník jak ve staré Š120 - mě dosti vyděsil. Ale neznám historii toho vozu. Taky si myslím, že čím "menší" Volvo, tím nižší cena, tím více ošulená ochrana.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#7 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
U XC 60 je zle vymyslený odtok ktorý sa upcha blatom a presne v tom spodnom mieste to hrdzavie menil som už niejake blatniky a je tam plno blata takže preventivne demontovať podblatnik a vyčistiť.A ano ten blatnik oproti P2 je ako papierok2ucx píše:Hmmm, tedy nevím, ale co se týká koroze, tak tady bych asi oponoval. 850 a tuhle generaci moc neznám. Leč u platformy P2 (nejlépe předFL 1999-2004) je antikorozní úprava velmi dobrá. S každou další generací (P2FL, P3, P3FL, SPA?) se patrně akcionáři ptají "kde jsou naše zisky?" - "cože?" - "v zinku na kastlích našich zákazníků?" - "tak to ne pánové, chceme je vidět na našich kontech!" - tak s každou dalších generací je kvalita o stupeň horší. Další diskuse zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=65900
Za předpokladu, že kastle není "opískovaná" kamínky, příp. havarovaná - tak 15-20 let staré a běžně používané Volvo je na tom velmi dobře. Vždy musíme srovnávat se stejně starými vozy. Bejvalá S60 2002 300tkm byla zdola prakticky netknutá. Pozdější XC70 2006 200tkm už byla lehce do hněda. U S80 2007 220tkm jsou některé prvky kastle lehce povrchově oryšavělé. Na MY14 170tkm se budu muset podívat za rok na STK. Volvo mechoši budou mít asi reprezentativnější vzorek.
Je jasný, že dříve nebo později se koroze projeví a bude hodně záležet na celkové údržbě, na tom jak se kde moc solí a první příjdou slabá místa. Včerejší pohled na XC60 (tak kolem MY10-11 hádám) - kde kvetl blatník jak ve staré Š120 - mě dosti vyděsil. Ale neznám historii toho vozu. Taky si myslím, že čím "menší" Volvo, tím nižší cena, tím více ošulená ochrana.
/PL
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#8 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Cože? Jediná značka, co je před Volvem v pasivní bezpečnosti akorát Tesla, což je dáno hromadou baterek v podlaze, a užitím hromady hliníkových profilů.Krystof P. píše:nadprůměrná bezpečnost a i tam je to sporný
Ostatní značky nesahají Volvu ani po blatníky. Stačí se podívat na materiálové složení kastle. Nikdo mimo Volva neumí vyrábět tak velké dílce z vysokopevnostní oceli. Nehledě na to, že Volvo crashtestuje svá auta ze všech možných i nemožných stran, ostatní se snaží akorát vyhovět EuroNCAP, nebo NHTSA. Vrcholem této prasárny je rozdílné materiálové složení kastlí pro různé kontinenty. Tohle si Volvo nedovolí
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#9 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Ono celkově je karosérie pocitově tenčí i u té F-L P2, jak píše Pavel. Když jsem měl ještě obě V70 před barákem, tak stačilo poklepat na některý díl karoserie a bylo to zcela evidentní - ta F-L V70 má takovej "lacinější" zvuk. U před F-L to bylo v nadsázce, jak když klepeš na tank.
A počkejte, co s tím nakonec provedou žlutý tlamy, u těch patriotismus nehrozí, vykradou know-how a kopnou Volvo ze skály, jako to běžně dělají i v ostatních odvětvích průmyslu. Kdo si myslí, že Geely přišlo zachránit Volvo, je bez pardonu pitomec.
A počkejte, co s tím nakonec provedou žlutý tlamy, u těch patriotismus nehrozí, vykradou know-how a kopnou Volvo ze skály, jako to běžně dělají i v ostatních odvětvích průmyslu. Kdo si myslí, že Geely přišlo zachránit Volvo, je bez pardonu pitomec.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#10 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Ono to nebude jen o majitelích Volvo, ale i o neustále se zpřísňujících se emisních limitech. Nějaká procenta dolů naženeš optimalizací na motorech, ale pak chtě nechtě musí nastoupit odtučňovací kůra. A začneš s tím, co na tom autě není zas tak důležité ... třeba i těmi blatníky, nebo sílou plechu na vnější straně dveří. Pevnost dělá stejně jen rám a výztuhy
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2890
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#11 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Já asi fakt stárnu a měknu, protože v poslední době s Ejdouem víceméně souhlasím čím dál častějc, vod slepic po plechy, což mě samotnýho dost překvapuje...
Jinak mé volvo JE výjimečné. Svou spotřebou...
Jinak mé volvo JE výjimečné. Svou spotřebou...
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
#12 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Já měl možnost si opravdu detailně prohlídnout kastli u Blacka (V70I rok 98).
Na zvedáku, se sundanýma nárazníkama a podběhama.
Jedinou rez, kterou jsem na tom dvacetiletým autě našel, byla pod zadním nárazníkem, na pravým boku dole.
Prorezlá díra velikosti dvoukoruny a tu jsem nechal vyvařit.
Jinak je to auto netknutý.
Nejspíš to bude i tím, že celej svůj život jezdilo ve švajcu a pak stálo rok na zahradě v Čechách, než jsem ho koupil já.
Na druhou stranu u pracanta se toho taky moc nenajde a to jezdil jako taxík v Drážďanech.
První generaci předokolek, považuju v tomhle ohledu za výjimečnou.
U novějších už hodnotit nemůžu.
Na zvedáku, se sundanýma nárazníkama a podběhama.
Jedinou rez, kterou jsem na tom dvacetiletým autě našel, byla pod zadním nárazníkem, na pravým boku dole.
Prorezlá díra velikosti dvoukoruny a tu jsem nechal vyvařit.
Jinak je to auto netknutý.
Nejspíš to bude i tím, že celej svůj život jezdilo ve švajcu a pak stálo rok na zahradě v Čechách, než jsem ho koupil já.
Na druhou stranu u pracanta se toho taky moc nenajde a to jezdil jako taxík v Drážďanech.
První generaci předokolek, považuju v tomhle ohledu za výjimečnou.
U novějších už hodnotit nemůžu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#13 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Sporný v tom, že ač můžeš mít auto z čeho chceš, u reálný bouračky je to vždycky hlavně o štěstí. A daleko větší rozdíl udělá, jestli jezdíš v SUV, nebo sedanu, než v tom, jestli V70, nebo Superbem.eLzyx píše: Cože? Jediná značka, co je před Volvem v pasivní bezpečnosti akorát Tesla, což je dáno hromadou baterek v podlaze, a užitím hromady hliníkových profilů.
Ostatní značky nesahají Volvu ani po blatníky. Stačí se podívat na materiálové složení kastle. Nikdo mimo Volva neumí vyrábět tak velké dílce z vysokopevnostní oceli. Nehledě na to, že Volvo crashtestuje svá auta ze všech možných i nemožných stran, ostatní se snaží akorát vyhovět EuroNCAP, nebo NHTSA. Vrcholem této prasárny je rozdílné materiálové složení kastlí pro různé kontinenty. Tohle si Volvo nedovolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
#14 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Já mám teda na P2 2002 rezavé jen držáky výfuku, a takové díly mimo karoserii. Ale V40 kvete obstojně , leč sem ji trochu poléčil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#15 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Pri ošetrení podbehov pred zimou, som na S80 našiel len povrchovú hrdzu,
čo som ošetril konvertorom a farbou.
Inak na aute, čo sa týka korózie, vzhľadom na jeho vek a oproti iným (aj mladším) autám iných značiek super.
čo som ošetril konvertorom a farbou.
Inak na aute, čo sa týka korózie, vzhľadom na jeho vek a oproti iným (aj mladším) autám iných značiek super.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#16 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
tak aby ne, ty máš ještě Thorovo dítě.....to se o těch dnešních bazmekách říct nedá. Napříč značkmami, leskne se to jak psí kulky, komfort super,
jízdní vlastnosti též, ale o dlouhověkosti se mluvit nedá. Vůbec se Erwinovi nedivim, že si drží S90
jízdní vlastnosti též, ale o dlouhověkosti se mluvit nedá. Vůbec se Erwinovi nedivim, že si drží S90
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#17 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
S tou bezpečností: https://automix.denik.cz/zivot-ridice/ve-volvu-xc90-za-14-let-nikdo-nezemrel-tvrdi-pruzkum-z-britskych-silnic-20180419.html
/PL
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 360
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
#18 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Jediné, co mohu napsat, je, že moje XC70 MY06 je bez jediného kvítku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#19 Vozy 2018 - odolnost vůči korozi, test Švédsko, Volvo pr
Pro mě osobně, je právě toto jedním z důvodů proč zůstávam u Volva. Zkusil jsem Audi, BMW a jsem zpět, i když jak A6, tak 535D, X3 prostě jezdí lépe. Jen mě to zatím neláká do aktuálních platforem. Jsem konzerva zaseklá u S80.ok2ucx píše:S tou bezpečností: https://automix.denik.cz/zivot-ridice/ve-volvu-xc90-za-14-let-nikdo-nezemrel-tvrdi-pruzkum-z-britskych-silnic-20180419.html
/PL
Tak hlavně bězpečně a na pohodu. D.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek