Nastavitelnost brzdového pedálu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#1 Nastavitelnost brzdového pedálu
Ahoj
potřebuju poradit dneska jsem pro jistotu vyměnil v hl.brzdovým válci gumičky a vyměnil komplet kapalinu. Auto samozřejmě brzdí ale už od začátku je prostě rozdíl oproti jinejm autům s tím jak moc dole brzda zabírá, mám odvzdušněno vše takže tím to nebude, válec taky nepropouští a posilovač posiluje. Pokud se sešlápne pedál až dolů tak samozřejmě kola jdo do blokace(abs) ale prostě z toho člověk má pocit jak kdyby první 20% pedálu bylo zbytečnejch prostě to nebrzdí. Proto je zde moje otázka, je možnost nastavit brzdovej pedál vlastně kdy začne tlačit do hl. brzd. válce? Je nějaká stavitelnost brzdovýho pedálu popř. kde u 70tek(je to na mým C v podpisu) ? Nebo máme vlastně všichni ve volvech těchto řad pedál stejně "dole" ?
potřebuju poradit dneska jsem pro jistotu vyměnil v hl.brzdovým válci gumičky a vyměnil komplet kapalinu. Auto samozřejmě brzdí ale už od začátku je prostě rozdíl oproti jinejm autům s tím jak moc dole brzda zabírá, mám odvzdušněno vše takže tím to nebude, válec taky nepropouští a posilovač posiluje. Pokud se sešlápne pedál až dolů tak samozřejmě kola jdo do blokace(abs) ale prostě z toho člověk má pocit jak kdyby první 20% pedálu bylo zbytečnejch prostě to nebrzdí. Proto je zde moje otázka, je možnost nastavit brzdovej pedál vlastně kdy začne tlačit do hl. brzd. válce? Je nějaká stavitelnost brzdovýho pedálu popř. kde u 70tek(je to na mým C v podpisu) ? Nebo máme vlastně všichni ve volvech těchto řad pedál stejně "dole" ?
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#2 Nastavitelnost brzdového pedálu
řekl bych že je to vlastnost furt lepší než třeba starej Megan, kde člověk trošku přibrzdil a měl hubu na volantu
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#3 Nastavitelnost brzdového pedálu
takhle si právě nabiju hubu když přelezu do jinýho auta Zažil jsem právě pedál až takhle nízko jen u Volva...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#4 Nastavitelnost brzdového pedálu
mě teda přijde chod pedálů u V70 v podstatě ideální,brzda není jedovatá,dobře se dávkuje,sladění spojky a plynu taky dobrý....nestěžuju si!
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#5 Nastavitelnost brzdového pedálu
Máš větší brzdy ? Respektive, začalo to dělat až s těma z S/V5O AWD ? Jestli jsi je dával, myslim že jo, nejsem si jistej...
Jestli ano, viz můj příspěvek v galerii S60Golda. Nejsem si jistej, jestli maji, nebo měly různý varianty Cčka různý hlavní brzdový válce (pro 280mm brzdy a 302mm brzdy). Měkká dráha pedálu s tendencí zakousávat se je způsobená příliš rychlym vybudovánim příliš vysokýho tlaku v brzdovym okruhu. Čili by tě čekala instalace jinýho hlavního brzdovýho válce.
Nasvědčovalo by to tomu, co psal martinopel opět ve výše zmíneným topicu (větší pístek, větší objem kapaliny) jestli se správně pamatuju, mělo by to znamenat, že bys měl zvětšit průměr pístu v hlavním brzdovým válci, ale v životě jsem neslyšel, že by to bylo třeba.
Jestli ano, viz můj příspěvek v galerii S60Golda. Nejsem si jistej, jestli maji, nebo měly různý varianty Cčka různý hlavní brzdový válce (pro 280mm brzdy a 302mm brzdy). Měkká dráha pedálu s tendencí zakousávat se je způsobená příliš rychlym vybudovánim příliš vysokýho tlaku v brzdovym okruhu. Čili by tě čekala instalace jinýho hlavního brzdovýho válce.
Nasvědčovalo by to tomu, co psal martinopel opět ve výše zmíneným topicu (větší pístek, větší objem kapaliny) jestli se správně pamatuju, mělo by to znamenat, že bys měl zvětšit průměr pístu v hlavním brzdovým válci, ale v životě jsem neslyšel, že by to bylo třeba.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#6 Nastavitelnost brzdového pedálu
Presne tak, pro me taky idealni chod pedalu. A navic se mi zda, ze je tam neco jako urychlovac brzdnyho ucinku nebo co, protoze pri rychlejsim/razantnejsim seslapnuti mi pedal pocitovne ztvrdne driv. Ale nevim, jestli to neni jenom pocittomik T5 píše:mě teda přijde chod pedálů u V70 v podstatě ideální,brzda není jedovatá,dobře se dávkuje,sladění spojky a plynu taky dobrý....nestěžuju si!
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#7 Nastavitelnost brzdového pedálu
nene dělalo to už předtím ale asi je to prostě jen můj pocit, dělá to tak od začátku, a naopak s většíma brzdama je to brždění silnější tzn že dřív to jde do abs, což je samozřejmě lepší, předtím mi občas brzdy ani do blokace nešly což mě děsilo ... prostě to nestíhaly. Jen mě zajímalo jestli by to ještě nešlo vlastně na pedálu upravit tak aby to začalo brzdit dřív, tím nebylo myšleno aby to bylo ostrý jako prase a zakousl jsem se do volantu ale aby to začalo brzdit prostě dřív, teď mám fakt pocit jako že prvních 10-20% pedálu je úplně mrtvejchKrystof P. píše:Máš větší brzdy ? Respektive, začalo to dělat až s těma z S/V5O AWD ? Jestli jsi je dával, myslim že jo, nejsem si jistej...
Jestli ano, viz můj příspěvek v galerii S60Golda. Nejsem si jistej, jestli maji, nebo měly různý varianty Cčka různý hlavní brzdový válce (pro 280mm brzdy a 302mm brzdy). Měkká dráha pedálu s tendencí zakousávat se je způsobená příliš rychlym vybudovánim příliš vysokýho tlaku v brzdovym okruhu. Čili by tě čekala instalace jinýho hlavního brzdovýho válce.
Nasvědčovalo by to tomu, co psal martinopel opět ve výše zmíneným topicu (větší pístek, větší objem kapaliny) jestli se správně pamatuju, mělo by to znamenat, že bys měl zvětšit průměr pístu v hlavním brzdovým válci, ale v životě jsem neslyšel, že by to bylo třeba.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#8 Nastavitelnost brzdového pedálu
Nevim jak u 850/x70, ale většinou to trochu nastavit jde...
Pro představu mrkni na video, je to všude cca stejný
Pro představu mrkni na video, je to všude cca stejný
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#9 Nastavitelnost brzdového pedálu
:O tak včera jsem zrovna měl hl.brzdovej válec venku a přetěsnil ho znova ho sundavat :X Ani jsem tam vlastně tu tyčku neviděl jestli je sama o sobě štelovatelná, má s tím někdo zkušenost jestli se dá posouvat i u 70tek? :O
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#10 Nastavitelnost brzdového pedálu
S nastavovaním téhle tyčky vofafrně. Hlavní brzdový válec se v poloze puštěného pedálu musí vrátit na doraz, jinak hrozí průser. Tzn. mezi koncem této tyčky a pístkem musí být minimální vůle. Ale to asi víte taky.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#11 Nastavitelnost brzdového pedálu
Normalni a ani vlastnost mi to tedy moc neprijde. Hledal bych chybu v brzdovem valci, napriklad, ze je potreba vetsi. Za predpokladu, ze vse ostatni je v poradku, trubky, desky, kotouce...
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 Nastavitelnost brzdového pedálu
xSam píše:Normalni a ani vlastnost mi to tedy moc neprijde. Hledal bych chybu v brzdovem valci, napriklad, ze je potreba vetsi. Za predpokladu, ze vse ostatni je v poradku, trubky, desky, kotouce...
Já bych se zase odvažoval tvrdit, že to docela normální je. Mám na Céčku zatím taky 280mm a pedál se chová podobně (Vyzkoušeno i na pár jiných C70 a všude mi to chování příjde více méně stejné)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#13 Nastavitelnost brzdového pedálu
Chase píše:
Já bych se zase odvažoval tvrdit, že to docela normální je. Mám na Céčku zatím taky 280mm a pedál se chová podobně (Vyzkoušeno i na pár jiných C70 a všude mi to chování příjde více méně stejné)
Není
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#14 Nastavitelnost brzdového pedálu
Mám tady čtyři Volva tři jsou na 280tkách a brzdí normálně a po upgrade na 302 u čtvrtýho při plné jízdě pohoda ,ale šourání v kolonách nebo jízdě na vykvalt je propad 0,5-až 1 cm než zaberou,je to tak jak píše Kryštof větší se musí nakrmit a nebo si zvyknout.Krystof P. píše:Chase píše:
Já bych se zase odvažoval tvrdit, že to docela normální je. Mám na Céčku zatím taky 280mm a pedál se chová podobně (Vyzkoušeno i na pár jiných C70 a všude mi to chování příjde více méně stejné)
Není
U 320 to může být i víc to nevím.Jen jak je to u mně .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#15 Nastavitelnost brzdového pedálu
u těch 280 to bylo víc než tomu je právě u 320 nicméně pokud je to tak u většiny tak to vypadá, že je to normální
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#16 Nastavitelnost brzdového pedálu
Petr.Chrpa píše: Mám tady čtyři Volva tři jsou na 280tkách a brzdí normálně a po upgrade na 302 u čtvrtýho při plné jízdě pohoda ,ale šourání v kolonách nebo jízdě na vykvalt je propad 0,5-až 1 cm než zaberou,je to tak jak píše Kryštof větší se musí nakrmit a nebo si zvyknout.
U 320 to může být i víc to nevím.Jen jak je to u mně .
Větší co??? Vždyť to má všechno stejně velké pístky, ať je to 280 nebo 302. Brzdové válce jsou taky stejné u všech benz. motorizací a velikostí kotoučů, liší se jen podle toho, jestli má auto TRACS nebo STC.
Stejné válce má i V50 pro všechny brzdy a dokonce i S60/V70R s Brembo brzdiči má stejný válec jako např. S60 D5.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#17 Nastavitelnost brzdového pedálu
Fílo ty mně s....šFíla píše:Petr.Chrpa píše: Mám tady čtyři Volva tři jsou na 280tkách a brzdí normálně a po upgrade na 302 u čtvrtýho při plné jízdě pohoda ,ale šourání v kolonách nebo jízdě na vykvalt je propad 0,5-až 1 cm než zaberou,je to tak jak píše Kryštof větší se musí nakrmit a nebo si zvyknout.
U 320 to může být i víc to nevím.Jen jak je to u mně .
Větší co??? Vždyť to má všechno stejně velké pístky, ať je to 280 nebo 302. Brzdové válce jsou taky stejné u všech benz. motorizací a velikostí kotoučů, liší se jen podle toho, jestli má auto TRACS nebo STC.
Stejné válce má i V50 pro všechny brzdy a dokonce i S60/V70R s Brembo brzdiči má stejný válec jako např. S60 D5.
Máš pravdu nedošlo mi to ,ale nedalo mi to a došel jsem do dílny mám tam ještě jedny držáky připravené na žlutý (někdy jsem teda mimo to jo ,ale po výměně fakticky mám při těch kolonách nebo šourání mrtvo kousek od doby co jsem je nandal ) ,máš pravdu to co jsi psal tak mi to nedalo a šel jsem hledat rozdíl a mám to teda snad to origo držák 280 v místě co se šroubuje šroub posuvného válečku silnější asi o 2mm než 302 držák .Tak alespoň vím proč mám tu vůli já .
Foto:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#18 Nastavitelnost brzdového pedálu
Petr.Chrpa píše: Fílo ty mně s....š
La pardón
Rozdíly mezi 280 a 302 nedokážu posoudit, na obou autech mám 302. ERko brzdí výborně, Sazka o poznání hůř s delším krokem a pomalejším nástupem. Ale myslím, že spíš než vlastnost auta je to moje nepéče o Sazku.
Ale pamatuju si, že když jsem posledně na eRku měnil brzdovku, tak jsem měl poté výrazně delší krok pedálu než před výměnou. Znovu jsme odvždušnili, bylo to lepší, ale stále to nebylo ono. Odvzdušňovali jsme ještě jednou a ejhle, jedna malá bublinka v okruhu spojky a jak to bylo znát.
Jo a ještě k tomu většímu brzdovému válci. Pokud by někoho napadla taková hloupost dávat větší a zároveň měnil pouze přední brzdiče a zadek nechal sériový, tak ať na to honem rychle zapomene. Dosáhne akorát toho, že zadek bude přebržděný a pak takové řádné šlápnutí na brzdu v zatáčce a bude vymalováno.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#19 Nastavitelnost brzdového pedálu
Ještě taková malá technická mimo Když například s autem typu Ford Mondeo 2008 brzdím a jdu do ABS nebo prostě ABS začne spínat samozřejmě to je 1) cítit v pedálu ale 2) bliká abs/asr prostě problíkává kontrolka. Kdežto u céčka mi kontrolka nebliká ale ABSo normálně při blokaci kope do pedálu, je tohle taky správně, nebo vám to někomu poblikává ? Dík
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#20 Nastavitelnost brzdového pedálu
Ne, když aktivně zasahuje (nebo jak to říct) tak nebliká, nesvítí. Kontrolka ABS svítí pouze při poruše.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#21 Nastavitelnost brzdového pedálu
jo, na novych autech ti problikne antiskid pokazde kdyz zahrabes, treba na V70III to tak je,
na V70I sviti kontrolka jenom pri poruse
Jinak k tem brzdam, prosel jsem u marru s eRkem kompletnim repasem brzd od valecku, pres kotouce, desky, hadice, proste vsecko na vsech kolech.. a i tak tam vo vysledku tech par cm "nicoty" porad zustalo.. ten pedal narozdil od novejsich aut davkuje prvni 2/3 velice pozvolne, az ta posledni tretina je hardkór s nosem na skle Takze vlastnost, idealna pro setreni kotoucu, ale funguje to perfektne, je to jenom o zvyku Spis bych to ale videl jako dedictvy po 850 ktera je konstrukcne jeste ze zacatku 90let a taky dusledok 1,7 tunove vahy.
Nove dnesni auta, a hlavne ty lehci mensi nakupni tasky pro lehke zenske nozky, ty jsou brutalne jedovate na brzdy, staci je polechtat lodickou a nakup leti kupredu jak strela z kaťuše, neda se to srovnavat, vubec
na V70I sviti kontrolka jenom pri poruse
Jinak k tem brzdam, prosel jsem u marru s eRkem kompletnim repasem brzd od valecku, pres kotouce, desky, hadice, proste vsecko na vsech kolech.. a i tak tam vo vysledku tech par cm "nicoty" porad zustalo.. ten pedal narozdil od novejsich aut davkuje prvni 2/3 velice pozvolne, az ta posledni tretina je hardkór s nosem na skle Takze vlastnost, idealna pro setreni kotoucu, ale funguje to perfektne, je to jenom o zvyku Spis bych to ale videl jako dedictvy po 850 ktera je konstrukcne jeste ze zacatku 90let a taky dusledok 1,7 tunove vahy.
Nove dnesni auta, a hlavne ty lehci mensi nakupni tasky pro lehke zenske nozky, ty jsou brutalne jedovate na brzdy, staci je polechtat lodickou a nakup leti kupredu jak strela z kaťuše, neda se to srovnavat, vubec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#22 Nastavitelnost brzdového pedálu
Antiskid jóóó, ten mi vesele bliká už na Sazce z r. 2000 v téměř každé zatáčce, ale tady je řeč o ABS a ten se při akci nijakou hláškou neprojevuje. Pouze kopáním do pedálu.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#23 Nastavitelnost brzdového pedálu
Protikluz mi taky bliká jen vím, že právě u novějších aut stejná "žlutá" ne "červená" kontrolka bliká i při brždění a kopání do pedálu. Tak v tom případě je vše naprosto v pořádku a jen se zbytečně děsím ale lepší se ptát než se rozjebat
Poslední můj dotaz je co si myslíte o hadicích měl jsem normální a měnil jen předek za pancéřové. Někdo mi tvrdí, že zadní zas tak velkej smysl nemaj a někdo zas, že se děsně nafukujou... Mě se do výměny nechce hlavně kvůli totálně nepovolitelnejm šroubům na trubkách ( vím jak jsem se sral s předkem a vzadu není prostor) a taky když jsem hledal na IPD set hadic tak pro můj r.v. a číslo karoserie viz :
https://www.ipdusa.com/products/5186/106328-stainless-steel-brake-line-kit-1999-2000-p80-c70-s70-v70-fwd
nabízejí set 5ti hadic, je opravdu někde ta pátá ? A kde ? :O Snad vás moc nevyčerpávám těmahle dotazama
Poslední můj dotaz je co si myslíte o hadicích měl jsem normální a měnil jen předek za pancéřové. Někdo mi tvrdí, že zadní zas tak velkej smysl nemaj a někdo zas, že se děsně nafukujou... Mě se do výměny nechce hlavně kvůli totálně nepovolitelnejm šroubům na trubkách ( vím jak jsem se sral s předkem a vzadu není prostor) a taky když jsem hledal na IPD set hadic tak pro můj r.v. a číslo karoserie viz :
https://www.ipdusa.com/products/5186/106328-stainless-steel-brake-line-kit-1999-2000-p80-c70-s70-v70-fwd
nabízejí set 5ti hadic, je opravdu někde ta pátá ? A kde ? :O Snad vás moc nevyčerpávám těmahle dotazama
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#24 Nastavitelnost brzdového pedálu
Na co je ta pátá hadice fakt netuším.
Dával jsem na auto opletené pancéřové hadice hlavně z důvodu minimalizace rizika proříznutí. Pokud to nejsou nějaké šmejdy, tak se naopak neroztahují tak jako gumové. Je to cítit i v pedálu, už tam není takový ten gumový doraz.
Staré hadice mi taky nešly povolit, nakonec jsem je uřízl a na trubkách udělal nové holendry.
Dával jsem na auto opletené pancéřové hadice hlavně z důvodu minimalizace rizika proříznutí. Pokud to nejsou nějaké šmejdy, tak se naopak neroztahují tak jako gumové. Je to cítit i v pedálu, už tam není takový ten gumový doraz.
Staré hadice mi taky nešly povolit, nakonec jsem je uřízl a na trubkách udělal nové holendry.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#25 Nastavitelnost brzdového pedálu
Ahoj, vzadu na nápravě deltalink (FWD) se čtyřkanálovým ABS jsou tři hadice, dvě vedou na nápravu a jedna je potom mezi dvěmi rameny nápravy, je to vidět tady:sedli02 píše: nabízejí set 5ti hadic, je opravdu někde ta pátá ? A kde ? :O Snad vás moc nevyčerpávám těmahle dotazama
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 597 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od filipfilip
-
- 41 Odpovědi
- 3663 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od DawsonX
-
- 10 Odpovědi
- 1163 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 2 Odpovědi
- 510 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 8 Odpovědi
- 953 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 0ndro