XC70 p3 rada + poděkování
- Autor
- Zpráva
#1 XC70 p3 rada + poděkování
Dobrý den
Předem mého dotazu bych chtěl aktivním členům Volvo forum moc poděkovat za všechny rady a doporučení, které jsem zde nalezl. Jsem zde nový, ale pasivně jsem fórum navštěvoval již delší dobu a moc mi to, jelikož jsem laik, pomohlo v usměrnění při budoucím výběru. Podotýkám, že jsem ani přesně nevěděl, co vlastně chci, zpočátku jsem se zakoukal do xc60,70,90, které jsem zkusil osobně. Ještě jednou tedy díky...
Výhledově bych si tedy chtěl pořídit XC70 p3, D5, AWD, automat. V tom mám jasno.
Finančně to vychází na první roky, od kdy se tento vůz vyrábí, cca 2007 - 2010.
Teď tedy k dotazům (berte je trochu s rezervou, nejsem od fochu) : Jsou nějaké zásadní technické rozdíly v prvních letech výroby, které bych měl brát v úvahu, a o kterých se zde moc nepíše?
např.: jiný Haldex, elektronika nebo jiné části vozu...
Druhý dotaz je asi hodně otevřený, myslím ale, že velice podstatný. Zajímal by mě rozdíl v servisování v čr a v německu. Vím, že jsou výrobcem dané intervalové úkony, které se v ideálním případě provádí. Jak je to ale s úkony, které nejsou udávané, ale provádět by je bylo vhodné? (mám na mysli hlavně všechny olejové náplně)
Vím, že je to asi dost individuální, ale přecijenom se chci ujistit zda mi něco podstatného neuniklo mezi řádky.
V mém okolí je podle referencí velice slušný servis na Volva, kde i dovážejí, případně pomáhají při výběru, chystám se tam, ale chtěl jsem se optat i zde.
Budu rád za jakýkoliv poznatek, případně nějaké vlákno, kde se to již rozebíralo. Dost jsem zde pročetl, ale určitě jsem toho spousty přehlídl...
Časem možná přidám něco dalšího, prozatím je to vše.
Díky za poznatky. Petr
Předem mého dotazu bych chtěl aktivním členům Volvo forum moc poděkovat za všechny rady a doporučení, které jsem zde nalezl. Jsem zde nový, ale pasivně jsem fórum navštěvoval již delší dobu a moc mi to, jelikož jsem laik, pomohlo v usměrnění při budoucím výběru. Podotýkám, že jsem ani přesně nevěděl, co vlastně chci, zpočátku jsem se zakoukal do xc60,70,90, které jsem zkusil osobně. Ještě jednou tedy díky...
Výhledově bych si tedy chtěl pořídit XC70 p3, D5, AWD, automat. V tom mám jasno.
Finančně to vychází na první roky, od kdy se tento vůz vyrábí, cca 2007 - 2010.
Teď tedy k dotazům (berte je trochu s rezervou, nejsem od fochu) : Jsou nějaké zásadní technické rozdíly v prvních letech výroby, které bych měl brát v úvahu, a o kterých se zde moc nepíše?
např.: jiný Haldex, elektronika nebo jiné části vozu...
Druhý dotaz je asi hodně otevřený, myslím ale, že velice podstatný. Zajímal by mě rozdíl v servisování v čr a v německu. Vím, že jsou výrobcem dané intervalové úkony, které se v ideálním případě provádí. Jak je to ale s úkony, které nejsou udávané, ale provádět by je bylo vhodné? (mám na mysli hlavně všechny olejové náplně)
Vím, že je to asi dost individuální, ale přecijenom se chci ujistit zda mi něco podstatného neuniklo mezi řádky.
V mém okolí je podle referencí velice slušný servis na Volva, kde i dovážejí, případně pomáhají při výběru, chystám se tam, ale chtěl jsem se optat i zde.
Budu rád za jakýkoliv poznatek, případně nějaké vlákno, kde se to již rozebíralo. Dost jsem zde pročetl, ale určitě jsem toho spousty přehlídl...
Časem možná přidám něco dalšího, prozatím je to vše.
Díky za poznatky. Petr
#2 XC70 p3 rada + poděkování
Ahoj vespolek. Všiml jsem si, že na hloupé otázky se tady moc neodpovídá.
To jsou moje dotazy opravdu takové, že nestojí nikomu ani za odpověď?
Forum tak nějak pročítám.....
Díky
To jsou moje dotazy opravdu takové, že nestojí nikomu ani za odpověď?
Forum tak nějak pročítám.....
Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#3 XC70 p3 rada + poděkování
mam xc70 MY2009 a ked som hladal info pred kupou nic o zasadnych tech. rozdieloch som nenasiel.naz po faceliftee niekde v 2010 zacali davat iny motor (151kw). ohladom kvality servisu nemecko vs CR tazko polemizovat osobne si nemyslim ze je v autorizakoch nejaky rozdiel v intervaloch alebo inych podmienkach. dolezite je v akom stave je auto teraz. v prahe je dost ludi co sa vyznaju do volva a ak mas moznost asistovaneho nakupu tak urcite to ber.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#4 XC70 p3 rada + poděkování
Pokud potřebuješ pomoci s nákupem auta v zahraničí (vlastně Německo), tak tady je někde celé vlákno o panu Panhasovi ( nejsem si jist jak se to píše) a ten pomáhá při nákupech aut.
Co se týče servisu, mám takový dojem, že kolem KV je taky někdo, kdo je schopen servisovat Volva a není to autorizák.
Mezi servise v Německu nebo v ČR by teoreticky neměl být žádný rozdíl, možná kromě cen, to nevím.
Co se týče poruch, asi to budou obdobné věci, jako všude - u nafty asi vstřiky a čerpadlo, DPF, klasika - převodovka. Ideálně auto napíchnout na diagnostiku.
Co se týče servisu, mám takový dojem, že kolem KV je taky někdo, kdo je schopen servisovat Volva a není to autorizák.
Mezi servise v Německu nebo v ČR by teoreticky neměl být žádný rozdíl, možná kromě cen, to nevím.
Co se týče poruch, asi to budou obdobné věci, jako všude - u nafty asi vstřiky a čerpadlo, DPF, klasika - převodovka. Ideálně auto napíchnout na diagnostiku.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 75
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013
#5 XC70 p3 rada + poděkování
Tu by som len doporučil aj na základe informácií z tohoto fóra, že mimo predpísané servisné úkony je dobré meniť aj olej v automatickej prevodovke. Pretože napr. servis Autopalace mi tvrdil, že to výrobcom predpísané nie je, že to netreba a oni to nerobia. Ale slušný servis vie, že sa to meniť má.Pietro84 píše:Vím, že jsou výrobcem dané intervalové úkony, které se v ideálním případě provádí. Jak je to ale s úkony, které nejsou udávané, ale provádět by je bylo vhodné? (mám na mysli hlavně všechny olejové náplně)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#6 XC70 p3 rada + poděkování
A pokud to bude auto s AWD, tak asi i náplně spojené s tím......Marek71 píše:Tu by som len doporučil aj na základe informácií z tohoto fóra, že mimo predpísané servisné úkony je dobré meniť aj olej v automatickej prevodovke. Pretože napr. servis Autopalace mi tvrdil, že to výrobcom predpísané nie je, že to netreba a oni to nerobia. Ale slušný servis vie, že sa to meniť má.Pietro84 píše:Vím, že jsou výrobcem dané intervalové úkony, které se v ideálním případě provádí. Jak je to ale s úkony, které nejsou udávané, ale provádět by je bylo vhodné? (mám na mysli hlavně všechny olejové náplně)
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#7 XC70 p3 rada + poděkování
Ahoj:Pietro84 píše:cca 2007 - 2010. Teď tedy k dotazům (berte je trochu s rezervou, nejsem od fochu) : Jsou nějaké zásadní technické rozdíly v prvních letech výroby, které bych měl brát v úvahu, a o kterých se zde moc nepíše?
např.: jiný Haldex, elektronika nebo jiné části vozu...
asi k tomu dotazu tohle nelze řici mnoho specifického. První ročníky od pozdějších se příliš neliší. Jen tím, že jsou trochu starší a platí všechny obecnosti o zanedbané údržbě (olej v AT). Koroze kastle je stále sprosté slovo (alespoň u nebouraných aut). Možná už se nám začínají objevovat jednotky Haldexu (prolezlé oxidaci), je to o tom věku a množství km, vody a soli na nich aplikované.
Jinak asi nic zásadního mě nenapadá - snad jedna generace motorů D5 (ale teď nemohu dohledat která - tuším, že zrovna ta 151kW, ale neberte mě za slovo) trošku více trpěla na prasknutí bloku nebo čeho, muselo by se to najít.
První série měly radar (adaptivního tempomatu) mechanický - v té krabičce se skutečně točí takový vehement, pozdější generace byly už nepohyblivé, ale že by se ty první nějak zásadně kazily, to se řict nedá. Vyvíjel se infotainment (první navigace MMM2 je už dosti outdated), další věci už jsou jen kosmetika v interiéru. Jinak je P3 ta přicházející generace pro druhé případně třetí majitele ojetého vozu, cenově dostupné auto, solidní kvality. Minulá generace (P2) je dnes už 10 a více let stará (XC/V70, S80), nebo 7+ let (poslední S60).
Co je lepší - že u P3 umíme za pomocí naší vlastní diagnostiky a s poměrně vysokou jistotou detekovat stočené auto. To může být užitečné při jednání o ceně, resp. při plánování pravidelné údržby.
Obecně: výměnou všech tekutých náplní a dostupných filtrů u někoho důvěryhodného určitě nic nezkazíš. Protože i leckteré servisy např. proplach oleje v AT provádějí ehm-výměnou (vylít 4l, dolít 4l, hotovo, fakturovat 14l JWS3309). Olej se sice zlehka vyčistí, ale rozhodně není propláchnuta převodovka jako taková.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#8 XC70 p3 rada + poděkování
Asi vypadávací olejová zátka, ne?ok2ucx píše:...snad jedna generace motorů D5 (ale teď nemohu dohledat která - tuším, že zrovna ta 151kW, ale neberte mě za slovo) trošku více trpěla na prasknutí bloku nebo čeho, muselo by se to najít.
P.
#9 XC70 p3 rada + poděkování
Díky za odpovědi. Čím víc sosám informace, zjišťuju, že koupit dneska solidní Volvo v dobrém stavu a pravidelnou údržbou a za rozumnou cenu bude pomalu scifi Ale myslím, že to za to stojí...
V Chebu jsou hoši (RINO servis), co již nějaký ten čas dělají Volva, pomáhají při koupi atd. Jsou na ně velice dobré reference z okolí, tak se chystám využít jejich služeb.
Zatim moc díky, třeba informace o proplachu AT, kde někdo ,,jen´´ proleje... to mi zde muselo nějak uniknout, se divim, že jsem na to nenarazil dřív. Je mi jasný, že takových rádoby úkonů bude víc, ale to už je asi bohužel v dnešní době folklór
V Chebu jsou hoši (RINO servis), co již nějaký ten čas dělají Volva, pomáhají při koupi atd. Jsou na ně velice dobré reference z okolí, tak se chystám využít jejich služeb.
Zatim moc díky, třeba informace o proplachu AT, kde někdo ,,jen´´ proleje... to mi zde muselo nějak uniknout, se divim, že jsem na to nenarazil dřív. Je mi jasný, že takových rádoby úkonů bude víc, ale to už je asi bohužel v dnešní době folklór
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#10 XC70 p3 rada + poděkování
trpel na kladku remena prislusenstva. ,,Pri zanedbaní kontroly (výmeny) kladky remeňa pomocného ústrojenstva (odporúča sa každých 60 000 km) môže vzniknúť jej vyosenie s rizikom spadnutia remeňa do rozvodového mechanizmu motora"
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 19 Odpovědi
- 2635 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Shadow
-
- 4 Odpovědi
- 1394 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smidcze
-
- 6 Odpovědi
- 723 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 12 Odpovědi
- 821 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majkls70
-
- 2 Odpovědi
- 433 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kokosek1