Bakly S80 moondust
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#176 Bakly S80 moondust
Takže další aktualizace... Asi jsem tím přivolal. Po vyčištění bordelu za olejovým víčkem mi začal tento zvuk. Diagnóza myslím jasná - fouklé těsnění pod vstřikem. Bordel byl ze vstřiku, ne z oleje. Muselo se to stát při nějaké delší jízdě, kdy těsnění povolilo, ale bordel ho zase utěsnil... Přikládám video z garáže, kde to jde dobře slyšet. Mobil, YouTube a garáž ten zvuk dobře vytáhla. Jinak je docela tichý a za volantem nejde slyšet vůbec nic - a to já mám na poslouchání motoru už léta úchylku. A věřím, že tady nejsem sám Projevuje se to jen zvukem a hromadícím se bordelem - jinak žádné chyby, neklid motoru apod.
Bohužel je teď fakt blbé období na servis. A to jak pro mě, tak pro Kubu v servisu. Takže to musí počkat do ledna. Zdravé s tím jezdit asi úplně není, takže se ho pokusím nechat odstavené. Naštěstí mám až do Vánoc většinu času homeoffice a svátky se s jedním autem nějak zvládnou. V lednu půjde na řadu rovnou i dvouhmota a spojka. Má někdo zkušenost, zda je lepší Sachs nebo LUK? A nebo je to jedno? Mám možnost sehnat dvouhmotu + šrouby + sadu spojky + ložisku LUK za komplet 15-16 000, což se mi zdá jako dobrá cena. Nicméně nechci, abych ji za 60 000km musel měnit znova.
Bohužel je teď fakt blbé období na servis. A to jak pro mě, tak pro Kubu v servisu. Takže to musí počkat do ledna. Zdravé s tím jezdit asi úplně není, takže se ho pokusím nechat odstavené. Naštěstí mám až do Vánoc většinu času homeoffice a svátky se s jedním autem nějak zvládnou. V lednu půjde na řadu rovnou i dvouhmota a spojka. Má někdo zkušenost, zda je lepší Sachs nebo LUK? A nebo je to jedno? Mám možnost sehnat dvouhmotu + šrouby + sadu spojky + ložisku LUK za komplet 15-16 000, což se mi zdá jako dobrá cena. Nicméně nechci, abych ji za 60 000km musel měnit znova.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#177 Bakly S80 moondust
Cenu máš dobrou.
LUK byl a asi i je prvovýroba pro Volvo - Michl teď dával taky nějaký fotky a má tam logo Volvo i Luk na jednom díle. Nebral bych ale "Repset" - neboli znovuobložená lamela..zkrátka repasovaná spojka. Nevím jak u osobáků, ale u náklaďáků s tím dobrou zkušenost nemám.
Já dával Sachs v bytostném přesvědčení, že je to nejlepší, ale každej ti řekne něco jinýho a upřímně si myslím, že ty už ji nikdy znovu měnit nebudeš ať už tam dáš to, nebo ono..Pokud teda nejezdíš 40 000Km ročně.
LUK byl a asi i je prvovýroba pro Volvo - Michl teď dával taky nějaký fotky a má tam logo Volvo i Luk na jednom díle. Nebral bych ale "Repset" - neboli znovuobložená lamela..zkrátka repasovaná spojka. Nevím jak u osobáků, ale u náklaďáků s tím dobrou zkušenost nemám.
Já dával Sachs v bytostném přesvědčení, že je to nejlepší, ale každej ti řekne něco jinýho a upřímně si myslím, že ty už ji nikdy znovu měnit nebudeš ať už tam dáš to, nebo ono..Pokud teda nejezdíš 40 000Km ročně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#178 Bakly S80 moondust
Super, dík za zpětnou vazbu Dvouhmota by byla úplně nová, takže asi není problém.
Teď jen doufat, že vstřik nebude (moc) zapečený a půjde ven.
Teď jen doufat, že vstřik nebude (moc) zapečený a půjde ven.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#179 Bakly S80 moondust
U tech vstriku bacha. S kamaradem jsme doslova trhali ven vstriky z D5 120kw a u jednoho to dopadlo tak,ze jiz znacne K.O. medena podlozka pod vstrikem praskla na dva dily z nichz jeden spadl do valce... Vytahnout to dirou po vstriku neslo. Tak jsme dali ven zhavku, tam foukali stlaceny vzduch a na diru po vatriku dali vysavac...tak nic...oblepili jsme duct paskou takovou tycku a dirou po vstriku rejdili na pistu,ze to zachytime,prilepi se a vytahnem to ven. Taky nic. Po 2hodinach neuspesneho laborovani jsme to nasrani nastartovali a na tom valci to zretelne cinkalo. Tak se slapl plny plyn a bud a nebo...Udelalo to frnk a byl klid. Turbem to teda proslo taky a zustalo to teda asi logicky nekde pred katem auto dal nornalne jezdi (rok a pul a cca 50000km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#180 Bakly S80 moondust
Tak mám servis u Kuby za sebou. Největším předmětem návštěvy byla dvouhmota a spojka (obojí LUK). A samozřejmě ty věci, co okolo, jako jsou šrouby, zátka převodovky apod. Takže mám největšího strašáka od koupě za sebou a Kubovi děkuji za super práci. Teď můžu s klidem říct, že není v dohledu žádný velký servis Auto je zainvestováno hezky. Nicméně ono se stejně brzy něco najde Aktuální je nájezd cca 437 000km. Dvouhmota byla lehce slyšet už od koupě před 65 000km a zhoršilo se to za tu dobu jen o trošku. Kdyby na 4 a 5 občas nezačala klouzat spojka, ještě by určitě pár desítek tisíc v pohodě dala.
Těsnění pod vstřikem bylo prý zatuhlé, ale po prostříkání a odstátí povolil v pohodě a vše přežilo bez úhony Snažil jsem se s tím jezdit opravdu minimálně, takže jsem rád, že to snad mělo efekt a nezapeklo se to do nerozebíratelného spoje.
Mimochodem už konečně došlo na má slova a baterka se dostala do fáze, kdy jí nevěřím a půjde vyměnit. Nechci mít auto ve stavu, kdy se bojím, zda nastartuji, pokud pár dní stojí na mrazu. Navíc letošních -20 byla taky konečná. Korunu tomu nasadilo to, že poté, co auto déle stálo během servisu, museli mě pak při odjezdu nahodit Vybral jsem nakonec na doporučení Kuby Exide. Konkrétně pak Premium 12V 100Ah, 900A, EA1000. Chvilku jsem sice uvažoval o EFB, která by měla vydržet více a výrobce ji doporučuje i do aut bez start-stop. Ale asi je to zbytečná věc. Zároveň budu měnit rámečky RZ. U Kuby jsem při vyzvednutí S80 sehnal D5T5. Vyměním je rovnou i na rodinné C30, kde se někomu do původního rámečku povedlo nacouvat.
Jak jsem si tak četl první příspěvky, říkal jsem si, že bych se mohl pustit to několika věcí, které jsem původně před 4 lety plánoval. Mohl bych konečně roztáhnout VOLVO nápis A hlavně bych se chtěl pustit do sedaček. Tím, jak na té nejhůř vypadající sedačce sedím, tak mě to netrápí a ani na to nemyslím. Nicméně chtělo by to. Firmy jsem zavrhl, protože co jsem viděl, tak na tu cenu to po 2 letech vypadalo zase nic moc. To si raději co pár let v menší míře obnovím sám. Proto jsem si objednal lepidlo na kůži, sadu jehel a nití na šití, více odstínů barev a tmel (tekutou kůži) na opravu prasklin a děr. Výrobky nejsou od žádné renomované firmy, tak uvidíme, jak to půjde. Pokud bych nedokázal chytnout barvu, plánuji to zachránit LEDER FRESH TÖNUNG od Colourlocku, který se dělá přímo v odstínech dle kódu/vzorku/automobilky. Pokud se do toho pustím, určitě dodám fotky. Když už jsem byl v tom, vzal jsem něco i na C30, do které se možná pustím taky.
Těsnění pod vstřikem bylo prý zatuhlé, ale po prostříkání a odstátí povolil v pohodě a vše přežilo bez úhony Snažil jsem se s tím jezdit opravdu minimálně, takže jsem rád, že to snad mělo efekt a nezapeklo se to do nerozebíratelného spoje.
Mimochodem už konečně došlo na má slova a baterka se dostala do fáze, kdy jí nevěřím a půjde vyměnit. Nechci mít auto ve stavu, kdy se bojím, zda nastartuji, pokud pár dní stojí na mrazu. Navíc letošních -20 byla taky konečná. Korunu tomu nasadilo to, že poté, co auto déle stálo během servisu, museli mě pak při odjezdu nahodit Vybral jsem nakonec na doporučení Kuby Exide. Konkrétně pak Premium 12V 100Ah, 900A, EA1000. Chvilku jsem sice uvažoval o EFB, která by měla vydržet více a výrobce ji doporučuje i do aut bez start-stop. Ale asi je to zbytečná věc. Zároveň budu měnit rámečky RZ. U Kuby jsem při vyzvednutí S80 sehnal D5T5. Vyměním je rovnou i na rodinné C30, kde se někomu do původního rámečku povedlo nacouvat.
Jak jsem si tak četl první příspěvky, říkal jsem si, že bych se mohl pustit to několika věcí, které jsem původně před 4 lety plánoval. Mohl bych konečně roztáhnout VOLVO nápis A hlavně bych se chtěl pustit do sedaček. Tím, jak na té nejhůř vypadající sedačce sedím, tak mě to netrápí a ani na to nemyslím. Nicméně chtělo by to. Firmy jsem zavrhl, protože co jsem viděl, tak na tu cenu to po 2 letech vypadalo zase nic moc. To si raději co pár let v menší míře obnovím sám. Proto jsem si objednal lepidlo na kůži, sadu jehel a nití na šití, více odstínů barev a tmel (tekutou kůži) na opravu prasklin a děr. Výrobky nejsou od žádné renomované firmy, tak uvidíme, jak to půjde. Pokud bych nedokázal chytnout barvu, plánuji to zachránit LEDER FRESH TÖNUNG od Colourlocku, který se dělá přímo v odstínech dle kódu/vzorku/automobilky. Pokud se do toho pustím, určitě dodám fotky. Když už jsem byl v tom, vzal jsem něco i na C30, do které se možná pustím taky.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#181 Bakly S80 moondust
Dnes ráno jsem měl jet pro baterku. Starou jsem pro jistotu přes víkend nechal doma v teple a na nabíječce. No a po ranním vložení do auta stejně nic Takže jsem se nechal odvézt pro novou a už startuju jedna báseň. Těším se, až u nás bude pozítří -20 a já těch 100Ah a 900A pořádně prověřím
Taky jsem už na S80 vyměnil podznačníky. Dělal jsem to v teple, s WDčkem a opatrně, ale i přesto se mi vzadu jeden ze zrezlých šroubu zlomil Nemám na to nářadí, takže to drží na jednom šroubu + zbytku druhého. Navíc jsem to pojistil oboustranným samolepícím sucháčem, který mi zbyl z instalace kamery na SuperBa. Jako provizorium do drží v pohodě. Nicméně musím sehnat odpovídající vytahovák/vrták.
Taky jsem už na S80 vyměnil podznačníky. Dělal jsem to v teple, s WDčkem a opatrně, ale i přesto se mi vzadu jeden ze zrezlých šroubu zlomil Nemám na to nářadí, takže to drží na jednom šroubu + zbytku druhého. Navíc jsem to pojistil oboustranným samolepícím sucháčem, který mi zbyl z instalace kamery na SuperBa. Jako provizorium do drží v pohodě. Nicméně musím sehnat odpovídající vytahovák/vrták.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#182 Bakly S80 moondust
Hoj, pokud bys měl problém ještě se vstrikama mám sadu z té mojí ex. Nechal bych je za levno. Už je mám rok v krabici a jsou mi na nic, mám benzín.
Někde bych vystrachal i silenblok pod rozvody febi.
Někde bych vystrachal i silenblok pod rozvody febi.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#183 Bakly S80 moondust
Nestraš Vstřiky byly řešeny před koupí. Tak doufám, že vydrží. Ale kdyžtak bych se ozval
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#184 Bakly S80 moondust
O víkendu jsem konečně po roce udělal větší očistu. Předtím jsem nestíhal nic jiného, než vapku. Trápily mě černé tečky od nějakého pylu, které nešly ničím dolů... Nicméně se mi to podařilo vyřešit - namíchal jsem Dodo juice v silné koncentraci a šlo to samo. Měl jsem po této zimě už docela velký puchýř rzi na spodku řidičových dveří. Asi s nimi někdy někdo silně klepl a narušil lak i ochrannou vrstvu. Pomohl IronX a přelakování. Teď se chystám pustit do sedačky řidiče. Bohužel jsem zjistil, že ani jedna z umělých kůží které mám, nesedí barevně přesně. Takže to bude chtít objednat ještě barvu na kůži od Colourlock. Tím bude vizuálně asi zatím hotovo.
Co se týče technického stavu, tak jsem od února najel celé 3000km (440 celkem) S takovým tempem se na toho půl mega nikdy nedostanu. Mám úchylku v poslouchání motoru a zdá se mi, že mezi 1800-2500 je od jara nějaký hlučnější. Přítelkyně říká, že to tak není, ale já myslím, že jo. Z venku nejde nic zvláštního slyšet, ale za volantem (asi) ano. Navíc mi přijde, že škrabky na okna v kapsách dveří vibrují více, než je zdrávo. Možná se mi to zdá a možná by bylo dobré se mrknout na silentbloky... Edit: Teď se dívám, že silentbloky motoru a převodovky se měnily relativně nedávno (ani ne 100 000 zpět). Takže spíše kontrola + nevím, zda se měnily i podtlakové...
Co se týče technického stavu, tak jsem od února najel celé 3000km (440 celkem) S takovým tempem se na toho půl mega nikdy nedostanu. Mám úchylku v poslouchání motoru a zdá se mi, že mezi 1800-2500 je od jara nějaký hlučnější. Přítelkyně říká, že to tak není, ale já myslím, že jo. Z venku nejde nic zvláštního slyšet, ale za volantem (asi) ano. Navíc mi přijde, že škrabky na okna v kapsách dveří vibrují více, než je zdrávo. Možná se mi to zdá a možná by bylo dobré se mrknout na silentbloky... Edit: Teď se dívám, že silentbloky motoru a převodovky se měnily relativně nedávno (ani ne 100 000 zpět). Takže spíše kontrola + nevím, zda se měnily i podtlakové...
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#185 Bakly S80 moondust
Moje paranoia ohledně zvuku dosáhla do zoufalých výšin. Před tím, než se domluvím ke Kubovi na servis jsem udělal opravdu zoufalou věc. Nahrál video zvuku motoru na YouTube Takže realita je značně pochroumána telefonem i YouTube. Nicméně třeba mě někdo uklidní a je to tím, že Volvem jsem v poslední době jezdil opravdu málo a nemám ho naposlouchané... A nebo mě podpoříte v cestě do servisu. Původně jsem video nahrával hlavně kvůli toho, jak motor v intervalech mění zvuk a jakoby i otáčky (na otáčkoměru to nejde vidět). Nicméně na videu se velmi (asi 3x tolik) zvýraznilo nějaké cvakání. Které je v reálu docela málo slyšitelné a po instalaci krytu téměř vůbec. Po zavření kapoty už úplně ticho. Je to OK? Nebo snad odchází vstřiky? Pro "změnu otáček" mám ještě jedno video z iteriéru, kde je zvuk čistší. A samozřejmě mi vše rezonuje i uvnitř (alespoň mi to přijde), ale to na video nezachytím. Pardon za tento zoufalý čin, ale potřebuji postrčit jedním směrem... Doma je mi říkáno, že je zvuk OK. Jen doplním, že dne VDASH chyby žádné, úbytek nebo příbytek náplní žádný. Stejně tak jsou v pohodě starty kolem -30 a auto startuje hned (takže vstřiky to snad nakonec fakt nejsou! ) Tak prosím někdo s křišťálovou koulí?
VIDEA:
EXTERIÉR
INTERIÉR
VIDEA:
EXTERIÉR
INTERIÉR
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#186 Bakly S80 moondust
Uvnitř neslyšim nic. Zvenku jsou otáčky stejný, jen zhrubne chod, jakoby čerpadlo tlačilo proti vyšší kompresi, nebo míň paliva, na chvíli. Nepřisává ti to vzduch někde cestou do čerpadla?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#187 Bakly S80 moondust
Dík za reakci, skrze ni jsem se rozhoupal a jsem příští týden domluvený ke Kubovi na prohlídku a případně bude servis. Tak uvidíme a dám vědět, nicméně už objednání na servis mi zařídilo alespoň částečný klid v duši. Pokud půjde na servis, alespoň rovnou nechám vyměnit olej, který už má před sebou jen 1500km a nebudu to muset dělat klasicky na zahradě Ještě mě napadlo, jestli by to nemohlo být:
a) podtlakovými silentbloky. Pokud se nepletu, tak při koupi se tuším měnily jen komplet klasické a vím, že po otevření víčka oleje nejsou úplně ve 100% stavu;
b) by to mohlo mít ještě nějakou souvislost s tím, kdy mi auto v minulosti sporadicky hodilo nouzák s ECM-2501, ECM-2503 a ECM-2505. Nicméně tato chyba se mi objevila jen docela v minulosti a velmi sporadicky... Ale mohla by ukazovat na regulátor/senzor tlaku paliva a nebo v horším třeba čerpadlo samotné.
Ale moudřejší budu příští týden.
a) podtlakovými silentbloky. Pokud se nepletu, tak při koupi se tuším měnily jen komplet klasické a vím, že po otevření víčka oleje nejsou úplně ve 100% stavu;
b) by to mohlo mít ještě nějakou souvislost s tím, kdy mi auto v minulosti sporadicky hodilo nouzák s ECM-2501, ECM-2503 a ECM-2505. Nicméně tato chyba se mi objevila jen docela v minulosti a velmi sporadicky... Ale mohla by ukazovat na regulátor/senzor tlaku paliva a nebo v horším třeba čerpadlo samotné.
Ale moudřejší budu příští týden.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#188 Bakly S80 moondust
Ode mě to byl jen nástřel... klidně to mohl dělat spínající kompresor klimatizace, nebo cokoliv jinýho. Nemůžeš z takový internetový střelby naslepo hnedka dělat závěry
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#189 Bakly S80 moondust
To neboj, závěr bude po servisu. Spíš jsem potřeboval popostrčení ve stylu "jsi debil, to zní úplně normálně" nebo "něco je/mohlo by být špatně, ale nemuselo" A to přišlo, takže mi to pomohlo
Edit: A klimu jsem na natáčení vypnul, aby nedělala bordel.
Edit: A klimu jsem na natáčení vypnul, aby nedělala bordel.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 2972
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#190 Bakly S80 moondust
já slyším divné zvuky i uvnitř
navštiv servis...
navštiv servis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#191 Bakly S80 moondust
Divné zvuky jsou pryč Díky Kubovi zase vrní jako kotě. Proběhla výměna regulátoru tlaku paliva (na pumpě) za zbrusu nový a pomohlo to. Při té příležitosti se vyřešil šroub zadní SPZ, který jsem zalomil... A alespoň se rovnou udělal ten olej (Mobil 1 5w50), filtr a palivák. Alespoň to nemusím dělat sám na zahradě
A navíc Osmdesátka si alespoň pokecala s kámošema a já jsem musel zase uznat, že S80FL byla nakonec lepší volba, než S60 - i když i ta se mi pořád líbí
A navíc Osmdesátka si alespoň pokecala s kámošema a já jsem musel zase uznat, že S80FL byla nakonec lepší volba, než S60 - i když i ta se mi pořád líbí
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#192 Bakly S80 moondust
Potkal jsem jeden zajímavý fenomén. Začala mi docela blbě fungovat dálka, kterou používám. Klíček se musel zmáčkout třeba 10x, než se otevřelo/zavřelo a musel jsem být hned u auta. Dělala to všechna tlačítka. Trvalo to bez přestání asi 14 dní na různých místech, takže rušení to být nemohlo. Výměna baterie také bez efektu. Pak jsem vytáhl druhé klíče, s nimi 1x zamkl/odemkl a od té doby fungují i ty první jako dřív Je to sice blbost - navíc vyřešená. Nicméně jen pro zajímavost: Nesetkali jste se tím někdo někdy taky?
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
#193 Bakly S80 moondust
Mně to dělá to samé občas, tak zkusím taky druhý klíč
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#194 Bakly S80 moondust
Zkus a dej vědět
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#195 Bakly S80 moondust
Je dobrý vědět, ze ti auto pořád slouží! Moje už to ma za sebou.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#196 Bakly S80 moondust
Četl jsem si to v tvém tématu, je to škoda Ale je fajn, pokud alespoň stále někde jezdí. Zdá se mi, že jsem ji snad v Ostravě i viděl, pokud je to možné. Přední nárazník nebyl v barvě, tak by to mohla být ona. Občas vídám tvou novou S80 kolem starého místa a je pěkná Doufám, že ta má vydrží ještě dlouho Teď participuje na stěhování a vždycky mě překvapí, co vše uveze. Naposledy to byl konferenční stolek a celý velký rozebraný kallax 4x4 - a ještě by se jeden další vešel
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#197 Bakly S80 moondust
Jo, já ji taky zahlédl, přední nárazník a kapota je šedá.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#198 Bakly S80 moondust
Nechci to cpát zbytečně někam jinam - třeba budu mít štěstí tady. Bylo u nás hodně vody a já přes ní musel jednou jet docela rychle, což zanechalo následky Naštěstí nic hrozného. Ale voda si vzala unavené držáky hadic na podvozku. Bohužel teď nemám přístup k Vidě a na netu se mi to nepodařilo dohledat Neměl by někdo číslo dílu pro držáky/spony tří hadic, co se táhnou v pravé třetině auta od motoru k nádrži a přichycují hadice ke karoserii? Předpokládám, že jsou to všechno palivové hadice. Původní držáky jsou z bílého plastu a asi už byly unavené - zůstaly mi po nich jen uchycující šrouby. Z 5 mi zůstal jeden Pokud by byl můj popis nicneříkající, odpoledne ho vyfotím.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#199 Bakly S80 moondust
Hele k vidě se taky nedostanu, ale tady můžeš hledat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 550
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#200 Bakly S80 moondust
Díky, dohledal jsem díky tomu, že se jedná o celý kryt. Cena docela drsná na takový kus plastu Origo v ČR taky nic moc... Allegro se tváří ještě dráž, nicméně toto možná půjde. Zkusím pohledat ještě jinde v ČR
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek