Jaké turbo pro 2.0 LPT
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#1 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Čau všem,
mám takový dotaz na zkušenější okolo Volva. V C70 mám podle papírů 2.0LPT 120kW. Už od doby co jsem ho koupil, to jelo jak píchlý prase. Když to kdysi projížděl Jean, tak říkal, že to jede minimálně jako Italská T5. Nějak jsem to neřešil, ale pořád jsem přemýšlel, co je na tom autě jinak. To se vyjasnilo pře 14ti dny, kdy jsem na A sloupek nahodil budík na turbo. U 2.0 LPT by podle dostupných informací mělo turbo foukat 0.4bar, u mé C70 však po plným plynem přefoukne až na 1bar načež se ustálí na stabilních 0.8 až 0.9bar.
Jde o to co teď dál, turbo se pomalu loučí a já aktuálně nevím, co do auta dát. Nevím totiž, jaké turbo tam teď reálně je (a nemám možnost ho jen tak na ulici vyhodit ven z auta, abych se podíval na štítek). Každopádně pokud je už z talošky poladěná jednotka a původní LPT turbo je nuceno foukat 0.9bar, asi mu to moc dobře nedělá. Poraďte jaké turbo byste na tenhle motor hodili a co všechno kvůli tomu bude potřeba vyměnit.
Díky moc za info
(případně ještě, měl by někdo nějaké použitelné turbo na tento motor?)
mám takový dotaz na zkušenější okolo Volva. V C70 mám podle papírů 2.0LPT 120kW. Už od doby co jsem ho koupil, to jelo jak píchlý prase. Když to kdysi projížděl Jean, tak říkal, že to jede minimálně jako Italská T5. Nějak jsem to neřešil, ale pořád jsem přemýšlel, co je na tom autě jinak. To se vyjasnilo pře 14ti dny, kdy jsem na A sloupek nahodil budík na turbo. U 2.0 LPT by podle dostupných informací mělo turbo foukat 0.4bar, u mé C70 však po plným plynem přefoukne až na 1bar načež se ustálí na stabilních 0.8 až 0.9bar.
Jde o to co teď dál, turbo se pomalu loučí a já aktuálně nevím, co do auta dát. Nevím totiž, jaké turbo tam teď reálně je (a nemám možnost ho jen tak na ulici vyhodit ven z auta, abych se podíval na štítek). Každopádně pokud je už z talošky poladěná jednotka a původní LPT turbo je nuceno foukat 0.9bar, asi mu to moc dobře nedělá. Poraďte jaké turbo byste na tenhle motor hodili a co všechno kvůli tomu bude potřeba vyměnit.
Díky moc za info
(případně ještě, měl by někdo nějaké použitelné turbo na tento motor?)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Jestli na to už někdo sahal, což evidentně ano, tak stejně z VINka nepoznáš co tam dal. Zubařský zrcátko, objevit klouby, který na ruce a krku nemáš, a zjistit. Ofotit přírubu na DP a pak se lze pohnout. Taky by to mohlo vydržet do zimy a přes zimu si nechat ošéfovat aktuální zastavěný fén. Možností mnogo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#3 Jaké turbo pro 2.0 LPT
No, vzhledem k tomu, pod jakou vrstvou oleje se nachází, tam stejně moc neuvídím, dokud minimálně nekuchnu vsechny dekly Jde mi spíš o to, jestli má smysl repasovat turbínu, pokud je tam origo malý LPT. Co by se reálně stalo, když by se tam dalo větší turbo, které by se s tím jedním barem nemuselo tak trápit? Věř, že tiše doufám, že to do zimy vydrží, ale těžko říctUrvanej píše:Jestli na to už někdo sahal, což evidentně ano, tak stejně z VINka nepoznáš co tam dal. Zubařský zrcátko, objevit klouby, který na ruce a krku nemáš, a zjistit. Ofotit přírubu na DP a pak se lze pohnout. Taky by to mohlo vydržet do zimy a přes zimu si nechat ošéfovat aktuální zastavěný fén. Možností mnogo.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Kdyžtak tam větší dát můžeš, ale co to je větší třeba už tam 19T máš a pak by byla škoda tam dávat menší 16T, který by ale bylo bývalo větší, kdybys tam měl 13G
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#5 Jaké turbo pro 2.0 LPT
To se s píš reálně bojím, že tam je právě 13G, který dostává docela na prdel. Tubro mi bere ca od 1900 otáček a někde u 5500 už padá plnící tlak. Z toho bych usoudil, že tam bude něco menšího... nebo myslíš, že se pletu? (Což je to klidně možný)Urvanej píše:Kdyžtak tam větší dát můžeš, ale co to je větší třeba už tam 19T máš a pak by byla škoda tam dávat menší 16T, který by ale bylo bývalo větší, kdybys tam měl 13G
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Hele padání takhle brzo je podezřelý. Ale hadička na čističi brzd zaměřená podle endoskopu na správný místo, by řekla natuty, copak to tam je...
Ale ani nevíš jak já ti rozumim, nejsem schopenj vyměnit turbo už přes rok, a to na RWD mam o několik řádů lepší přístup.
Ale ani nevíš jak já ti rozumim, nejsem schopenj vyměnit turbo už přes rok, a to na RWD mam o několik řádů lepší přístup.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Kdybys chtel 13g necham ho levne
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Ondro, teďjsem někde vypátral, že origo turbo na můj motor by mělo být 12T. Nevíš pls jak velkej je rozdíl mezi 12T a 13G na přírubách? Čili jestli to tam padne, nebo budu muset komplet upravovat svody, případně přírubu na výfuk?Ondra. píše:Kdybys chtel 13g necham ho levne
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Nevim nikdy jsem neresil
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#10 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Máš lanko nebo už el. plyn? 13g ti tam sedne, maximálně budeš muset převařit přírubu na downpipe...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#11 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Já bych tam dal hlavně KN filtr
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 Jaké turbo pro 2.0 LPT
už sem bez lanka na el. plynu (auto je MY99), každopádně si teď hraju s myšlenkou na 16T turbo z T5.peter cz píše:Máš lanko nebo už el. plyn? 13g ti tam sedne, maximálně budeš muset převařit přírubu na downpipe...
Jak říkáš To by mohlo přidal jště tak 80 chromejch poníků Snad se tady ten tvor nevyskytuje... debatovat s ním ještě na fóru bych už asi nerozdýchal ... (kdo se sem tam pohybuje na FB volvoklub, tak nejspíš tuší)metju píše:Já bych tam dal hlavně KN filtr
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#13 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Dám ti srovnání a ty si vyber stejný dve auta T5R stejné jednotky rozdílné turba 15G žlutý a 16T sedan ,
Jak jsem byl nadšenej z 16T tak to bylo dokud jsem ho nevzal na dálnici (a to jsem chtěl do žlutýho taky 16T do doby než jsem mohl testnout plnej výkon)jinak obě auta maj stejně nastavenej wastegate -chybí jeden závit před max.nastavením víc už to potom nejde ,3palec downpipe ,aby to bylo korektní
16T vynikající do 200km/hod potom umírá (není před smrtí )je v docela dobré kondici , budu mít čiplou jednotku pokud se to nespraví půjde tam 15G ,jedno tady mám sice nevím stav ,ale aspoň budu vědět jak je na tom , žlutý 15G (je skoro před smrtí )to sice dole není až tak ,ale potom není problém nad 200km/hod skoro do omezovače a tlak je stále .
Pokud bych postavil na rozjezd obě auta vedle sebe sedan ho vezme bez mrknutí oka ,ale po delší době věřím žlutýmu,že až ho dojede tak mu napráší a proto za mě 15G.
Jinak nevím jestli mi to vyřeší čip uvidím zvedne tlak to vím ,ale jak dlouho si ho dokáže 16T držet uvidím.
Jinak obě auta mají i stejné vstřiky ,sedan z V70 T5 II modré a žlutý bílé ,ale při tlaku do 3bar dávají podobně stejně .
Sice je pravda ,že přes 200 si dnes nikdo moc nelajsne ,ale pro mě když je prázdno nebo někdy skoro prázdno tak žlutym stíhám zajímavý auta a oni nevěřej.
Je asi pravda ,že hodně udělá jednotka třeba u aut kde je standart 16T a tam to bude asi jiný taky IC já mám na obou zatím standartní .
Co jsem četl na zahraničních stránkách tak 15g je vlastně lepší turbo ve vyšších otáčkách a plnícího tlaku a 16t je účinnější v polovině rozsahu,ale jak říkám 16T potřebuje možná jinou jednotku což čekám a taky to bude možná jinak s vedením vzduchu přes IC a jinej IC co má S60 Gold.
Ale se stejnými jednotkami a podmínkami vítězí pro mě 15G.
EDIT:Ještě jsem pohledal:
https://turbobricks.com/showthread.php?t=122559
Jak jsem byl nadšenej z 16T tak to bylo dokud jsem ho nevzal na dálnici (a to jsem chtěl do žlutýho taky 16T do doby než jsem mohl testnout plnej výkon)jinak obě auta maj stejně nastavenej wastegate -chybí jeden závit před max.nastavením víc už to potom nejde ,3palec downpipe ,aby to bylo korektní
16T vynikající do 200km/hod potom umírá (není před smrtí )je v docela dobré kondici , budu mít čiplou jednotku pokud se to nespraví půjde tam 15G ,jedno tady mám sice nevím stav ,ale aspoň budu vědět jak je na tom , žlutý 15G (je skoro před smrtí )to sice dole není až tak ,ale potom není problém nad 200km/hod skoro do omezovače a tlak je stále .
Pokud bych postavil na rozjezd obě auta vedle sebe sedan ho vezme bez mrknutí oka ,ale po delší době věřím žlutýmu,že až ho dojede tak mu napráší a proto za mě 15G.
Jinak nevím jestli mi to vyřeší čip uvidím zvedne tlak to vím ,ale jak dlouho si ho dokáže 16T držet uvidím.
Jinak obě auta mají i stejné vstřiky ,sedan z V70 T5 II modré a žlutý bílé ,ale při tlaku do 3bar dávají podobně stejně .
Sice je pravda ,že přes 200 si dnes nikdo moc nelajsne ,ale pro mě když je prázdno nebo někdy skoro prázdno tak žlutym stíhám zajímavý auta a oni nevěřej.
Je asi pravda ,že hodně udělá jednotka třeba u aut kde je standart 16T a tam to bude asi jiný taky IC já mám na obou zatím standartní .
Co jsem četl na zahraničních stránkách tak 15g je vlastně lepší turbo ve vyšších otáčkách a plnícího tlaku a 16t je účinnější v polovině rozsahu,ale jak říkám 16T potřebuje možná jinou jednotku což čekám a taky to bude možná jinak s vedením vzduchu přes IC a jinej IC co má S60 Gold.
Ale se stejnými jednotkami a podmínkami vítězí pro mě 15G.
EDIT:Ještě jsem pohledal:
https://turbobricks.com/showthread.php?t=122559
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Děkuji, za vyčerpávající odpověď, přesně tyto infrmace jsem potřeboval Vzhledem k tomu, že Céčko použíám jako dailycar a přes 200km/h se moc často nedostanu, půjdu asi opravdu do 16T. Ještě jednou díkyPetr.Chrpa píše:Dám ti srovnání a ty si vyber stejný dve auta T5R stejné jednotky rozdílné turba 15G žlutý a 16T sedan ,
Jak jsem byl nadšenej z 16T tak to bylo dokud jsem ho nevzal na dálnici (a to jsem chtěl do žlutýho taky 16T do doby než jsem mohl testnout plnej výkon)jinak obě auta maj stejně nastavenej wastegate -chybí jeden závit před max.nastavením víc už to potom nejde ,3palec downpipe ,aby to bylo korektní
16T vynikající do 200km/hod potom umírá (není před smrtí )je v docela dobré kondici , budu mít čiplou jednotku pokud se to nespraví půjde tam 15G ,jedno tady mám sice nevím stav ,ale aspoň budu vědět jak je na tom , žlutý 15G (je skoro před smrtí )to sice dole není až tak ,ale potom není problém nad 200km/hod skoro do omezovače a tlak je stále .
Pokud bych postavil na rozjezd obě auta vedle sebe sedan ho vezme bez mrknutí oka ,ale po delší době věřím žlutýmu,že až ho dojede tak mu napráší a proto za mě 15G.
Jinak nevím jestli mi to vyřeší čip uvidím zvedne tlak to vím ,ale jak dlouho si ho dokáže 16T držet uvidím.
Jinak obě auta mají i stejné vstřiky ,sedan z V70 T5 II modré a žlutý bílé ,ale při tlaku do 3bar dávají podobně stejně .
Sice je pravda ,že přes 200 si dnes nikdo moc nelajsne ,ale pro mě když je prázdno nebo někdy skoro prázdno tak žlutym stíhám zajímavý auta a oni nevěřej.
Je asi pravda ,že hodně udělá jednotka třeba u aut kde je standart 16T a tam to bude asi jiný taky IC já mám na obou zatím standartní .
Co jsem četl na zahraničních stránkách tak 15g je vlastně lepší turbo ve vyšších otáčkách a plnícího tlaku a 16t je účinnější v polovině rozsahu,ale jak říkám 16T potřebuje možná jinou jednotku což čekám a taky to bude možná jinak s vedením vzduchu přes IC a jinej IC co má S60 Gold.
Ale se stejnými jednotkami a podmínkami vítězí pro mě 15G.
EDIT:Ještě jsem pohledal:
https://turbobricks.com/showthread.php?t=122559
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#15 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Ja co muzu rict tak 16T je dobre od spodu....me teda jelo auto hezky i pres 200km/h ale zase mam vic uprav. Do mesta a na poskakovani kolem je 16T idealni. Ted co muzu rict s 19T converse tak spodek trosku mrtvej a 3500 t otacek je to jako kdyz te kopne nekdo do prdele.Je lepsi i pres 200km/h ma vetsi silu. Ale uz me laka na ARD 22T. Zacalai ho nedavno nabizet. A nebo 20G. To uz by byl hukot.. )). Ale nejdriv brzdy a pak vykon.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#16 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Tady smrdi nejakej 22t groupbuy
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 Jaké turbo pro 2.0 LPT
A neni to náhodou stejnej uškrcenej lump jako ta 20g, kde už je úzkym místem dost znatelná (ne)propustnost turbínky na vejfuku?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#18 Jaké turbo pro 2.0 LPT
Je... si myslím že by bylo lepší jít cestou gt28xx/gt30xx než tyhle 20+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#19 Jaké turbo pro 2.0 LPT
A nebo takhle.......peter cz píše:Je... si myslím že by bylo lepší jít cestou gt28xx/gt30xx než tyhle 20+
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek