Ma ucta pratele. Vyskakuje mi chyba:
284: ECM-644A Reset ventilu, vačkový hřídel. Pomalá regulace / chybný signál. Trvalá porucha
náhradní hodnota
- variabilní vačkový hřídel je vypnut
Možný zdroj
Chybná poloha
- popruh kamerového hřídele vyskočil z místa na zuby
-defektivní ventil pro resetování
-mechanická porucha v měřicí jednotce proměnné ventily
Chybné ovládání
-defektivní snímač polohy vačkového hřídele CMP
Ovládání příliš pomalé
- lehký olej
- špatná kvalita oleje
-defektivní ventil pro resetování
-mechanická porucha v jednotce VVT
Chybný příznak
-slabý výkon
Prelozil jsem to pres gugl
Je mozne, ze preskocil remen? To se mi nezda. Auto jezdi normalne, spotreba v normalu, nekouri...
Nedavno jsem nechaval delat rozvody. Nastavuje se pri tom nejak to VVT, ze by to za*jebali?
Olej jsem menil tento tyden aj s proplachem BG. Olej 10w40. Kvalitu oleje mi nerikejte
Muze byt vadne to cidlo?
Da se to pres diagnostiku seridit?
Co navrhujete?
Diky.
Chyba vačky na T5, 284: ECM-644A
- Autor
- Zpráva
#3 Vackovy hridel
Svencar Ostrava. Byly delane na zacatku listopadu, myslis, ze by to preskocilo po pul roce nebo se cbyba objevila az ted?
#4 Vackovy hridel
Nemyslím,že by to přeskočilo,spíše je otázka,jak je to nastavené.Nicméně může to dělat vadný solenoid,nebo zadrhávající se VVT. Olej který do toho liješ v tom nemá co dělat.cico píše:Svencar Ostrava. Byly delane na zacatku listopadu, myslis, ze by to preskocilo po pul roce nebo se cbyba objevila az ted?
#5 Chyba vačky na T5, 284: ECM-644A
Zkusim ten solenoid vycistit. Pravdepodobne to bude k nicemu, ale za pokus nic nedam. S olejem me nestras, tak jsem ted vahal jestli 5w50 nebo zustat na 10w40.
Bude tomu vadit jezdeni?
Bude tomu vadit jezdeni?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek