TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
smidcze
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 199
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011

#76 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od smidcze »

Tak se taky přidám a obnovuji téma. Bohužel mi taky poslední dva týdny po zahřátí začíná kopat automat z R na D. Takže v nejbližší době chci udělat proplach pěkně ručně žádnou mašinou a také jsem se poptával po upgrade sw TCM, jak tady zaznělo, že by to mohlo pomoct. Moje otázka jaká je reálná cena sw TCM? Volal jsem na dvě (obě volvo dealer)místa a pokaždé mi byla řečena jiná cena. Cardion mě opět nezklamal😂😂😂. Tak pokud už někdo řešil tak prosím o cenu
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#77 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od David Patočka »

U nás stojí TCM upgrade 370,- + diagnostika 450,- práce a následné řádné adaptace cca 1,5 hod. 945,-
Celkem tedy 1765,- bez dph, 2136,- vč.dph
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 6
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Vajkovce
Vůz: vajkovce

#78 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od volvo_xc60 »

Jakub Svoboda píše: 23 pro 2019 20:39 Adaptace je jednoduše řečeno znovu přispůsobení řazení převodovky v určitých definovaných jízdních režimech.
Vyřazovat na neutrál je blbost ač je to v některých případech SW tato funkce aktivní a převodovka sama vyřazuje aniž by o tom kdokoliv věděl. Ale nechá se to vypnout ve funkci Neutral Control.
A poslední otázka režim S. Je sekvenční řazení - jakoby manuální řazení. Takže když přesuneš volič na + - tak na + řadíš vyšší stupně a naopak. Já to nejvíce využívám když táhnu přívěs a chci jet prostě třeba na 3ku

Ako vlastne funguje ta prevodovka ked si volim sam rychlosti, zamkne hydromenic? Mam pocit ze v poloatomatickom rezime to menej zerie, najma pri rozjazdoch, ale aj spomalovani. Pri ustalenej jazde to az tak nevidno. Z hladiska zivotnosti prevodovky je jedno ci volim manualne alebo necham automat?

smidcze
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 199
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011

#79 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od smidcze »

Děkuji za názor cena luxusní.Tak se mi potvrdilo opět co jsem si myslel. Tak až zase budu někdy v Praze tak si to tam nechám u Vás dohrát. Cena sw TCM Cardion Brno pouhých 2500kc. Je to opravdu banda zlodějů a v Brně obvzlášť. Volal jsem pro zajímavost ještě do Průhonic a tam by bylo řečeno 1200kc. Když jsem se ptal jak je možný aby za stejnou věc měl každý autorizák takto rozdílnou cenu tak mi to nebyli schopni v Praze rozumně vysvětlit, že samozřejmě je potřeba vin a bla bla bla.
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#80 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Kein »

Ma nekdo tipa kdo by adaptaci a upgrade sw zvladl v okolí ostravy? Mozna bych zkousl i Brno. Praha uz je docela z ruky.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 858
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#81 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od wolf »

byl jsem s výměnou oleje tady: http://www.zp-automatic.cz
Velká spokojenost, pan Prokop je výbornej. Ty kopance mi po výměně dávaji zatím pokoj, ale nedělám si iluze. Prý načatej rozvaděč. Každopádně se automatům věnuje dlouho a umí.
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#82 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Kein »

Olej mám vyměněn před 10k spíš Chci ten update TCM a adaptaci.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#83 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od marekbm »

zkus se domluvit s Pavlem z D5T5 (je ze Zubří). myslím, že update TCM (pokud je k dispozici) by nebyl problém. a aktivovat kalibraci s tím, že než bys dojel domů, tak by se to vpodstatě zkalibrovalo (nebo by sis na to našel extra místo).
místní přezdívka je ok2ucx
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#84 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jen bacha na jeden ukon je potreba rovny usek 3km bez provozu
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#85 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Kein »

Díky zkusím se s ním spojit.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#86 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od marekbm »

Jakub Svoboda píše: 08 kvě 2021 14:07 Jen bacha na jeden ukon je potreba rovny usek 3km bez provozu
který krok?
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#87 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od hajnej »

Nominuji Višeň do této skupiny 👍
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#88 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Jakub Svoboda »

marekbm píše: 08 kvě 2021 19:15
Jakub Svoboda píše: 08 kvě 2021 14:07 Jen bacha na jeden ukon je potreba rovny usek 3km bez provozu
který krok?
Ted nevim, ale jeden z poslednich, kdy musis jet 2500ot po urcitou dobu, jestli si to pamatuji dobre
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#89 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Jakub Svoboda »

hajnej píše: 08 kvě 2021 19:53 Nominuji Višeň do této skupiny 👍
Domluv se s Davidem na adaptaci na Rusalce
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#90 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od David Patočka »

Jen bych si dovolil nesouhlasit s tím, že kopnutí při řazení "D" způsobuje rozvaděč.
To platilo do roku 2011, od tohoto roku se výrobci převodovek povedla jiná vrozená vada, kterou i samo Volvo
zmiňuje ve své servisní informaci. Tak jen kdyby to někdo chtěl za 30 tis. kč zkusit, tak to tím prosím vás není.
Nebojte, taky jsme to zkoušeli :D :D :D
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#91 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Tipuji, že David myslí toto ultra chujovinu za pár stovek.
Kroužky AT.jpg
Kroužky AT.jpg (74.84 KiB) Zobrazeno 731 x
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#92 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Kein »

Tak pokud by se to dalo hromadně na srazu 😁 Tak to asi nějaký po létech navštívím 🤭
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#93 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Kein »

Jakub Svoboda píše: 08 kvě 2021 21:04 Tipuji, že David myslí toto ultra chujovinu za pár stovek.

Kroužky AT.jpg
Na kolik vyjde oprava? +- autobus
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#94 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od hajnej »

Jakub Svoboda píše: 08 kvě 2021 20:15
hajnej píše: 08 kvě 2021 19:53 Nominuji Višeň do této skupiny 👍
Domluv se s Davidem na adaptaci na Rusalce
Do Rusalky to nevydržím.
Chystám se na Service 2.0 a součástí je aktualizace TCM. Poradí někdo, jestli se nahrává i něco kolem adaptace převodovky, nebo to se musí udělat solo po Service 2.0?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#95 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od hajnej »

Takže Višeň se ještě před návštěvou autorizáku a přehrání softů uklidnila a přestala kopat.
Je to zvláštní. Jediná nestandardní věc, byla návštěva pneuservisu, kde jsem ráno auto nechal a odpoledne vyzvedl. Pak to začalo kopat. Že by tam neuměli zacházet s autama, co mají automat? Taková moje domněnka.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#96 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od shalibaba »

Hele, možná jenom domněnka, ale nám občas kopne když je velký vedro.
A taky jsem vypozoroval, že nemá ráda řazení z R na D, když je auto ještě v pohybu - to pak si kopne ještě několik dnů poté.
S autem jezdí převážně manželka a když mi jednou vezla a po vycouvání tam ještě při pohybu auta louskla D, tak jsem myslel, že ji uškrtim. Prej tak byla zvyklá ještě z Žirafy, kde je ale Aisin starý konstrukce a nechá si toho dost líbit.
Od té doby na to dává bacha a pokud venku není nad 28 tak je klid.
Jediný co zlobí je ve vedru při stání na D pak rozjezd - pokud se delší dobu stojí na brzdě a pak by se chtělo rychle vyjet, tak to chvíli nic nedělá a pak to kopne a rozjede se.
Stačí jen pomaleji pustit brzdu a je klid.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#97 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Nech si vypnout Neutral Control a rozjezdy pak budou zas stejne jako pri kratkem stani.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#98 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od shalibaba »

Věřím, že to tak bude, i sám David Patočka navrhuje nejprve zkusit toto. Jen to k němu mám trochu z ruky, tak jsem to zatím neřešil.

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#99 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od hajnej »

shalibaba píše: 14 kvě 2021 08:57
A taky jsem vypozoroval, že nemá ráda řazení z R na D, když je auto ještě v pohybu - to pak si kopne ještě několik dnů poté.
Tak to jsi mi to právě potvrdil. Takže za to můžou ti k****i v pneuservise.
EDIT: omlouvám se za vulgarismus....nešlo jinak.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 662
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

#100 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od VB »

hajnej píše: 14 kvě 2021 09:10
shalibaba píše: 14 kvě 2021 08:57
A taky jsem vypozoroval, že nemá ráda řazení z R na D, když je auto ještě v pohybu - to pak si kopne ještě několik dnů poté.
Tak to jsi mi to právě potvrdil. Takže za to můžou ti k****i v pneuservise.
EDIT: omlouvám se za vulgarismus....nešlo jinak.
V pneuservisech neumí jezdit s automaty :( .
Mne u S40 mačkáním tlačítka na řadičce tlačítko poškodili tak, že bylo prasklé a nedrželo dobře v ose otáčení. Zjistil to až když přijel domů.
Pak jezdil jenom do pneuservisů, kde si s autem najedu a vyjedu sám.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
Odpovědět

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“