Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#51 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Jo a ještě mě napadlo, mezi tím logem, co jsem ti posílal a tím posledním, tak jsem také vyměnil lambdu a váhu vzduchu. Nevyhazovaly chybu, jen mě na to právě přivedl ladič, zdály se se mu už prostě věkem unavené a zkreslovaly. Před tím jsem měl LTFT strašně vysoko, teď je to daleko lepší.
A ještě, viděl jsem v tvé galérce, že používáš kónus vzduchový filtr. Není malý? Kdysi jsem našel někde na netu vzorec na výpočet velikosti dle požadovaného výkonu a objemu motoru a tam mi právě vyšlo, že všechny tyhle filtry od Simoty a spol. jsou malé. Ale už nevím, kde jsem to viděl.
A ještě, viděl jsem v tvé galérce, že používáš kónus vzduchový filtr. Není malý? Kdysi jsem našel někde na netu vzorec na výpočet velikosti dle požadovaného výkonu a objemu motoru a tam mi právě vyšlo, že všechny tyhle filtry od Simoty a spol. jsou malé. Ale už nevím, kde jsem to viděl.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#52 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
A mám dotaz máš emulátor ?Fíla píše:.
Nebo vyndaváš nandaváš jednotku když ti pošle upravený soubor ?
Modrý vstřiky mám dvoje jedny navíc .
Filtr je malej bude větší je tam už nějaký čas .
Jednotku si schovej a nedávej ji nikomu ,nebudou (jsou stále dosti ceněný pro M4.4 právě pro možnost monitoringu a nenáročnýho flashování )a jen se jí zbavovat je škoda , mám dvě udělaný s paticí (vyndavám čip , nahrávám a prohazuji jednotky ) do emulátoru se mi už ani nechce už nejsem tak zapálenej čím sem starší tím sem horší (ale závidím všem kteří ho mají je to strašně moc ušetřenej čas) a origo mapu V70R mám plus snad od všech Volv do r.v. asi 2010 krom pár ,ale stejně jsou mi k ničemu , přeci je to jen ten v uvozovkách základ ,ale děkuju za nabídku využití jednotky a vstřiků .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#53 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Nevyndávám, nenandavám. Více v sz.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#54 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Určitě někdo stojí před výběrem sportovního vzduchového filtru jen sem hodím test z roku 2012 na Fordu Fiesta ST, obrázek a odkaz ,snad to někomu pomůže při rozhodování (jaká bude spokojenost nevím ,ale dnes filtr dorazil):
https://www.fastcar.co.uk/tuning/performance-car-air-filter-test/
https://www.fastcar.co.uk/tuning/performance-car-air-filter-test/
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#55 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
… s dovolením navážu, našel jsem ten online kalkulátor velikosti vzduchového filtru, jak plochého, tak kónického, se středovou dírou nebo bez. V první části vzorce se vypočítá ideální plocha filtru podle velikosti motoru, jeho výkonu a otáček, do druhé části se zadávají rozměry samotného filtru. Pak se dá porovnat velikost filtrační plochy filtru s tou, kterou potřebuje motor. Je to samozřejmě orientační, protože to nezohledňuje materiál filtru, ale určitá představa o tom, jak velký filtr by si měl člověk pořídit, se díky tomuto výpočtu udělat dá.
https://strikeengine.com/air-filter-size-calculator-for-power-bhp/
https://strikeengine.com/air-filter-size-calculator-for-power-bhp/
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#56 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Supr ,určitě se to hodíFíla píše:… s dovolením navážu, našel jsem ten online kalkulátor velikosti vzduchového filtru, jak plochého, tak kónického, se středovou dírou nebo bez. V první části vzorce se vypočítá ideální plocha filtru podle velikosti motoru, jeho výkonu a otáček, do druhé části se zadávají rozměry samotného filtru. Pak se dá porovnat velikost filtrační plochy filtru s tou, kterou potřebuje motor. Je to samozřejmě orientační, protože to nezohledňuje materiál filtru, ale určitá představa o tom, jak velký filtr by si měl člověk pořídit, se díky tomuto výpočtu udělat dá.
https://strikeengine.com/air-filter-size-calculator-for-power-bhp/
Tak jsem počítal co jsem koupil Powertec mám dostatečnou rezervu , ten co tam mám teďka (Simota) jsem nepočítal musel bych ho vytáhnout z toho obalu a to se mi nechce ,chvilku s tím ještě vydržím už mi jen chybí greeny a čas to překopat.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#57 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Kde jsi ten Powertec bral a na kolik tě vyšel ? On hlavně vypadá hezky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#58 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Ahoj Ebaysedli02 píše:Kde jsi ten Powertec bral a na kolik tě vyšel ? On hlavně vypadá hezky
https://www.ebay.co.uk/itm/PowerTec-SL1-Universal-Car-Induction-Kit-Air-Filter-95mm-Neck-PTUN-95/231906761519?hash=item35feb85b2f:g:mfcAAOSwZ8ZXB4xq
Jinak ještě na nurburgring.org je doporučení na Quikshift obě firmy už asi nefugují nebo jsem špatně hledal zatím se dají koupit nějaké asi poslední sklady ,protože jsem chtěl původně jinej zkoušel jsem je i kontaktovat ,ale bez úspěchu .
Ještě pokud někdo chce pohledat tak zde je aplikační list konický uni jsou na konci : Edit :hrdlo to má 95mm ještě budu muset udělat nějakou redukci a ani nevím jak to seskládám jestli se to vejde jak chci ,stínění filtru jsem bral od BSR .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
#59 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Zajímavá hračka.
https://hellmooseperformance.com/magento2/volsquirt-plug-n-play-standalone-ecu.html?fbclid=IwAR1JBu7GM99ZKoniK4dPZCPDm8VqfmAAzBM5jAJ24NlpeY2T471Ad75UX1s
https://hellmooseperformance.com/magento2/volsquirt-plug-n-play-standalone-ecu.html?fbclid=IwAR1JBu7GM99ZKoniK4dPZCPDm8VqfmAAzBM5jAJ24NlpeY2T471Ad75UX1s
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#60 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
To jo ale bez znalosti ladeni k nicemu
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#61 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
A se znalostí předraženej krám
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#62 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Suhlasím ,aleFíla píše:A se znalostí předraženej krám
pro začátečníky má docela Megasquirt docela slušnej základ vysvětlení a i počáteční výpočty pro nastavení paliva ,časování zapálení apod.majty píše:To jo ale bez znalosti ladeni k nicemu
Zase díky M44 Wiki a vlákna na Volvospeed jsem se naučil alespoň trochu letovat ,odletovat co použít ,prostě nějakej základ ono je toho hodně a taky vlastně díky stránkám ,který už neexistují ECUproject ,kde bylo infa jen ohledně ECU Motronic 4.3 asi 35 stran což byl pro mně ideální základ bohužel je zrušili nevím proč asi taky díky tzv.špinavejm čipum co se snad prý objevili na Ebay nevím ,ale je toho škoda .
Jinak pokud by přece někdo chtěl a snad by měla tahle jednotka mít něco společnýho s Megasquirt tak zde je odkaz:
http://www.megamanual.com/begintuning.htm
Já jsem momentálně zaseklej uplně v něčem jinym (kouplili jsme před pul rokem 0,5ha zanedbaný pozemek o ,který se nikdo 10 let nestaral takže na auta jsem se moc ani nedostal ,ale měli by tam potom některý parkovat ) jo akorát mi jedno shořelo na dvoře koncern jezdím stále na převazy ,protože jsem se ho snažil uhasit nepodařilo se .prostě pech .
Edit:
http://www.useasydocs.com/theory/spktable.htm
http://www.megamanual.com/v22manual/vetable.htm
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#63 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Předně přeji brzké uzdravení...
Jak píšeš, když víš co a kam přiletovat, tak si takovouto jednotku můžeš postavit za pár stokorun a to jsem drahej. A všechno se dá vyčíst a naučit z otevřených zdrojů. No a komu se nechce nebo neumí, tak si může koupt stejně, nebo spíš lépe upravenou ME4.4 včetně naladění za půlku.
Jak píšeš, když víš co a kam přiletovat, tak si takovouto jednotku můžeš postavit za pár stokorun a to jsem drahej. A všechno se dá vyčíst a naučit z otevřených zdrojů. No a komu se nechce nebo neumí, tak si může koupt stejně, nebo spíš lépe upravenou ME4.4 včetně naladění za půlku.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#64 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Tak trochu malinko jsem se šoupl nedalo mi to a splašil jsem ME7 dnes přes Ktag jsem načetl ,zítra zkusím přes MPPS
nějak mi nesedí výsledná velikost BIN souboru takže zatím jen nějaké foto ,ale jsem rád ,že jsem to alespoň připojil a načetl :
nějak mi nesedí výsledná velikost BIN souboru takže zatím jen nějaké foto ,ale jsem rád ,že jsem to alespoň připojil a načetl :
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#65 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Dobře ty
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#66 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Edit:
Čtení s MPPS je už správné u KTAG zatím nevím ještě se k němu vrátím a uvidím kde jsem udělal chybu .
Jinak pokud někdo bude chtít poskytnu adresy map a velikosti ,třeba Winols , sice vyhledá potencionální ,ale ne všechny co potřebujete a musíte si je pojmenovat ,pro Tunerpro tu mám nějakej XDF soubor ,ale nezkoušel jsem to v něm ještě takže nevím co ukáže .Zase se snad k tomu ještě vrátím až bude zase chvilka ,když někdo bude chtít poskytnu mu info ,ale vyladit si to musí sám Ještě načíst si to můžete i přes VAG kabel třeba s programem NefMotoECUFlasher nebo jiným já jsem šel s MPPS a KTAG .
Čtení MPPS:
Teď je to dobřeFíla píše:Dobře ty
Čtení s MPPS je už správné u KTAG zatím nevím ještě se k němu vrátím a uvidím kde jsem udělal chybu .
Jinak pokud někdo bude chtít poskytnu adresy map a velikosti ,třeba Winols , sice vyhledá potencionální ,ale ne všechny co potřebujete a musíte si je pojmenovat ,pro Tunerpro tu mám nějakej XDF soubor ,ale nezkoušel jsem to v něm ještě takže nevím co ukáže .Zase se snad k tomu ještě vrátím až bude zase chvilka ,když někdo bude chtít poskytnu mu info ,ale vyladit si to musí sám Ještě načíst si to můžete i přes VAG kabel třeba s programem NefMotoECUFlasher nebo jiným já jsem šel s MPPS a KTAG .
Čtení MPPS:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#67 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Dnes jsem udělal takovej testík
Když jsem byl u Švícka pro sání z atmo tak abych nejel jen s tím tak jsem pro pokus vzal i jednotku z atmo 125kW,
Jelikož dle výpisu je to také M4.4.1
http://volvospeed.com/vs_forum/topic/173097-628-ecu-question/?tab=comments#comment-2421224
Konkrétně tuto :
0 261 204 570
Flash jde jednoduše úplně stejně jako jednotky určené pro turba
Nahrál jsem tam na co jezdím a jelo o dost méně ,dle monitoringu méně paliva ač by tam mělo být víc ,turbo tlačilo jen 0,9bar víc ani prd .Chybí tam nějaké odpory a další součástky ,původně jsem myslel,že bude stejná a ,že to bude jen zakázané v kolonkách .
Potom jsem ji teda vyndal a šel hledat info a porovnat vnitřek ač to vypadalo stejně na první pohled na druhý už ne, takže chybí tam pár věcí ,ale pokud by někdo chtěl ladit atmo lankovej plyn do r.v.1998 může si vzít tedy jednotku z S,V,C70 a začít pokud má vozidlo atmo 125kW ,mám tady i soubor ,kterej je překopán pro atmo S,V,C70 125kW po menších úpravách by to šlo i do atmo 850 125kw ,je to základní soubor bez uprav ,ty si už může udělat ten kdo si chce hrát.
Jinak foto co tam chybí a co tam přebývá je z Volvospeed (tam jsem potom také našel další info) ,ale pozdě .Aspoň jsem vyzkoušel jaký to je když to nic moc nejede červeně je zaškrtané chybějící a přebývající :
Když jsem byl u Švícka pro sání z atmo tak abych nejel jen s tím tak jsem pro pokus vzal i jednotku z atmo 125kW,
Jelikož dle výpisu je to také M4.4.1
http://volvospeed.com/vs_forum/topic/173097-628-ecu-question/?tab=comments#comment-2421224
Konkrétně tuto :
0 261 204 570
Flash jde jednoduše úplně stejně jako jednotky určené pro turba
Nahrál jsem tam na co jezdím a jelo o dost méně ,dle monitoringu méně paliva ač by tam mělo být víc ,turbo tlačilo jen 0,9bar víc ani prd .Chybí tam nějaké odpory a další součástky ,původně jsem myslel,že bude stejná a ,že to bude jen zakázané v kolonkách .
Potom jsem ji teda vyndal a šel hledat info a porovnat vnitřek ač to vypadalo stejně na první pohled na druhý už ne, takže chybí tam pár věcí ,ale pokud by někdo chtěl ladit atmo lankovej plyn do r.v.1998 může si vzít tedy jednotku z S,V,C70 a začít pokud má vozidlo atmo 125kW ,mám tady i soubor ,kterej je překopán pro atmo S,V,C70 125kW po menších úpravách by to šlo i do atmo 850 125kw ,je to základní soubor bez uprav ,ty si už může udělat ten kdo si chce hrát.
Jinak foto co tam chybí a co tam přebývá je z Volvospeed (tam jsem potom také našel další info) ,ale pozdě .Aspoň jsem vyzkoušel jaký to je když to nic moc nejede červeně je zaškrtané chybějící a přebývající :
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#68 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Ahoj Petře,
vidím, že jsi nelenil a pustil se do ME7 ! To je velká výzva..jsem zvědav jak se Ti bude dařit, já mám teď odladěno na m4.4. s pomocí - jak uváděl kolega výše, s pomocí člověka z Ameriky..a musím říct, že to funguje velice dobře, ikdyž to byl běh na dlouhou trať se spoustou komplikací.
vidím, že jsi nelenil a pustil se do ME7 ! To je velká výzva..jsem zvědav jak se Ti bude dařit, já mám teď odladěno na m4.4. s pomocí - jak uváděl kolega výše, s pomocí člověka z Ameriky..a musím říct, že to funguje velice dobře, ikdyž to byl běh na dlouhou trať se spoustou komplikací.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#69 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
By mě zajímalo, jaký je tam rozdíl oproti reálu.Petr.Chrpa píše:A ještě něco nahraná data jsem strčil do TT Dyna taková virtuální brzda ,ale neberu to samozřejmě směrodatně vím ,že realitní brzda dovede srazit hřebínek .
Jinak test jsem dělal na mokru za deště takže jsem se ani nedostal do červenejch .
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#70 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
ady123 píše:já mám teď odladěno na m4.4. s pomocí - jak uváděl kolega výše, s pomocí člověka z Ameriky..
...tak vítej do klubu
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#71 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
řekl bych že průběh v podstatě totožný, jen mi trochu trvalo než mi jednotka fungovala jak má, ty jsi kupoval od Aarona jednotku ?Fíla píše:ady123 píše:já mám teď odladěno na m4.4. s pomocí - jak uváděl kolega výše, s pomocí člověka z Ameriky..
...tak vítej do klubu
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#72 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Ano, kupoval jsem od něj jednotku. Pak jsem ji později ještě dodělával podle jeho návodu pro rozšíření o další funkce, to už jsem si dělal sám.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#73 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Já si ji chystal sám, ale zdaleka to není konec, mám v plánu ještě COP dalších spoustu věcí v tomto nekonečném příběhuFíla píše:Ano, kupoval jsem od něj jednotku. Pak jsem ji později ještě dodělával podle jeho návodu pro rozšíření o další funkce, to už jsem si dělal sám.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#74 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
jj COP jsem si dodělával. Zatím ale nemůžu říct, o kolik je to lepší než cívka-rozdělovač-svíčky. Dělal jsem to na konci podzimu, auto na letních gumách, pak se mi narodila druhá dcera, takže jsem měl úplně jiné starosti. Začínám zase jezdit až teď a na srovnání mám zatím strašně málo dat.
Jinak bych chtěl letos dodělat VVT na výfukové vačce, ale jestli bude čas???...
Jinak bych chtěl letos dodělat VVT na výfukové vačce, ale jestli bude čas???...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#75 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
A nemáš nějaké tipy, či poznatky ohledně přechodu na COP , co všechno bylo potřeba koupit včetně předělání jednotky a kde ? Nebo Ti tohle všechno Aaron poradil ?Fíla píše:jj COP jsem si dodělával. Zatím ale nemůžu říct, o kolik je to lepší než cívka-rozdělovač-svíčky. Dělal jsem to na konci podzimu, auto na letních gumách, pak se mi narodila druhá dcera, takže jsem měl úplně jiné starosti. Začínám zase jezdit až teď a na srovnání mám zatím strašně málo dat.
Jinak bych chtěl letos dodělat VVT na výfukové vačce, ale jestli bude čas???...
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 971 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 9 Odpovědi
- 2674 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od st_Andy
-
- 8 Odpovědi
- 1397 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ares
-
- 8 Odpovědi
- 781 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasper