TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#1 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
A máme tady další dotaz k dehtovým kamnům.
Včera jsem čejnžnul původní vstřiky 150 P 502 za větší 150 P 764 K jádru pudla:
Na kolik nejlépe nastavit dávku nafty když jsou ty vstřiky v podstatě větší?
Tady je stav před výměnou: Zmenšil jsem to na tuto hodnotu po výměně vstřiků: Otázka dvě: Ty rozdílné hodnoty na 2. a 5. válci mě trochu zneklidňují, může to být třeba menší kompresí na oněch válcích (nebo jiným problémem)? Je nějaká tolerance? Sluší se dodat že repasované vstřiky jsou původem z jiného motoru takže problém ve vstřikovačích bych neviděl...
Otázka tři: Po výměně se mi objevilo nové záhadné cinkání při běhu motoru závislé na otáčkách. Je to takové kovové cvakání. Zkoušel jsem shodit řemen příslušenství, prubnul kladky,vývěva,dvouhmota...nic. Tak mě napadlo jestli to nemohou dělat právě ty nové vstřiky (nějak si sednou/stačí "zajet")?
Ufff...
Včera jsem čejnžnul původní vstřiky 150 P 502 za větší 150 P 764 K jádru pudla:
Na kolik nejlépe nastavit dávku nafty když jsou ty vstřiky v podstatě větší?
Tady je stav před výměnou: Zmenšil jsem to na tuto hodnotu po výměně vstřiků: Otázka dvě: Ty rozdílné hodnoty na 2. a 5. válci mě trochu zneklidňují, může to být třeba menší kompresí na oněch válcích (nebo jiným problémem)? Je nějaká tolerance? Sluší se dodat že repasované vstřiky jsou původem z jiného motoru takže problém ve vstřikovačích bych neviděl...
Otázka tři: Po výměně se mi objevilo nové záhadné cinkání při běhu motoru závislé na otáčkách. Je to takové kovové cvakání. Zkoušel jsem shodit řemen příslušenství, prubnul kladky,vývěva,dvouhmota...nic. Tak mě napadlo jestli to nemohou dělat právě ty nové vstřiky (nějak si sednou/stačí "zajet")?
Ufff...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#2 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Jak auto jede, kouří, jak se změnil stav oproti původnímu? Při skládání vstřiků se dodržel otevírací tlak 190 Bar?
Ty rozdílný hodnoty dávky jsou daný stavem čerpadla, popř. motoru (mě dávka s +2 až -1 mg cestuje mezi 1 a 3 válcem v závislosti na nastartování motoru, čerpadlo má nepochybně vůle, ale zatim s tím žiju ).
Ty rozdílný hodnoty dávky jsou daný stavem čerpadla, popř. motoru (mě dávka s +2 až -1 mg cestuje mezi 1 a 3 válcem v závislosti na nastartování motoru, čerpadlo má nepochybně vůle, ale zatim s tím žiju ).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#3 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Jede to lépe,večer jsem s tím vyjel to vyzkoušet a nějak extra nadšenej jsem nebyl. Lepší to bylo,ne že ne.
Ovšem dneska jsem s tím už nějaký kilometr najel a musim říct že je to lepší a lepší. Kouří to zatím stejně a zdá se mi že má i tišší chod (ano,placebo na mne funguje)
Otvírací tlaky nevím,já u seřizování nebyl.
Takže ono asi je trochu předčasný dělat zatím nějaký závěry,asi počkám až si to pořádně posedá a pak uvidíme
Ovšem dneska jsem s tím už nějaký kilometr najel a musim říct že je to lepší a lepší. Kouří to zatím stejně a zdá se mi že má i tišší chod (ano,placebo na mne funguje)
Otvírací tlaky nevím,já u seřizování nebyl.
Takže ono asi je trochu předčasný dělat zatím nějaký závěry,asi počkám až si to pořádně posedá a pak uvidíme
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#4 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Takže trochu fýdbek:
JEDE TO BOŽSKY!!!
Dávku jsem zatím snížil ještě na 3,2mg/s; spotřebu mám zatím stále ve sledování. I kdyby spotřeba zůstala na mých původních 7l/100 (palubní optimista 6,3l), tak je to sqělý, páč to jede a vrčí fakt velmi příjemně (palubní optimista zatím píše 5,3l)
JEDE TO BOŽSKY!!!
Dávku jsem zatím snížil ještě na 3,2mg/s; spotřebu mám zatím stále ve sledování. I kdyby spotřeba zůstala na mých původních 7l/100 (palubní optimista 6,3l), tak je to sqělý, páč to jede a vrčí fakt velmi příjemně (palubní optimista zatím píše 5,3l)
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#5 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
tak gratuluji k úspěchuz-d-e-n-a píše:Takže trochu fýdbek:
JEDE TO BOŽSKY!!!
Myslíš si, že by tyhle FB vstřiky šly dát na MSA15.8?
Chtěl bych časem nějak pořešit S70, na V70 jsem dával vstřiky Bosch.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#6 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
No v tvém případě by jsi musel vyměnit asi celé vstřiky z 15.7, páč když jsem v Dieselpoweru kupoval ony špičky, tak se mne ptali na rok auta a frajer něco pronesl ve smyslu že tyhle 764ky na 99+ nejdou...pepa.paur píše:tak gratuluji k úspěchuz-d-e-n-a píše:Takže trochu fýdbek:
JEDE TO BOŽSKY!!!
Myslíš si, že by tyhle FB vstřiky šly dát na MSA15.8?
Chtěl bych časem nějak pořešit S70, na V70 jsem dával vstřiky Bosch.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#7 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
no v dieselpoweru tvrdí, že je rozdíl těch 150 a 160 stupňů a že to nejde zaměnit. Mám tady navíc jednu sadu celých vstřiků, ale je taky z MSA15.8. Chtěl bych na nich nechat vyměnit trysky, seřídit a přehodil bych si to doma. Možná by věděli v dieselservisu Bosch, ale asi mi budou cpát jejich tryskyz-d-e-n-a píše: No v tvém případě by jsi musel vyměnit asi celé vstřiky z 15.7, páč když jsem v Dieselpoweru kupoval ony špičky, tak se mne ptali na rok auta a frajer něco pronesl ve smyslu že tyhle 764ky na 99+ nejdou...
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
#8 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Jak ti to prosím tě kouřilo před výměnou a po výměně? Je nějak výměna na kouřivosti znát? Měnil jsi že jsi chtěl větší, nebo ti staré tekly, nebo byly jinak poškozené?z-d-e-n-a píše: Včera jsem čejnžnul původní vstřiky 150 P 502 za větší 150 P 764
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#9 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Nijak extrémně to se starými tryskami nehulilo - ono se to nechá celkem ukočírovat právě seřízením dávky nafty a i váhou vzduchu (MSA15.7). A i co tankuješ zřejmě (jedu si Vervu).
No a důvod výměny...takhle vypadaly trysky když jsem je měl minulý rok venku - chtěl jsem vidět jak vypadaj po 400tkm a že je preventivně vypucuju: Dvě trysky tryskovaly úplně blbě,tak jsem je všechny vypucoval a vrátil zpět s tím že kopím nový. No a dokopal jsem se k tomu až teď No a proč tam nedat rovnou větší,že jo
No a důvod výměny...takhle vypadaly trysky když jsem je měl minulý rok venku - chtěl jsem vidět jak vypadaj po 400tkm a že je preventivně vypucuju: Dvě trysky tryskovaly úplně blbě,tak jsem je všechny vypucoval a vrátil zpět s tím že kopím nový. No a dokopal jsem se k tomu až teď No a proč tam nedat rovnou větší,že jo
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#10 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
No ak si chcel vymenou trysiek docielit zvysenie vykonu tak si si moc nepomohol P764 to iste ako 502 . P764 ma 0,216 a 502 maju 0,213. Davka sa nenadstavuje v tomto pripade.A aj tak si ju nadstavoval opacne.Do tohto motora su najvhodnejsie PP764 ktore maju 0,230.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#11 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
S křížkem po funuse. Takže doporučuješ Power Plusky? Jak je teda možné že pouze výměnou trysek obyčejných 764 (a seřízení) jsem dosáhl prokazatelně lepšího výsledku co se rychlosti týče? (=mám poblíž "ověřovací kopec" = s novými tryskami +5km/h).
Co bych tedy měl očekávat od PP 764?
Co bych tedy měl očekávat od PP 764?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#12 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
samozrejme ze rozdiel citis ale to je hlavne tym ze tie stare uz boli opotrebovane,tieto nove pojdu este lepsie ked sa zabehnu potrebuju par 1000km.P764 su vhodne ako nahrada za orig. 502 ak ale chces docielit rozumny narast vykonu a nie dymovnicu tak su najvhodnejsie prave PP764 maju uz DLC upravu, su velmi kvalitne hodne ich pouzivam na R5tdi. P764 su vhodne na 66-81kw rotacky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#13 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Tak že bych si dal výměnu ještě jednou?
Kolik tak ty PP přidají na R5?
Kolik tak ty PP přidají na R5?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#14 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Jaké vstřikovače má D5252T s MSA15.8?
Nesedí mi na diagnostice korekce vstřikovačů Kdy jsou hodnoty kolem 650mg/s viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=64623, může to napovídat načaté vstřikovače?
Respektive jak se auto chová po výměně vystřiků po 400tkm?
Bosio vypadají super, ale ta cena je trošku raketa.
Pokud by byl pro D5252T upgrade 150P764, tak jsem ještě u Janouška našel tyhle: https://www.janousek-motorsport.cz/vstrikovaci-trysky/vstrikovaci-tryska-chj-dsla-150p764--40/
Má někdo zkušenost? A jak se pak řeší zvětšený průtok? Stačí nastavit dávku nafty, nebo je třeba nový čip?
Nesedí mi na diagnostice korekce vstřikovačů Kdy jsou hodnoty kolem 650mg/s viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=64623, může to napovídat načaté vstřikovače?
Respektive jak se auto chová po výměně vystřiků po 400tkm?
Bosio vypadají super, ale ta cena je trošku raketa.
Pokud by byl pro D5252T upgrade 150P764, tak jsem ještě u Janouška našel tyhle: https://www.janousek-motorsport.cz/vstrikovaci-trysky/vstrikovaci-tryska-chj-dsla-150p764--40/
Má někdo zkušenost? A jak se pak řeší zvětšený průtok? Stačí nastavit dávku nafty, nebo je třeba nový čip?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#15 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
15.8 má 93P838, takže máš jiné komplet vstřiky. Takže buď vyměnit celý vstřikovače z 15.7 nebo zrepasovat/seřídit ty tvoje stávající a dát standartní nové špičky (tak bych postupoval já). Jestli už je možný nějaký upgrade pro tvoji verzi vstřiků - netuším. Oslovil bych kluky z DP, ti se tím zabývají.
S těmi CHJ špičkami - máš to tam napsaný - je třeba upravit sw.
S těmi CHJ špičkami - máš to tam napsaný - je třeba upravit sw.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#16 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Psal jsi o tom v jiným topicu, ale bez odpovědi... Tak ještě jednou, 93P838 jsou větší, než zmiňované 150 P 764? Jakou velikosti mají ty 838?15.8 má 93P838, takže máš jiné komplet vstřiky.
Když už bych se do výměny pouštěl, tak bych si chtěl také "polepšit".
Proč? Psal jsi, že u tebe lehce větší trysky výrazně pomohly. A i co jsem procházel výsledky výměn trysek na DP, tak pouze výměna za lepší trysky přidá výkon, bez nutnosti úpravy SW.nebo zrepasovat/seřídit ty tvoje stávající a dát standartní nové špičky (tak bych postupoval já).
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#17 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Jestli mají větší průtok netuším. Každopádně mají jiný úhel rozprachu. A pokud si dobře vzpomínám, co mi vysvětlovali kucí z DP, tak jsou ty vstřiky jakoby dvoustupňové (?) - tzn. vstřikují nadvakrát, jakoby předvstřik a pak hlavní vstřik. A jak s tím souvisejí ty číselné označení vstřikovačů netuším. Víc ti k tomu asi neřeknu, nepátral jsem nějak do hloubky.
A co se druhé otázky týče - takhle bych postupoval já, páč si nejsem vědom že by byla nějaká lepší varianta špiček na tvé vstřikovače. Ale zkus se fakt poptat u DP, nesleduji novinky v tomhe odvětví. Každopádně i kdyby jsi dal standartní špičky nový a nechal seřídit vstřiky tak věřím že to bude jen lepší. Však se podívej v jakém stavu jsem vytáhl moje vsřiky po 400tkm. A to jsi neviděl jak blbě to rozprašovalo (stříknul jsem do špiček pod tlakem čistič na brzdy a to byla fontána...)
A co se druhé otázky týče - takhle bych postupoval já, páč si nejsem vědom že by byla nějaká lepší varianta špiček na tvé vstřikovače. Ale zkus se fakt poptat u DP, nesleduji novinky v tomhe odvětví. Každopádně i kdyby jsi dal standartní špičky nový a nechal seřídit vstřiky tak věřím že to bude jen lepší. Však se podívej v jakém stavu jsem vytáhl moje vsřiky po 400tkm. A to jsi neviděl jak blbě to rozprašovalo (stříknul jsem do špiček pod tlakem čistič na brzdy a to byla fontána...)
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#18 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Keď ich vymeníš a aj tak budú korekcie 650mg/s aký bude ďalší postup?Tarkin píše:Nesedí mi na diagnostice korekce vstřikovačů Kdy jsou hodnoty kolem 650mg/s viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=64623, může to napovídat načaté vstřikovače?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#19 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Jen zjišťuju, co a jak.
Tohle mě trošku zděsilo, vzhledem k tomu, že mám najeto 377tkm.
Tohle mě trošku zděsilo, vzhledem k tomu, že mám najeto 377tkm.
z-d-e-n-a píše:Nijak extrémně to se starými tryskami nehulilo - ono se to nechá celkem ukočírovat právě seřízením dávky nafty a i váhou vzduchu (MSA15.7). A i co tankuješ zřejmě (jedu si Vervu).
No a důvod výměny...takhle vypadaly trysky když jsem je měl minulý rok venku - chtěl jsem vidět jak vypadaj po 400tkm a že je preventivně vypucuju...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#20 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Jak píšu - nech je minimálně vyčistit a hlavně seřídit, pochybuju že to někdy někdo dělal (proč taky, když to jede, že jo). Mě seřízení stálo 1800,- (3 roky zpět).
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#21 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Zisťovať samozrejme treba, no treba hlavne uvažovať. Tá otázka je totiž v podobnom duchu ako táto: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=67174#p798405 a môže mať spoločný základ.Tarkin píše:Jen zjišťuju, co a jak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#22 TDi - nové vstřiky - hodnoty nastavení
Jen abych tomu rozuměl, co se dá udělat na běžných vstřikach s rotačkou.z-d-e-n-a píše:Jak píšu - nech je minimálně vyčistit a hlavně seřídit, pochybuju že to někdy někdo dělal (proč taky, když to jede, že jo). Mě seřízení stálo 1800,- (3 roky zpět).
Stačí je nechat vyčistit a seřídit, nebo tam dochází k opotřebení vstřikovací jehly nebo něčeho jiného?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek