Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#76 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Teď jsme se o tom bavili ve vedlejším vlákně u "Jancha".
Nejsou to dobrý vyhlídky.
Nejsou to dobrý vyhlídky.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#77 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Prý převodovka po výměně oleje řadí jinak i pár tisíc km. Tak uvidíme, kdyžtak zkusím ty adaptace.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#78 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
A nesmazal ti ten dobrak co vymenu provadel prave ty adaptace???
To same se totiz stalo me, kdyz jsem pred 7 lety kupoval XC a jeste nic neznal.
To same se totiz stalo me, kdyz jsem pred 7 lety kupoval XC a jeste nic neznal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#79 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
To snad ne, v Náchodě (r-speed) snad vědí, co dělají.
Čert ale ví, jestli to nebyla první výměna (byť jsem to auto koupil s tím, že olej v AT měněn byl + bylo při koupi posouzeno, že AT řadí skvěle + teď při výměně se zdál olej v pořádku). Pak bych pochopil, že je automatka z toho v 270 tis. poněkud nesvá Zbývají jen takový spekulace, no.
Čert ale ví, jestli to nebyla první výměna (byť jsem to auto koupil s tím, že olej v AT měněn byl + bylo při koupi posouzeno, že AT řadí skvěle + teď při výměně se zdál olej v pořádku). Pak bych pochopil, že je automatka z toho v 270 tis. poněkud nesvá Zbývají jen takový spekulace, no.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#80 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Mě to do doby odjezdu do servisu na vymenu oleje radilo sametove. Sotva jsem odjel za branu, kop, kop, kop. Tak jsem se otocil zpet a borci mi naferovku rekli, ze smazali adaptace, ze se to nauci......
No malem me omyli a na servis uz me nikd, nevideli. Od te doby si delam skoro vse doma.
No malem me omyli a na servis uz me nikd, nevideli. Od te doby si delam skoro vse doma.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#81 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
No ono smazani adaptaci neni az tak zasadni problem... Akorat pak obcas nejde zapnout uceni adaptaci hned na poprve
Leomil: Necekat a nadaptovat, je to na 1/2h-1h, kdyz to jde...
Leomil: Necekat a nadaptovat, je to na 1/2h-1h, kdyz to jde...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#82 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Otázka do pléna - kolik by bylo adekvátní za ty Snowproof v mém inzerátu?
Když bych bral, že jsou použitelné ještě ze 75% (dle hloubky vzorku spíš více, ale kvůli stáří dvou let), a za kolik jsou nové (cca 6500 2 ks), tak mi vychází teoretická hodnota nějakých 4875,-. Ale je mi jasné, že takhle bych je asi před letošní zimou neprodal
Když bych bral, že jsou použitelné ještě ze 75% (dle hloubky vzorku spíš více, ale kvůli stáří dvou let), a za kolik jsou nové (cca 6500 2 ks), tak mi vychází teoretická hodnota nějakých 4875,-. Ale je mi jasné, že takhle bych je asi před letošní zimou neprodal
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 422
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#83 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Já si myslím, že reálná cena bude tak 3500, za trojku by šly hned.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#84 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
No, nějako nejdou hned ani za tu necelou trojku, ale uvidíme...
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#85 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Hm, tak ty pneu z inzerátu nikdo nechce ani za dva a půl.
Tak to vypadá, že je ještě dojezdím, akorát mě teda bude mrzet převlékání pneu na jedněch discích, a že se mi hezké 16" Hery budou válet nevyužité
Tak to vypadá, že je ještě dojezdím, akorát mě teda bude mrzet převlékání pneu na jedněch discích, a že se mi hezké 16" Hery budou válet nevyužité
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#86 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Pneu se nakonec podařilo prodat.
Se zimním obutím na 16kách působí auto tak víc XCčkově
Emise a technická kontrola - bez ztráty kytičky.
Se zimním obutím na 16kách působí auto tak víc XCčkově
Emise a technická kontrola - bez ztráty kytičky.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#87 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Výměna přijímače dálkového ovládání. Auto na keyless odemykalo až na přitulení se s klíčkem těsně ke karoserii, tlačítkem z dálky téměř vůbec.
Auto Kurtz, 279 tis. km.
Auto Kurtz, 279 tis. km.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#88 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Výměna silentbloků zadních podélných ramen + geometrie.
Auto Kurtz, 283 tis. km.
Auto Kurtz, 283 tis. km.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#89 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Jinač se mi zbláznila elektronika v autě - začalo to DSTC, posilovač řízení doporučen servis, pokračovalo přes BLIS, tempomat a další asistenty. Rafička rychloměru lítá při jízdě občas na 0 a zase zpátky...
Někdo podobná zkušenost?
Někdo podobná zkušenost?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#90 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
V akom stave je batéria?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#92 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
A přitom stačí vyměnit baterii v klíči. Jen dodám, že i nově baterie koupené v pochybných obchodech jsou KO.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#93 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Baterie je v kondici. Vidu nemám, a univerzální "diagnostika" v mobilu žádnou chybu nenačetla.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 56
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Liptovský Mikuláš
- Vůz: XC60 D3, D5204T7, 2015
#94 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Občas sa mi stane keď si cez ELM327 (a Car Scanner) sledujem zaplnenie DPF tak ručičky na budíkoch padnú na nulu (a vyskočia naspäť) alebo vyskočí chyba ESP. Raz sa mi stalo, že počas jazdy cuklo riadne s autom, potom vyplo tempomat, vyhodilo chybu ESP, a ešte pár iných chýb, auto padlo do núdzového režimu, na budíkoch zmizol ukazovateľ toho čo mám zaradené na automate. Keď som prišiel domov tak sa dalo zaradiť len "P". Keďže som potreboval nacúvať do dvora tak som vypol motor, odpojil ELM, ale už nešlo auto naštartovať, len sa zapli budíky a ani nepretočilo motorom. Až po niekoľkých minútach ako bolo auto zamknuté sa dalo naštartovať
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#95 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Ty jo, nové baterie (přemeřené voltmetrem) jsem zkoušel, zkoušel jsem je i v obou klíčích co mám, a nic nepomáhalo.
Jakub Svoboda píše: ↑07 črc 2023 19:08 A přitom stačí vyměnit baterii v klíči. Jen dodám, že i nově baterie koupené v pochybných obchodech jsou KO.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#96 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Tak původce potíží je jednotka haldexu (DEM unit). Nová za 35 tisíc a dostupná až za několik týdnů, no, tudy asi cesta nepovede
Tak snad někdo typu David Patočka apod.?
Tak snad někdo typu David Patočka apod.?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#97 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Zatím mám v autě DEM jednotku z jiného auta a ... elektronika si spolu povídá, žádné chyby nevyskakují. Snad to vydrží.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#98 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Výměna motorového oleje, 0W-30 A5/B5.
Výměna palivového filtru.
290 tis. km, samodomo.
Jinač auto má za sebou Chorvatsko včetně výjezdu na Biokovo a žádný problém, tak záležitost s DEM jednotkou považuju za vyřešenou.
Výměna palivového filtru.
290 tis. km, samodomo.
Jinač auto má za sebou Chorvatsko včetně výjezdu na Biokovo a žádný problém, tak záležitost s DEM jednotkou považuju za vyřešenou.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#99 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Volvo je konečně jak má být. Sláva mrazivým ránům, a velké díky Kubovi Svobodovi za instalaci nezávislého topení!
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4853
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#100 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Taky se těšim... Topí to třeba rychlejš než u P2?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek