Divný zvuk po startu D5
- Autor
- Zpráva
#1 Divný zvuk po startu D5
Ahoj, po nastartování D5 136 kW ve V70III poté, co stojí déle jak 3 minuty, se ozve takové divné cvakání, které najednou po cca 5 vteřinách rázem ustane. Nevíte, co to může být? Zdá se mi, že to vychází z krabičky uprostřed fotky. Odkaz na video se zvukem je zde https://www.youtube.com/watch?v=UbxDsRceITU"
- Přílohy
-
- IMG_3141.JPG (63.81 KiB) Zobrazeno 817 x
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#2 Divný zvuk po startu D5
egr ventil,už si nepamatuju, jestli je to A nebo B senzor,nebo jak byly rozdělený,ja ho měl ko, a měnil jsem ho, ted už mám egr off.tak není potřeba.Sání a vnitřek máš vyčištěnej?:-)
viz : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=23475&start=50
viz : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=23475&start=50
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
#3 Divný zvuk po startu D5
Supr, díky za navedení! Do trubek jsem koukal minulý rok v létě a byly v celku čisté, najeto cca 180.000 km. Rozhodně v nich nebyl takový sajrajt, jako jsi měl ty. Ale teď začalo zlobit táhlo vířivých klapek, tak se to možná zaneslo. Kouknu a uvidím.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#4 Divný zvuk po startu D5
než budeš měnit klapky D5, jestli teda budeš,určitě to sání před nima vyčisti,at si to nezas.ráš znova...Já mám pro jistotu egr off(a výměna dílu viz obr. Byl KO a auto začalo padat do nouzáku).Po výměně vše v pořádku a dal jsem EGR off.Pak jsem to všechno vyčistil a nakonec výměna Klapek D5,plus nové táhlo samozřejmně.Klapky z auta mám doma,byly v krásném stavu,ale kdo to mohl vědět.. Asi se o auto starali v NL,protože i výměna oleje v haldexu mě překvapila(relativně čistý olej,nezanesené čerpadlo atd.)
- Přílohy
-
- egr.PNG (86.45 KiB) Zobrazeno 660 x
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 25 Odpovědi
- 4935 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od martin.saroch
-
- 10 Odpovědi
- 2305 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 6 Odpovědi
- 1434 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 77 Odpovědi
- 4035 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nitty
-
- 13 Odpovědi
- 530 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kowo