Dobrý den,
Mohl by mi někdo z Vás poslat foto, kam zapojit kterou hadici na vzduch?
Jedná se mi hlavně o ty hubené, do turba, sání a tak... Nějak se mi po výměně motoru pomíchali...
S80 2.8 T6 1999 - zapojení vzduchových hadic
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 S80 2.8 T6 1999 - zapojení vzduchových hadic
Na TCV máš barvy ,žlutá aktuator,modrá vzduchová hadice,krátké propojení ,červená turbo kompresorová část .
Tady to máš : Update :nevím jestli je to stejný jak u mně T6 neznám.
Tady to máš : Update :nevím jestli je to stejný jak u mně T6 neznám.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#3 S80 2.8 T6 1999 - zapojení vzduchových hadic
No barevné pásky se z hadiček už sloupli, ale koukal jsem na videá z YT, měl bych to mít zapojeno správně.
Nicméně, po výměně motoru a nastartování kolísají otáčky na volnoběhu a vyskočila výstraha - engine check tak nyní sháním funkční appku která bude komunikovat s mím obd adaptérem ať zjistím, kde je chyba...
Nicméně zapojení je v podstatě stejné, akorát "turbo kompresorová část" není přímo na turbu, ale na vstupu (výstupu) intercooleru.
Každopádně děkuji
Nicméně, po výměně motoru a nastartování kolísají otáčky na volnoběhu a vyskočila výstraha - engine check tak nyní sháním funkční appku která bude komunikovat s mím obd adaptérem ať zjistím, kde je chyba...
Nicméně zapojení je v podstatě stejné, akorát "turbo kompresorová část" není přímo na turbu, ale na vstupu (výstupu) intercooleru.
Každopádně děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#5 S80 2.8 T6 1999 - zapojení vzduchových hadic
Taaaaak, vše zapojené, diag hlásí toto:
camshaft position acutator circuit bank 1
a
crankshaft position sensor A circuit.
a svítí lambda.
Je přeskočený rozvoďák?
Any help?
camshaft position acutator circuit bank 1
a
crankshaft position sensor A circuit.
a svítí lambda.
Je přeskočený rozvoďák?
Any help?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek