TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#76 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Tak se taky přidám a obnovuji téma. Bohužel mi taky poslední dva týdny po zahřátí začíná kopat automat z R na D. Takže v nejbližší době chci udělat proplach pěkně ručně žádnou mašinou a také jsem se poptával po upgrade sw TCM, jak tady zaznělo, že by to mohlo pomoct. Moje otázka jaká je reálná cena sw TCM? Volal jsem na dvě (obě volvo dealer)místa a pokaždé mi byla řečena jiná cena. Cardion mě opět nezklamal. Tak pokud už někdo řešil tak prosím o cenu
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#77 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
U nás stojí TCM upgrade 370,- + diagnostika 450,- práce a následné řádné adaptace cca 1,5 hod. 945,-
Celkem tedy 1765,- bez dph, 2136,- vč.dph
Celkem tedy 1765,- bez dph, 2136,- vč.dph
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 6
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Vajkovce
- Vůz: vajkovce
#78 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Jakub Svoboda píše: ↑23 pro 2019 20:39 Adaptace je jednoduše řečeno znovu přispůsobení řazení převodovky v určitých definovaných jízdních režimech.
Vyřazovat na neutrál je blbost ač je to v některých případech SW tato funkce aktivní a převodovka sama vyřazuje aniž by o tom kdokoliv věděl. Ale nechá se to vypnout ve funkci Neutral Control.
A poslední otázka režim S. Je sekvenční řazení - jakoby manuální řazení. Takže když přesuneš volič na + - tak na + řadíš vyšší stupně a naopak. Já to nejvíce využívám když táhnu přívěs a chci jet prostě třeba na 3ku
Ako vlastne funguje ta prevodovka ked si volim sam rychlosti, zamkne hydromenic? Mam pocit ze v poloatomatickom rezime to menej zerie, najma pri rozjazdoch, ale aj spomalovani. Pri ustalenej jazde to az tak nevidno. Z hladiska zivotnosti prevodovky je jedno ci volim manualne alebo necham automat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#79 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Děkuji za názor cena luxusní.Tak se mi potvrdilo opět co jsem si myslel. Tak až zase budu někdy v Praze tak si to tam nechám u Vás dohrát. Cena sw TCM Cardion Brno pouhých 2500kc. Je to opravdu banda zlodějů a v Brně obvzlášť. Volal jsem pro zajímavost ještě do Průhonic a tam by bylo řečeno 1200kc. Když jsem se ptal jak je možný aby za stejnou věc měl každý autorizák takto rozdílnou cenu tak mi to nebyli schopni v Praze rozumně vysvětlit, že samozřejmě je potřeba vin a bla bla bla.
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#80 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Ma nekdo tipa kdo by adaptaci a upgrade sw zvladl v okolí ostravy? Mozna bych zkousl i Brno. Praha uz je docela z ruky.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#81 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
byl jsem s výměnou oleje tady: http://www.zp-automatic.cz
Velká spokojenost, pan Prokop je výbornej. Ty kopance mi po výměně dávaji zatím pokoj, ale nedělám si iluze. Prý načatej rozvaděč. Každopádně se automatům věnuje dlouho a umí.
Velká spokojenost, pan Prokop je výbornej. Ty kopance mi po výměně dávaji zatím pokoj, ale nedělám si iluze. Prý načatej rozvaděč. Každopádně se automatům věnuje dlouho a umí.
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#82 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Olej mám vyměněn před 10k spíš Chci ten update TCM a adaptaci.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#83 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
zkus se domluvit s Pavlem z D5T5 (je ze Zubří). myslím, že update TCM (pokud je k dispozici) by nebyl problém. a aktivovat kalibraci s tím, že než bys dojel domů, tak by se to vpodstatě zkalibrovalo (nebo by sis na to našel extra místo).
místní přezdívka je ok2ucx
místní přezdívka je ok2ucx
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#84 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Jen bacha na jeden ukon je potreba rovny usek 3km bez provozu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#85 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Díky zkusím se s ním spojit.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#86 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
který krok?Jakub Svoboda píše: ↑08 kvě 2021 14:07 Jen bacha na jeden ukon je potreba rovny usek 3km bez provozu
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#87 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Nominuji Višeň do této skupiny
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#88 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Ted nevim, ale jeden z poslednich, kdy musis jet 2500ot po urcitou dobu, jestli si to pamatuji dobremarekbm píše: ↑08 kvě 2021 19:15který krok?Jakub Svoboda píše: ↑08 kvě 2021 14:07 Jen bacha na jeden ukon je potreba rovny usek 3km bez provozu
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#89 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Domluv se s Davidem na adaptaci na Rusalce
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#90 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Jen bych si dovolil nesouhlasit s tím, že kopnutí při řazení "D" způsobuje rozvaděč.
To platilo do roku 2011, od tohoto roku se výrobci převodovek povedla jiná vrozená vada, kterou i samo Volvo
zmiňuje ve své servisní informaci. Tak jen kdyby to někdo chtěl za 30 tis. kč zkusit, tak to tím prosím vás není.
Nebojte, taky jsme to zkoušeli
To platilo do roku 2011, od tohoto roku se výrobci převodovek povedla jiná vrozená vada, kterou i samo Volvo
zmiňuje ve své servisní informaci. Tak jen kdyby to někdo chtěl za 30 tis. kč zkusit, tak to tím prosím vás není.
Nebojte, taky jsme to zkoušeli
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#91 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Tipuji, že David myslí toto ultra chujovinu za pár stovek.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#92 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Tak pokud by se to dalo hromadně na srazu Tak to asi nějaký po létech navštívím
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#93 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Na kolik vyjde oprava? +- autobusJakub Svoboda píše: ↑08 kvě 2021 21:04 Tipuji, že David myslí toto ultra chujovinu za pár stovek.
Kroužky AT.jpg
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#94 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Do Rusalky to nevydržím.
Chystám se na Service 2.0 a součástí je aktualizace TCM. Poradí někdo, jestli se nahrává i něco kolem adaptace převodovky, nebo to se musí udělat solo po Service 2.0?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#95 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Takže Višeň se ještě před návštěvou autorizáku a přehrání softů uklidnila a přestala kopat.
Je to zvláštní. Jediná nestandardní věc, byla návštěva pneuservisu, kde jsem ráno auto nechal a odpoledne vyzvedl. Pak to začalo kopat. Že by tam neuměli zacházet s autama, co mají automat? Taková moje domněnka.
Je to zvláštní. Jediná nestandardní věc, byla návštěva pneuservisu, kde jsem ráno auto nechal a odpoledne vyzvedl. Pak to začalo kopat. Že by tam neuměli zacházet s autama, co mají automat? Taková moje domněnka.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#96 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Hele, možná jenom domněnka, ale nám občas kopne když je velký vedro.
A taky jsem vypozoroval, že nemá ráda řazení z R na D, když je auto ještě v pohybu - to pak si kopne ještě několik dnů poté.
S autem jezdí převážně manželka a když mi jednou vezla a po vycouvání tam ještě při pohybu auta louskla D, tak jsem myslel, že ji uškrtim. Prej tak byla zvyklá ještě z Žirafy, kde je ale Aisin starý konstrukce a nechá si toho dost líbit.
Od té doby na to dává bacha a pokud venku není nad 28 tak je klid.
Jediný co zlobí je ve vedru při stání na D pak rozjezd - pokud se delší dobu stojí na brzdě a pak by se chtělo rychle vyjet, tak to chvíli nic nedělá a pak to kopne a rozjede se.
Stačí jen pomaleji pustit brzdu a je klid.
A taky jsem vypozoroval, že nemá ráda řazení z R na D, když je auto ještě v pohybu - to pak si kopne ještě několik dnů poté.
S autem jezdí převážně manželka a když mi jednou vezla a po vycouvání tam ještě při pohybu auta louskla D, tak jsem myslel, že ji uškrtim. Prej tak byla zvyklá ještě z Žirafy, kde je ale Aisin starý konstrukce a nechá si toho dost líbit.
Od té doby na to dává bacha a pokud venku není nad 28 tak je klid.
Jediný co zlobí je ve vedru při stání na D pak rozjezd - pokud se delší dobu stojí na brzdě a pak by se chtělo rychle vyjet, tak to chvíli nic nedělá a pak to kopne a rozjede se.
Stačí jen pomaleji pustit brzdu a je klid.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#97 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Nech si vypnout Neutral Control a rozjezdy pak budou zas stejne jako pri kratkem stani.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#98 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Věřím, že to tak bude, i sám David Patočka navrhuje nejprve zkusit toto. Jen to k němu mám trochu z ruky, tak jsem to zatím neřešil.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#99 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Tak to jsi mi to právě potvrdil. Takže za to můžou ti k****i v pneuservise.
EDIT: omlouvám se za vulgarismus....nešlo jinak.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 662
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#100 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
V pneuservisech neumí jezdit s automaty .
Mne u S40 mačkáním tlačítka na řadičce tlačítko poškodili tak, že bylo prasklé a nedrželo dobře v ose otáčení. Zjistil to až když přijel domů.
Pak jezdil jenom do pneuservisů, kde si s autem najedu a vyjedu sám.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat