Zkušenost s PU na S80
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13066
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#151 Zkušenost s PU na S80
Tyčka jo, ale ten zadní silent se musí srovnat, jinak bude rameno bouchat do rámu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#153 Zkušenost s PU na S80
Co na to říkali na geometrii?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13066
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#154 Zkušenost s PU na S80
Tu máš nákres zadního silentu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#155 Zkušenost s PU na S80
Raolsa: díky za ten nákres byl jsem to tedy zkontrolovat a mám to tam téměř přesně 40 mm, navíc rameno se ani při maximálním vyvěšení kola nedotýká rámu, takže to mám správně a už to rozdělávat nemusím ale díky moc za upozornění, člověk se stále učí
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13066
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#156 Zkušenost s PU na S80
Ještě mě napadlo, že Meyle dělá ty zadní silentbloky jinak, ta vnitřní část kouká z vnějšího kroužku na obě strany stejně, ne jako originál, který kouká na jedné straně víc a na druhé míň a proto se musí lisovat tak, že kouká z ramena.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#157 Zkušenost s PU na S80
jj, to mě taky napadlo, ale na horní straně byl ten silentblok delší, to vím. Nalisované to mám tak, že na spodní straně kouká cca 1-2mm ven. Bohužel jsem to neporovnal s obyč Febi silentblokem, který jsem odtud vylisoval. Nicméně, jak jsem to teď měřil, tak je ten silentblok přesně ve středu toho ramene, těch 40mm to vychází i od spodu toho silentbloku po horní hranu ramene.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#158 Zkušenost s PU na S80
Byl jsem teď o víkendu odhodlaný vyměnit ten velký silentblok v podélném rameni zadní nápravy za Powerflex, ale po zralé úvaze jsem si to rozmyslel.Tarkin píše: ↑23 úno 2020 15:37Také o nich teď přemýšlím. Už je máš na autě? Jak to šlo vyměnit?jirkaTDI píše: https://race-shop.cz/s60-2001-2009-v70-mk2-s80-mk1-2000-2007/76575-powerflex-predni-silentblok-zadniho-ramene-volvo-s60-v70-mk2-s80-mk1.html
Rád bych získal trochu jistoty do řízení, i přes mírnou ztrátu komfortu, teď mi to přijde hodně rozplavaný... (V70 P2)
Protože když to tak vidím, tak bez přípravku tam origo silent půjde asi jen těžko. Powerflex by mohl jít snáze.
Asi by to šlo udělat na autě, ale dostat ven ten původní silentblok by byla asi hrozná práce.
Nejlíp se to bude dělat, když se celá zadní náprava vymontuje z auta ven, což u FWD nebude žádná velká práce. A když už bude náprava dole, tak bych vyměnil rovnou všechny silentbloky (jen zbytek nebudu dávat do PU, ale dal bych gumové), ono např. ty v Y-rameni taky celkem vypadají, že by si po 350tkm zasloužily výměnu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#159 Zkušenost s PU na S80
měl jsem podobný nápad a skončil stejně, prostě dostat to ven na autě nelze...
fwd náprava ven sice asi není žádná hrůza, ale výfuk, brzdy....
fwd náprava ven sice asi není žádná hrůza, ale výfuk, brzdy....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#160 Zkušenost s PU na S80
Jen to sem přiložím. Už jsem to dával do jiného threadu, ale myslím, že to zde nesmí chybět.
PUR podložky pod šrouby poloos, dříve prodáváno pod Volvo číslem, dnes to není k sehnání. Vyřešil jsem tím klepání při rozjezdu.
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/poduszka-sruby-polosi-przedniej-volvo-1szt.html
PUR podložky pod šrouby poloos, dříve prodáváno pod Volvo číslem, dnes to není k sehnání. Vyřešil jsem tím klepání při rozjezdu.
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/poduszka-sruby-polosi-przedniej-volvo-1szt.html
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#161 Zkušenost s PU na S80
Jaké klepání máš na mysli?Tarkin píše: ↑19 kvě 2020 11:06 Jen to sem přiložím. Už jsem to dával do jiného threadu, ale myslím, že to zde nesmí chybět.
PUR podložky pod šrouby poloos, dříve prodáváno pod Volvo číslem, dnes to není k sehnání. Vyřešil jsem tím klepání při rozjezdu.
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/poduszka-sruby-polosi-przedniej-volvo-1szt.html
IMG_20200427_173620_copy_600x800.jpg
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#162 Zkušenost s PU na S80
Od koupení své S80, tzn 3 roky občas docházelo ke kovovému klepnutí při rozjezdu. Přisuzoval jsem to poloosam, postupně se dělal repas poloos a další tuna věcí, které jsem vyloučil a narazil jsem na tohle a pomohlo to.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13066
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#163 Zkušenost s PU na S80
Já ti nevím, ale selský rozum mi říká, že když je to vymlácené v tisícihranu, tak tomu nějaký špuntík z PU nemůže pomoct. To buď zalepit, ale to zase už nikdy nikdo nerozdělá, nebo vyměnit kloub a ložisko.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#164 Zkušenost s PU na S80
Oba venkovní klouby poloos jsou po kontrole, promazání, čištění ve stavu OK. Ložiska nehučí, nehází, jsou také ok. Měnit tohle všechno za nějakých 4-6 tisíc jen kvůli občasnému klepnutí?
Tohle vlákno je o zkušenostech. PUR podložky jsem koupil, dotáhl na předepsaný moment a pomohlo to, veškeré klepání je pryč.
Tohle vlákno je o zkušenostech. PUR podložky jsem koupil, dotáhl na předepsaný moment a pomohlo to, veškeré klepání je pryč.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#165 Zkušenost s PU na S80
Chystám se vyměnit silentbloky na předních ramenech, buď powerflexy nebo orignál ... jde to v pohodě nebo bud potřebovat nějaký extra nářadí? Je tam nějaký zádrhel na který je lepší být připraven? Díky
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#166 Zkušenost s PU na S80
potřebuješ něco, čím to vylisuješ a nalisuješ, prostě trubku adekvátního průměru na opření ramene a další na vylisování/nalisování
v případě gumových bacha na orientaci
zadní powerflex nemá futro, takže se nelisuje, jen se protlačí ten límec pur
v případě gumových bacha na orientaci
zadní powerflex nemá futro, takže se nelisuje, jen se protlačí ten límec pur
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#167 Zkušenost s PU na S80
A origo je to bez te podlozky? Neni pak ten sroub, teda jeho zavit moc kratky?Tarkin píše: ↑19 kvě 2020 13:53 Oba venkovní klouby poloos jsou po kontrole, promazání, čištění ve stavu OK. Ložiska nehučí, nehází, jsou také ok. Měnit tohle všechno za nějakých 4-6 tisíc jen kvůli občasnému klepnutí?
Tohle vlákno je o zkušenostech. PUR podložky jsem koupil, dotáhl na předepsaný moment a pomohlo to, veškeré klepání je pryč.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#168 Zkušenost s PU na S80
Zadní je v pohodě, na přední je potřeba si vyrobit přípravek viz video:
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13066
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#169 Zkušenost s PU na S80
No když by jsi tam dával originál (nebo náhradu, třeba od Lemforderu) tak žádný spešl přípravek potřeba není, jenom dvě trubky správného průměru a lis, protože silentblok se vylisovává i nalisovává od středu ramena ven. Ale pokud budeš dávat Powerflex, tak už ten přípravek potřeba je, protože to má ten debilní límec a musí se to lisovat z venku dovnitř.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#170 Zkušenost s PU na S80
Dám tam originály, lis nemám, bude stačit svěrák?raolsa píše: ↑25 kvě 2020 10:50 No když by jsi tam dával originál (nebo náhradu, třeba od Lemforderu) tak žádný spešl přípravek potřeba není, jenom dvě trubky správného průměru a lis, protože silentblok se vylisovává i nalisovává od středu ramena ven. Ale pokud budeš dávat Powerflex, tak už ten přípravek potřeba je, protože to má ten debilní límec a musí se to lisovat z venku dovnitř.
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13066
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#171 Zkušenost s PU na S80
Nebude.
Kdyby jsi chtěl, tak ti to přelisuju.
Kdyby jsi chtěl, tak ti to přelisuju.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#172 Zkušenost s PU na S80
Díky moc za nabídku, nakonec po zjištění ceny za výměnu v autorizáku to nechám udělat tam a mám to bez práce a rozdíl v ceně díly vs. servis tam není skoro žádnej
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#173 Zkušenost s PU na S80
Kolik si řekli?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#174 Zkušenost s PU na S80
Jako, ze Ti v autorizaku namontujou Tebou dodane PURy?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#175 Zkušenost s PU na S80
7600,- vč DPH se slevou na díly pro Volvo 8+ .... samotný ty silentbloky vyjdou do 5K, plus GEO... ten litr +- za to že pod to nemusím lézt mi přijde OK
Nene, sice jsem o nich uvažoval ale nechám tam dát origo
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek