S80II D5, škubání automatu při změně R / D

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#1 S80II D5, škubání automatu při změně R / D

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, tak dlouho se chodí se džbánem ..... mám docela nahnáno.

V pátek jsem koupil krásnou S80 D5, automat, najeto 157 t.km. Po celou dobu jeden majitel, servis Dekom, dohledatelná historie, olej v automatu měněn 60 a 110 tis. km.

Auto je nádherné, z venku i uvnitř, vše v pořádku. Nyní, 5tý den užívání začal zlobit automat. Při řazení v módu "D" i "S" i při "sekvenčním řazení" je vše pěkně plynulé, sametové, bez problému. Ale, při přeřazení z polohy "R" do "D" auto citelně škubne a pokud budu slyšet trávu růst, pak se ozve tlumená rána. Jasné, že pojedu do servisu, pravděpodobně ve čtvrtek do Dekomu, ale otázka je, stalo se popisované někomu, popř. jaký to mělo konec?

Díky Dan
_________________
S90 B5

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#2 S80II D5, škubání automatu při změně R / D

Příspěvek od tymon »

vymenil se rozvadec a pohadky je konec... :wink:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#3 S80II D5, škubání automatu při změně R / D

Příspěvek od Daniel Kout »

Docela pozdě jsem psal sms do Dekomu. Ve čtvrtek se na to podívají, pak se uvidí...
Nestraš, show must go on :twisted:
_________________
S90 B5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#4 S80II D5, škubání automatu při změně R / D

Příspěvek od Bizon »

Uplně stejné jako u mě. Mám taky občas mírné zhoupnutí a tlumenou ránu, jako gumovou palicí přes utěrku do dřevěné skříně a rozvaděč je po repasi před 42t km. Za vším může stát unavený solenoid v rozvaděči, případně jeho pružinka. Nic neřešitelnýho a nic likvidačního :wink:
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

GDPR_user
Ověřený

#5 S80II D5, škubání automatu při změně R / D

Příspěvek od GDPR_user »

Začal bych proplachem a výměnou oleje s kondicionerem.Bohužel to,že je někde na faktuře uvedená výměna oleje,ještě neznamená,že byla udělána dobře.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3657
Registrován: 17 roků
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#6 S80II D5, škubání automatu při změně R / D

Příspěvek od yoby »

Danniel74 píše:Docela pozdě jsem psal sms do Dekomu. Ve čtvrtek se na to podívají, pak se uvidí...
Nestraš, show must go on :twisted:
Hele, seš tu už dost dlouho abys pochytil, kdo tu léčí automaty ve velkém, tudíž má bohaté zkušenosti s diagnostikou závady :twisted:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 95
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha
Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT

#7 S80II D5, škubání automatu při změně R / D

Příspěvek od vztekloun »

A kdy se nám pochlubíš nějakým fotem a specifikací nového vozítka? :wink:
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1008
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#8 S80II D5, škubání automatu při změně R / D

Příspěvek od David Patočka »

Pokud je to 2010....model 2011, tak tam s tím bývají potíže již od nova.
Je třeba řádně vyměnit olej, případně nahrát akt. software.
Dále se tam dají udělat úžasné a zdlouhavé adaptace rozjezdu, D a R.

Pokud ani toto nepomůže, musí se rozvaděč koupit nový.

Potom už je to v pořádku.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 580
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#9 S80II D5, škubání automatu při změně R / D

Příspěvek od hefaistos »


Online
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1318
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#10 S80II D5, škubání automatu při změně R / D

Příspěvek od Arkaz »

Ano. Rozvadec je mozog automatu stara sa o cele radenie. A ten je zavisli na stave a kvalite oleja.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1008
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#11 S80II D5, škubání automatu při změně R / D

Příspěvek od David Patočka »

No,
a vzhledem k tomu, že v automatické převodovce je náplň doživotní,
tak život rozvaděče pravděpodobně skončil.
Vlivem kalů a bahna putujícího po převodovce, dochází k vydírání pístů rozvaděče a následnému
úniku tlaku, tudíž špatnému řazení.
Pokud se rozvaděč vymění včas, převodovka pracuje bezchybně dále.

Pokud se to ignoruje a převodovka cuká, prokluzuje a zdlouhavě řadí, tak máte nejlepší předpoklad,
že se bude potom opravovat celá. Každé cuknutí a prokluz, znamená její nadměrné opotřebovávání a poškozování.

Samozřejmě je nutno aktualizovat software, udělat a řádně uložit adaptace.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“