Skratoval som v70 D5, pomoc
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#1 Skratoval som v70 D5, pomoc
Som to po... riadne, pri skusani jedneho motorceka sa omylom prekrizili kable +- od baterky. Ked pretocim klucom do polohy 2 budiky zacnu vystrajat, relatka v cemke aj pod kapotou cvakaju ako blaznive no nic sa nedeje. Akurat v z motoroveho priestoru vychadza kovovy zvuk od cvakania. Kontroloval som poistky, aj tie velke cierne pod kapotou a vzadu pri baterke, nasiel jednu zlu, vymenil no stale robi to iste. Diagnostika mi nacita len dopolovice. AUto stoji tyzden na dvore, uz som zufaly Stretli ste sa s niecim podobnym? V 70 D5 2003 automat
[img]https://s14.postimg.org/6paedygvl/20170211_135954.jpg[/img]how to take screenshots
[img]https://s14.postimg.org/lmngspjht/20170211_140101.jpg[/img]how to take screenshots
[img]https://s14.postimg.org/6paedygvl/20170211_135954.jpg[/img]how to take screenshots
[img]https://s14.postimg.org/lmngspjht/20170211_140101.jpg[/img]how to take screenshots
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#2 Skratoval som v70 D5, pomoc
Projdi kostry, od mínusu z baterky na kastli, pokud vede nějakej kabel i k motoru nevim. Pak zkontroluj svorky na baterce a změř na ní napětí (když je vše vypnutý a pak při zapnutí klíčku, pokud to napětí poklesne je v háji článek v baterce, nebo propoj mezi článkama). Pokud to máš jak barevnou hudbu, bude malý napětí, otázka je zda je poškozený něco v autě, nebo to vzdala baterka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#3 Skratoval som v70 D5, pomoc
Diky stačilo vymeniť baterku ešte rozchodit rem a bcm lebo nekomunikuju s cem
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#4 Skratoval som v70 D5, pomoc
Skúšal som zapojiť tu zlu baterku do felicie a zistil ze je prepolovana, +- sa vymenili, wtf
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 953
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#5 Skratoval som v70 D5, pomoc
Uf.. to jde?:)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 Skratoval som v70 D5, pomoc
Baterky jsou bud leve nebo prave. Ten atyp se pouziva myslim v japoncich. Predpokladam ze je to tenhle pripad
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#7 Skratoval som v70 D5, pomoc
Cize to sa bezne stava? Skoda baterky, mala iba 2 roky
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 Skratoval som v70 D5, pomoc
Budto to pochopil blbe Ondra., nebo ja...ja to chapu tak, ze se baterka prepolovala, tj. skutecna polarita neodpovida tomu co je nakresleny na baterce.
A ano, uz jsem to taky videl.
V nouzi i jde, pokud clovek koupi novou baterku se spatnou orientaci, ji pomalu vybit az do nuly a pak nabit na obracenou polaritu
A ano, uz jsem to taky videl.
V nouzi i jde, pokud clovek koupi novou baterku se spatnou orientaci, ji pomalu vybit az do nuly a pak nabit na obracenou polaritu
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 953
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#9 Skratoval som v70 D5, pomoc
No ale furt nechapu, jak se muze prepolovat vyzkratovanim.. Ze se castecne vybije bych pochopil, klidne az na nulu, ale jak tam dojde ke zmene polarity..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#10 Skratoval som v70 D5, pomoc
No presne tak, tam kde je nakreslene + je uz - a opacne.tomasss píše:Budto to pochopil blbe Ondra., nebo ja...ja to chapu tak, ze se baterka prepolovala, tj. skutecna polarita neodpovida tomu co je nakresleny na baterce.
A ano, uz jsem to taky videl.
V nouzi i jde, pokud clovek koupi novou baterku se spatnou orientaci, ji pomalu vybit az do nuly a pak nabit na obracenou polaritu
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#11 Skratoval som v70 D5, pomoc
Pricinu bych hledal hned v prvnim prispevku tazatelems231 píše:No ale furt nechapu, jak se muze prepolovat vyzkratovanim.. Ze se castecne vybije bych pochopil, klidne az na nulu, ale jak tam dojde ke zmene polarity..
Baterku netreba (zatim) vyhazovat, jen proste zase vybit na nulu a nabit, tentokrat se spravnou polaritoukamov píše:pri skusani jedneho motorceka sa omylom prekrizili kable +- od baterky
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#12 Skratoval som v70 D5, pomoc
Mama elektroskolu ale asi jsem se ucil spatne. Nikdy by mi nenapadlo ze semuze v akumulatoru otocit polarita :O
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#13 Skratoval som v70 D5, pomoc
Tady něco nehraje...
Přepólovat baterku, myslím tím změnit její polaritu, není otázka minut.
Stejně tak vybít baterku, která už není po smrti, během několika minut na NULU, taky není jenom tak.
Vzhledem k naakumulované energii by to bylo docela zajímavé divadlo, něco jako malý domácí ohňostroj, nebo v lepším případě pohádka "Hrnečku vař".
Stalo se mi, že jsem koupil baterku, ve které byl jeden článek s opačnou polaritou. Byla to ovšem chyba z výroby. Protože v té době byl přístup k propojkám, odhalil jsem ho změřením jednotlivých článků.
Není to náhodou podobný případ?
A přepólovat baterku, protože to "potřebuji", tak to si dost dobře nedovedu představit, protože pak už by k ničemu nebyla. Už jenom to, že každá elektroda je tvořena jiným materilálem, dává tušit, jak by to fungovalo.
Ondra mě předběhl, řekl to stručně a jasně.
Přepólovat baterku, myslím tím změnit její polaritu, není otázka minut.
Stejně tak vybít baterku, která už není po smrti, během několika minut na NULU, taky není jenom tak.
Vzhledem k naakumulované energii by to bylo docela zajímavé divadlo, něco jako malý domácí ohňostroj, nebo v lepším případě pohádka "Hrnečku vař".
Stalo se mi, že jsem koupil baterku, ve které byl jeden článek s opačnou polaritou. Byla to ovšem chyba z výroby. Protože v té době byl přístup k propojkám, odhalil jsem ho změřením jednotlivých článků.
Není to náhodou podobný případ?
A přepólovat baterku, protože to "potřebuji", tak to si dost dobře nedovedu představit, protože pak už by k ničemu nebyla. Už jenom to, že každá elektroda je tvořena jiným materilálem, dává tušit, jak by to fungovalo.
Ondra mě předběhl, řekl to stručně a jasně.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 Skratoval som v70 D5, pomoc
Vsak taky pisu ze to jde "v nouzi". Samozrejme zivotnost baterky v tomhle otocenym rezimu bude snizena...Jarda.JM píše:A přepólovat baterku, protože to "potřebuji", tak to si dost dobře nedovedu představit, protože pak už by k ničemu nebyla.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 953
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#15 Skratoval som v70 D5, pomoc
..tam akorat ctu, ze doslo k zapojeni spotrebice s opacnou polaritou. Mne by zajimalo, jak to mohlo vest k tomu, ze se baterka prepolovala. Co se uvnitr ni delo, jaky tam probehl proces zpusobeny zapojenim spotrebice opacne, ze se prepolovala. To si neumim predstavit a zajima me to.tomasss píše:Pricinu bych hledal hned v prvnim prispevku tazatelems231 píše:No ale furt nechapu, jak se muze prepolovat vyzkratovanim.. Ze se castecne vybije bych pochopil, klidne az na nulu, ale jak tam dojde ke zmene polarity..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2993
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#16 Skratoval som v70 D5, pomoc
asi to bude chtít příště míň pálenky na tom východu, třeba pak nebudete záhadně zaměňovat polarity...
jediné, jak si to dovedu vysvětlit je, že tam cpe něco z korejce nebo japonce...
jediné, jak si to dovedu vysvětlit je, že tam cpe něco z korejce nebo japonce...
#17 Skratoval som v70 D5, pomoc
To asi nie aj priemery kontaktov su rozdielne plus je večší ako minus buď nenasadíš alebo nedotiahnešTod2 píše:asi to bude chtít příště míň pálenky na tom východu, třeba pak nebudete záhadně zaměňovat polarity...
jediné, jak si to dovedu vysvětlit je, že tam cpe něco z korejce nebo japonce...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 447 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lukino 850R
-
- 7 Odpovědi
- 2066 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 6 Odpovědi
- 522 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jiri.T
-
- 9 Odpovědi
- 906 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Skye
-
- 18 Odpovědi
- 1175 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od warialflip