Zdravím všechny a poprosil bych o radu.
Po výměně rozvodů je motor do 3000ot. hodně líný-vpodstatě se chová jako atmosféra, za touto hranicí už jede super. (Jedná se o V70 1.generace v automatu). Kde může být chyba?
Děkuji.
V70 tdi-líné do 3000ot.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 TDI+A (1999)
- Bydliště: Nové Strašecí
#1 V70 tdi-líné do 3000ot.
_________________
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#2 V70 tdi-líné do 3000ot.
zle nastavene rozvody...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#3 V70 tdi-líné do 3000ot.
Reklamace a urychleně.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 TDI+A (1999)
- Bydliště: Nové Strašecí
#4 V70 tdi-líné do 3000ot.
Teď koukám, že jsem to dal do špatné sekce, za což se omlouvám. Je mi jasné, že to má spojitost s rozvody, ale rád bych alespoň trochu pochopil, co bylo uděláno špatně. Motor běží klidně, startuje "na brnk", spotřeba ok.
_________________
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#5 V70 tdi-líné do 3000ot.
mas prilis maly predvstrek.
auto viacej dymi, a je lenive.
Tdi totiz nema koliky na vackovej hriadely, tak sa pri vymene vodneho cerpadla poloha vacky musi hladat (idealne cez pripravok) a nasledne sa musi hladat poloha remenice cerpadla (idealne cez hodinky), alebo bezne sa cerpadlo sa pred rozoberanim zaisti, co staci na to uvodne nastartovanie a nasledne sa jeho poloha odladi po kontrole vhodnou diagnostikou...
hladaj, je toho tu o tom popisane dost vela a podrobne.
auto viacej dymi, a je lenive.
Tdi totiz nema koliky na vackovej hriadely, tak sa pri vymene vodneho cerpadla poloha vacky musi hladat (idealne cez pripravok) a nasledne sa musi hladat poloha remenice cerpadla (idealne cez hodinky), alebo bezne sa cerpadlo sa pred rozoberanim zaisti, co staci na to uvodne nastartovanie a nasledne sa jeho poloha odladi po kontrole vhodnou diagnostikou...
hladaj, je toho tu o tom popisane dost vela a podrobne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 TDI+A (1999)
- Bydliště: Nové Strašecí
#6 V70 tdi-líné do 3000ot.
Díky, něco jsem si o tom vyhledal.
Nejjednodušší a nejpřesnější je mechanické nastavení čerpadla se zobrazením hodnoty předvstřiku na diagnostice?
Nejjednodušší a nejpřesnější je mechanické nastavení čerpadla se zobrazením hodnoty předvstřiku na diagnostice?
_________________
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek