Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 26
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo V4O B4204 T3 02´
#1 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Zdravím všechny Volvisty a prosím o pomoc:
dnes jsem se pustil do výměny gum stabilizátoru u přední nápravy Volva V70 1.generace, nicméně netušil jsem, že to bude takovej problém. Tedy, že jsou gumy od výroby navulkanizované a jsou tam dané tak, že se musí odřezat a stabík obrousit a začistit jsem už tady zjistil. Nicméně jsem nezjistil jak vyndat celý stabilizátor abych je mohl vyměnit. Odšrouboval jsem držáky z nápravnice i tyčky stab., vyndal jsem zadní šrouby co vedou skrz silentbloky v nápravnici v naději, že poté stabilizátor vytáhnu. Povolil jsem i přední, ale stejnak jsem ho nedostal ven.
Myslíte, že vyndat i přední šrouby z nápravnice? Máte někdo s tím zkušenosti co to udělá?
Auto na heveru a nevím jak dál.
Nutno dodat Automat AWD
dnes jsem se pustil do výměny gum stabilizátoru u přední nápravy Volva V70 1.generace, nicméně netušil jsem, že to bude takovej problém. Tedy, že jsou gumy od výroby navulkanizované a jsou tam dané tak, že se musí odřezat a stabík obrousit a začistit jsem už tady zjistil. Nicméně jsem nezjistil jak vyndat celý stabilizátor abych je mohl vyměnit. Odšrouboval jsem držáky z nápravnice i tyčky stab., vyndal jsem zadní šrouby co vedou skrz silentbloky v nápravnici v naději, že poté stabilizátor vytáhnu. Povolil jsem i přední, ale stejnak jsem ho nedostal ven.
Myslíte, že vyndat i přední šrouby z nápravnice? Máte někdo s tím zkušenosti co to udělá?
Auto na heveru a nevím jak dál.
Nutno dodat Automat AWD
_________________
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Řízení si odmontoval od rámu?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 26
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo V4O B4204 T3 02´
#3 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Nikoliv
_________________
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 26
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo V4O B4204 T3 02´
#4 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Tedy odpojit řízení od nápravnice a ta se tak dostane níže a stabík půjde ven? Odpojit servo i z čepů? Nebo nechat viset na čepech a tyčí řízení...
_________________
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#5 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Pro 850, Robert, jestli to pomůže:
https://www.youtube.com/watch?v=3YIc0KguPpc"
https://www.youtube.com/watch?v=3YIc0KguPpc"
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#6 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Idealni, ja to psal z mobilu, ted sem chtel jit najit .PDF s navodem od IPD...Wolfram1944 píše:Pro 850, Robert, jestli to pomůže:
https://www.youtube.com/watch?v=3YIc0KguPpc"
Ono kdybych je v patek nemenil, tak bych to taky nevedel
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 26
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo V4O B4204 T3 02´
#7 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
ááááá zdá se, že jo. Zítra jdu na to. Díky
_________________
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Radsi prihodim:
https://www.ipdusa.com/files/product/644/PI-281%20FRONT%20BAR%20850%2070SERIES%20XC90%20S80%20S60.PDF
https://www.ipdusa.com/files/product/342/REAR%20SWAY%20BAR%20INSTALLATION%20INSTRUCTIONS.PDF
https://www.ipdusa.com/files/product/644/PI-281%20FRONT%20BAR%20850%2070SERIES%20XC90%20S80%20S60.PDF
https://www.ipdusa.com/files/product/342/REAR%20SWAY%20BAR%20INSTALLATION%20INSTRUCTIONS.PDF
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 26
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo V4O B4204 T3 02´
#9 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Měnil jsi to celé i se stabilizátorem? A ty gumy jsi měl zvlášť či jak je to na obrázku i s tím třmenem? Ke mě se dostaly samotné silentbloky, tak nevím jestli to půjde
_________________
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#10 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Měnil sem vše, tj. celý set od IPAD co je v tom návodu..
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#11 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Nejde to udělat na autě? Bez sundání stabilizátoru?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Pokud má nové uložení, které je prořízlé, tak ano...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 26
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo V4O B4204 T3 02´
#13 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Jenže na autě nejdou sundat ty třmeny. Musí se vyndat celej stabík ven. Mám samotný gumy, ale za nic nejdou rozdělit ty třmeny ve kterých jsou.
_________________
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 26
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo V4O B4204 T3 02´
#14 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Kde se to dá objednat? A jak dlouho to trvá?Zajsoft píše:Měnil sem vše, tj. celý set od IPAD co je v tom návodu..
_________________
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#15 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
IPD USA, cca 12k včetně dopravy/DPH/cla.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 26
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo V4O B4204 T3 02´
#16 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Mmm slušný, to si skoro mohu objednat originál. Vyndal jsem stabik ven a zjistil jsem že ten třmen je v celku, nejde rozdělit. Tudíž komplet novej stabík.... Nebo je jiná možnost?
_________________
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#17 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Pouze nový domeček s uložením, třeba od Skandixu...
A jinak kulový, originál má kolem 20mm, spíš min,
tohle má 25mm v předu i v zadu...
Nemluvě o tom jak je slabej boční plech na zadní torsce, ten bych na sériovém uřízl a dál tam tak 5mm...
A jinak kulový, originál má kolem 20mm, spíš min,
tohle má 25mm v předu i v zadu...
Nemluvě o tom jak je slabej boční plech na zadní torsce, ten bych na sériovém uřízl a dál tam tak 5mm...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#18 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Pokud máš v plánu si auto nechat, nevyměňuj jenom držáky stabíku, ale celý stabík klidně z vraku. Já tu chybu udělal obrousil a vyměnil a dopadlo to...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=62626
Začalo to reznout v místech kde se to obrousila a ta rez vs PU udělala svoje a byla tam pak vůle, cvakalo to, lítalo to všude možně, prostě ne...
Buď koupit IPD/Ultra racing ten 25mm upgrade, nebo sehnat od někoho nejlépe ve stejném průměru co pro tvé auto je-to se dá asi zjistit na skandixu podle vinu.
Např zajsoft právě prodává jeden
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=63955
A jinak k sundavání postačí ten návod bohatě Já to osobně dělal jen zvednutý na kozičkách + sundání zadních šroubů rámu + povolení předních šroubů rámu. Vyšroubování tyče řízení z rámu, povolení silentbloku za pravým předním kolem a při tom samozřejmě podepřít motor a tyč by měla jít ven jestli jsem na nic nezapoměl
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=62626
Začalo to reznout v místech kde se to obrousila a ta rez vs PU udělala svoje a byla tam pak vůle, cvakalo to, lítalo to všude možně, prostě ne...
Buď koupit IPD/Ultra racing ten 25mm upgrade, nebo sehnat od někoho nejlépe ve stejném průměru co pro tvé auto je-to se dá asi zjistit na skandixu podle vinu.
Např zajsoft právě prodává jeden
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=63955
A jinak k sundavání postačí ten návod bohatě Já to osobně dělal jen zvednutý na kozičkách + sundání zadních šroubů rámu + povolení předních šroubů rámu. Vyšroubování tyče řízení z rámu, povolení silentbloku za pravým předním kolem a při tom samozřejmě podepřít motor a tyč by měla jít ven jestli jsem na nic nezapoměl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#19 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
já kupoval od fy Tedgum jen ty gumy, vzadu už vyměněno, tam to bylo na pohodu, vpředu mne to teprve čeká, to bude horší, protože se musí spustit ten pomocný rám...
ale dávám tam zase gumy, navíc je o kousek menší ten vnitřní průměr, takže by se to mělo řádně stáhnout
nicméně jsem si říkal, že to musí jít bez sundání tyče, respektive že ty gumy sundám na autě, třeba vzadu byly z tyče utržené, no uvidím
ale dávám tam zase gumy, navíc je o kousek menší ten vnitřní průměr, takže by se to mělo řádně stáhnout
nicméně jsem si říkal, že to musí jít bez sundání tyče, respektive že ty gumy sundám na autě, třeba vzadu byly z tyče utržené, no uvidím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#20 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Na P80 ? Na V70 I Gen ? Vzadu teď nevím které gumy myslíš ale stabík tam nedrží v gumách ale pevně na šroubech... A přední je navulkanizován čili nevyměnitelný... Ale dá se udělat na autě pokud to rozklepeš od sebe tu kapličku přes tu navulkanizovanou gumu a pak můžeš začít odřezávat Ale jak jsem psal nedělal bych to, vydrží to pár měsíců a můžeš měnit znovaTod2 píše:já kupoval od fy Tedgum jen ty gumy, vzadu už vyměněno, tam to bylo na pohodu, vpředu mne to teprve čeká, to bude horší, protože se musí spustit ten pomocný rám...
ale dávám tam zase gumy, navíc je o kousek menší ten vnitřní průměr, takže by se to mělo řádně stáhnout
nicméně jsem si říkal, že to musí jít bez sundání tyče, respektive že ty gumy sundám na autě, třeba vzadu byly z tyče utržené, no uvidím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#21 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
no, mluvím samozřejmě o mé S80 MY06, spíš trochu sonduju, co za potíže mne čeká, takže sory, že se sem pletu...
vzadu mám stab přes gumy podobně jako vpředu, v obou případech jsou navulkanizované, ale vzadu byly z toho stabilizátoru úplně utržené
vzadu mám stab přes gumy podobně jako vpředu, v obou případech jsou navulkanizované, ale vzadu byly z toho stabilizátoru úplně utržené
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 26
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo V4O B4204 T3 02´
#22 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Takže sem byl u Srby na Jílovišti a origo cca 5-7 k podle typu, jsou tam 3. Napsáno na štítku na pravém hrnci - podle vínu to nezjistí.
Tedy nebude lepší koupit Ultra Racing 25 mm. Když už...
Tedy nebude lepší koupit Ultra Racing 25 mm. Když už...
_________________
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 26
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo V4O B4204 T3 02´
#23 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Berme v potaz, že bych šel do IPD či Ultra racing. Koukal jsem na to a všude mají pouze na 850 a to T5 či R. Nikoliv na B5254T AWD. Vim že 850 je stejná, ale co to AWD. Půjde to na moje auto?Zajsoft píše:Pouze nový domeček s uložením, třeba od Skandixu...
A jinak kulový, originál má kolem 20mm, spíš min,
tohle má 25mm v předu i v zadu...
Nemluvě o tom jak je slabej boční plech na zadní torsce, ten bych na sériovém uřízl a dál tam tak 5mm...
_________________
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#24 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Staci se podivat do VIDA a kouknout, zda to je stejne na FWD a AWD ci nikoliv...
Pripadne dej VINko...
Pripadne dej VINko...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 26
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo V4O B4204 T3 02´
#25 Výměna gum stabilizátoru u V7O 1.gen
Tak nakonec jsem objednal toto: https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/axle-mounting/stabilizer/stabilizer-mount-pe-polyethylene-kit-for-both-sides/1039032/
Uvidíme jak to bude fungovat. Po instalaci dám vědět jak to dopadlo.
Stabilizátor od UR ještě počká, přeci jenom mám na autě důležitější věci na dořešení - rozvody, výdech klikovky apod.
Zatím a díky
Uvidíme jak to bude fungovat. Po instalaci dám vědět jak to dopadlo.
Stabilizátor od UR ještě počká, přeci jenom mám na autě důležitější věci na dořešení - rozvody, výdech klikovky apod.
Zatím a díky
_________________
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
Volvo V40 B4204 T3 02´
Volvo V70 AWD B5254T 97´
Už není Volvo S40 B4204 S 98´
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 29 Odpovědi
- 4273 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 5 Odpovědi
- 241 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Basstl
-
- 4 Odpovědi
- 639 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od quaero
-
- 9 Odpovědi
- 1596 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 5 Odpovědi
- 174 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Filip_Matatko