Zkušenost s PU na S80
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#126 Zkušenost s PU na S80
Já bych dal originál...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#127 Zkušenost s PU na S80
Na pohodlí to není nijak zvlášť poznat, lehce víc budeš cítit rázy od kol. Ale dost se zlepší ovladatelnost.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#128 Zkušenost s PU na S80
Stejnou zkušenost mám s Lemförder silentama v předních ramenech u 850, hrozná měkota a to jsou v tomhle případě plné. Nezná někdo PU silenty od Parts Monster? Na S80 teda do ramen nemají, ale třeba i ty na motor... Tuhost, životnost ve srovnání s Powerflexama atd...Tod2 píše:tak musím konstatovat, že silentbloky Lemförder předních ramen (hlavně ten přední) jsou po roce a půl skoro v háji, respektive je to měkota
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#129 Zkušenost s PU na S80
Proč myslíš, že vyrábíme PUR? Protože i origo jsou měkké!Tod2 píše:tak musím konstatovat, že silentbloky Lemförder předních ramen (hlavně ten přední) jsou po roce a půl skoro v háji, respektive je to měkota
má někdo zkušenost, co tam dát?
PU asi nechci, ještě jsem přemýšlel o MeyleHD, ale má to cenu?
nebo rovnou jedině originál???
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#130 Zkušenost s PU na S80
Klidně si je tam dejte, rázy se přenesou dal na konstrukci podvozku a dojebeto jiné věci. Origo je origo a kdo chce bastlit je to jeho věc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#131 Zkušenost s PU na S80
Nemyslím, že origo byly měkké, jen se už trhaly stářím...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#132 Zkušenost s PU na S80
Tak si zkus koupit novéTod2 píše:Nemyslím, že origo byly měkké, jen se už trhaly stářím...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#133 Zkušenost s PU na S80
Jak funguje ten přední PU? Jako kluzné ložisko? PU se otáčí v pouzdru?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#134 Zkušenost s PU na S80
anoTod2 píše:Jak funguje ten přední PU? Jako kluzné ložisko? PU se otáčí v pouzdru?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#135 Zkušenost s PU na S80
nezkoušel někdo tyhle?
http://mpbs.pl/Komplet-tulei-wahaczy-przednich-MPBS-6601248-49-p2025
+ bych rád dal powerflexy do zadních podélných ramen - origo mi přijdou extrémně měkké
https://race-shop.cz/s60-2001-2009-v70-mk2-s80-mk1-2000-2007/76575-powerflex-predni-silentblok-zadniho-ramene-volvo-s60-v70-mk2-s80-mk1.html
Rád bych získal trochu jistoty do řízení, i přes mírnou ztrátu komfortu, teď mi to přijde hodně rozplavaný... (V70 P2)
http://mpbs.pl/Komplet-tulei-wahaczy-przednich-MPBS-6601248-49-p2025
+ bych rád dal powerflexy do zadních podélných ramen - origo mi přijdou extrémně měkké
https://race-shop.cz/s60-2001-2009-v70-mk2-s80-mk1-2000-2007/76575-powerflex-predni-silentblok-zadniho-ramene-volvo-s60-v70-mk2-s80-mk1.html
Rád bych získal trochu jistoty do řízení, i přes mírnou ztrátu komfortu, teď mi to přijde hodně rozplavaný... (V70 P2)
Naposledy upravil(a) jirkaTDI dne 05 led 2020 23:06, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#136 Zkušenost s PU na S80
Další možnost jsou ty PUR silentbloky ze skandixu.
To Volvoperformance, nemáte v plánu něco takového vyrábět pro P2?
Dobrá otázka, má někdo zkušenost s PUR na zadní nápravě S80?+ bych rád dal powerflexy do zadních podélných ramen - origo mi přijdou extrémně měkké
To Volvoperformance, nemáte v plánu něco takového vyrábět pro P2?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW
#137 Zkušenost s PU na S80
Byl by někdo schopen stručně popstat jak namontovat přední PUR silentbloky od Martina. Na co si dát pozor, jestli namazat a čím, někdo tu hovořil o ohrnování rantlu atd. Předem děkuji za každou radu
Jedná se mi o XC90 ale předpokládám, že to bude stejný
Jedná se mi o XC90 ale předpokládám, že to bude stejný
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#138 Zkušenost s PU na S80
Také o nich teď přemýšlím. Už je máš na autě? Jak to šlo vyměnit?jirkaTDI píše: https://race-shop.cz/s60-2001-2009-v70-mk2-s80-mk1-2000-2007/76575-powerflex-predni-silentblok-zadniho-ramene-volvo-s60-v70-mk2-s80-mk1.html
Rád bych získal trochu jistoty do řízení, i přes mírnou ztrátu komfortu, teď mi to přijde hodně rozplavaný... (V70 P2)
Protože když to tak vidím, tak bez přípravku tam origo silent půjde asi jen těžko. Powerflex by mohl jít snáze.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#139 Zkušenost s PU na S80
ještě to tam nemám, teprve to budu objednávat a kdoví, kdy se dostanu k výměně, auto pořád jezdí a času málo...
Ale to samý jsem si říkal taky, ten powerflex se nemusí lisovat, je dvojdílný, takže se jen naklepe z obou stran paličkou a je to.
Jinak na přední ramena nakonec budu dávat dopředu Skandix plné v kombinaci s gumovými Meyle HD vzadu, aby to bylo trochu měkčí, tak jsem zvědav. Kdyby to nefungovalo, tak dám dám PUR i dozadu do ramen.
Ale to samý jsem si říkal taky, ten powerflex se nemusí lisovat, je dvojdílný, takže se jen naklepe z obou stran paličkou a je to.
Jinak na přední ramena nakonec budu dávat dopředu Skandix plné v kombinaci s gumovými Meyle HD vzadu, aby to bylo trochu měkčí, tak jsem zvědav. Kdyby to nefungovalo, tak dám dám PUR i dozadu do ramen.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#140 Zkušenost s PU na S80
na přední nápravu ten přední jsem zrovna objednal ze skandixu ten PE, no jsem zvědav, co přijde, zadní ještě nevím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#141 Zkušenost s PU na S80
Problém bude spíš ty původní dostat ven, než tam namlátit ty Powerflexy.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#142 Zkušenost s PU na S80
skandix
výměna, až koupím i nějaký ten zadní
výměna, až koupím i nějaký ten zadní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#143 Zkušenost s PU na S80
Mám doma konečně přední silentbloky Skandix (zpracování top) a do podélného ramene zadní nápravy Powerflex. Začátkem května se konečně dostanu na dílnu, tak to tam pak nahodím a dám vědět, jak to funguje
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#144 Zkušenost s PU na S80
za kolik byl ten zadní na předek? protože 2600Kč mi přijde dost když Powerflex je za 900Kč
nebo ten zadní předek nemáš skandix?
nebo ten zadní předek nemáš skandix?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#145 Zkušenost s PU na S80
Poděl se pak i se zkušeností montáže.Mám doma konečně přední silentbloky Skandix (zpracování top) a do podélného ramene zadní nápravy Powerflex. Začátkem května se konečně dostanu na dílnu, tak to tam pak nahodím a dám vědět, jak to funguje
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#146 Zkušenost s PU na S80
Tod2: skandix jsem bral jen ten přední, zadní nechám zatím původní gumové, mám je v dobrém stavu, nedávno měněné, ale když mi to nebude vyhovovat, koupím asi powerflex.
Tarkin: jj, podělím, sám jsem zvědav
Tarkin: jj, podělím, sám jsem zvědav
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#147 Zkušenost s PU na S80
Tak přední ramena hotový... dělal jsem to na Volvu poprvý, takže mi to trvalo skoro celý den, trochu jsem se s tím pral, nejhorší bylo dostat ven původní přední silentblok, který byl v rameni za 15 let pěkně "přivařený" korozí.
Zadní silentbloky od Febi, které měnil minulý majitel a mají jen 40.000km najeto, už byly dost natržené, takže jsem je vyměnil za Meyle HD.
Na to, abych nalisoval přední PU silentbloky jsem si vyrobil z trubky přípravek, pořádně vybrousil a namazal díru v rameni a vklouzlo to tam krásně. Powerflexy do zadní nápravy jsem zatím nestihl, tak to zkusím teď o víkendu.
Jinak dojmy z jízdy jednoznačně pozitivní, auto mnohem méně cestuje po silnici, zpřesnilo se řízení, už auto nepůsobí tak nebezpečně
Jediné zkoršení je při přejezdu ostrých nerovností - kanál, velká dilatační spára apod. - jsou větší otřesy do kastle, ale nic hroznýho.
Nicméně pořád ten předek není úplně ideální, ve vyšších rychlostech to pořád plave, nejhorší je to při prudším brždění, kdy je cítit, jak se přední náprava "bortí" a uhýbá do stran.
Takže budu muset vyřešit ještě silentbloky na rámu. Dával už někdo tyhle vložky na diesela?
https://www.saabtuning.parts/index.php?cl=details&anid=1045552&pgNr=2
Váhám nad třemi možnostmi:
1) do starých silentbloků dát vložky (tak jak radí chlapíci z IPD ve videích na YT, jak je to hrozně easy a velké zlepšení ovaldatelnosti bez nutnosti výměny silentbloku…)
2) dát nové silentbloky
3) dát nové silentbloky a do nich vložky
Nechci zabít úplně všechen komfort, ale zase mám rád přesné jízdní vlastnosti... Nicméně asi udělám možnost 2), možná časem 3)
PS: kdyby někdo chtěl ty středové tyčky předního silentbloku do ramene, aby si je mohl dát do PU silentbloků od Volvoperformance, tak nechám za děkuji
Zadní silentbloky od Febi, které měnil minulý majitel a mají jen 40.000km najeto, už byly dost natržené, takže jsem je vyměnil za Meyle HD.
Na to, abych nalisoval přední PU silentbloky jsem si vyrobil z trubky přípravek, pořádně vybrousil a namazal díru v rameni a vklouzlo to tam krásně. Powerflexy do zadní nápravy jsem zatím nestihl, tak to zkusím teď o víkendu.
Jinak dojmy z jízdy jednoznačně pozitivní, auto mnohem méně cestuje po silnici, zpřesnilo se řízení, už auto nepůsobí tak nebezpečně
Jediné zkoršení je při přejezdu ostrých nerovností - kanál, velká dilatační spára apod. - jsou větší otřesy do kastle, ale nic hroznýho.
Nicméně pořád ten předek není úplně ideální, ve vyšších rychlostech to pořád plave, nejhorší je to při prudším brždění, kdy je cítit, jak se přední náprava "bortí" a uhýbá do stran.
Takže budu muset vyřešit ještě silentbloky na rámu. Dával už někdo tyhle vložky na diesela?
https://www.saabtuning.parts/index.php?cl=details&anid=1045552&pgNr=2
Váhám nad třemi možnostmi:
1) do starých silentbloků dát vložky (tak jak radí chlapíci z IPD ve videích na YT, jak je to hrozně easy a velké zlepšení ovaldatelnosti bez nutnosti výměny silentbloku…)
2) dát nové silentbloky
3) dát nové silentbloky a do nich vložky
Nechci zabít úplně všechen komfort, ale zase mám rád přesné jízdní vlastnosti... Nicméně asi udělám možnost 2), možná časem 3)
PS: kdyby někdo chtěl ty středové tyčky předního silentbloku do ramene, aby si je mohl dát do PU silentbloků od Volvoperformance, tak nechám za děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#148 Zkušenost s PU na S80
otočil jsi tu tyč na předním silentbloku?, montuje se opačně, než je na fotce...
a vypadá to Meyle HD líp než obyč? je tam vidět nějaké zesílení? já mám objednán zadní od Powerflex
na rámu zvol možnost č.2, č.3 můžeš dodělat i pak, výměna je celkem jednoduchá
a vypadá to Meyle HD líp než obyč? je tam vidět nějaké zesílení? já mám objednán zadní od Powerflex
na rámu zvol možnost č.2, č.3 můžeš dodělat i pak, výměna je celkem jednoduchá
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#149 Zkušenost s PU na S80
No, na to , že jsi ho tam nalisoval obráceně, to jde. Ta užší část hřídelky má být k rámu.
Jo a zadní silentblok máš taky nalisovaný blbě, má na jedné straně kousek koukat z ramena.
Jo a zadní silentblok máš taky nalisovaný blbě, má na jedné straně kousek koukat z ramena.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#150 Zkušenost s PU na S80
Ta tyčka se normálně otáčí, takže si jí pak na autě natočíš, jak potřebuješ
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek