Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Minimálně po nastartování, páč je navíc ještě PTC, což u aut s bufem z výroby PTC není.
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Co je vlastně ten PTC? Nějaký elektrický topný článek ve výdechách topení?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 4176
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Jj, zjednodušeně potrubní elektrický přídavný ohřev vzduchu v interiéru.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5073
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
A u mě bude taky?Jakub Svoboda píše: ↑30 led 2024 12:10 Minimálně po nastartování, páč je navíc ještě PTC, což u aut s bufem z výroby PTC není.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4297
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Ano
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Výměna ventilu chlazení EGR, který měl ulomené táhlo, na což se přišlo instalaci topení. Zajímavé, že auto nic nehlásilo, ani diagnostika.
295 tis. km, Auto Kurtz.
295 tis. km, Auto Kurtz.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
O víkendu jsem se nemohl dostat do kufru. Klikou, dálkou, tlačítkem u řidiče, VDD, nic. Akorát u spolujezdce cvakalo relé, jinač mrtvo. Taky stěrač se plazil jak slimák.
Na radu Kuby Svobody jsem provedl opravu dle videa od Volvosweden, tedy oprava ukostření všeho elektrickýho na víku.
Už to zase chodí, má to ale jednu vadu. Jakmile se připojí lampička kufru, tak zůstává svítit, a kufr je potřeba při otevírání lehce popotáhnout, nebo zmáčknout kliku víckrát. Bez lampičky se chová normálně
Na radu Kuby Svobody jsem provedl opravu dle videa od Volvosweden, tedy oprava ukostření všeho elektrickýho na víku.
Už to zase chodí, má to ale jednu vadu. Jakmile se připojí lampička kufru, tak zůstává svítit, a kufr je potřeba při otevírání lehce popotáhnout, nebo zmáčknout kliku víckrát. Bez lampičky se chová normálně
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Takže ti tam furt visí nějaký signál od mikrospínače. Páč zhasne až když ví, že je zavřený.
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Další skvělá (zřejmě elektro) závada... Nastartuji a klimatizace nechladí. Ujedu pár km a najednou začne (většinou). Nejde v tom ale vypozorovat žádný důvody, okolnosti ani pravidelnost. Klimatizace zkontrolovaná a doplněná, z "vnějšího" hlediska pracuje správně. Tak asi nějaký kabel špatný...?
Naposledy upravil(a) Leomil dne 17 čer 2024 15:06, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 3043
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
spíš než kabel si vsadím na spojku klimakompresoru.
-
Offline
- Příspěvky: 5379
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Aby se ti nahodou nepálil řemen přidírajícím se kompresorem..
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Výměna motorového oleje, 0W-30 A5/B5.
Výměna vzduchového a kabinového filtru.
305 tis. km, samodomo.
Výměna vzduchového a kabinového filtru.
305 tis. km, samodomo.
Naposledy upravil(a) Leomil dne 05 zář 2024 11:02, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 668
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Mne když tohle klimatizace začala dělat, tak jsem nechal vyměnit kompresor a bylo po problému.Leomil píše: ↑14 čer 2024 14:56 Další skvělá (zřejmě elektro) závada... Nastartuji a klimatizace nechladí. Ujedu pár km a najednou začne (většinou). Nejde v tom ale vypozorovat žádný důvody, okolnosti ani pravidelnost. Klimatizace zkontrolovaná a doplněná, z "vnějšího" hlediska pracuje správně. Tak asi nějaký kabel špatný...?
Při doplnění a kontrole náplně nebyly žádné špony, že by se kompresor zadíral, ale prostě po 11 letech dosloužil .......
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Klima opravena, bylo to opravdu kabeláží. Muselo se akorát počkat na definitivní rozbití, kdy přestala se zpožděním zapínat.
Klimakompresor v pořádku, ten má dva roky, spojka tři.
Pro jistotu vyměněn pohon příslušenství (řemeny ke klimě a altíku).
308 tis. km, T6R Praha
Klimakompresor v pořádku, ten má dva roky, spojka tři.
Pro jistotu vyměněn pohon příslušenství (řemeny ke klimě a altíku).
308 tis. km, T6R Praha
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé