JT Exhaust - hromadný nákup
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#1 JT Exhaust - hromadný nákup
Čau volvisti tuneři. Budu kupovat na svojí devítku nový výfuk, po dlouhém váhání mám jasno, bude to komplet 3" od švédské firmy JT. ( http://www.jt-tuning.se/ )
Byl by někdo, kdo by chtěl nebo potřeboval vyměnit výfuk, a láká ho drobný zvýšení výkonu a sportovnější zvuk ? JT jsou jako jedni z mála který dělaj komplet 3 palcový systémy. Simons, BSR, Ferrita a vše podobný je jen 2,5 palce. Myslim že třeba Saabistům tuhle značku značku nemusim představovat, mezi Volvistama neni rozšířená, nevím proč. Co mě láká je hlavně cena, výfuky sice nejsou nerezový, ale po pár rozhovorech s lidma který je na autě maj je jasný, že životnost kolem 10 let neni problém. A když už to nějakej tlumič třeba vzdá, neni problém ho dokoupit samostatně a vyměnit. Nabídka a ceny jsou na jejich stránkách, když nás bude více je možný že to bude i míň, ale nemůžu nic slibovat. Závazný objednávky beru do pátku tohoto týdne 4.8. pak objednávám. Například pro zajímavost, komplet 3" výfuk na mojí krabici od turba dozadu včetně downpipu vyjde na 12.000,-. Tak kdyby měl někdo zájem pište...
Byl by někdo, kdo by chtěl nebo potřeboval vyměnit výfuk, a láká ho drobný zvýšení výkonu a sportovnější zvuk ? JT jsou jako jedni z mála který dělaj komplet 3 palcový systémy. Simons, BSR, Ferrita a vše podobný je jen 2,5 palce. Myslim že třeba Saabistům tuhle značku značku nemusim představovat, mezi Volvistama neni rozšířená, nevím proč. Co mě láká je hlavně cena, výfuky sice nejsou nerezový, ale po pár rozhovorech s lidma který je na autě maj je jasný, že životnost kolem 10 let neni problém. A když už to nějakej tlumič třeba vzdá, neni problém ho dokoupit samostatně a vyměnit. Nabídka a ceny jsou na jejich stránkách, když nás bude více je možný že to bude i míň, ale nemůžu nic slibovat. Závazný objednávky beru do pátku tohoto týdne 4.8. pak objednávám. Například pro zajímavost, komplet 3" výfuk na mojí krabici od turba dozadu včetně downpipu vyjde na 12.000,-. Tak kdyby měl někdo zájem pište...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#2 JT Exhaust - hromadný nákup
Do pátku to asi nestihnu, ale dobrý vědět možnosti.
Mimochodem proč ti vadí, že jsou ostatní značky 2,5" ? Myslim, že do takovejch 250 koní tě nemá šanci průměr limitovat a DP jsou stejně 3" ne?
Mimochodem proč ti vadí, že jsou ostatní značky 2,5" ? Myslim, že do takovejch 250 koní tě nemá šanci průměr limitovat a DP jsou stejně 3" ne?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 JT Exhaust - hromadný nákup
Původní je 2,25, OBX a Simons je 2,5. Origo má v místě nosníku oválek, jinej už ne. Na třípalci mi vadilo, že jsi zase o 1,5cm blíž k silnici. Mam Jarunu sníženou o 4cm proti atmo a 1,5cm proti původnímu turbo podvozku a už takhle si občas škrtnu. Taky lidi co maji zkušenosti tvrdí, že třípalec má smysl až od 400 kobyl vejš, jinak je to právě kuli světlej výšce spíš negativum. Tož proto jsem šel cestou 2,5 palce, už 2x.
Nicméně ti rozumim, sky is the limit.
Nicméně ti rozumim, sky is the limit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5021
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#4 JT Exhaust - hromadný nákup
Na S80 3,2 zase nic nemají.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#5 JT Exhaust - hromadný nákup
My s velkoobjemovýma atmosférama zase až tak moc nevymyslíme - snad kromě toho jiného (lepšího?) zvuku. Ono to jezdí dobře i z fabriky.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#6 JT Exhaust - hromadný nákup
Netvrdím že v mém případě je 3" nutnost, ale tak když už tak už Kdyby to bylo za tyhle peníze 2,5" beru tak jako tak. Ale je spousta bláznů kterejm věřim že bude dva a půl málo. A argument že to bude blíž zemi mi přijde spíš tak z nouze Myslim že důležitější bude jak budou naohybaný držáky a jak moc budou unavený silentbloky...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 JT Exhaust - hromadný nákup
Tim líp pro tebe, jen jsem chtěl upozornit i na toto hledisko.metju píše:...argument že to bude blíž zemi mi přijde spíš tak z nouze ...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#8 JT Exhaust - hromadný nákup
Samozrejme ne to napadlo ale rozdil nevidim tak velky. No treba se pletu a budou problemy. To se ale nedozvim dokud to nenamontuju nicmene diky
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#9 JT Exhaust - hromadný nákup
pak scvhálně ukaž jak si dopadl .. já teď dodělávám komplet na svoje v 70mm trubce a je to trošku natěsno u nápravy
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#10 JT Exhaust - hromadný nákup
Tak co nikdo nic ? Zitra objednavam...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 740
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#11 JT Exhaust - hromadný nákup
Není pravda, že se nedá sehnat nerezovaj v 3" na 940...mimochodem v mimořádné kvalitě provedení.
Budeš měnit i katalyzátor a (rovnou i) DP za větší? Půjde vůbec ten 3" napasovat na původní kat?
Budeš měnit i katalyzátor a (rovnou i) DP za větší? Půjde vůbec ten 3" napasovat na původní kat?
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 JT Exhaust - hromadný nákup
Kdyby ses namáhal a kouknul na ten web, tak by sis zajisté všiml, že tam maji mezikus součástí setu.
Namísto tý tajemnosti, že ty víš a plebs na foru neví o třípalci v nerezu.
Namísto tý tajemnosti, že ty víš a plebs na foru neví o třípalci v nerezu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 740
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#13 JT Exhaust - hromadný nákup
Hele ty plebsi, už jsem tady ty výfuky dával. Je to A-Alt.Avgassystem AB. Zrovna včera v noci jsem se bavil se švédem, který je má na více autech (mimochodem na multilinkové 960, tam jsou snad jediní, kdo takový výfuk nabízí) a říkal, že jsou opravdu skvělé.
Ale osobně bych do třípalce nešel. Myslím si , že to bude jen otravně hlučné a nic navíc to i při docela slušných úpravách na motoru nepřinese. Hlavně by to chtělo pustit se i do katalyzátoru, DP a proč rovnou neudělat nový svody a nedat větší turbo a stále se ten potenciál třípalcového výfuku nevyužije... Nebo je to nějak jinak?
2,5" sada na 940 od A-Alt.Avgassystem už jezdí i v ČR, dala by se vidět (a slyšet).
Ale osobně bych do třípalce nešel. Myslím si , že to bude jen otravně hlučné a nic navíc to i při docela slušných úpravách na motoru nepřinese. Hlavně by to chtělo pustit se i do katalyzátoru, DP a proč rovnou neudělat nový svody a nedat větší turbo a stále se ten potenciál třípalcového výfuku nevyužije... Nebo je to nějak jinak?
2,5" sada na 940 od A-Alt.Avgassystem už jezdí i v ČR, dala by se vidět (a slyšet).
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek