XC70 p3 rada + poděkování

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 15
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Cheb
Vůz: -

#1 XC70 p3 rada + poděkování

Příspěvek od Pietro84 »

Dobrý den

Předem mého dotazu bych chtěl aktivním členům Volvo forum moc poděkovat za všechny rady a doporučení, které jsem zde nalezl. Jsem zde nový, ale pasivně jsem fórum navštěvoval již delší dobu a moc mi to, jelikož jsem laik, pomohlo v usměrnění při budoucím výběru. Podotýkám, že jsem ani přesně nevěděl, co vlastně chci, zpočátku jsem se zakoukal do xc60,70,90, které jsem zkusil osobně. Ještě jednou tedy díky...

Výhledově bych si tedy chtěl pořídit XC70 p3, D5, AWD, automat. V tom mám jasno.
Finančně to vychází na první roky, od kdy se tento vůz vyrábí, cca 2007 - 2010.

Teď tedy k dotazům (berte je trochu s rezervou, nejsem od fochu) : Jsou nějaké zásadní technické rozdíly v prvních letech výroby, které bych měl brát v úvahu, a o kterých se zde moc nepíše?
např.: jiný Haldex, elektronika nebo jiné části vozu...

Druhý dotaz je asi hodně otevřený, myslím ale, že velice podstatný. Zajímal by mě rozdíl v servisování v čr a v německu. Vím, že jsou výrobcem dané intervalové úkony, které se v ideálním případě provádí. Jak je to ale s úkony, které nejsou udávané, ale provádět by je bylo vhodné? (mám na mysli hlavně všechny olejové náplně)
Vím, že je to asi dost individuální, ale přecijenom se chci ujistit zda mi něco podstatného neuniklo mezi řádky.
V mém okolí je podle referencí velice slušný servis na Volva, kde i dovážejí, případně pomáhají při výběru, chystám se tam, ale chtěl jsem se optat i zde.

Budu rád za jakýkoliv poznatek, případně nějaké vlákno, kde se to již rozebíralo. Dost jsem zde pročetl, ale určitě jsem toho spousty přehlídl...
Časem možná přidám něco dalšího, prozatím je to vše.

Díky za poznatky. Petr

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 15
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Cheb
Vůz: -