Zdar jaxviňa!
mám na T-6 instalaci Magic 4 s reduktorem Magic 3. ovšem je to udělaný tak podivně, že je tam reduktor dvakrát. na každý tři vstřikovače jeden směšovač. v jednom z nich klekla membrána a plnej tlak navalil do vstřikovačů. doufám, že je nezmršil.
na reduktoru je napsaný, že umí na jeden vývod do 250koní a na dva vývody do 350koní.
samozřejmě mě napadá, jestli s tím nevydrbat snadno tak, že z jednoho reduktoru nevyšroubovat záslepku a z druhýho vývod a vyměnit je a mít ten porouchanej zaslepenej a druhej opatřit tak dvěma vývody. příležitostně ten porouchanej opatřit novou membránou.
teoreticky by měl kapacitou stačit jeden opatřený dvěma vývody. může nějak nestíhat? nebo proč tam mám dva reduktory?
je záslepka to s vnitřním šestihranem v(imbus) nebo s vnějším šestihranem?
Mimochodem když jsem zajel na diagnostiku LPG zařízení v Hradci Králové do firmy JK produkt. tam mi borec řekl, že je vadný MAP senzor.
Potom jsem čirou náhodou zastavil v Jičíně na ulici 17.listopadu i firmy, jejíž název mi trochu unikl, ale maj web lpg-jicin.cz a tam mi borec cvičně ten senzor namontoval problém trval dál. tak osahal komponenty a zjistil, že jeden reduktor je studenej, druhej teplej, položil mi pár otázek na chování auta před tím, než to kleklo a logicky odvodil, že to je reduktor. já nejsem na auta uplně kreten, ale jak funguje LPG zařízení přesně nevim.
HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13115
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001
Reduktory musí být teplé, jde do nich voda z chlazení a díky tomu se odpařuje LPG. Prozatímní úprava co navrhuješ, by mohla fungovat, ale musíš ten druhý reduktor úplně vyřadit, i přívod a vodu.
Zřejmě jeden reduktor nestíhal při zátahu a tak tam dali dva.
Zřejmě jeden reduktor nestíhal při zátahu a tak tam dali dva.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
- Bydliště: Brno
#3 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001
nemá někdo tušení, jestli záslepky s imbusem a vnějším šestihranem jsou jen záslepky nebo ukrývaj jiný překvapení?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 740
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#4 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001
Nerozumím tomu, proč se pouštět do provizorní opravy. Nebude to fungovat pořádně, protože jeden reduktor nebude stíhat...
Nejlepším řešením by bylo nemontovat Magic, ale už se stalo. Na druhou stranu, ty mimořádně nekvalitní komponenty mají snad levný.
To není ten vyhlášený Magic reduktor, co při poruše membrány začne tlakovat do vody, že ne? Mnoha lidem to poškodilo motor.
Nejlepším řešením by bylo nemontovat Magic, ale už se stalo. Na druhou stranu, ty mimořádně nekvalitní komponenty mají snad levný.
To není ten vyhlášený Magic reduktor, co při poruše membrány začne tlakovat do vody, že ne? Mnoha lidem to poškodilo motor.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2221
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#5 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001
Je to hlavne hlinikovej xindl, kterej proste zkoroduje a zacne to foukat do vody...HonzaA píše:To není ten vyhlášený Magic reduktor, co při poruše membrány začne tlakovat do vody, že ne? Mnoha lidem to poškodilo motor.
Staci nahradit necim jinym a je klid... A neni problem dat rovnou neco silnejsiho s dostatecnou rezervou, co udrzi tlak a ani nebude zamrzat pri plnym ceresu.
Dneska neni problem za par korun koupit reduktor na 350-400HP...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 740
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#6 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001
Co jsem mluvil s plynařem, co mu tam stálo nějaký Magicem odpálený Subaru, tak mluvil o membráně. Podobně jsem to slyšel i jinde. Ale třeba to má těch fatálních konstrukčních nedostatků na reduktorech víc.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2221
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#7 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001
Jop, ale obezne proste ten hlinik shnije, je to obecne problem Magicu uz od zacatku(kdyz pominu jaka je to obecne sracka)...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 174
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
#8 HL propan Magic 3 na S80 T-6 2001
Co misto toho?
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 2896 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 4 Odpovědi
- 4813 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Švícko
-
- 14 Odpovědi
- 560 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 3 Odpovědi
- 309 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 4 Odpovědi
- 304 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od honzs