Deníček druhé S80 T6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 37
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
#1 Deníček druhé S80 T6
Tak a je to tady, pár lidí mi psalo, že bych mohl taky udělat deníček svého Volvíka, takže nebudu zdržovat a jdeme na to... Na začátek bych řekl asi tolik, že pokud také uvažujete o zakoupení tohoto vozidla, tak by jste měli zvážit to, že pokud s tímto autem potřebujete denně jezdit a nemáte dostatek času, peněz a odvahy se mu často, velmi často věnovat, tak si rovnou můžete zavřít okýnko s jeho inzerátem a škrtnout jej ze seznamu spousty muziky za hubičku Teď už, ale k mé T6ce, na začátek vás trošku uvedu do děje... píše se rok 2016, konec jara a mě omrzí mé BMW e36, je to prostě jiná liga... a tak mě napadlo vrátit se ke kořenům a to rovnou k první značce auta, jenž jsem vlastnil (Volvo... komu by nedošlo), a když už se vracet, tak pořádně, tudíž nějaký diesel či 1.6ka nehrozila, jeden z prvních inzerátu, na který jsem narazil, byla právě má osudová T6ka, za (pro mě jako studenta) přijatelnou cenu, navíc ve výbavě a barvě jaká se mi líbíla, tudíž jsem neváhal a prodejce ihned kontaktoval, zároveň už jsem se začal trošku vyptávat na fóru, protože jsem věděl, že jsou zde přece jen zkušenější lidé než jsem já... prodejce byl samozřejmě velmi ochotný co se týče prohlídek apod. věcí a zároveň mě zahrnoval hromadou informací, co a jak bylo děláno a co by se mělo udělat, samozřejmě vzhledem k množství zájemců byla na stejnou věc vždycky jiná legenda, takže mi bylo jasné že polovina budou kecy... samozřejmě to byly kecy úplně všechno takže ano jde říct, že o většině věcí jsem věděl nebo je tušil, ale problém byl v tom, že auto mě po nasednutí objalo a já se zamiloval, takže jak už asi tušíte, I přes všechny odrazující názory a rady od okolí a zkušených lidí na fóru (byť myšeny v můj prospěch) jsem dal na svůj nevyzrálý, devtenáctiletý rozum... vysmátý od ucha k uchu jedu domů, převodovka před rozpadem(prý jen hydroměnič), ABS svítilo(prý jen levé přední čidlo), DSTC muselo být vypnuto, jinak chroustalo a přibržďovalo auto(prý... už ani nevím), brzdy půl roku po smrti(prý jen dlouho stály tak je tam kapánek rzi), na autě spzky z BMW, protože T6ka byla v depozitu... no prostě nic nemohlo mou very HIGH náladu jakkoli narušit... do rána jsem projížděl fóra a pomalu se uváděl do reality, pochopil jsem, že toto bude prasátko, ze kterého už nikdy nic zpátky nedostanu. Nyní mám svou krásku pár dní doma a dnes sem vylil 1,3 litru nadbytečného oleje z převodovky(spousta kovových usazenin) a sundal ty "jen" trošku přirezivělé brzdy, zítra budou doma Bremba. Tohle by bylo pro začátek dost a konec je v nedohlednu, takže bude co číst! Mimochodem nemáte někdo typ na nějaké slabé místo, mám celý spodek od oleje a vždycky pod autem pár kapek najdu, oblast filtru a vany. Níže přidám fotku, jak vypadají déle stojící brzdy, které nebyly zas tak dávno měněny a jsou potřeba rozjezdit, škoda jen, že jsem nevyfotil levý kotouč... jako když si ošmyrglujete ruku
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Deníček druhé S80 T6
Tak ti držím palce. Apropo, víš, že se hladina oleje v převodovce měří při nastartovaném motoru.
Co se oleje týče, zkus se podívat na přepady oleje od turb.
Co se oleje týče, zkus se podívat na přepady oleje od turb.
Naposledy upravil(a) raolsa dne 01 črc 2016 07:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#3 Deníček druhé S80 T6
Tipuju, že DSTC může mít obdobné řešení, jako DSA u S40:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=54587&view=next
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=54587&view=next
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#4 Deníček druhé S80 T6
Až půjde na díly tak si zamlouvám ten znak Heico z přední masky .
Ne sranda (ale bral bych ho), přeji štěstí ať nějakou dobu pojezdíš .
Ne sranda (ale bral bych ho), přeji štěstí ať nějakou dobu pojezdíš .
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 37
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
#5 Deníček druhé S80 T6
Samozřejmě jsem olej měřil při nastartovaném a zahřátém autě oukej zkusim kouknout dozaduraolsa píše:Tak ti držím palce. Apropo, víš, že se hladina oleje v převodovce měří při nastartovaném motoru.
Co se oleje týče, zkus se podívat na přepady oleje od turb.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#6 Deníček další S80 T6
Jsi ochotný a schopný do toho v horizontu roku naflusat cca 150 tis? Jestli ne, tak se toho zbav. Jestli jo, tak gratuluju k super káře!
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#7 Deníček další S80 T6
Tak já ti fandím, na rovinu, pár takových pomníčků už jsem v životě taky koupil a ty peníze už v životě neuvidím, ale neboj na chlast a holky pořád bude, když to bude stát v garáži a čekat na díly, ušetříš mnoho peněz za pohoné hmoty. Ty desky jsou moc hezký a vypovídaj o přístutpu předchozího majitele, takže ti držím palec aby to auto vydrželo a ty sis nešel hodit laso, když se vše začne rozpadat pod rukama.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 37
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
#8 Deníček další S80 T6
Jak už psal Mattyfu, tak spousta věcí dost svědčí o tom, jak bylo s autem zacházeno, do takového stavu dostane brzdy opravdu jen idiot, ale tak hlavně, že teď už brzdí. Otázkou bylo, proč přibržďovala pravá přední strana... no odpověď na sebe nenechala dlouho čekat, brzdový válec nešel zpátky ani za nic po naprosto naivnim tlačení prsty, přišel na řadu přípravek na zatlačování desek... ani milimetr tak musel valecek ven, dvěma nohama na pedál a tělem zapřený do sedačky sem tlačil jako o život, asi po 5 minutách šel ven a to už sem fakt klel... takový nános rzi a bordelu jste zaručeně neviděli až jsem to zapomměl vyfotit jak sem byl nasrán... vyčistil jsem ho trošku pošmyrgloval, pořádně namazal a šupnul ho zpátky, samozřejmě jsem zjistil, že u sebe nemám brzdovku, ale naštěstí mám hodné kamarády a teď už mi brzdí jedna báseň. BTW z úkonu max na hodinku se tak rázem stala celá šichta... R.I.P. moje nervy.
#9 Deníček druhé S80 T6
Bohužel o opravách na autě svědší i nadbytek čeného tmelu na motoru.Přeji hodně štěstí a trpělivosti.Předpokládám,že prasklou manžetu jsi dal novou.Kdyby jsi chtěl,mám tady funkční brzdiče.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#10 Deníček druhé S80 T6
Jen mu neberte elán, taky jsem v jeho letech byl do všeho hrr a nebál jsem se toho, dnes mě otravuje i tankování. Držím Ti palce a když to neklapne, aspoň bude spousta zkušeností.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#11 Deníček druhé S80 T6
hlavne fotit bych prosil. uz jako dite jsem mel rad obrazkovy knizky.. a zustalo mi to..
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 37
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
#13 Deníček druhé S80 T6
No momentálně na Volvíka nebylo moc času, protože jsem se zabýval e36kou, ale po jejím prodeji to už bude opravdu jen o Volvu, přece jen pár poznatků se možná najde: převodovka už odešla úplně takž i proto auto stojí takže nyní chrastím cash na výměnu, protože do toho sám fakt jít nechci, né že bych to nezvládnul ale nemuselo by to být 100% a nechci se pak bít do hlavy, že jsem neudělal to a ono, takže zvolím někoho kdo to už přehazoval a ví co dělat s rukama, další věc je možná jen můj pocit, ale přijde mi že se trošku moc hřeje, jde z ní strašné teplo i když jsem jel opravdu slušně a velmi často zůstává po vypnutí motoru puštěný větrák a klidně 5 minut dochlazuje, dále to asi nebude nic moc přetěsněno, pořád je motor někde mastný... dále systém DSTC nebo tak nějak při zapnuti vydava chrastivy zvuk jakoby dycky pribrzdil nejake kolo, ale to asi bude mit souvislost se spatnym cidlem ABS (diagnostika) kdyz s tim jedu tak to prestane ale trva to nez se rozjede, takze to dycky vypnu a je klid no a aby toho nebylo málo tak po přepnuti na plyn auto zhaslo tak se to parkrat opakovalo, ale ted uz udrzi chod tak mozna jen neco přicpané... každopádně toho není málo a bude to dlouhá cesta... tak aspoň držte palce ale pokud mi zadarmo pošlete dobrou převodovku tak se zlobit nebudu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#14 Deníček druhé S80 T6
Ten třílitr hřeje hodně. V zimě to oceníš, v S80 jsem měl teplo ještě dlouho po tom, co jsem vypnul motor.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 37
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
#15 Deníček druhé S80 T6
Jako ukazatel teploty je pořád na středu, ale prostě stojim vedle předního kola a cítím to sálavé teplo tak mi to přišlo jako trošku moc a nedej bože, když otevřu kapotu to je jak v sauně, když jedu s 1,6kou nebou 2litrem tak bych to musel hnat jak dobytek aby se dochlazoval motor, ale u T6 je jak na Sahaře v okruhu 5metrůPavel K. píše:Ten třílitr hřeje hodně. V zimě to oceníš, v S80 jsem měl teplo ještě dlouho po tom, co jsem vypnul motor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#16 Deníček druhé S80 T6
Davo má fakt odvahu. I když S80 T6 je provařená hromada švédské oceli, slz a problémů, stejně to koupí a pustí se do záchrany. Normálně Ti fandím. Taky by jsem chtěl auto na "bastlení", ale není místo. Líbí se mi jak, to máš rozložený pod přístřeškem. Pokud to někdy bude jezdit, tak jako víkendovka to nebude uplně marný.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#17 Deníček druhé S80 T6
Větřím další zničenou zámkovou dlažbu od oleje
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#18 Deníček druhé S80 T6
Dlažbu vem čert, stejně to od položení za 5 let zvětrá, za 7 se začne drolit a nejpozději za 10 dělá znova...
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 37
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
#19 Deníček druhé S80 T6
Tak borci a jsem zpět pro ty co si mysleli, že to prostě zabalím tak už mám fakt smutnou zprávu viz fotky pod textem včera jsem se vážně nasral, že Volvík tak dlouho stojí bez povšimnutí a zavolal jsem na jeden starý inzerát, který jsem měl vyfocený a pán měl kompletní T6ku, jen to byl dovoz a byla bez turb, takže ano přivezl jsem si druhou hromadu šrotu (potlesk pro toho vola, fakt si to zaslouží) ale zase mám hromadu dílů takže pohodka, kola jsem už ani nechtěl, protože jedny mám, ale neměl bych to na čem odvést tak jsem je prostě koupil taky a pokud o ty 17ky Arrakis máte někdo zájem tak přece nebudu držet dvoje stejé kola (klidně i výměna za jiné a nejlépe paprsky) beru z toho jen převodovku, která se podle oleje a nájezdu okolo 200t nezdá v nějak hrozném stavu a pár drobností, takže kdyby jste potřebovali jakékoliv díly tak se ozvěte a domluvíme se, plechařina je kompletní jen dveře jsou od nějakého umělce na každé straně škrábnuté, interiér je fakt hodně zachovalý, po vyčištění by byl jako nový, ale uvažuju že bych vyměnil lišty co mám já (dřevo) za tyhle pěkné hlinikovky, ale to jestě uvidím. No, ale zpět k mé tmavé T6ce, teď už teda mám aspoň nějakou funkční převodovku jen vzniká otázka jestli si to alespoň sundat sám nebo nechat udělat komplet někým kdo se vyzná, věřím si hodně, ale nerad bych tu funkční nějak dosral, takže teď by se hodila zase nějaká rada od martina nebo někoho zasvěceného
#20 Deníček druhé S80 T6
Líbí se mi Tvůj optimismus,když koupíš nepojízdné auto a věříš,že převodovka je v pohodě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#21 Deníček druhé S80 T6
Kdyz mas prevodovku proc nez ji das do auta neporidis ten perfomance nebo jak se to jmenuje kit
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#22 Deníček druhé S80 T6
Počítám, že hlavním důvodem jsou finance. Proto taky přemýšlí že se do toho pustí sám. A na rovinu, kuchnout si sám automat chce už znalosti. Co za ta kola chceš. Cenová představa by byla fajn.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#23 Deníček druhé S80 T6
Jestli je to doopravdy mladý, odvážný student, který se nebojí jít do extrému.Já mu přeji hodně štěstí, aby se mu to povedlo zprovoznit vlastníma silami, o to bude mít větší hodnotu pro něj.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#24 Deníček druhé S80 T6
co se převodovky týče, tak tu někde kluci psali o guferu nebo co to bylo, tušim v tom prvnim topiku o T6.
Doporučuju auta pořádně projít a porovnat a případně přeházet co je lepčí v tom vraku. Pak budeš mít vyvoněný pekáč. BTW ta bílá alcantara nebo co to je za peklo je luxucní!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#25 Deníček druhé S80 T6
Jj, jde o to, že při oddělování převodovky od motoru musíš nejdřív odšroubovat měnič od "setrváku" a pak až převodovku, aby měnič zůstal v ní.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 2834 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 15 Odpovědi
- 735 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 0 Odpovědi
- 448 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od frantaklika
-
- 57 Odpovědi
- 7686 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vita39