Mam dve vakuovky.
Jednu puvodni - klepe, vakuuje.
Druhou zanovni - neklepe, nevakuuje. Pri volnobehu neposiluje brzdy. (Jako zanovni mi ji prodal jeden uzivatel - podvodnicek. Ve skutecnosti byla zrejme jen splichnuta sprejem, aby na fotce vypadala. Takze taky asi stara, jen neklepe).
Co pouzit ze ktere, abych na konci mel neklepajici, vakuujici?
Zatim mam v planu je rozsroubovat vcetne te pruziny a membrany a prehazet vsechny ventily z vakuujici klepajici na nevakuujici neklepajici.
jak ze dvou vakuovek udelat jednu?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#1 jak ze dvou vakuovek udelat jednu?
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#2 jak ze dvou vakuovek udelat jednu?
jednou jsem jí rozebíral a vyléval olej, jinak zkušenosti nemám, ale uložil jsem si tenhle odkaz, možná ti to pomůže: http://marsounvw.rajce.idnes.cz/VW_T4_VYVEVA/
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3358
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#3 jak ze dvou vakuovek udelat jednu?
mozna by bylo dobre napsat kdo to byl. pro ostatni, aby si dali pozor.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#4 jak ze dvou vakuovek udelat jednu?
Tak asi vyřešeno. Bylo v té zánovní skriple těsnění a zároveň díra v trubce.
Uživatelé mužů vyguglit, ale už se vybarvil. Bohužel potom, co mi pumpu poslal. A veřejné se to tady dlouho řešilo.
Uživatelé mužů vyguglit, ale už se vybarvil. Bohužel potom, co mi pumpu poslal. A veřejné se to tady dlouho řešilo.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#5 jak ze dvou vakuovek udelat jednu?
Pro uplnost tady je to zvejkly tesneni. Pumpa rozhodne nebyla zanovni, ted uz slo videt, ze byla jenom striknuta, vcetne treba tesneni a sroubku. Nicmene pumpou si (ted) myslim, ze to nebylo.
Na hadici, co jde z vakuovky, byla lochna jako krava. Jak je ohla, tak hned v tom kolinku. Asi jeden centimetr. A to to furt posilovalo. Sice byly brzdy porad zvadly, jako kdyz jsem auto koupil, nez jsem zrepasoval trmeny a dal novy kotouce, ale brzdily. Jenom pri parkovani na volnobeh obcas posilovac vynechal. Dal jsem mezitim nove kotouce, i kdyz ty, co jsem tam mel, byly jeste v pohode, ale furt to brzdilo povadle.
A ted.. malem jsem si pri lehkem pribrzdeni vyrazil zuby:D
Dobry: Spatny: A to mi prijde, ze se o auto docela staram, jak pak musej vypadat ostatni kchary..
Na hadici, co jde z vakuovky, byla lochna jako krava. Jak je ohla, tak hned v tom kolinku. Asi jeden centimetr. A to to furt posilovalo. Sice byly brzdy porad zvadly, jako kdyz jsem auto koupil, nez jsem zrepasoval trmeny a dal novy kotouce, ale brzdily. Jenom pri parkovani na volnobeh obcas posilovac vynechal. Dal jsem mezitim nove kotouce, i kdyz ty, co jsem tam mel, byly jeste v pohode, ale furt to brzdilo povadle.
A ted.. malem jsem si pri lehkem pribrzdeni vyrazil zuby:D
Dobry: Spatny: A to mi prijde, ze se o auto docela staram, jak pak musej vypadat ostatni kchary..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#6 jak ze dvou vakuovek udelat jednu?
Pepo, ten odkaz s opravou vypada dobre. Jen nevim o tom, ze by existoval nejaky kit na opravu. Asi si ty manzety nekde vyrobil.
Jinak k demontazi, osvedcilo se mi na ten spodni sroub racnove ocko. Je to velmi snadne ve srovnani s tim, jak by to vypadalo bez nej;)
Jinak k demontazi, osvedcilo se mi na ten spodni sroub racnove ocko. Je to velmi snadne ve srovnani s tim, jak by to vypadalo bez nej;)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#7 jak ze dvou vakuovek udelat jednu?
No já jsem si to kdysi dal do záložek, už k tomu bohužel nevím podrobnosti.ms231 píše:Pepo, ten odkaz s opravou vypada dobre. Jen nevim o tom, ze by existoval nejaky kit na opravu. Asi si ty manzety nekde vyrobil.
Jinak k demontazi, osvedcilo se mi na ten spodni sroub racnove ocko. Je to velmi snadne ve srovnani s tim, jak by to vypadalo bez nej;)
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek