s60 2.4 Pardubický kraj
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#1 s60 2.4 Pardubický kraj
Ahojte, prvně se omlouvám pokud sem zvolil špatné téma, ale nevím kam s tím (připadně prosím adminy, zda by to šoupli do správného oddělení). Našel by se někdo z Pardubického kraje kdo vlastní s60 s atmosférickým 2.4 motorem? Zajímalo by mě, jak moc se s tím dá/nedá jezdit, jestli to není moc liný. Všem díky za pomoc!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 34
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Vůz: S80 2.5Tdi, S60 2.4 125kw
#2 s60 2.4 Pardubický kraj
Nevim co myslis tim da/neda jezdit... 2.4 atmoska se rika, ze byl jeden z nejpovedenejsich motoru. Ja ho mam v S60, chtel jsem prodat protoze potrebuju spis kombika, ale prodej porad oddaluju a uz ani nevim jestli bych vubec prodal. 105kw mi prijde malo, ale 125kw coz mam docela uz jede pekne. A ten zvuk 5ti valu si pochvaluje kde kdo. Dlouhodoba 8.8 a to mu obcas docela nalozim.
Koukni do kategorie S60, jsou tam obtom napsany kvanta...
Koukni do kategorie S60, jsou tam obtom napsany kvanta...
_________________
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 s60 2.4 Pardubický kraj
103 i 125 kw jede do 3500 otáček stejně, rozdíl je znát až ve vyšších sférách.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#4 s60 2.4 Pardubický kraj
Išiel som s V70 103 kW a to bolo dosť zlé. Potom v ten istý deň, teraz už s našou S60 125 kW, a to bolo o poznanie lepšie. Testy len po meste, teda akcelerácie a rozbiehačky a kopec.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 77
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bad Zwischenahn
- Vůz: Volvo s60 2.4 103kw MY07 , chip na 135kw
#5 s60 2.4 Pardubický kraj
Ja mám 103kw verziu a Volvodiely v Nitre mi tam nahrali soft zo 125kw verzie, plus dáky ekochip 10kw... A nemôžem povedať, žeby to išlo zle. Spotreba 8,2l.
_________________
Volvo S60 2.4 103kw 2006, MY07... chip 135kw, Simons exhaust
Volvo S60 2.4 103kw 2006, MY07... chip 135kw, Simons exhaust
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 s60 2.4 Pardubický kraj
Usuzuju tedy jen podle výkonových křivek z grafů.hajnej píše:103 i 125 kw jede do 3500 otáček stejně, rozdíl je znát až ve vyšších sférách.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#7 s60 2.4 Pardubický kraj
Možno to bolo ťažšou V70 alebo s tým motorom niečo bolo ale pri akceleráciách to bol lekvár.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 10
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, 2.5t, 142kW, S60 2.4i 103kW
#8 s60 2.4 Pardubický kraj
Ahoj. Vlastním S60 2.4, 103 kW přes rok a denně s ní jezdím do práce atd.. Přišel jsem k ní náhodu a dnes doopravdy nelituji, byť jsem měl dvě 2,5t V70 a výkonu se také trochu obával. Není nic smutnějšího než auto, které prostě nejede. Ano, 2.5t jsou skvělé, ale opravdu spíš jako služební auta. Běžně jsem s nimi jezdil okolo 11.5. Turbo fouká a noha na plynu klasicky tuhne a ten zvuk, super. Domů však radím střídmost a ač je to k nevíře, s 2.4 se dá jezdit do 8l/100. ( https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/467-S60.html?fueltype=2&constyear_s=2001&constyear_e=2008&power_e=105 )
Výkon je vlastně plně dostačující. Motor se až podezřele svižně zvedá z nízkých otáček a na dálnici "200" také jede, byť jen o vteřinky později, což reálně není problém, jako spíš to, o kolik bodů chceš časem přijít. I na dálnici je tento motor doopravdy nejstřídmější ze všech benzínu, které jsem ve Volvu měl. Do města a na okresky ok, zkrátka velice dobrý a spolehlivý společník na každý den. S60 má pro mne jedinou stinnou stránku - velice malý rejd. Parkování bez rejdu umí v pražských uličkách a titěrných místech v podzemních garážích, při každodenním shonu "potěšit".. .2.4 103kW se zkrátka neboj. Většině běžných aut s tím stehně ujedeš nebo budeš držet krok a ušetřené peníze za chip tuning nech a servis.. Držím palce s výběrem.
Výkon je vlastně plně dostačující. Motor se až podezřele svižně zvedá z nízkých otáček a na dálnici "200" také jede, byť jen o vteřinky později, což reálně není problém, jako spíš to, o kolik bodů chceš časem přijít. I na dálnici je tento motor doopravdy nejstřídmější ze všech benzínu, které jsem ve Volvu měl. Do města a na okresky ok, zkrátka velice dobrý a spolehlivý společník na každý den. S60 má pro mne jedinou stinnou stránku - velice malý rejd. Parkování bez rejdu umí v pražských uličkách a titěrných místech v podzemních garážích, při každodenním shonu "potěšit".. .2.4 103kW se zkrátka neboj. Většině běžných aut s tím stehně ujedeš nebo budeš držet krok a ušetřené peníze za chip tuning nech a servis.. Držím palce s výběrem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#9 s60 2.4 Pardubický kraj
Všem moc díky za pomoc! Nakonec sem zjistil že další kámoš má ve V70 2.4 103kw tak sem se byl svézt. Jede to vcelku vpohodě, jen asi od 5000ot. se už nic moc neděje a jen to hučí. Ta 124kw by na tom měla být trošku líp teda, co sem tak pochopil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 398
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#10 s60 2.4 Pardubický kraj
Ahoj, mám chiplou 103kw V70 (viz podpis) a když potřebuju, tak umí jet pěkně svižně. A rozdíl před a po čipu jsem poznal pěkně. Takže pokud by nestačila, neboj se kontaktovat D5T5.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#11 s60 2.4 Pardubický kraj
možná už na to po těch skoro čtyřek letech taky přišel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#12 s60 2.4 Pardubický kraj
Určitě to méně žere, turbo si vezme 10 kombinovanou. Ale zas má 184kw místo 125kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 398
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#13 s60 2.4 Pardubický kraj
Jezis, sorry, nechapu jak jsem se dostal na takhle stare tema
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#14 s60 2.4 Pardubický kraj
Staré sice je, ale ekonomika provozu je v současné době velmi žhavé téma
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 19 Odpovědi
- 1336 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz
-
- 767 Odpovědi
- 97175 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 92 Odpovědi
- 17384 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 4 Odpovědi
- 1031 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mb.hk
-
- 10 Odpovědi
- 3193 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek