Vzplanuti V50tek
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V50 1.8i 2007
- Bydliště: Praha 9 prosek
#1 Vzplanuti V50tek
Zdravim, na fb je celosvětova skupina ''volvo s40, v50, ...'' kde muzete vystavit sveho krasavce, pokecat atd. V posledních cca 3mesicich jsem si vsiml ze tam pribyly 4 prispevky od majitelů v50 ktere jim shoreli.Behem roku jsem si vsiml cca dalsich 5ti pripadu vzplanuti. Bohuzel ma anglictina (ted naposledy shorela majiteli ze spanelska) neni na takove urovni abych od nich zjistil pricinu požáru. Jedine co tak ze se to stalo za jizdy a vzdy to chytlo nekde v motorovem prostoru.. jelikoz se to stalo celkem v kratke době vice majitelum,zacal jsem hledat na netu ale nic jsem nenasel. Proto pisu sem, jestli se s tim nekdo setkal? Co je pricina a popripade jak tomu predejit? Mohlo by to pomoct predejit požárům nasich plechovek.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Vzplanuti V50tek
Vsadim se ze duvod je alternaor denso:D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#4 Vzplanuti V50tek
U benzínových 2.4 z roku 2004/2005 se ve svolávačce měnily palivové hadičky v motorovém prostoru. Což by všechna auta měla mít za sebou, protože se v té době jednalo o vozidla prvních majitelů. Jinak víc nevím.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V50 1.8i 2007
- Bydliště: Praha 9 prosek
#5 Vzplanuti V50tek
Altik me taky napadl jako prvni pricina. Jak si psal o altiku od Densa, je to nejakej šunt? Jako ze horsi zpracování, ze by se zanasel, prehrival, kabely? Prave tim ze to jsou auta ktera uz maji neco najeto, tak by to asi v tech hadickach nemelo být?? Vlastne shoreli i v50 po faceliftu, takze roky 2007 a výš. Clovek nerekne kdyz se to stane párkrát ale uz jich shorelo nejak moc prece jenom moje 50tka je uz 10let stara, tak kdo vi kde treba konstruktéři udelali chybu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#6 Vzplanuti V50tek
Znám pár případů, kdy (bez ohledu na značku a typ auta) začal hořet řemen pomocných agregátů po té, co se zasekl kompresor klimatizace (ložisko), případně alternátor (opět ložisko). Jednou to bylo dokonce hodně čerstvé auto ještě v záruce.
Tak jestli to není ono? Nebo jen shoda okolností.
P.
Tak jestli to není ono? Nebo jen shoda okolností.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V50 1.8i 2007
- Bydliště: Praha 9 prosek
#7 Vzplanuti V50tek
Ted jsem se dozvěděl ze posledni požár zavinili xenony. Vypada to na neodbornou instalaci. Jenze dalsi co tam psal, rikal ze mu chytli i originální xenony. Dalsi pozar zapricinil svazek kabelů u ktereho se diky hornimu plast krytu motoru prodrela ochrana na kabelech a zacalo to coudit s tim ze se to podařilo uhasit bez vetsich nasledku. Pan psal ze posle fotky o ktery svazek šlo.pak to sem hodim i s motorizací.Padlo v diskuzi i neco o altiku ale to jsme bohuzel s kolegou presne neprelozili. Zkusim jeste neco zjistit, docela me zajima cim vsim to muze být
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 Vzplanuti V50tek
Stalo se mi na firemním Focusu. Dým z motoru a přidřenej řemen na klima kompresoru.ok2ucx píše:Znám pár případů, kdy (bez ohledu na značku a typ auta) začal hořet řemen pomocných agregátů po té, co se zasekl kompresor klimatizace (ložisko), případně alternátor (opět ložisko). Jednou to bylo dokonce hodně čerstvé auto ještě v záruce.
Tak jestli to není ono? Nebo jen shoda okolností.
P.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD