TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#101 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Potvrzuji, takto mi zničili tlačítko na Supu při geometrii.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#102 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Kazdy s Vdash ti to vypne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#103 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Tak to myslíš, že bych mohl i sám si NC do vdash koupit a nahrát?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#104 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Jo.
Jen ted po zme jejich politiky uctů budes je muset pozadat o povoleni moznost toto delat.
Jinak nebudes mit tu spravnou ikonu........
Jen ted po zme jejich politiky uctů budes je muset pozadat o povoleni moznost toto delat.
Jinak nebudes mit tu spravnou ikonu........
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#105 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Jen potvrdím, že převodovka se uklidnila.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#106 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Vypnutí funkce Neutral Control řeší problém při stání v kopci, kdy padne na semaforu zelená, pustíte brzdu a auto couvne kus dozadu a kopne.
Je to sice řešení tohoto problému, ale na úkor toho, že auto zase zůstává při zařazeném D neustále v tahu a nekomfort vibrací musíte omluvit.
Kopanec při řazení D a R je zase věc něčeho jiného, tam dochází k úniku tlaku uvnitř systému. To jsou ty teflonové kroužky, které výrobce v roce 2011
začal kombinovat s termoplastem, a takto to dopadlo.
SW a adaptace to částečně řeší, ale ne u všech převodovek. Záleží na velikosti úniku a opotřebení převodovky.
Asi bych to přirovnal prasklé hadici, omotané americkou páskou. Furt to teče, ale méně......tak víc otevřeme kohout a je to.
Funguje to, ale není to opravené.
A pokud má někdo zkreslené představy, tak tyto teflonové kroužky jsou uvnitř převodovky a je to oprava začínající na 27tis. czk
Je to sice řešení tohoto problému, ale na úkor toho, že auto zase zůstává při zařazeném D neustále v tahu a nekomfort vibrací musíte omluvit.
Kopanec při řazení D a R je zase věc něčeho jiného, tam dochází k úniku tlaku uvnitř systému. To jsou ty teflonové kroužky, které výrobce v roce 2011
začal kombinovat s termoplastem, a takto to dopadlo.
SW a adaptace to částečně řeší, ale ne u všech převodovek. Záleží na velikosti úniku a opotřebení převodovky.
Asi bych to přirovnal prasklé hadici, omotané americkou páskou. Furt to teče, ale méně......tak víc otevřeme kohout a je to.
Funguje to, ale není to opravené.
A pokud má někdo zkreslené představy, tak tyto teflonové kroužky jsou uvnitř převodovky a je to oprava začínající na 27tis. czk
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#107 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Dobře vysvětleno - tedy to znamená že nás většina dřív či později navštíví Modřany.
Mě to dělá při zahřáté převodovce když několikrát přeřadím třeba při parkování - může to být projev tohoto problému?
Mě to dělá při zahřáté převodovce když několikrát přeřadím třeba při parkování - může to být projev tohoto problému?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#108 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
@Munga. Ano. Ano.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#109 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Každý to vidí jinak.
Někdo mi vozí ukázat svoje auto s pocitem, že mu to při řazení trochu připadá divné ......jako prokluz nebo co?
A ono tomu nic není, jen pán už žije v budoucím století bezestupňových převodů vodíkových vznášedel.
Naopak se často objevují lidé, kterým vůbec nevadí při zařazení "D" , že jim cvaknou zuby a krční obratle.
Takže komu to nevadí, tak nemusí nic opravovat
Někdo mi vozí ukázat svoje auto s pocitem, že mu to při řazení trochu připadá divné ......jako prokluz nebo co?
A ono tomu nic není, jen pán už žije v budoucím století bezestupňových převodů vodíkových vznášedel.
Naopak se často objevují lidé, kterým vůbec nevadí při zařazení "D" , že jim cvaknou zuby a krční obratle.
Takže komu to nevadí, tak nemusí nic opravovat
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#110 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Jedna zajímavost ohledně automatu S80. Čekal jsem, že to zase začne kopat s vyššíma teplotama a furt nic. Ptám se ženy (ta s vozem jezdí více), jestli ji to kope, taky nic. No a Pája říká, že od doby, co se rozkopala na chvíli Višeň, si dává pozor aby opravdu stála a byla prodleva při řazení R a D. Žádný rychlý zbrklý přeřazování.
No kupodivu ….nechci to zakřiknout….zatím stále v pohodě.
No kupodivu ….nechci to zakřiknout….zatím stále v pohodě.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#111 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Já teda pozoruju velký kopanec při přeřazení z P na R, ale pouze pokud auto stojí předkem z kopce (mírnýho, takový co drží samotný P bez ruční brzdy). A možná ještě to vedro je faktor.
Následný přeřazení z R na D už je ok...
Máte to někdo taky tak?
Následný přeřazení z R na D už je ok...
Máte to někdo taky tak?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#112 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
A mas vymeneny olej, udelany adaptace? Kolik se od toho najelo, kolik to ma najeto celkem?
EDIT: A jeste dodam, ze v tom "mirnym" uz mas idealne dat rucku... Brzda, Nko, rucka, pustit brzdu, brzda, Pcko.
Aneb pokud se auto samo hejbe, tak uz to neni rovina a je tam zbytecne pnuti na ten aretacni kolik.
EDIT: A jeste dodam, ze v tom "mirnym" uz mas idealne dat rucku... Brzda, Nko, rucka, pustit brzdu, brzda, Pcko.
Aneb pokud se auto samo hejbe, tak uz to neni rovina a je tam zbytecne pnuti na ten aretacni kolik.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#113 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Zkus fakt hodně šlápnout na brzdu při řazení. Ono kolikrát jako kopanec se může jevit i pitomý vyřazení zámku převodovky, kterej zaskakuje v "P".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#114 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Taky se kloním k teorii Zajsofta - "zabržděné" auto visí na převodovce. Už se mi 2x stalo, že jsem auto v kopci neparkoval já a přesně tohle jsem pozoroval. Rána jak se odjistil ten kolík. Fuj.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#115 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Zajsofte, jsem rád, že nejsem sám, kdo takto parking praktikuje.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#116 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
taky to tak dělám, jezdím ale s P2
nestačí u P3 s el. ručkou zatáhnout ručku před tím než tam dám P ?
nestačí u P3 s el. ručkou zatáhnout ručku před tím než tam dám P ?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#117 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Taky parkuji jako Zajsoft a obecně jako každý s citem pro techniku.
Bohužel už jsem se vezl jako spolujezdec s konstruktérem, který tam pere P před zastavením řka, že to na to musí být testováno.
Bohužel už jsem se vezl jako spolujezdec s konstruktérem, který tam pere P před zastavením řka, že to na to musí být testováno.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#118 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Pred domem mam uz vymackle 4 dulky, tak dam N, zhoupne se do dulku a pak P.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#119 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Tak ono vetsina lidi to neresi, pacz ani nema poneti co se tam deje, resp. ani nemaj potrebu nad tim premejslet a podle toho to pak vypada.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4780
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#120 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Přesně! Parkuju na štěrku...Jakub Svoboda píše: ↑21 čer 2021 15:42 Pred domem mam uz vymackle 4 dulky, tak dam N, zhoupne se do dulku a pak P.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#121 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Zajsoft: najeto 258k, olej před 24k, adaptace ne.
Každopádně díky za tip, zkusím praktikovat ten postup. Faktem je, že na pouhé P se auto vždy ještě docela zhouplo.
Holt zvyk z manuálu...ten kopec je tak mírný, že s manuálem by asi nikdo ručku nedával.
Každopádně díky za tip, zkusím praktikovat ten postup. Faktem je, že na pouhé P se auto vždy ještě docela zhouplo.
Holt zvyk z manuálu...ten kopec je tak mírný, že s manuálem by asi nikdo ručku nedával.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#122 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
S manuálem se v mírném kopci všechna váha opře do setrváku a pěkně stlačí ty pružiny v něm. To je taky špatně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#123 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Kdo chce svoje auto používat tak, aby mu vydrželo co nejdéle, tak před každým zaparkováním nejdříve auto pověsí na ruční brzdu a teprve
potom na P, nebo zařazenou jedničku.
Ale to nikoho v dnešní době nezajímá, takže je to vlastně fuk.........auto je spotřební zboží, tak se prostě spotřebovává.
potom na P, nebo zařazenou jedničku.
Ale to nikoho v dnešní době nezajímá, takže je to vlastně fuk.........auto je spotřební zboží, tak se prostě spotřebovává.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#124 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Zajsoft:
Olej měněný byl před nějakými 30tis., adaptace ne, a najeto je 258tis.
Je to ale irelevantní...jsem lama. Opravdu to chtělo dávat ručku. Přeřazení na R je pak téměř nepostřehnutelné.
Jediné, kdy nepozoruju rozdíl, je mezi postupem Tebou uváděným (brzda, Nko, ručka, puštění brzdy, brzda, Pčko) a zjednodušeným (brzda, ručka, Pčko). Možná opravdu u týhle elektronický parkovačky nedochází k "zakleknutí" do brzd jako u klasický, jak píše gigy? Je ale fakt, že kopeček je mírný, možná v prudším by rozdíl byl?
Každopádně díky moc.
Olej měněný byl před nějakými 30tis., adaptace ne, a najeto je 258tis.
Je to ale irelevantní...jsem lama. Opravdu to chtělo dávat ručku. Přeřazení na R je pak téměř nepostřehnutelné.
Jediné, kdy nepozoruju rozdíl, je mezi postupem Tebou uváděným (brzda, Nko, ručka, puštění brzdy, brzda, Pčko) a zjednodušeným (brzda, ručka, Pčko). Možná opravdu u týhle elektronický parkovačky nedochází k "zakleknutí" do brzd jako u klasický, jak píše gigy? Je ale fakt, že kopeček je mírný, možná v prudším by rozdíl byl?
Každopádně díky moc.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#125 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
škoda že to takhle nedělají v T6R s auty zákazníkůDavid Patočka píše: ↑21 čer 2021 23:49 Kdo chce svoje auto používat tak, aby mu vydrželo co nejdéle, tak před každým zaparkováním nejdříve auto pověsí na ruční brzdu a teprve
potom na P, nebo zařazenou jedničku.
Ale to nikoho v dnešní době nezajímá, takže je to vlastně fuk.........auto je spotřební zboží, tak se prostě spotřebovává.
ale oni vlastně nechtěj, aby se ty auta lidem nesrali
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)