Já nějak nevím, ale co jsem 2 roky jezdil v 850 2.0 R s jednohmotou tak sem nepociťoval žádné problémy. Převodovka tam byla M56, stejnou mám i teď na 2.4 ale s dvouhmotou, rozdíl v komfortu skoro žádný. Takže si myslím že minimálně pro starší převodovky by neměla jednohmota dělat problémy, pravděpodobně půjde i do mé 2.4 až dvouhmota odejde.
Tlumení je u jednohmoty nahrazený pružinama na lamele, težko pak soudit jestli je někdo schopný do jednohmoty narvat lamelu z dvouhmoty, pak se asi není čemu divit.
Jednohmota do XC90 2,5T ano či ne?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#27 Jednohmota do XC90?
Tak se musím omluvit za mystifikaci, Sazka T5, ačkoli je z roku 2000, tak má z výroby také jednohmotuFíla píše:Na eRku mám jednohmotu od výroby, tzn. 340t km a nepociťuju nějaký problém. Převodovka je stále původní, a je v dobrém stavu. Je to pětikvalt M58, která se bez jakýchkoli úprav používala i s dvouhmotou.
Na T5 - stejná generace V70 jako eRko, ale z roku 2000 - mám dvouhmotu s pětikvaltem M56. Nevšiml jsem si nikdy žádného rozdílu v komfortu řazení, vibrací ani ničeho podobného.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek