DPF
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#251 DPF
Tak jo, vodu můžeš teda vyloučit
vadnou regulací turbodmychadla, špatnou lambda sondou, případně se zanesenými vstřikovači. Stačí pouze jeden špatný vstřik, neschopný vstřikovat dostatek paliva, aby řídicí jednotka reagovala zvýšením dávky paliva na dalších válcích, a předešla tak klepání motoru. Opačným případem je tekoucí vstřik, kdy jde do jednoho válce víc paliva než do ostatních.
vadnou regulací turbodmychadla, špatnou lambda sondou, případně se zanesenými vstřikovači. Stačí pouze jeden špatný vstřik, neschopný vstřikovat dostatek paliva, aby řídicí jednotka reagovala zvýšením dávky paliva na dalších válcích, a předešla tak klepání motoru. Opačným případem je tekoucí vstřik, kdy jde do jednoho válce víc paliva než do ostatních.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#252 DPF
Ale vstřik by se projevoval i při běžné jízdě, ne? To auto nežere a jede relativně normálně.
Hulí to bíle jenom při té regeneraci, jinak nic.
Asi fakt zbývá jenom ten EGR.
Hulí to bíle jenom při té regeneraci, jinak nic.
Asi fakt zbývá jenom ten EGR.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#253 DPF
tak vodu jsme vzloučili a
dle mého názoru je poškozený DPF filtr, a to jeho oxidační katalyzátor. Ten má za úkol při regeneraci zapálit přivstříklou naftu, následně potom dojde k vypálení filtru pevných částit. V jednom hrnci je tedy oxidační katalyzátor a filtr pevných částic. Poškozený oxidační katalyzátor řádně nezapálí naftu při regeneraci a proto tato nespálená nafta takto kouří. K úspěšné regeneraci zatím dochází i u takto poškozeného DPF, ale regeneraci provází spousta kouře.
Navíc u takto poškozeného filtru dosáhneš jeho tzv. vypálení jen za předpokladu, že při regeneraci držíš motor tzv. v tahu, tedy při jízdě po rovině či do kopce. Pokud bys jel delší dobu z kopce, či stál v hustém provozu ve městě, řádná regenerace neproběhne, proces se ukončí a regeneruješ dále po méně najetých kilometrech. V DPF totiž není taková teplota, jaká by měla být.
Filtr má zřejmě poškozenou keramickou vrstvu oxidačního katu.
Že je poškozený oxidační filtr (vlastně zapalovač) poznáš i podle toho, že máš špinavou koncovku výfuku. Když ji očistíš, tak zjistíš, že zůstane čistá (filtr částic totiž funguje), ale jen do další regenerace, po které budeš mít koncovku špinavou (nespálená přivstříklá nafta).
no ,ale křištálová koule že...
dle mého názoru je poškozený DPF filtr, a to jeho oxidační katalyzátor. Ten má za úkol při regeneraci zapálit přivstříklou naftu, následně potom dojde k vypálení filtru pevných částit. V jednom hrnci je tedy oxidační katalyzátor a filtr pevných částic. Poškozený oxidační katalyzátor řádně nezapálí naftu při regeneraci a proto tato nespálená nafta takto kouří. K úspěšné regeneraci zatím dochází i u takto poškozeného DPF, ale regeneraci provází spousta kouře.
Navíc u takto poškozeného filtru dosáhneš jeho tzv. vypálení jen za předpokladu, že při regeneraci držíš motor tzv. v tahu, tedy při jízdě po rovině či do kopce. Pokud bys jel delší dobu z kopce, či stál v hustém provozu ve městě, řádná regenerace neproběhne, proces se ukončí a regeneruješ dále po méně najetých kilometrech. V DPF totiž není taková teplota, jaká by měla být.
Filtr má zřejmě poškozenou keramickou vrstvu oxidačního katu.
Že je poškozený oxidační filtr (vlastně zapalovač) poznáš i podle toho, že máš špinavou koncovku výfuku. Když ji očistíš, tak zjistíš, že zůstane čistá (filtr částic totiž funguje), ale jen do další regenerace, po které budeš mít koncovku špinavou (nespálená přivstříklá nafta).
no ,ale křištálová koule že...
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 30 srp 2022 21:38, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#254 DPF
Jop, tak tohle zní hodně rozumně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#255 DPF
No 1. na diag. není žádná závada a regenerace probíhají dle diag. v pořádku že ,ale auto stojí..
---- spustit regeneraci během jízdy s napíchnutou diagnostikou, tak se možná zjistí, že je - poškozené DPF
---- spustit regeneraci během jízdy s napíchnutou diagnostikou, tak se možná zjistí, že je - poškozené DPF
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
#256 DPF
Auto ktere bude mit jakykoli problem s vypalovanim dpf, diky kteremu bude casteji vypalovat, bude mit i pridruzeny symptom a tim bude nafta v oleji. Staci najet tisic dva a hladinka se bude zvedat…tak muzes kouknout i na olej
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#257 DPF
Majitel s autem jezdí denně trasu Hořice - Semily a zpět.
Když přijel předminule tak měl ve filtru cca 15g, minule 4g a teď tam bylo 19g. Tak jsem chtěl zkusit nucenou regeneraci a při té jsem zjistil ten problém s kouřením.
Jinak se prý auto chová normálně.
Na olej se můžu podívat až majitel přijede příště (možná zítra).
Když přijel předminule tak měl ve filtru cca 15g, minule 4g a teď tam bylo 19g. Tak jsem chtěl zkusit nucenou regeneraci a při té jsem zjistil ten problém s kouřením.
Jinak se prý auto chová normálně.
Na olej se můžu podívat až majitel přijede příště (možná zítra).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#258 DPF
Ještě přidám video, natáčel majitel, takže bohužel je kvalita nevalná a na půlku videa si musíte otočit monitor.
https://www.youtube.com/watch?v=ZUUC6IT0efE
https://www.youtube.com/watch?v=ZUUC6IT0efE
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#259 DPF
A takhle to tam stoji samo, nikdo neslape na plyn a ma to takhle vysoky volnobeh? Pocitam, ze kdyz Ty mluvis o nucene regeneraci, tak ze ji tady majitel asi nespousti ne? Pak je to divny.
Jenom popisuju moje zkusenosti - pri nucene regeneraci si P3 zvedne takhle volnobeh sama, ale ja ji videl kourit nejvic asi tak nejak jako tady na zacatku (chtel jsem jenom zkusit co to dela na normalne funkcnim aute) a pak me mate jaktoze kdyz to stoji, tak to regeneruje. Ja jak nekde na chvili zastavil, tak pulka tohohle videa cca, mi to regeneraci (nenucenou) vyplo - nizka teplota. Behem toho z auta salalo horko, sahara jela na max., volnobeh nez to vyplo bezel znatelne hrube, ze to poznala i zena. Ale vic asi neporadim a tohle mozna vsechno znas…
Jenom popisuju moje zkusenosti - pri nucene regeneraci si P3 zvedne takhle volnobeh sama, ale ja ji videl kourit nejvic asi tak nejak jako tady na zacatku (chtel jsem jenom zkusit co to dela na normalne funkcnim aute) a pak me mate jaktoze kdyz to stoji, tak to regeneruje. Ja jak nekde na chvili zastavil, tak pulka tohohle videa cca, mi to regeneraci (nenucenou) vyplo - nizka teplota. Behem toho z auta salalo horko, sahara jela na max., volnobeh nez to vyplo bezel znatelne hrube, ze to poznala i zena. Ale vic asi neporadim a tohle mozna vsechno znas…
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#260 DPF
Ne, to bylo po spuštění nucené regenerace přes Vidu. To si to otáčky zvedne na nějakých 2200.
Už jsem to párkrát dělal, na různých modelech, a buď to regeneraci nespustilo z nějakého důvodu (nízká teplota, nějaká závada, apod.), nebo se regenerace spustila, DPF se normálně ohřálo na těch cca 600°C a filtr se vypálil.
Ale tady to prostě regeneraci začne dělat, ale teplota nestoupne a auto začne takhle hulit.
Už jsem to párkrát dělal, na různých modelech, a buď to regeneraci nespustilo z nějakého důvodu (nízká teplota, nějaká závada, apod.), nebo se regenerace spustila, DPF se normálně ohřálo na těch cca 600°C a filtr se vypálil.
Ale tady to prostě regeneraci začne dělat, ale teplota nestoupne a auto začne takhle hulit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#261 DPF
Poškozený oxidační katalyzátor řádně nezapálí naftu při regeneraci a proto tato nespálená nafta takto kouří.
Jak otestovat katalyzátor?
Účinnost benzin. katalyzátoru je určována pomocí obou lambda sond. Napětí na zadní lambda sondě by mělo držet na horní hranici tj. cca 900mV. Čím je katalyzátor méně účinný tím efektivní hodnota napětí lambda sondě klesá.
Jak otestovat katalyzátor?
Účinnost benzin. katalyzátoru je určována pomocí obou lambda sond. Napětí na zadní lambda sondě by mělo držet na horní hranici tj. cca 900mV. Čím je katalyzátor méně účinný tím efektivní hodnota napětí lambda sondě klesá.
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 31 srp 2022 08:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#263 DPF
Tak dneska drobný posun. Zjistil jsem, že auto sežralo za 1200 km přes litr oleje a v trubce od EGRu je loužička.
Takže prvotní problém asi bude, že turbo udělalo pá pá.
Já jsem věděl, proč jsem to auto nedoporučoval koupit, ale tento majitel se holt zamiloval.
Takže prvotní problém asi bude, že turbo udělalo pá pá.
Já jsem věděl, proč jsem to auto nedoporučoval koupit, ale tento majitel se holt zamiloval.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#264 DPF
Když není podtlak, tak jde EGR přes chladič, když účinkuje podtlak, tak je otevřený obtok. Můžeš ještě to táhlo nějak na zkoušku připáskovat do zatažené polohy, ale moc velkou naději bych tomu nedával, zvlášť po tom zjištění s olejem. Automat v P2 třeba bypass negru vůbec nemá a taky funguje.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#265 DPF
Tak další info.
Bylo vyměněno turbo, pán si sehnal nějaký repas z Polska. Jestli to bude fungovat nevím. Ale ujel nějakých 500 km a olej asi nezmizel.
Nicméně auto při přidání stále padalo do nouzáku s hláškou filtr sazí plný. No a tak došlo na vypreparování DPF a katalyzátoru. Že se kvůli vyndání katalyzátoru z Volva XC90 musí spustit rám pod motorem se snad ani nebudu zmiňovat.
A tady je výsledek. Takhle vypadá DPF na zadní straně - vývodu.
.
Bylo vyměněno turbo, pán si sehnal nějaký repas z Polska. Jestli to bude fungovat nevím. Ale ujel nějakých 500 km a olej asi nezmizel.
Nicméně auto při přidání stále padalo do nouzáku s hláškou filtr sazí plný. No a tak došlo na vypreparování DPF a katalyzátoru. Že se kvůli vyndání katalyzátoru z Volva XC90 musí spustit rám pod motorem se snad ani nebudu zmiňovat.
A tady je výsledek. Takhle vypadá DPF na zadní straně - vývodu.
.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#266 DPF
Hele to vypadá slušně zabetonovaný. Holt to žralo olej, no. Mě šlo normálně vyfoukat, když jsem ho předtim vysušil/vypálil normálně PB hořákem. Ale byl to experimentální kus z vývoje a měl jen 160tkm, nicméně taky měl tyhle jehlanový kanálky, ale zborcený teplem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#267 DPF
Hm, tak po vyčištění DPF a katalyzátoru je situace pořád stejná a při spuštění nucené regenerace jdou pořád z výfuku oblaka bílého dýmu.
Takže následující postup je, že se koupí starší katalyzátor a uvidíme.
Pokud to nepomůže tak už nevím.
Takže následující postup je, že se koupí starší katalyzátor a uvidíme.
Pokud to nepomůže tak už nevím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#268 DPF
Podle mě ti tam teče moc nafty, a ten kouř je odpařená neshořelá nafta. To auto má přívstřik do výfukové fáze nebo přímo výfuku?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#269 DPF
Dneska budu vyndávat vstřiky a půjdou na stolici. Pokud budou ok, tak už zbývá fakt jen ten katalyzátor.
Je to XC90 D5 136kW, takže je to řešeno zvýšenou dávkou nafty. Ale podle mě to ten katalyzátor nezapálí, protože teplota dpf nestoupá nad 205°C.
Je to XC90 D5 136kW, takže je to řešeno zvýšenou dávkou nafty. Ale podle mě to ten katalyzátor nezapálí, protože teplota dpf nestoupá nad 205°C.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#271 DPF
Funkčnost nevím jak vyzkoušet, je to diesel, takže to má lambdu jenom před katem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#274 DPF
Tak v tom případě si myslím, že je ten kat opravdu mrtvý, páč teplota za ním fakt nevyleze nad těch 205 °C (je cca stejná jako před ním) a tím pádem nezapaluje vstřikovanou naftu a ta se valí z výfuku ve formě oblaků dýmu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#275 DPF
Když se kat poleje naftou, tak už ho taky nezapálíš, dokud ho neohřeješ až někam ke 400°C, dokud se ta vrstva prostě neodpaří. Nevim jak je to u D5, ale pokud je separé, tak by měl jít opláchnout beztrestně benzínem...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 1792 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 19 Odpovědi
- 876 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 8 Odpovědi
- 931 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rasto858
-
- 778 Odpovědi
- 82392 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ivanvanata
-
- 15 Odpovědi
- 3728 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Amaterska_udiaren