Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
- Autor
- Zpráva
#26 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Tak zatím mám nabídku z
V70 T5 176kw:
Svody 2.000 kč
Turbo 16t - 6.000 kč
Turbo 18t - 8.000 kč
Vstřiky konzole - 3.000 kč
850 2.0 T5 asi 155kw?
16t ale cenu ještě neřekl
V70 T5 176kw:
Svody 2.000 kč
Turbo 16t - 6.000 kč
Turbo 18t - 8.000 kč
Vstřiky konzole - 3.000 kč
850 2.0 T5 asi 155kw?
16t ale cenu ještě neřekl
#27 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
O kolik je větší 18t ? Nebo to už nepasuje kus za kus bez úprav?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#28 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Většinu info jsi tu dostal ,ale nejdříve bych začal těmi věcmi jako motor v kondici alespoň těsný (aby ti tam netekly kýble oleje ) ,výměna svodů samozřejmost,kat zrušit nebo nějakej sportovní (jak si to vyřešíš potom je na tobě ,ale dá se to odstíněním máš totiž nevýhodu druhé lambdy což někteří ne )výfuk v kondici nebo výměna za nějaký lepšejší ,kterej se ti po nějakém hraní neroztrhne a stejně ho budeš muset nakonec řešit ,IC také (stále mám ještě origo ) ,těsnost hadic ,podtlakové hadičky ,TCV možno udělat manualní nastavování to by si i užil chvilku srandy ,aspoň ze začátku než začneš bejt náročnější ,funkční lambda,váha,jinak co se týče nějakých detailů ,tak vyměnit můžeš a nastavovat jak chceš skoro vše ,ale ber to tak máš nevýhodu ECU ME7(nejsem si jistej motronic 4.4 už asi bude na tohle starej) což podle mně znamená ,že co teď uděláš nastavíš přifoukneš podfoukneš vždy ti bude do toho kecat asi jednotka(která je chytřejší a dělaná na těch tvých koníků) a budeš to muset pořešit i mapováním s někým koho si najdeš ,aby to fungovalo tak jak budeš chtít tzn., musíš vědět co chceš dělat kam až jít ,jinak kovaný ojnice neřeš máš výhodu oproti 2,3 kratší výškou zdvihu kliky takže tím bych se nestresoval , ne jako ty co maj motory 2,3 a chtěj 400 a víceosiris píše:Zdravím, rád bych se zeptal jaké jsou možnosti na zvýšení výkonu respektive vyměny turba za větší ze silnějšího modelu, mám C70 cabrio rv. 2002, motor je 2.0t 120kw s označením B 20454 T4, ostatní 2.0t verze s 132 a 166kw mají stejný typ motoru, proto předpokládám že bude rozdíl pouze ve velikosti turba a pár detailech, jaké jsou zde jiné možnosti krom výměny turba za větší jako třeba regulátor tlaku atd a také jestli výměna probíhá bez úpravy svodu atd.
Děkuji za info
Hodně pohledáš a nasosáš na Google kam až můžou jít tyhle dvoulitry nevím ,ale doufám,že založíš galerku a o něco se společně i podělíš držím palce při úpravách a ladění Dá se docela užít srandy ,ale i někdy horké chvilky a nervy .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
#29 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Český vrakoviště jsou komplet vyprodaný
Pak je tu pár těch aut co jsem posílal ale naštěstí tu máme ještě naše polské sousedy:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5182490459
Tyhle vstřiky by měli být ok že?
Pak jsem je ještě obepsal co se týče 16t turba a R svodu
Svody mám prý použít jedine s60r/v70r z roku 2004-2007 jinak to prý nemá význam protože jsou stejně jako ty co mám
Pak je tu pár těch aut co jsem posílal ale naštěstí tu máme ještě naše polské sousedy:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5182490459
Tyhle vstřiky by měli být ok že?
Pak jsem je ještě obepsal co se týče 16t turba a R svodu
Svody mám prý použít jedine s60r/v70r z roku 2004-2007 jinak to prý nemá význam protože jsou stejně jako ty co mám
#30 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Dal by mě ještě zajímala kompabilita výfuku, bude pasovat třeba koncovka z s60r/v70r ? Předpokládám že by měla být pruchodnejsi než z klasické verze a hlasitost by byla v "normě" nechci tam dávat žádný uřvaný trubky,. Z toho už jsem vyrostl a v cabriu je všechno hodně slyšet proto bych se držel originální "sportovní" verze všeho
#31 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Tak zatím nezajímavejsi nabídka je turbo z v70 T5 kde je ta 16t turbína, údajne má najeto jen 50tis km za 6000
Pak můžu mít 16t z s60 2.0t najeto 148 za 4000
A 18t z V70R, najeto 230 za 8000
Uvidím co mi jeste napíšou ty Poláci
Pak ty v70r vstřiky za 2500 z Polska
Pak mi někdo v SZ nabízel v70r svody za 4000
Pak můžu mít 16t z s60 2.0t najeto 148 za 4000
A 18t z V70R, najeto 230 za 8000
Uvidím co mi jeste napíšou ty Poláci
Pak ty v70r vstřiky za 2500 z Polska
Pak mi někdo v SZ nabízel v70r svody za 4000
Naposledy upravil(a) osiris dne 30 bře 2017 14:20, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#32 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Na některých zahraničních fórech jsem četl, že dokonce T5 svody nemají nijakou velkou nevýhodu oproti R svodům. Nevím co je na tom pravdy nicméně teď mám T5 svody a samotnýho by mě zajímalo jestli někdo odměřil výkon s T5 svodama pak s R, jestli tam vůbec šel znát rozdíl ... Naopak jsem četl, že mírně bublavej zvuk je znát míň protože svody jsou dělaný válce u R 3-1-1 a u T5 2-2-1... Pokud tady ale je někdo kdo to opravdu viděl odměřený, rád se na to podívám... byl to jeden z důvodů proč jsem zatím do R svodů nešel.
Co se týká vstříků, možná by i modré stačily :O
Stock 850 Turbo (orange) - 315cc/min
Stock S/V70 1998 (white) - 350cc/min
Stock S/V70 1999 (blue) - 395cc/min
Stock V70R 2000, 2004 and S60 (green) - 468cc/min
ale šel bych cestou Turbo+silikon hadice>Vstřiky>výfuk>ECU třešničkou bych pak viděl cooler ale je to na tobě a financích jestli do toho jít... Přeci jen Cabrio váží dost ono i coupe ale cabrio s těma výztužema je tlusťoška.
Co se týká vstříků, možná by i modré stačily :O
Stock 850 Turbo (orange) - 315cc/min
Stock S/V70 1998 (white) - 350cc/min
Stock S/V70 1999 (blue) - 395cc/min
Stock V70R 2000, 2004 and S60 (green) - 468cc/min
ale šel bych cestou Turbo+silikon hadice>Vstřiky>výfuk>ECU třešničkou bych pak viděl cooler ale je to na tobě a financích jestli do toho jít... Přeci jen Cabrio váží dost ono i coupe ale cabrio s těma výztužema je tlusťoška.
- Přílohy
-
- manifolds.jpg (112.11 KiB) Zobrazeno 1378 x
#33 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
No ty svody nejsou ani tak o výkonu jako spíš o materiálu a jeho vydrží při určitým výkonu, takže na výkonu jako takovým se to moc nepozná, rozdíl je pak právě v tom uspořádání 4-2-1 nebo 4-1 ... 4-2-1 by měla přidávat výkon a 4-1 kroutící moment, respektive tak to bylo u atmosférických motoru, doteď jsem ladil jen Hondu, tam mám u atmosféry 150hp z původních 115 v 1.6 čtyřválci co ma 850kg ale u turba je všechno úplně jinak
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#34 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Jestli se nepletu tak stejný svody jako S 60R má taky S60, V70 na motoru 2,5T 210kw
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#35 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
154kW= 210PSStalin píše:Jestli se nepletu tak stejný svody jako S 60R má taky S60, V70 na motoru 2,5T 210kw
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#36 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Nekde se to tu psaloStalin píše:Jestli se nepletu tak stejný svody jako S 60R má taky S60, V70 na motoru 2,5T 210kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#37 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
No to si kur.va piš, že 4-2-1 přidává výkon, když ti ke čtyřválci přidá další tři cylindry a je to uplně jinej motor, než ten se svodama 4-1, i když ten má taky o válec vícosiris píše:No ty svody nejsou ani tak o výkonu jako spíš o materiálu a jeho vydrží při určitým výkonu, takže na výkonu jako takovým se to moc nepozná, rozdíl je pak právě v tom uspořádání 4-2-1 nebo 4-1 ... 4-2-1 by měla přidávat výkon a 4-1 kroutící moment, respektive tak to bylo u atmosférických motoru, doteď jsem ladil jen Hondu, tam mám u atmosféry 150hp z původních 115 v 1.6 čtyřválci co ma 850kg ale u turba je všechno úplně jinak
1) Rkový svody praskaj uplně stejně jako T5 a neni pravda, že potřebuješ z Rka, ani z roku 04-07. Co pravda je, je ta změna zvuku. Na brzdě bude rozdíl neměřitelnej proti T5
2) ME7 jak nakousnul Petr, si dokáže hodnoty plnícího tlaku uhlídat sama, prostě tě nenechá ty ojnice ohnout.
3) Sežeň si mapu, na kterou budeš poté ladit hardware. NIKDO ti tu nikdy neudělá opravdu dobrej chip namíru, protože to v čechách nikdo neumí a ty na to nemáš prachy.
4) Zlí jazykové tvrdí, že blok je dobrej do ~800 koní podle štěstí.
5) Cčko je tlustý, cabrio zvlášť a až budeš mít 320-330 koní, tak zjistíš, že to neni žádná sranda, protože se to kroutí, je to moc těžký a má blbej podvozek.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#38 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Třeba to byl odpočet a zapoměl na číslo 3Krystof P. píše:No to si kur.va piš, že 4-2-1 přidává výkon
A aspoň jsi mě trošku potěšil, že s těma svodama nekecám A co se týká kroutícího céčka je to znát vždy a všude, v cabriu jsem sice ještě neseděl, ale už takhle je to těžká kur*a... Ale abych shrnul svojí myšlenku-> ano těch 120kW v základu musí bejt děs, ale zase bych to nehrotil nějakým honěním výkonu 250+koní je super, sám bych se chtěl dostat na 280 - 300 a budu spokojen A to dosáhneš pomocí turba a chipu hravě pokud je motor zdravej
#39 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Cabrio se kroutí silene, váha je relativně ok, víc než 300k stejně v předokolce nemá smysl. Ono i těch 120kw je příjemne zivejch, ale není to ani žádnej odvar, jsem zvyklej na silnější auta, a vzhledem k těm všem možnostem toho auta za tu cenu to neřeším a prifouknu to někam k 200-250, potom se uvidí co dál protože na 300+ už to chce náročnější díly a rozsáhlejší seznam
Naposledy upravil(a) osiris dne 30 bře 2017 22:26, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#40 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Ono to coupé není nijak závratně těžký auto, na to jak pevný je. Kdyby měl člověk koule na to, vyházet nepotřebný krámy, jako je klimatizace, rádio s repráky, zadní sedačky a další sračky, jako koberce a stropnice atd. tak by to bylo velice zajímavý svezení (se slušnym podvozkem), protože rozložení hmotnosti je nadmíru dobrý. Řídí se to úplně jinak, než S/V70.sedli02 píše:Kryštofe aspoň jsi mě trošku potěšil, že s těma svodama nekecám A co se týká kroutícího céčka je to znát vždy a všude, v cabriu jsem sice ještě neseděl, ale už takhle je to těžká kur*a... Ale abych shrnul svojí myšlenku-> ano těch 120kW v základu musí bejt děs, ale zase bych to nehrotil nějakým honěním výkonu 250+koní je super, sám bych se chtěl dostat na 280 - 300 a budu spokojen
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#41 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Jo ale stavět z toho "závodní speciál" mi přijde rouhání Bejt to zadokolka se samosvorem, bylo by to asi oblíbený auto na drifty :O Takhle se to auto dá krásně užít ve vší svý kráse, však to znáš...
#42 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Konečně někdo normální!!!sedli02 píše:Jo ale stavět z toho "závodní speciál" mi přijde rouhání Bejt to zadokolka se samosvorem, bylo by to asi oblíbený auto na drifty :O Takhle se to auto dá krásně užít ve vší svý kráse, však to znáš...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#43 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
No to si kur.va piš, že 4-2-1 přidává výkon, když ti ke čtyřválci přidá další tři cylindry a je to uplně jinej motor, než ten se svodama 4-1, i když ten má taky o válec víc
Svody 4-2-1 (nebo jinak 4do2do1) nepřidají žádné cylindry, ani 4-1 svody nejsou na pětiválec, jde o uspořádání spojení jednotlivých výfukových kanálů čtyřválcového motoru. To první je spojení první válec se čtvrtým válcem do jedné trubky, druhý válec se třetím do druhé trubky, pak se spojí tyhle do jedné. To druhé je všechny čtyřy do jedné trubky najednou.
Svody 4-2-1 (nebo jinak 4do2do1) nepřidají žádné cylindry, ani 4-1 svody nejsou na pětiválec, jde o uspořádání spojení jednotlivých výfukových kanálů čtyřválcového motoru. To první je spojení první válec se čtvrtým válcem do jedné trubky, druhý válec se třetím do druhé trubky, pak se spojí tyhle do jedné. To druhé je všechny čtyřy do jedné trubky najednou.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#46 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Jestli opravdu dobře nevíš co děláš (a já se nepletu a ty máš auto 99+), tak bych se manuálnímu boost controlleru na ME7 autě véélikym obloukem vyhnul. Hádám, že kolega měl nějaký subaru, nebo nissana / toyotu, kde byl motor management založenej na plnícím tlaku, no Volvo to má trošku jinak...
Toho samýho výsledku, jako s MBC se na ME7 dosahuje úpravou WG aktuátoru. Pokud to tam přeci jen frkneš a nebudeš si pozorně hlídat boost a AFR nějakejma slušnejma měřičema, stanou se nejspíš 2 věci - nebude se ti plně otvírat WG a ME7 pozná, že má víc plnícího tlaku a padne do nouzáku, případně zařízne plyn / upraví dávku paliva a upraví předstih, nebo ohneš ojnice.
A pokud jsi mazanější, ECU se nechá ochcat a MBC zapojit tak, aby ten tlak řídící jednotka nedokázala ohlídat (bude si myslet, že je standardní) a pak pojedeš neustále na chudou směs.
Obě možnosti mi smrdí, když ne velikym průserem, tak minimálně autem, který se dost blbě chová.
Jinými slovy, povol si půl-jednu otáčku na aktuátoru a MBC si vystav na poličku, nebo se ho zbav ve prospěch někoho, kdo má blbější řídící jednotku.
Toho samýho výsledku, jako s MBC se na ME7 dosahuje úpravou WG aktuátoru. Pokud to tam přeci jen frkneš a nebudeš si pozorně hlídat boost a AFR nějakejma slušnejma měřičema, stanou se nejspíš 2 věci - nebude se ti plně otvírat WG a ME7 pozná, že má víc plnícího tlaku a padne do nouzáku, případně zařízne plyn / upraví dávku paliva a upraví předstih, nebo ohneš ojnice.
A pokud jsi mazanější, ECU se nechá ochcat a MBC zapojit tak, aby ten tlak řídící jednotka nedokázala ohlídat (bude si myslet, že je standardní) a pak pojedeš neustále na chudou směs.
Obě možnosti mi smrdí, když ne velikym průserem, tak minimálně autem, který se dost blbě chová.
Jinými slovy, povol si půl-jednu otáčku na aktuátoru a MBC si vystav na poličku, nebo se ho zbav ve prospěch někoho, kdo má blbější řídící jednotku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#47 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Blbejsi ridici jednotkou je i me 4.4 ? Nebo ani tam neni dobrej napad pouzit MBC ?Krystof P. píše:Jestli opravdu dobře nevíš co děláš (a já se nepletu a ty máš auto 99+), tak bych se manuálnímu boost controlleru na ME7 autě véélikym obloukem vyhnul. Hádám, že kolega měl nějaký subaru, nebo nissana / toyotu, kde byl motor management založenej na plnícím tlaku, no Volvo to má trošku jinak...
Toho samýho výsledku, jako s MBC se na ME7 dosahuje úpravou WG aktuátoru. Pokud to tam přeci jen frkneš a nebudeš si pozorně hlídat boost a AFR nějakejma slušnejma měřičema, stanou se nejspíš 2 věci - nebude se ti plně otvírat WG a ME7 pozná, že má víc plnícího tlaku a padne do nouzáku, případně zařízne plyn / upraví dávku paliva a upraví předstih, nebo ohneš ojnice.
A pokud jsi mazanější, ECU se nechá ochcat a MBC zapojit tak, aby ten tlak řídící jednotka nedokázala ohlídat (bude si myslet, že je standardní) a pak pojedeš neustále na chudou směs.
Obě možnosti mi smrdí, když ne velikym průserem, tak minimálně autem, který se dost blbě chová.
Jinými slovy, povol si půl-jednu otáčku na aktuátoru a MBC si vystav na poličku, nebo se ho zbav ve prospěch někoho, kdo má blbější řídící jednotku.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
#48 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
No podle všemožných amerických fór co jsem pročetl by s mbc Nemel být problém a mám to nastavit na 16psi což bude cca 1.5baru a všem to tam funguje...
Aktuátor otočit o 0.5 nebo 1.5 otáčky?
Aktuátor otočit o 0.5 nebo 1.5 otáčky?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#49 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
ME4.4 by neměla dělat problémy, jelikož manuální plyn.
Nevim, co jsi kde četl a klidně si tam dej třeba oxid dusnej, já jen upozorňuju na úskalí nepřemapovaný řídící jednotky. Je taky dost pravděpodobný, že určitej tlak bude naprosto v pohodě, ale třeba taky ne. Proto jsem mlel o těch měřičích.
O půl, nebo celou by to mělo bejt naprosto bezpečný i bez budíku, ale stejně by bylo dobrý mít ten WG nastavenej v první řadě správně a na to budík potřebuješ, aspoň v tu chvíli.
Nevim, co jsi kde četl a klidně si tam dej třeba oxid dusnej, já jen upozorňuju na úskalí nepřemapovaný řídící jednotky. Je taky dost pravděpodobný, že určitej tlak bude naprosto v pohodě, ale třeba taky ne. Proto jsem mlel o těch měřičích.
O půl, nebo celou by to mělo bejt naprosto bezpečný i bez budíku, ale stejně by bylo dobrý mít ten WG nastavenej v první řadě správně a na to budík potřebuješ, aspoň v tu chvíli.
#50 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Budík nepotřebuju, napíchne se to přes jednotku přímo na čidla, tudíž měření je opravdu přesný
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek