Oil Catch na TDI?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#1 Oil Catch na TDI?
Pomohlo by niečomu zaradenie OCT na odvetraní pri TDI motore?
Bolo by potom reálne menej oleja v saní?
Máte skúsenosti? Nezamŕza to v zime?
Bolo by potom reálne menej oleja v saní?
Máte skúsenosti? Nezamŕza to v zime?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#2 Oil Catch na TDI?
rozobrat veko ventilov a vlozit kovovu sietku nebude lacnejsie...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#3 Oil Catch na TDI?
Možno bude, ale nepýtam sa na ekonomickú stránku veci
Zisťujem, či má niekto skúsenosť s použitím OCT (interná sieťka v hlave alebo externý box) na TDI, tzn. či reálne potom bolo menej oleja / olejových pár v saní alebo to tomuto motoru nepomohlo a je to jedno, lebo kľudne stačí funkčný odlučovač, ktorý je tam navrhnutý.
Zisťujem, či má niekto skúsenosť s použitím OCT (interná sieťka v hlave alebo externý box) na TDI, tzn. či reálne potom bolo menej oleja / olejových pár v saní alebo to tomuto motoru nepomohlo a je to jedno, lebo kľudne stačí funkčný odlučovač, ktorý je tam navrhnutý.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#4 Oil Catch na TDI?
Ono ten odlučovač až tak moc funkční neni, když je otočenej v jinej poloze, než byl pro funkci konstruovanej... Hrdlo z motoru je nahoře a olej co se pod ventilem nahromadí nakonec vlítne do trubky odvětrání a nesteče do víka ventilů..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#5 Oil Catch na TDI?
Vzhledem k tomu, že ve vedlejším topicu jsem moc neuspěl, zkusím to ještě tady.
Objednal jsem na svoje TDI separátor. Konkretně tuhle verzi:
https://www.aliexpress.com/item/32813783586.html?spm=2114.search0302.3.23.2ce076499qgslw&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_0,searchweb201603_0,ppcSwitch_0&algo_pvid=bbfc31e8-eb45-4521-9358-7e4991ae0879&algo_expid=bbfc31e8-eb45-4521-9358-7e4991ae0879-3
Kvůli rozměrům pro vstup na hadice - 19mm, není tedy nutné dávat nějaké přechodky.
Může u TDI dojít k zamrznutí catch tanku? Respektive jak tomu předejít?
Zkoumal jsem kam to u mého TDI umístit co nejblíže motoru kvůli teplu. Dát to nad turbo je nesmysl, u pojistkovky není místo. Vypadá to, že to budu muset řešit stejně jak Igor.
Objednal jsem na svoje TDI separátor. Konkretně tuhle verzi:
https://www.aliexpress.com/item/32813783586.html?spm=2114.search0302.3.23.2ce076499qgslw&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_0,searchweb201603_0,ppcSwitch_0&algo_pvid=bbfc31e8-eb45-4521-9358-7e4991ae0879&algo_expid=bbfc31e8-eb45-4521-9358-7e4991ae0879-3
Kvůli rozměrům pro vstup na hadice - 19mm, není tedy nutné dávat nějaké přechodky.
Může u TDI dojít k zamrznutí catch tanku? Respektive jak tomu předejít?
Zkoumal jsem kam to u mého TDI umístit co nejblíže motoru kvůli teplu. Dát to nad turbo je nesmysl, u pojistkovky není místo. Vypadá to, že to budu muset řešit stejně jak Igor.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#6 Oil Catch na TDI?
Proč by to nemohlo být nad turbem? To není T5, já ho teda poblíž turba plánuju (až se k tomu dokopu a seženu na ten můj OCT odpovídající hadice...)
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#7 Oil Catch na TDI?
Z důvodu nějaké bezpečnosti bych to přímo nad turbo nedával, hlavně tam není moc místo. S80 tam má uložení motoru (rozpěru), další věc, že ještě musím počítat s přístupem.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#8 Oil Catch na TDI?
Poslední nápad a zatím asi nejlepší je přivaření pásoviny na rozpěru motoru a přišroubování catch tanku hned vedle palivového filtru, místa je tam dost, je to stále vedle turba a místa je tam dost, zároveň nebude nutné tahat hadice přes celý motorový prostor.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#9 Oil Catch na TDI?
Oil catch tank je umístěn.
Myslím že naprosto ideální místo, menší problém byl s hadicema.
Průměr trubky za ufem je 19mm, průměr na Ufu je 22mm, průměr dole na vstupu do sání je 16mm.
A já měl k dispozici 16mm palivovou a 18mm hydraulickou hadici.
Původní plán byl vyndat i trubku a zvětšit celkový průměr odvětrání, tomu ale brání těch 22mm na Ufu a 16mm dole na vstupu do sání.
Takže hadice budu muset ještě poladit.
Za pomoc opět vděčím peter cz.
Myslím že naprosto ideální místo, menší problém byl s hadicema.
Průměr trubky za ufem je 19mm, průměr na Ufu je 22mm, průměr dole na vstupu do sání je 16mm.
A já měl k dispozici 16mm palivovou a 18mm hydraulickou hadici.
Původní plán byl vyndat i trubku a zvětšit celkový průměr odvětrání, tomu ale brání těch 22mm na Ufu a 16mm dole na vstupu do sání.
Takže hadice budu muset ještě poladit.
Za pomoc opět vděčím peter cz.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#10 Oil Catch na TDI?
Super, já taky bojuju s hadicema... :/
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#11 Oil Catch na TDI?
Jaký jsi pořídil catch tank? A umístění?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#12 Oil Catch na TDI?
Už jsem na to zde koukal a stále z toho moc nejsem moudrý a rozhodnutý zda to mám také k motoru pořídit. Poradí prosím někdo zkušený jaké hadice k tomu vlastně jdou a kam se to efektivně k motoru montuje? Zajímá mne využití ale pro benzínový turbomotor. Udělá mi tuhle úpravu i nějaký servis nebo mě s tím spíš vyhodí? Předem děkuji za názory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#13 Oil Catch na TDI?
Nejvíce používané zapojení - jedna hadice se nápoji na odvětrání ventil deklu a druhá hadice se nápoji zpět na sání před turbo, stejně jako to bylo origo, jen tam je navíc nádobka.
Nevím jak u tvého motoru. U mého a dalších TDI je normální, že do odvětrání se dostane poměrně dost oleje, ten zasírá trubky a hadice, spoje, než se dostane do spalování.
Nevím jak u tvého motoru. U mého a dalších TDI je normální, že do odvětrání se dostane poměrně dost oleje, ten zasírá trubky a hadice, spoje, než se dostane do spalování.
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 10 kvě 2020 10:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#14 Oil Catch na TDI?
Btw takový technický dotaz.
Můj catch tank z alíku, má uvnitř takovou dvojitou "drátěnku", je přišroubovaná na vývod z catch tanku.
Je lepší tuhle "drátěnku" mít na vstupní hadici nebo na výstupní pro lepší separaci oleje?
Můj catch tank z alíku, má uvnitř takovou dvojitou "drátěnku", je přišroubovaná na vývod z catch tanku.
Je lepší tuhle "drátěnku" mít na vstupní hadici nebo na výstupní pro lepší separaci oleje?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#15 Oil Catch na TDI?
Mám hotovo. Teď to bude trošku laborace a sledování, jestli olej v hadicich nesteka zpět.
Jinak bych musel vyhodit horní trubku odvětrání a napojit 19mm hadici horem rovnou to catch tanku.
Jinak bych musel vyhodit horní trubku odvětrání a napojit 19mm hadici horem rovnou to catch tanku.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#16 Oil Catch na TDI?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#18 Oil Catch na TDI?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
#19 Oil Catch na TDI?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#20 Oil Catch na TDI?
Ahoj, omlouvam se, ale zrovna tehlech par prispevku spada mezi necelelych 40, ktere bohuzel pri aktualizaci zarvaly z duvodu chyby v sablone :-/
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#21 Oil Catch na TDI?
Obrázky zůstaly, to je důležitý.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#22 Oil Catch na TDI?
Když zmizely naše příspěvky, zkusím to nějak doplnit.
Původní verze catch tanku byla upravená. Původní trubka se dala pryč, nechalo se ufo, na něm hadička, která má dva průměry 22mm a 19mm, na tu jsem nandal propojku 19mm (OBI), na kterou jsem připojil 18mm hydraulickou hadici, catch tank má vstupy na 19mm, takže se to přetáhlo, na čistý výstup jsem připojil 16mm palivovou hadici, dole na vstup před turbo je také 16mm.
V autě je to 3 týdny, najeto pár set km, v catch tanku už je nějaký olej. Vyfotím za 5000km. Každopádně z trubky IC přestal vzlínat olej, do turba jde čistý vzduch, spokojenost.
Původní verze catch tanku byla upravená. Původní trubka se dala pryč, nechalo se ufo, na něm hadička, která má dva průměry 22mm a 19mm, na tu jsem nandal propojku 19mm (OBI), na kterou jsem připojil 18mm hydraulickou hadici, catch tank má vstupy na 19mm, takže se to přetáhlo, na čistý výstup jsem připojil 16mm palivovou hadici, dole na vstup před turbo je také 16mm.
V autě je to 3 týdny, najeto pár set km, v catch tanku už je nějaký olej. Vyfotím za 5000km. Každopádně z trubky IC přestal vzlínat olej, do turba jde čistý vzduch, spokojenost.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#23 Oil Catch na TDI?
Stav catch tanku po 1000km, něco málo už tam je.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#24 Oil Catch na TDI?
Máš nějakou aktualizaci ve vývoji záchytu oleje?
Zůstalo tam více oleje? Kouří to auto méně?
Zůstalo tam více oleje? Kouří to auto méně?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#25 Oil Catch na TDI?
Čus,
poslední dobou jsem catch can nerozebíral. Hádam, že toho v nádobce bude tak 2x tolik. Trubky sání jsem měl mezitím několikrát rozebrané. Olej v nich byl, ale o něco méně.
Samozžejmě netuším, kolik toho catch can propustí dál, kolik oleje jde z turba. Během výměny oleje 8-10tis km nedolávám. Všechno je méně oblité, trubky vedení turbo, sání.
Ale že by to bylo po instalaci catch canu suché, to opravdu ne.
Co se týče kouře, netuším. Má to tak malý vliv, že těžko říct.
poslední dobou jsem catch can nerozebíral. Hádam, že toho v nádobce bude tak 2x tolik. Trubky sání jsem měl mezitím několikrát rozebrané. Olej v nich byl, ale o něco méně.
Samozžejmě netuším, kolik toho catch can propustí dál, kolik oleje jde z turba. Během výměny oleje 8-10tis km nedolávám. Všechno je méně oblité, trubky vedení turbo, sání.
Ale že by to bylo po instalaci catch canu suché, to opravdu ne.
Co se týče kouře, netuším. Má to tak malý vliv, že těžko říct.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek