Diagnostika doporučte
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#26 Diagnostika doporučte
Od Ancelu mám právě to ELM327 na základní věci a vykuřovadlo a spokojenost.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#27 Diagnostika doporučte
Mini info z reality dne s multiznackovymi diagnostikami.
Ani Autelem, ani Delphi DS150 jsem nebyl schopen z Opelu Signum 2004, motor 3.2i v6 dostat info o "missfire". Neboli o "nezápalu" / vynechavani motoru.
Bezi to jak pumpa na sracky, extremne to vibruje a po prudkem pridani plynu to podle me dokonce bezi na 3valce, anžto v tom poznavam zvukove 1.2HTP Majitel si chvali,ze je to super motor. Rikam - vsak to bezi na 5,spis i min. Na to mi bylo odpovezeno,ze to budou asi jen unavene silentbloky motoru. I muj maly syn ma dost rozumu. Okamzite po nastartovani prohlasil "To je tlaktol tati"...ano,je. podle majitele je to ale super.
Takze holt...nektera auta proste neprozradi co chcete/potrebujete nutne vedet. (Ke svickam se leze pres sundani celeho sani,prace asi na hodinu a ridi je sdruzeny zapalovaci modul,takze pomerne komplikovane na cas)
Ani Autelem, ani Delphi DS150 jsem nebyl schopen z Opelu Signum 2004, motor 3.2i v6 dostat info o "missfire". Neboli o "nezápalu" / vynechavani motoru.
Bezi to jak pumpa na sracky, extremne to vibruje a po prudkem pridani plynu to podle me dokonce bezi na 3valce, anžto v tom poznavam zvukove 1.2HTP Majitel si chvali,ze je to super motor. Rikam - vsak to bezi na 5,spis i min. Na to mi bylo odpovezeno,ze to budou asi jen unavene silentbloky motoru. I muj maly syn ma dost rozumu. Okamzite po nastartovani prohlasil "To je tlaktol tati"...ano,je. podle majitele je to ale super.
Takze holt...nektera auta proste neprozradi co chcete/potrebujete nutne vedet. (Ke svickam se leze pres sundani celeho sani,prace asi na hodinu a ridi je sdruzeny zapalovaci modul,takze pomerne komplikovane na cas)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#28 Diagnostika doporučte
Ty sdružené moduly jsou na prd, kor když to má víc válců než je zvykem, ale majitel to asi řešit nechce tak proč se trápit:-)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 42 Odpovědi
- 1583 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 9 Odpovědi
- 1224 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od milazar
-
- 11 Odpovědi
- 822 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok1scb
-
- 6 Odpovědi
- 768 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od THOmasoj
-
- 7 Odpovědi
- 2091 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa