S80 T6 chcípá
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
- Bydliště: Brno
#1 S80 T6 chcípá
zdar volviči!
přes léto jsem s autem nejezdil a někdy v půlce léta mi skončila STK, tak jsem si myslel, že na začátku zimy prostě dobiju baterku a zajedu na STK, protože auto bylo tak nějak v pohodě. no tak jsem nastartoval a ejhle, motor místo do té doby sametového běhu se dávil, otáčky kolísaly docela divoce, až to chcíplo. tak jsem se vydal k benzínce, jestli to není palivem, které by zestárlo, dotankoval jsem 20 litrů a nic se nezměnilo, furt to chcípalo. po zahřátí motoru to chcípalo míň, když to běželo na plyn chcípalo to ještě míň, ale stále byl motor neklidnej. dojel jsem pro plyn a už jsem nenastartoval. teď auto stojí u čerpačky plynu (pokud ho neodtáhli měšťáci) už druhej měsíc. zatím nemám na potencionální opravu peníze, ale brzy už snad začnu zase vydělávat víc, tak se chci duševně připravit na to, co mě čeká. domnívám se, že by to mohla bejt váha vzduchu (pokud to tam vůbec je), klapka nebo cívky, případně svíčky. setkali jste se s něčím podobným?
máte nějakej tip?
přes léto jsem s autem nejezdil a někdy v půlce léta mi skončila STK, tak jsem si myslel, že na začátku zimy prostě dobiju baterku a zajedu na STK, protože auto bylo tak nějak v pohodě. no tak jsem nastartoval a ejhle, motor místo do té doby sametového běhu se dávil, otáčky kolísaly docela divoce, až to chcíplo. tak jsem se vydal k benzínce, jestli to není palivem, které by zestárlo, dotankoval jsem 20 litrů a nic se nezměnilo, furt to chcípalo. po zahřátí motoru to chcípalo míň, když to běželo na plyn chcípalo to ještě míň, ale stále byl motor neklidnej. dojel jsem pro plyn a už jsem nenastartoval. teď auto stojí u čerpačky plynu (pokud ho neodtáhli měšťáci) už druhej měsíc. zatím nemám na potencionální opravu peníze, ale brzy už snad začnu zase vydělávat víc, tak se chci duševně připravit na to, co mě čeká. domnívám se, že by to mohla bejt váha vzduchu (pokud to tam vůbec je), klapka nebo cívky, případně svíčky. setkali jste se s něčím podobným?
máte nějakej tip?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#2 S80 T6 chcípá
Váha nebo lambda bych si tipnul já a obojí se nechá odpojit. A taky bych mrknul na klapku sání.
Cívky by musely bejt uplně po smrti, aby se to chovalo takhle.
Cívky by musely bejt uplně po smrti, aby se to chovalo takhle.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 S80 T6 chcípá
Taky kouknout na svíčky, pokud jsou starší a ještě to dlouho stojí tak dokážou nadělat paseku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
- Bydliště: Brno
#4 S80 T6 chcípá
svíčkám vadí delší stání?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 S80 T6 chcípá
Budeš se divit, ale ano. Elektrody zoxidují a na malér je zaděláno - osobní zkušenost, ale ne u Volva, to tak dlouho nikdy nestálo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
- Bydliště: Brno
#6 S80 T6 chcípá
tak jsem dneska namontoval do auta baterku, nastartoval a motor běžel bez jedinýho škytnutí krásně plynule asi 10 minut, než jsem ho zase vypnul. jak na benzín, tak na plyn. (plynopvá aparatura má svoje mouchy, ale to nevadí)
co se ale podělalo nečekaně, nejede radio. nejde zapnout, je zhaslé.
stejně mrtvý je ovladač / přepínač světel, nefunguje mi tedy ovládání podsvitu palubky, nejdou pustit mlhovky ani v předu, ani vzadu, potkávačky se pustí automaticky, ale nejdou přepnout na dálkové. k tomu nesvítí podsvit písmenek u voliče převodovky.
nemá někdo nápad, kde hledat problém? v tom ovladači není viditelně vypečený tišťák ani jiné elektrické součástky. tento ovladač světel nejede už dávno, ale radio se přidalo až nyní...
co se ale podělalo nečekaně, nejede radio. nejde zapnout, je zhaslé.
stejně mrtvý je ovladač / přepínač světel, nefunguje mi tedy ovládání podsvitu palubky, nejdou pustit mlhovky ani v předu, ani vzadu, potkávačky se pustí automaticky, ale nejdou přepnout na dálkové. k tomu nesvítí podsvit písmenek u voliče převodovky.
nemá někdo nápad, kde hledat problém? v tom ovladači není viditelně vypečený tišťák ani jiné elektrické součástky. tento ovladač světel nejede už dávno, ale radio se přidalo až nyní...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
- Bydliště: Brno
#8 S80 T6 chcípá
co je to CEM?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
- Bydliště: Brno
#10 S80 T6 chcípá
Martinopel, nemohl bys to trochu rozvést? jako co všechno a proč to posírá nebo může posrat?
nevím ani, jestli reaguješ na to, že mi zdechává motor nebo že zmlklo radio a světla?
nemůže to bejt spíš jen signálem po cestě? do nedávna to radio hrálo, ale nesvítilo, stejně jako to ovládání světel.
nevím ani, jestli reaguješ na to, že mi zdechává motor nebo že zmlklo radio a světla?
nemůže to bejt spíš jen signálem po cestě? do nedávna to radio hrálo, ale nesvítilo, stejně jako to ovládání světel.
#11 S80 T6 chcípá
Bez origo diagnostiky je to jen střelba od boku,ale může to vše souviset právě s CEMkrampu píše:Martinopel, nemohl bys to trochu rozvést? jako co všechno a proč to posírá nebo může posrat?
nevím ani, jestli reaguješ na to, že mi zdechává motor nebo že zmlklo radio a světla?
nemůže to bejt spíš jen signálem po cestě? do nedávna to radio hrálo, ale nesvítilo, stejně jako to ovládání světel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 T-6 2.8 rok 2001
- Bydliště: Brno
#12 S80 T6 chcípá
kde se ten CEM centrální mozek nachází v autě? stane se něco, když zkusím rozpojit a zapojit jeho konektory? doufal bych, že to bude prostě ´přechodovej odpor
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 S80 T6 chcípá
Tady se podívej.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451&hilit=cem
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451&hilit=cem
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#14 S80 T6 chcípá
Pro kolegu s MY01 by mohlo být spíše aplikovatelné tohle: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50867
Bez řádné diagnostiky to je pořád skutečně jen veštění z křišťálové koule. Klidně bych si tipnul, že to může být i více faktorů současně. Chce to dát někam, kde Volva nevidí poprvé a (pokud možno) disponují Volví diagnostikou. Všechny ty Bosch, WOW, Delphi (jak přízračné - stejné jméno jako Věštírna v Delfách) diagnostiky poskytují informace spíše zavádějící než vedoucí k odhalení závady.
Na houpající otáčky bych sázel spíše na škrtící klapku Magnetti Maléry nebo díru v sání.
P.
Bez řádné diagnostiky to je pořád skutečně jen veštění z křišťálové koule. Klidně bych si tipnul, že to může být i více faktorů současně. Chce to dát někam, kde Volva nevidí poprvé a (pokud možno) disponují Volví diagnostikou. Všechny ty Bosch, WOW, Delphi (jak přízračné - stejné jméno jako Věštírna v Delfách) diagnostiky poskytují informace spíše zavádějící než vedoucí k odhalení závady.
Na houpající otáčky bych sázel spíše na škrtící klapku Magnetti Maléry nebo díru v sání.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#15 S80 T6 chcípá
Jj, spíše jsem dal odkaz pro ukázku kde se CEM nachází.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek