Výměna podvozku s Nivomat tumiči za standardní provední
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#1 Výměna podvozku s Nivomat tumiči za standardní provední
Ahoj,
již nějakou domu řeším výměnu všech tlumičů vč. pružin. Na autě S60 T5, 191 kW rv. 2005 model 2006 mám sportovní podvozek ještě z výroby s Nivomaty na zadní nápravě. Řeším to díky tomu, že tlumiče v rámci zimního a letního provozu se jinak chovají. V zimě je auto jak žebřiňák, v létě je to docela v pohodě, i když už se to taky ozývá. Nivomaty zatím drží rovinu. Tlumiče už nejsou tak pružný jak když jsem auto kupoval. Jinak auto má najeto 234 000 km.
Procházel jsem NET a našel jsem na své auto pár firem s kompletními podvozkovými sety, např. KONI, BC Racing, Bilstein atd. Mé požadavky jsou, že bych rád zachoval sportovní charakter, standardní výška i snížení cca o 30 mm by mi nevadilo. Narazil jsem na jednu věc, že KONI sport vč. pružin jen na přední nápravu dělají tlumiče jako patrunu bez úchytu. Jen tento systém výměny na autě nemám a různě podomácku upravovat tlumič nehodlám. Některé sety jsou docela sofistikované na nastavení a to zase nejsem takový automobilový nadšenec co bude různě nastavovat.
Ještě jedna informace auto má vyměněny silentbloky na ramenou, stabilizační tyče, kosti a silentbloky na motoru. Jinak taky jsem poptal autorizovaný servis, ta částka i vč, 25% je dost děsivá.
Za cenu komplet setu od např. BC Racing mám pouze jen Nivomaty na zadek. Rád bych získal co nejvíce informací z reálné výměny. Co jsem zatím zjistil je, že Nivomaty se dají vyměnit za standardní tlumiče, ale je třeba vyměnit pružiny, uložení - misku v karosérii a vlastní tlumič.
Moje otázka je, jestli někdo tuto změnu již provedl, co všechno se měnilo v rámci auta, co jste kupovali za tlumiče a pružiny ? Řešil někdo i snížení auta ?
Předem dík
David
Jinak jsem to tady na fóru procházel a moc informací co bych potřeboval jsem nenašel
již nějakou domu řeším výměnu všech tlumičů vč. pružin. Na autě S60 T5, 191 kW rv. 2005 model 2006 mám sportovní podvozek ještě z výroby s Nivomaty na zadní nápravě. Řeším to díky tomu, že tlumiče v rámci zimního a letního provozu se jinak chovají. V zimě je auto jak žebřiňák, v létě je to docela v pohodě, i když už se to taky ozývá. Nivomaty zatím drží rovinu. Tlumiče už nejsou tak pružný jak když jsem auto kupoval. Jinak auto má najeto 234 000 km.
Procházel jsem NET a našel jsem na své auto pár firem s kompletními podvozkovými sety, např. KONI, BC Racing, Bilstein atd. Mé požadavky jsou, že bych rád zachoval sportovní charakter, standardní výška i snížení cca o 30 mm by mi nevadilo. Narazil jsem na jednu věc, že KONI sport vč. pružin jen na přední nápravu dělají tlumiče jako patrunu bez úchytu. Jen tento systém výměny na autě nemám a různě podomácku upravovat tlumič nehodlám. Některé sety jsou docela sofistikované na nastavení a to zase nejsem takový automobilový nadšenec co bude různě nastavovat.
Ještě jedna informace auto má vyměněny silentbloky na ramenou, stabilizační tyče, kosti a silentbloky na motoru. Jinak taky jsem poptal autorizovaný servis, ta částka i vč, 25% je dost děsivá.
Za cenu komplet setu od např. BC Racing mám pouze jen Nivomaty na zadek. Rád bych získal co nejvíce informací z reálné výměny. Co jsem zatím zjistil je, že Nivomaty se dají vyměnit za standardní tlumiče, ale je třeba vyměnit pružiny, uložení - misku v karosérii a vlastní tlumič.
Moje otázka je, jestli někdo tuto změnu již provedl, co všechno se měnilo v rámci auta, co jste kupovali za tlumiče a pružiny ? Řešil někdo i snížení auta ?
Předem dík
David
Jinak jsem to tady na fóru procházel a moc informací co bych potřeboval jsem nenašel
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 740
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#2 Výměna podvozku s Nivomat tumiči za standardní provední
Měnili jsme na Bifuelu nivomaty za normální tlumiče a je to jak říkáš. A nebyla to drahá akce. Misky se mění jen do určitého roku, pak jsou stejné. Tuším, že se dají vzít i z V70. Na naší S60 rok 2007 jsme je sice měnili, ale vypadaly úplně stejně jako na nenivomatovém autě, takže to asi nebylo nutné. Protože to auto má vzadu CNG nádrže, koupili jsme na to nové zátěžové pružiny kayaba přímo na S60 a je to fajn. Ani moc nestály.
Zrovna nedávno jsem si zahrával s myšlenkou koupě S60 T5 a četl o úpravách podvozku na S60 a dá se s tím hodně dělat a není třeba jít cestou, že z toho uděláš žebřiňák...já osobně bych klidně zůstal u standardních tlumičů, případně tam dal něco jen lehce sportovního. Někde jsem si uložil odkaz, ale zrovna ho nemůžu najít....ale snad to najdu. Když se mu pomůže, tak to auto není taková beznadějně tupá loď, jak jsem si myslel.
Zrovna nedávno jsem si zahrával s myšlenkou koupě S60 T5 a četl o úpravách podvozku na S60 a dá se s tím hodně dělat a není třeba jít cestou, že z toho uděláš žebřiňák...já osobně bych klidně zůstal u standardních tlumičů, případně tam dal něco jen lehce sportovního. Někde jsem si uložil odkaz, ale zrovna ho nemůžu najít....ale snad to najdu. Když se mu pomůže, tak to auto není taková beznadějně tupá loď, jak jsem si myslel.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#3 Výměna podvozku s Nivomat tumiči za standardní provední
B12Prokit od Billsteinu, cca 20k a není co řešit...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#4 Výměna podvozku s Nivomat tumiči za standardní provední
Ahoj, dík za informace,
na B12 od Bilsteinu jsem koukal a docela by to bylo v pohodě jen zas jsou přední tlumiče jen patrony bez úchytů na těhlici. Co jsem hledal tak,
výměna je pomocí flexi a vrtačky - rozebrání původních tlumičů a jejich úprava na vsunutí těch patron. Bohužel nejsem domácí kuti a asi bych nebyl klidný
mít takto udělaný tlumiče na autě.
David
na B12 od Bilsteinu jsem koukal a docela by to bylo v pohodě jen zas jsou přední tlumiče jen patrony bez úchytů na těhlici. Co jsem hledal tak,
výměna je pomocí flexi a vrtačky - rozebrání původních tlumičů a jejich úprava na vsunutí těch patron. Bohužel nejsem domácí kuti a asi bych nebyl klidný
mít takto udělaný tlumiče na autě.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#5 Výměna podvozku s Nivomat tumiči za standardní provední
To se mi nějak nezda, když je to kit, primo na daný auto, aby se to muselo, takhle bastlit...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#6 Výměna podvozku s Nivomat tumiči za standardní provední
Nepamatam si ze by som nieco take riesil
ked som ich montoval na s80II namiesto adaptivnych tlmicov.
Vsetko prebehlo bez komplikacii a drzi a jazdi to pekne
ked som ich montoval na s80II namiesto adaptivnych tlmicov.
Vsetko prebehlo bez komplikacii a drzi a jazdi to pekne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#7 Výměna podvozku s Nivomat tumiči za standardní provední
Ahoj,
tak jsem kontaktoval prodejce setu B12 od Bilsteinu a to BSR. Informace je taková, že set je rovnou namontovatelný přímo na těhlici jak je to standardem.
Vlastní přední tlumič, který je v setu je složen z patrony a vlastního futra s úchytem pro namontování. Jak mi bylo řešeno, tak v případě poškození tlumiče se dá vyndat jen patro a tu vyměnit.
Jinak KONI to má jen jako patronu a v návodu je postup s flexou. Jinak jsem ještě kontaktoval ´ještě aut. servis a přední sportovní tlumiče, které mám na autě stojí 5300,- vč. DPH kus, v případě montáže dávají 25% slevy. Jen je to řešení pro předek. Zadek nivo je cca 18000,- kus,
David
Jinak dík za Vaše informace.
tak jsem kontaktoval prodejce setu B12 od Bilsteinu a to BSR. Informace je taková, že set je rovnou namontovatelný přímo na těhlici jak je to standardem.
Vlastní přední tlumič, který je v setu je složen z patrony a vlastního futra s úchytem pro namontování. Jak mi bylo řešeno, tak v případě poškození tlumiče se dá vyndat jen patro a tu vyměnit.
Jinak KONI to má jen jako patronu a v návodu je postup s flexou. Jinak jsem ještě kontaktoval ´ještě aut. servis a přední sportovní tlumiče, které mám na autě stojí 5300,- vč. DPH kus, v případě montáže dávají 25% slevy. Jen je to řešení pro předek. Zadek nivo je cca 18000,- kus,
David
Jinak dík za Vaše informace.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 Výměna podvozku s Nivomat tumiči za standardní provední
Ja sem platil za set na S80 V8, 21k, brano pres Renocar, v CR mi udelali nejlepsi cenu...DavidJ píše:Ahoj,
tak jsem kontaktoval prodejce setu B12 od Bilsteinu a to BSR. Informace je taková, že set je rovnou namontovatelný přímo na těhlici jak je to standardem.
Vlastní přední tlumič, který je v setu je složen z patrony a vlastního futra s úchytem pro namontování. Jak mi bylo řešeno, tak v případě poškození tlumiče se dá vyndat jen patro a tu vyměnit.
Jinak KONI to má jen jako patronu a v návodu je postup s flexou. Jinak jsem ještě kontaktoval ´ještě aut. servis a přední sportovní tlumiče, které mám na autě stojí 5300,- vč. DPH kus, v případě montáže dávají 25% slevy. Jen je to řešení pro předek. Zadek nivo je cca 18000,- kus,
David
Jinak dík za Vaše informace.
Pres eBay, by se to dalo treba z Nemecka vzit o cca 2k levnejc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW
#9 Výměna podvozku s Nivomat tumiči za standardní provední
Prosím o radu, měnil jsem na XC90 (120 kW, 2005) zadní tlumiče. Byly tam ještě origo nivomaty, teď tam mám klasický tlumiče Sachs. No a dle očekávání auto sedí o pár cm níž. Potřeboval bych tedy poradit jaké tam dát pružiny. Většinou je v eshopech dělí na pružiny pro vozidla se standardním podvozkem a vozidla s vyrovnávacím systémem. Je v nich nějaký rozdíl co se týče tvaru? Dokázali byste mi tedy poradit nějaké konkrétní pružiny, které tam budou pasovat a zároveň budou tvrdší než ty původní nivomatový? Předem děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#10 Výměna podvozku s Nivomat tumiči za standardní provední
Ahoj nevím jak na xc90 ale 850 když nemá nivomaty tak má silnější pružiny.
Takže při přestavbě se mění i pružiny
Takže při přestavbě se mění i pružiny
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#11 Výměna podvozku s Nivomat tumiči za standardní provední
Tak tak, musíš vyměnit i pružiny za ty se "standardním podvozkem".
Bo "vyrovnávací systém" = nivomaty.
Bo "vyrovnávací systém" = nivomaty.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW
#12 Výměna podvozku s Nivomat tumiči za standardní provední
Takže to znamená, že mi tam ty pružiny pro standardní podvozek budou pasovat? = mají stejný tvar, jen jsou tvrdší?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek