Taky to tak mám u 5-ti hrnku diesel 120 kW, D4. Ale mel jsem za to, ze ve filtru zůstává těch 5g jako nespalitelné množství. Za posledních 40 tis. km mi to narostlo z 5.3g na 5.7 g.
DPF
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 157
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
#201 DPF
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 157
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
#205 DPF
Já mám vypozorované, že se mi filtr zaplní a začne vypalovat za cca. 900 az 1100 km. Jezdím 80% mimo město, trasy min. 30 km. Couračky s Volvem nejezdím, na to mám Fiestu.
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 157
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
#210 DPF
Jasně a zřetelně
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 157
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
#212 DPF
Ptal ses na Car Scanner, tak to jsou zaznamenané a uložené data z ní. Vypíchl jsem ti tam jen ty teploty. A úvodní obrazovka appky vypada takto :
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 157
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
#216 DPF
Jak jsi dosáhl v Car Scanner toho, že na posledním screenu máš na levé straně grafu gramy a na pravé teplotu? Jinak pěkná, ukázková regenerace
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 683
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#218 DPF
postup 1 rec
2 zaznamenaná data
3 potvrdit dpf,dpf tem,teplota vody,teplota oleje
4 potvrdit ,,NA.JEDNOM,,
2 zaznamenaná data
3 potvrdit dpf,dpf tem,teplota vody,teplota oleje
4 potvrdit ,,NA.JEDNOM,,
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 157
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
#219 DPF
Asi sem se blbě vyjádřil, ja vím jak v jednom grafu zobrazit více parametrů, ale stupnice nalevo se mi vždy nastaví podle rozsahu nejvyšší zobrazované hodnoty. Tedy pokud chci do jednoho grafu zahrnout hodnotu zaplnění DPF, teplotu DPF, teplotu vody a teplotu oleje, tak budu mít rozsah stupnice od 0 do 700 a tím pádem ukazatel rozsahu vypalování DPF bude jen skoro rovná křivka, viz. můj screen. Potřebuju dostat na levou stupnici gramy a na pravou stupně, tak jak to máš ty.
- Přílohy
-
- Screenshot_20210223-075653.jpg (78.89 KiB) Zobrazeno 1539 x
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 157
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
#220 DPF
Vyřešeno . Stačilo aktualizovat aplikaci
- Přílohy
-
- Screenshot_20210224-014721.jpg (105.96 KiB) Zobrazeno 1536 x
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 53
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pezinok
- Vůz: XC60 4D 2.0l 120KW MY2013
#221 DPF
Pozeral som si zopár vašich grafov a Vám sa vypáli filter za cca 15 min a mne to trvá vždy cca 35-45 min. A zaujímavé je v letných mesiacoch sa filter zaplní za 500km a v zime 1000km jazdy. Toto pozorujem už asi 4 roky.
_________________
VOLVO XC60 2.0 D4 120KW MY2013
VOLVO XC60 2.0 D4 120KW MY2013
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#222 DPF
Doner - ano je to tak, regenerace na 40 minut a stejně tam 5-6g zůstane. Rozdíl v zaplnění léto zima také tak. Kdy se víc otevírá EGR - při studeném anebo teplém motoru? Jestli to s tím nebude souviset.
Ta Tvoje D4 je 5-ti vál?
Ta Tvoje D4 je 5-ti vál?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 53
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pezinok
- Vůz: XC60 4D 2.0l 120KW MY2013
#223 DPF
Áno 5 valec 120 KW. Tak potom je to asi OK tá doba vypaľovania. To že tam ostáva tých necelých 6g bude už asi naspalitelnych. Však mám tam nabehaných 203tkm.
_________________
VOLVO XC60 2.0 D4 120KW MY2013
VOLVO XC60 2.0 D4 120KW MY2013
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 157
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
#224 DPF
to Doner: já taky 5-ti hrnek, 120kW. To vypalování u mě trvá cca. 20-25 min., na tom grafu to není asi úplně přesně vidět. Rozdíl v rychlosti zaplnění sazema nemám, ať je zima nebo léto vždy mi začne vypalovat mezi 900 až 1200 km. Taky mi tam zůstává okolo 6g nespalitelných, najeto mám 160k. Ale výfuk teda nemám úplně tak čistý jak na fotce výše. Mám ho pokrytý úplně teňoulinkým povlakem sazí a když tam strčím prst a vytáhnu, tak je holt černý. I na poslední technické loni v létě jsem si všiml, že si dával technik opakovaně víc záležet při měření, aby se vlezl do stanovených hodnot, žádný kickdown se nekonal, na plyn s rozvazou tak, aby dosáhl přeběhových otáček, myslím, že do 4 nebo 5 sekund. Tak trochu se začínám bát, jestli třeba v DPF není nějaká prasklina, kterou můžou saze v malé míře fičet ven. Je teda fakt, že takto černý výfuk byl u při koupi auta ve 120k. Nezhoršilo se to od té doby ani nezlepšilo. A na první STK po koupi měření emisí úplně bez problému kickdown a na první měření hodnoty v limitu.
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 53
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pezinok
- Vůz: XC60 4D 2.0l 120KW MY2013
#225 DPF
Ja mám tiež tenký povlak sadzí na koncovke a tiež si myslím že by mala byť čistá. Po vypálení ho vždy zotriem handrou. Neviem čomu mám pripísať ten rozdiel v intervale vypaľovania leto/zima.
_________________
VOLVO XC60 2.0 D4 120KW MY2013
VOLVO XC60 2.0 D4 120KW MY2013
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 1771 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 18 Odpovědi
- 726 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VOLVOzajíc
-
- 8 Odpovědi
- 915 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rasto858
-
- 777 Odpovědi
- 81588 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od python.p
-
- 15 Odpovědi
- 3672 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Amaterska_udiaren