Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#101 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Minimálně po nastartování, páč je navíc ještě PTC, což u aut s bufem z výroby PTC není.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#102 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Co je vlastně ten PTC? Nějaký elektrický topný článek ve výdechách topení?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#103 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Jj, zjednodušeně potrubní elektrický přídavný ohřev vzduchu v interiéru.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4853
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#104 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
A u mě bude taky?Jakub Svoboda píše: ↑30 led 2024 12:10 Minimálně po nastartování, páč je navíc ještě PTC, což u aut s bufem z výroby PTC není.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4213
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#105 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Ano
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#106 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Výměna ventilu chlazení EGR, který měl ulomené táhlo, na což se přišlo instalaci topení. Zajímavé, že auto nic nehlásilo, ani diagnostika.
295 tis. km, Auto Kurtz.
295 tis. km, Auto Kurtz.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
#107 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
O víkendu jsem se nemohl dostat do kufru. Klikou, dálkou, tlačítkem u řidiče, VDD, nic. Akorát u spolujezdce cvakalo relé, jinač mrtvo. Taky stěrač se plazil jak slimák.
Na radu Kuby Svobody jsem provedl opravu dle videa od Volvosweden, tedy oprava ukostření všeho elektrickýho na víku.
Už to zase chodí, má to ale jednu vadu. Jakmile se připojí lampička kufru, tak zůstává svítit, a kufr je potřeba při otevírání lehce popotáhnout, nebo zmáčknout kliku víckrát. Bez lampičky se chová normálně
Na radu Kuby Svobody jsem provedl opravu dle videa od Volvosweden, tedy oprava ukostření všeho elektrickýho na víku.
Už to zase chodí, má to ale jednu vadu. Jakmile se připojí lampička kufru, tak zůstává svítit, a kufr je potřeba při otevírání lehce popotáhnout, nebo zmáčknout kliku víckrát. Bez lampičky se chová normálně
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#108 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Takže ti tam furt visí nějaký signál od mikrospínače. Páč zhasne až když ví, že je zavřený.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek