Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#1 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Ahojte ve spolek, věřím, že nás "úchylů", co chceme mít naše povozy co možná nejvíc k světu (v rámci možností) v každém detailu je tady spousta. A právě proto jsem se rozhodl vytvořit návod na upgrade "ošklivého" klíče, který máme my, majitelé MY00-03, na klíč "hezký", který se vyskytuje od MY04 a výš.
Všechno to začalo brouzdáním po čínských "aukčních" serverech - záměrně nejmenuji, kde jsem našel právě klíč Volvo s planžetou za nějakých 100 Kč i s dopravou, tak jsem si řekl, že to zkusím. Po chvilce pátrání jsem na zahraničních forech našel návod právě na upgrade, tak jsem se rozhodl ho trochu upravit a hlavně přepsat do jazyka českého. Tak jdeme na to.
Co budeme potřebovat???
- především starý "ošklivý" klíč a samozřejmě nové "hezké" tělo, kam budeme transplantovat staré vnitřnosti
- šroubovák TORX T9 (75 mm)
- malý křížový šroubovák
- nůž na koberce nebo jinou podobně ostrou alternativu
- nejlépe dvě ruce a když se budeme hodně loudat, tak 1 hodinu času
- ideálně dvousložkové lepidlo vyšší kvality (není podmínou, stačí i nějaký lepší Pattex či alternativy)
- malý plastový či kovový kroužek (podložku) - rozměry a tloušťku jsem bohužel nezměřil - ta se vykrystalizuje během skládání klíče (může se lišit podle Číňana )
- bonus: malou gumičku
- nakonec nanejvíš 400 Kč (100 Kč za klíč a 300 Kč za vyřezání nového)
Po doručení balíčku z Číny budeme usilovat, abychom našli něco podobného (tedy kompletní klíč i s nevyřezanou planžetou):
Jako další vezmete novou planžetu a starý klíč a vydáte se za zámečníkem. Někteří vám řeknou, že to nejde, ale věřte, že jde - já to nechal dělat u člověka, který má takovou tu malou dílnu na všechno možné v jednom ze supermarketů. Tady vřele doporučuji, abyste vzali z původních klíčů ten nejméně opotřebovaný, jinak si tím zbytečně budete snižovat šance na úspěch - konkrétně u mojí čínské planžety zámečník říkal, že takhle kvalitní planžetu ještě nepotkal, takže mu to dalo trochu zabrat. Nakonec to zvládl:
Fajn, můžeme se přesunout dál, vezmeme starý klíč a začneme do něj pomalu řezat a ořezávat ho - já jsem ho vzal rovnou celý, nicméně teď vím, že to není potřeba, stačí vzít jen strany kolem planžety a za chvíli na jedné z nich narazíte na malou díru, ve které se skrývá tzv. "transponder" čip (čip řekne imobilizeru, že je to ten správný klíč a dovolí vám nastartovat), který je z celého procesu upgrade asi nejdůležitější a taky největší "past." Myslete na to, že klíč je obalen do dvou pouzder - měkké gumy (většinou černá barva) a pod ní ještě do plastu (do šediva) - pro porovnání - klíč v původním stavu a už ořezaný do potřebného stavu:
Jak jsem naznačil - po chvíli na jedné ze stran narazíte na "transponder" - jde to vidět tady:
Víte, že něco děláte dobře a právě tady zbystřete - musíme se k čipu dostat, nicméně ho nesmíme jakkoliv poškodit - nezkoušel jsem co všechno vydrží, ale přistupoval jsem k němu "něžně." Začneme tedy pomalu odřezávat kousky gumy a plastu, až se dostaneme k čipu natolik, že půjde skoro celý vidět:
Já už jsem dále nic neřezal, nicméně jsem si říkal, jak čip dostat ven - doporučuji párátko - ideální pomocník. Užší hranu jsem dal zespod čipu a pomalu začal párátko zvedat, čip šel vcelku lehce ven:
Nezbývalo nic jiného, než čip vyndat a dát stranou. Teď už je to brnkačka.
Starý dálkový ovladač odzbrojíte jedným šroubovákem TORX T9, otevřete, vyndáte baterku a vnitřnosti - jde to jako po másle:
A jdeme na toho nového elegantního fešáka... Už mu jenom dát duši...
Vnitřnosti ("základní desku") ze starého dálkového ovladače nemusíte jakkoliv měnit, přesně pasuje do nového klíče, co je ale důležité a na co nesmíme zapomenout, je malý kovový kus, který je spojen právě s deskou a díky kterému dostane z baterie šťávu - vyndejte jej ze starého ovladače a dejte do nového, uvidíte, že tam na něj je přímo místo (tady doporučuji pacičku, která se dotýká základní desky, lehce ohnout tak, aby více "odstávala" - tím získáte jistotu, že kontakty budou dobře spojeny):
Nesmíme zapomenout na transponder čip, který dáme do "menší části" nového ovladače - opět je tam na něj připraveno místo, čip dáme na své místo a pomalu zatlačíme tak, jak nám dovolí:
Dále vřele doporučuji někde splašit či vyrobit podložku pod planžetu - většina čínských klíčů (né-li všechny) má mezeru pro planžetu moc velkou a díky tomu tam zbytečně plandá. Já jsem šel cestou malého plastového proužku, který jsem vložil pod planžetu:
Tímto krokem už máte vlastně vyhráno. Teď už jen klíč sestavit - rozdělil bycho ho na dvě části - malá, která drží planžetu - tady se na chvíli zastavíme - než tuhle část složíte, sežeňte si trochu nějakého kvalitnějšího lepidla (já použil zbytek jakéhosi lepšího Pattexu) a před secvaknutím naneste lepidlo dle obrázku - POZOR - vyhněte se kontaktu s čipem a planžetou, aby se vám nepřilepila. Osobně jsem lepidlo nanesl na spodní díl na místa, kam ukazují šipky:
Druhá část je tzv. velká, kde je deska a baterie. Můžete je malou a velkou část složit zvlášť, potom se do sebe jenom zacvaknou. Nemusíte se bát žádné pasti - jenom pozor při zacvakávání planžety - tlačítko, kterým vystřeluje, je na pružině, tu musíte "natočit" správným směrem tak, aby planžeta vyskočila ven a ne dovnitř. Teď už jenom, když máte celý klíč pohromadě, tak zašroubujte jeden malý křížový šroub, vložte baterii plusovým polem ven a zacvakněte její kryt:
PS: Pokud chcete mít klíč opravdu věrný originálu, můžete si na kryt baterie ještě vyrobit malé těsnění, to už je jen taková třešnička na dortu:
Gratuluji, máte vyhráno, pokud jste vše udělali tak, jak jste měli, nejenom, že budete mít dobrý pocit, hezčí klíč, který se k autům, jejichž pořizovací cena byla většinou vysoko nad 1 milion Kč, mnohem více hodí, ale navíc by vše mělo i fungovat.
Držím palce a nakonec malé srovnání - před a po.
Všechno to začalo brouzdáním po čínských "aukčních" serverech - záměrně nejmenuji, kde jsem našel právě klíč Volvo s planžetou za nějakých 100 Kč i s dopravou, tak jsem si řekl, že to zkusím. Po chvilce pátrání jsem na zahraničních forech našel návod právě na upgrade, tak jsem se rozhodl ho trochu upravit a hlavně přepsat do jazyka českého. Tak jdeme na to.
Co budeme potřebovat???
- především starý "ošklivý" klíč a samozřejmě nové "hezké" tělo, kam budeme transplantovat staré vnitřnosti
- šroubovák TORX T9 (75 mm)
- malý křížový šroubovák
- nůž na koberce nebo jinou podobně ostrou alternativu
- nejlépe dvě ruce a když se budeme hodně loudat, tak 1 hodinu času
- ideálně dvousložkové lepidlo vyšší kvality (není podmínou, stačí i nějaký lepší Pattex či alternativy)
- malý plastový či kovový kroužek (podložku) - rozměry a tloušťku jsem bohužel nezměřil - ta se vykrystalizuje během skládání klíče (může se lišit podle Číňana )
- bonus: malou gumičku
- nakonec nanejvíš 400 Kč (100 Kč za klíč a 300 Kč za vyřezání nového)
Po doručení balíčku z Číny budeme usilovat, abychom našli něco podobného (tedy kompletní klíč i s nevyřezanou planžetou):
Jako další vezmete novou planžetu a starý klíč a vydáte se za zámečníkem. Někteří vám řeknou, že to nejde, ale věřte, že jde - já to nechal dělat u člověka, který má takovou tu malou dílnu na všechno možné v jednom ze supermarketů. Tady vřele doporučuji, abyste vzali z původních klíčů ten nejméně opotřebovaný, jinak si tím zbytečně budete snižovat šance na úspěch - konkrétně u mojí čínské planžety zámečník říkal, že takhle kvalitní planžetu ještě nepotkal, takže mu to dalo trochu zabrat. Nakonec to zvládl:
Fajn, můžeme se přesunout dál, vezmeme starý klíč a začneme do něj pomalu řezat a ořezávat ho - já jsem ho vzal rovnou celý, nicméně teď vím, že to není potřeba, stačí vzít jen strany kolem planžety a za chvíli na jedné z nich narazíte na malou díru, ve které se skrývá tzv. "transponder" čip (čip řekne imobilizeru, že je to ten správný klíč a dovolí vám nastartovat), který je z celého procesu upgrade asi nejdůležitější a taky největší "past." Myslete na to, že klíč je obalen do dvou pouzder - měkké gumy (většinou černá barva) a pod ní ještě do plastu (do šediva) - pro porovnání - klíč v původním stavu a už ořezaný do potřebného stavu:
Jak jsem naznačil - po chvíli na jedné ze stran narazíte na "transponder" - jde to vidět tady:
Víte, že něco děláte dobře a právě tady zbystřete - musíme se k čipu dostat, nicméně ho nesmíme jakkoliv poškodit - nezkoušel jsem co všechno vydrží, ale přistupoval jsem k němu "něžně." Začneme tedy pomalu odřezávat kousky gumy a plastu, až se dostaneme k čipu natolik, že půjde skoro celý vidět:
Já už jsem dále nic neřezal, nicméně jsem si říkal, jak čip dostat ven - doporučuji párátko - ideální pomocník. Užší hranu jsem dal zespod čipu a pomalu začal párátko zvedat, čip šel vcelku lehce ven:
Nezbývalo nic jiného, než čip vyndat a dát stranou. Teď už je to brnkačka.
Starý dálkový ovladač odzbrojíte jedným šroubovákem TORX T9, otevřete, vyndáte baterku a vnitřnosti - jde to jako po másle:
A jdeme na toho nového elegantního fešáka... Už mu jenom dát duši...
Vnitřnosti ("základní desku") ze starého dálkového ovladače nemusíte jakkoliv měnit, přesně pasuje do nového klíče, co je ale důležité a na co nesmíme zapomenout, je malý kovový kus, který je spojen právě s deskou a díky kterému dostane z baterie šťávu - vyndejte jej ze starého ovladače a dejte do nového, uvidíte, že tam na něj je přímo místo (tady doporučuji pacičku, která se dotýká základní desky, lehce ohnout tak, aby více "odstávala" - tím získáte jistotu, že kontakty budou dobře spojeny):
Nesmíme zapomenout na transponder čip, který dáme do "menší části" nového ovladače - opět je tam na něj připraveno místo, čip dáme na své místo a pomalu zatlačíme tak, jak nám dovolí:
Dále vřele doporučuji někde splašit či vyrobit podložku pod planžetu - většina čínských klíčů (né-li všechny) má mezeru pro planžetu moc velkou a díky tomu tam zbytečně plandá. Já jsem šel cestou malého plastového proužku, který jsem vložil pod planžetu:
Tímto krokem už máte vlastně vyhráno. Teď už jen klíč sestavit - rozdělil bycho ho na dvě části - malá, která drží planžetu - tady se na chvíli zastavíme - než tuhle část složíte, sežeňte si trochu nějakého kvalitnějšího lepidla (já použil zbytek jakéhosi lepšího Pattexu) a před secvaknutím naneste lepidlo dle obrázku - POZOR - vyhněte se kontaktu s čipem a planžetou, aby se vám nepřilepila. Osobně jsem lepidlo nanesl na spodní díl na místa, kam ukazují šipky:
Druhá část je tzv. velká, kde je deska a baterie. Můžete je malou a velkou část složit zvlášť, potom se do sebe jenom zacvaknou. Nemusíte se bát žádné pasti - jenom pozor při zacvakávání planžety - tlačítko, kterým vystřeluje, je na pružině, tu musíte "natočit" správným směrem tak, aby planžeta vyskočila ven a ne dovnitř. Teď už jenom, když máte celý klíč pohromadě, tak zašroubujte jeden malý křížový šroub, vložte baterii plusovým polem ven a zacvakněte její kryt:
PS: Pokud chcete mít klíč opravdu věrný originálu, můžete si na kryt baterie ještě vyrobit malé těsnění, to už je jen taková třešnička na dortu:
Gratuluji, máte vyhráno, pokud jste vše udělali tak, jak jste měli, nejenom, že budete mít dobrý pocit, hezčí klíč, který se k autům, jejichž pořizovací cena byla většinou vysoko nad 1 milion Kč, mnohem více hodí, ale navíc by vše mělo i fungovat.
Držím palce a nakonec malé srovnání - před a po.
Naposledy upravil(a) Schweppes dne 23 led 2017 16:36, celkem upraveno 3 x.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Hezký návod, ale chybí ti tam jedna důležitá věc: část kde je čip a planžeta se musí k sobě slepit co nejkvalitnějším lepidlem, nejlépe dvousložkovým, jinak se po pár otočeních klíče ve spínačce tento rozlétne.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#3 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Super tip, mám objednaný z činy na krabici, tak to pak slepim.raolsa píše:Hezký návod, ale chybí ti tam jedna důležitá věc: část kde je čip a planžeta se musí k sobě slepit co nejkvalitnějším lepidlem, nejlépe dvousložkovým, jinak se po pár otočeních klíče ve spínačce tento rozlétne.
Mám jakési jednosložkové, co taví plasty k sobě.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#4 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Oj, díky, neuvedl jsem to tam, protože jsem to netušil... Inu, člověk se stále učí a tenhle detail ještě dopiluji u svého klíče...raolsa píše:Hezký návod, ale chybí ti tam jedna důležitá věc: část kde je čip a planžeta se musí k sobě slepit co nejkvalitnějším lepidlem, nejlépe dvousložkovým, jinak se po pár otočeních klíče ve spínačce tento rozlétne.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
S tím lepidlem opatrně, je potřeba potřít pouze ty části co k sobě doléhají, aby se nepřilepila i planžeta.
Jo a ještě jsem si vzpomněl, že u těchto čínských klíčů se planžeta často příliš viklá v obalu, já jsem to řešil slabou plastovou podložkou. Nesmí být moc silná, aby klíč pak vystřeloval.
Jo a ještě jsem si vzpomněl, že u těchto čínských klíčů se planžeta často příliš viklá v obalu, já jsem to řešil slabou plastovou podložkou. Nesmí být moc silná, aby klíč pak vystřeloval.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#6 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Ještě jednou moc díky "Raolso" za připomínky a návrhy. Díky Tobě jsem to ještě trochu doladil a doplnil. Dneska se u mě ještě objevil kamarád s origo klíčem, tak jsem od něj pochytil to těsnění na kryt baterie, teď už by to snad mělo být všechno a na nic jsem nezapomněl.
Já už dnes absolvoval první jízdu s novým klíčem a normálně to auto má tak o 200 kobyl navíc...
Já už dnes absolvoval první jízdu s novým klíčem a normálně to auto má tak o 200 kobyl navíc...
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#7 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Nebude lepší spíš kovová podlozka? Vyšší životnost?raolsa píše:S tím lepidlem opatrně, je potřeba potřít pouze ty části co k sobě doléhají, aby se nepřilepila i planžeta.
Jo a ještě jsem si vzpomněl, že u těchto čínských klíčů se planžeta často příliš viklá v obalu, já jsem to řešil slabou plastovou podložkou. Nesmí být moc silná, aby klíč pak vystřeloval.
Nebo jak dlouho už vystřeluješ s plastovou?
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#8 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Gooood JOB !!!!! A díky za návod.Schweppes píše:Ještě jednou moc díky "Raolso" za připomínky a návrhy. Díky Tobě jsem to ještě trochu doladil a doplnil. Dneska se u mě ještě objevil kamarád s origo klíčem, tak jsem od něj pochytil to těsnění na kryt baterie, teď už by to snad mělo být všechno a na nic jsem nezapomněl.
Já už dnes absolvoval první jízdu s novým klíčem a normálně to auto má tak o 200 kobyl navíc...
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 235
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
#9 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
ja mam prez rok nemam lepeny a drzi
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Ještě by jsi sem mohl dát odkaz odkud jsi klíč koupil, protože třeba ten můj má vybroušená místa "bronzová" a pouze povrch planžety je chromovaný a taky je po těch pár měsíců používání už docela podrápaný.
Tak to nechápu, protože ten můj se bez lepidla rozpadal. Když startuješ držíš klíč za "konec", nebo za tělo blízko planžety?sumi píše:ja mam prez rok nemam lepeny a drzi
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 235
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
#11 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
tak normalne v prostred asi
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#12 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Jasně chlapi, kdyby někdo potřeboval, tady je ten link: https://www.wish.com/m/c/5789ebe29d8784710e6c5643?force_native_view=1&app_deep_link=d2lzaDovL2MvNTc4OWViZTI5ZDg3ODQ3MTBlNmM1NjQz
Kupoval jsem to přes kamaráda, protože tam má účet, jinak jsem předtím na těch stránkách nikdy nenakupoval, nicméně vše proběhlo nad mou spokojenost. Cena klíče se tam pohybuje různě - jednou za 96, 93 a pak třeba za 106 Kč.
Jinak, když se tu bavíte o tom startování, tak já otáčím klíčkem tak, že ho celej držim - jdu k autu, odemknu, sednu si, zmáčknu tlačítko na vystřelení a kousek od něj celej klíč chytnu, takže ho mám vlastně v dlani a jdu startovat... Tím se dá určitě "ušetřit" té slepené části s planžetou...
Kupoval jsem to přes kamaráda, protože tam má účet, jinak jsem předtím na těch stránkách nikdy nenakupoval, nicméně vše proběhlo nad mou spokojenost. Cena klíče se tam pohybuje různě - jednou za 96, 93 a pak třeba za 106 Kč.
Jinak, když se tu bavíte o tom startování, tak já otáčím klíčkem tak, že ho celej držim - jdu k autu, odemknu, sednu si, zmáčknu tlačítko na vystřelení a kousek od něj celej klíč chytnu, takže ho mám vlastně v dlani a jdu startovat... Tím se dá určitě "ušetřit" té slepené části s planžetou...
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#13 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Ja ted objednal na ebay. Tak uvidim co prijde.
http://www.ebay.com/itm/391437178242
Kazdopadne, mam jen jeden klic. Tak at to mam aspon cim odemknout. Jeste bych potreboval nekoho sikovnyho pres elektroniku.
http://www.ebay.com/itm/391437178242
Kazdopadne, mam jen jeden klic. Tak at to mam aspon cim odemknout. Jeste bych potreboval nekoho sikovnyho pres elektroniku.
#14 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Sam mam podobne prekopany klic uz delsi dobu:
zakladem byl cinan, nejen ze bylo potreba vyresit mezeru mezi planzetou a pouzdrem (ja mam fosforbronzovou podlozku puvodem z origo sklapeciho klice), ale taky zpracovani cinana.... po par mesicich se rozpadl, takze znovu, z cinana mam jen vrsek klice s planzetou a vlastni ovladac a zadni dekl je z origo po FL klice. Takhle licuje aspon cast ovladace. Vrsek je potreba nejen secvaknout a sesroubovat, ale taky slepit, aby planzetu nebylo tak snadne vylomit. Priste na cinana kaslu a koupim v autorizaku novy vrsek s planzetou a necham nakodovat.... cise to vyjde o neco draz, ale celkem to drzi pohromade a vylisky na sebe aspon licuji a planzeta se nevikla.....
zakladem byl cinan, nejen ze bylo potreba vyresit mezeru mezi planzetou a pouzdrem (ja mam fosforbronzovou podlozku puvodem z origo sklapeciho klice), ale taky zpracovani cinana.... po par mesicich se rozpadl, takze znovu, z cinana mam jen vrsek klice s planzetou a vlastni ovladac a zadni dekl je z origo po FL klice. Takhle licuje aspon cast ovladace. Vrsek je potreba nejen secvaknout a sesroubovat, ale taky slepit, aby planzetu nebylo tak snadne vylomit. Priste na cinana kaslu a koupim v autorizaku novy vrsek s planzetou a necham nakodovat.... cise to vyjde o neco draz, ale celkem to drzi pohromade a vylisky na sebe aspon licuji a planzeta se nevikla.....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#15 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Ale nie je číňan ako číňan Asi aj ten, čo kúpiš v autorizáku, vyrába nejaký číňan.
Mne sa osvedčil, po zlom číňanovi, dobrý číňan, ktorého netreba ani lepiť a navyše má ploché uško na prevlečenie prívesku. Napríklad, takéhoto koženého/kovového s karabinkou, otváračom na fľaše, LED svetlom a laserom vygravírovaným kontaktom na mňa (keby som ho stratil).
Mne sa osvedčil, po zlom číňanovi, dobrý číňan, ktorého netreba ani lepiť a navyše má ploché uško na prevlečenie prívesku. Napríklad, takéhoto koženého/kovového s karabinkou, otváračom na fľaše, LED svetlom a laserom vygravírovaným kontaktom na mňa (keby som ho stratil).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#16 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
IgorS píše:Ale nie je číňan ako číňan Asi aj ten, čo kúpiš v autorizáku, vyrába nejaký číňan.
Mne sa osvedčil, po zlom číňanovi, dobrý číňan, ktorého netreba ani lepiť a navyše má ploché uško na prevlečenie prívesku. Napríklad, takéhoto koženého/kovového s karabinkou, otváračom na fľaše, LED svetlom a laserom vygravírovaným kontaktom na mňa (keby som ho stratil).
To je ovšem machrovina
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#17 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Bol som zvyknutý, zo starého kľuča, ktorý som mal s karabinkou na krúžkus DO, že ho zacvaknem na pútko od nohavíc a keď treba otvoriť auto diaľkovým a iba niečo z tadiaľ vybrať, odniesť, doniesť tak stlačiť potrebný gombík. Riešil som preto problém ako to čo najelegantnejšie urobiť s novým.
#18 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Klic s poutkem mam taky (u po FL klicu - petitlacitkove ovladani - to byl standard) a karabinu taky - jen bez otviraku.
CInanu bez poutka jsem koupil nekolik a nelicoval zadnej.... kazdej byl jinak nakrivo.....
(netreba otvirak, lahev se da otevrit cimkoliv jinym, co je po ruce, netreba specialni naradi....staci nuz, klic, prezka opasku... cokoliv s hranou) + (netreba ani karabinu, staci kus paracordu).... MINIMALIZACE
CInanu bez poutka jsem koupil nekolik a nelicoval zadnej.... kazdej byl jinak nakrivo.....
(netreba otvirak, lahev se da otevrit cimkoliv jinym, co je po ruce, netreba specialni naradi....staci nuz, klic, prezka opasku... cokoliv s hranou) + (netreba ani karabinu, staci kus paracordu).... MINIMALIZACE
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#19 Upgrade klíče (MY00-03) za nový/hezčí (od MY04)
Tak mám to taky za sebou.
Jen jsem byl v šoku, když jsem ořezával klíč, ne a ne najít immo.
Takovouhle formu jsem opravdu nečekal. Musel jsem samo upravit protistranu pouzdra, protože bych jej nezavřel přes ten masivní čip. Jako podložka tam sedla dokonale malá závlačka. Natočení péra porod, už to střílí.
Auto startuje, tak asi dobrý
Jen jsem byl v šoku, když jsem ořezával klíč, ne a ne najít immo.
Takovouhle formu jsem opravdu nečekal. Musel jsem samo upravit protistranu pouzdra, protože bych jej nezavřel přes ten masivní čip. Jako podložka tam sedla dokonale malá závlačka. Natočení péra porod, už to střílí.
Auto startuje, tak asi dobrý
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek