Demontáž palivového filtru D24-vyřešeno+CO BYLO VEVNITŘ
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#1 Demontáž palivového filtru D24-vyřešeno+CO BYLO VEVNITŘ
Mám problém-ručně se ani nehne, řetězový klíč se nevejde mezi filtr a motor, pásový klíč co mám se sice vejde, ale klouže, protože tam prostě není místo a překáží řízení... Máte nějaký tip jak tu mrchu sundat?
Naposledy upravil(a) FrantaB dne 02 zář 2016 18:02, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Demontáž palivového filtru D24
Hasak nebo propichnout sroubovakem
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 Demontáž palivového filtru D24
Já si teď nevybavuju kde sem to řešil, ale řetězák sem musel rozebrat a provlíknout a pak to šlo.
Hlavně zalejt při osazování, ušetříš startéru práci.
Hlavně zalejt při osazování, ušetříš startéru práci.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#4 Demontáž palivového filtru D24-vyřešeno+CO BYLO VEVNITŘ
Šroubováku durch jsem se chtěl vyhnout a povedlo se. Nakonec stačily vhodně velké Knipexky siky a jakmile se filtr pootočil aspoň o kousek, už to šlo. Filtr jsem zalil pár hodin předem aby vyprchaly bublinky z papíru, dolil co těsnění dovolila a po nastartování jsem si žádných bublinek v hadičce nevšiml, ani žádné kuckání se během asi 15 minut chodu nekonalo.
Podstatné je, co bylo uvnitř filtru-omluvte delší úvod:
Před lety jsem potřeboval řezat motorovkou v asi 15°C pod nulou a obvyklé "ekologické" oleje na lištu už tuhle teplotu ne vždycky dobře snáší-anebo já špatně snáším jejich "výkon". Tak jsem vzal nejlevnější olej na smažení co byl (řepka), říznul ho M6A a nějakým olejem na hypoidní převody a protože se to pořád moc táhlo, doředil jsem naftou na pumpovatelnou viskozitu. Asi po měsíci jsem chtěl zbytek doužít v podobném počasí a koukám, že v kanystru plavou nějaké chrchle. Prohnal jsem asi 1,5l přes filtrační tkaninu a výsledkem bylo cca. 8 dkg bordelu na způsob zmrzlého aspiku. Jako když zpolymeruje fermež ve špatně zavřené lahvi.
A přesně tahle s*ačka byla i v palivovém filtru, i když zdaleka ne v takovém množství. Nějaké drobné cucky jsem vylil, něco bylo vrostlé v záhybech, celý povrch filtrační vložky byl zašlemený. Auto většinou přes týden, někdy 14 dní stojí a pak jede dálku, takže způsob provozu vzniku takového překvapení trochu nahrává. Ale že to bude takhle výrazné-to jsem fakt nečekal. Jsem zvědavý, jestli při zahamtnutí plynu na dvojku budu pokládat kouřovou clonu, nebo ne-ale přitom kdy se tenhle jev objevil a jak pokračoval bych řekl, že asi moc ne. Nosometrický vjem na volnoběh se každopádně vylepšil. Dám vědět.
Poučení:
Burešův mor je ještě mnohem horší kurvítko, než jsme si mysleli
Podstatné je, co bylo uvnitř filtru-omluvte delší úvod:
Před lety jsem potřeboval řezat motorovkou v asi 15°C pod nulou a obvyklé "ekologické" oleje na lištu už tuhle teplotu ne vždycky dobře snáší-anebo já špatně snáším jejich "výkon". Tak jsem vzal nejlevnější olej na smažení co byl (řepka), říznul ho M6A a nějakým olejem na hypoidní převody a protože se to pořád moc táhlo, doředil jsem naftou na pumpovatelnou viskozitu. Asi po měsíci jsem chtěl zbytek doužít v podobném počasí a koukám, že v kanystru plavou nějaké chrchle. Prohnal jsem asi 1,5l přes filtrační tkaninu a výsledkem bylo cca. 8 dkg bordelu na způsob zmrzlého aspiku. Jako když zpolymeruje fermež ve špatně zavřené lahvi.
A přesně tahle s*ačka byla i v palivovém filtru, i když zdaleka ne v takovém množství. Nějaké drobné cucky jsem vylil, něco bylo vrostlé v záhybech, celý povrch filtrační vložky byl zašlemený. Auto většinou přes týden, někdy 14 dní stojí a pak jede dálku, takže způsob provozu vzniku takového překvapení trochu nahrává. Ale že to bude takhle výrazné-to jsem fakt nečekal. Jsem zvědavý, jestli při zahamtnutí plynu na dvojku budu pokládat kouřovou clonu, nebo ne-ale přitom kdy se tenhle jev objevil a jak pokračoval bych řekl, že asi moc ne. Nosometrický vjem na volnoběh se každopádně vylepšil. Dám vědět.
Poučení:
Burešův mor je ještě mnohem horší kurvítko, než jsme si mysleli
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#5 Demontáž palivového filtru D24-vyřešeno+CO BYLO VEVNITŘ
ten filtr jsi měnim poprvý nebo jsi to s ním takhle koupil? zajímalo by ěm to protože muj diesel stojí víc než jezdí (průběh cca 2000-3000 ročně)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#6 Demontáž palivového filtru D24-vyřešeno+CO BYLO VEVNITŘ
S ním jsem auto koupil, takže měl cca. 11000 km na českou naftu. Při minulé výměně oleje jsem se spolehl na prohlášení, že z praxe stačí měnit každou druhou výměnu oleje (nojo, jenže na holandskou a německou naftu...). Teď už mně ani nenapadne ty dvě stovky šetřit. Prostě jednou za rok palivový filtr nový, i kdybych olejový jenom propláchl benzínem v protisměru a vůbec byl absolutně chudý*
*Víte co je absolutní chudoba? Student sedící na mezi a zašívající prezervativ...
*Víte co je absolutní chudoba? Student sedící na mezi a zašívající prezervativ...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 Demontáž palivového filtru D24-vyřešeno+CO BYLO VEVNITŘ
Je normální měnit naftový filtr minimálně jednou ročně. Ideálně na podzim, než začne mrznout. Někdo mění i po zimě, tzn. 2x ročně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#8 Demontáž palivového filtru D24-vyřešeno+CO BYLO VEVNITŘ
Ono když necháte stát Babišem vylepšenou naftu, tak to ani netrvá tak dlouho a je plná soplu, to nafta bez biosraček nedělala.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 Demontáž palivového filtru D24-vyřešeno+CO BYLO VEVNITŘ
Proto tankuju eurooil a vif
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#10 Demontáž palivového filtru D24-vyřešeno+CO BYLO VEVNITŘ
Mně je to jasné Jenže loni jsem byl totální naftová lama a že existuje vcelku čistá nafta u Eurooilu jsem zjistil až na jaře. Taky už jinde netankuju...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Demontáž palivového filtru D24-vyřešeno+CO BYLO VEVNITŘ
Moc to hrotíte. Filtr sem měnil zatim jen jednou, mam s Kájou najeto 70tkm.
Ale poctivě VIFuju a nenechávám auto stát s plnou, tankuju když je prázdno, abych co nejvíc obměňoval obsah nádrže.
Škoda, že sem ten starej filtr nekuchnul, ale podle mě byl ještě v cajku...
Ale poctivě VIFuju a nenechávám auto stát s plnou, tankuju když je prázdno, abych co nejvíc obměňoval obsah nádrže.
Škoda, že sem ten starej filtr nekuchnul, ale podle mě byl ještě v cajku...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#12 Demontáž palivového filtru D24-vyřešeno+CO BYLO VEVNITŘ
To je jak kdy, není problém najet 40 tis. a víc bez problémů, ale stalo se mi, že jsem nenajel ani 10 tis. a byl ucpanej.Pravda, to se stalo ještě v době předbiosračkové. Tak si vyberte....
Ale že se "moderní" paliva stráží a jinak škodí motoru je taky pravda.
Ale že se "moderní" paliva stráží a jinak škodí motoru je taky pravda.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek