Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#26 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
Pro ME7 zase jen jsem to sosnul takže nic o tom nevím:
https://ulozto.cz/!c58I6fYMyD8k/me7-rar
A další je to asi necelých 8Gb dat vše možné mapové podklady pro mnoho aut jako Audi,BMW,Porsche ,Volvo apod.:
https://ulozto.cz/!HWk1c4ynY7k4/damos-winols-rar
Jak s tím naložíte je na vás doufám,že z toho něco použijete mám toho mnoho plnej PC tohle je jen zlomek ,ale asi základ.Zapojení a podobně něco poradím (jen co se týče M4.3,4.4)když mám čas ,ale mám ho málo .
Dotazy odpovím pokud budu vědět jinak někdy mi to trochu trvá takže si nemyslete ,že na vás prdím .
Petr
https://ulozto.cz/!c58I6fYMyD8k/me7-rar
A další je to asi necelých 8Gb dat vše možné mapové podklady pro mnoho aut jako Audi,BMW,Porsche ,Volvo apod.:
https://ulozto.cz/!HWk1c4ynY7k4/damos-winols-rar
Jak s tím naložíte je na vás doufám,že z toho něco použijete mám toho mnoho plnej PC tohle je jen zlomek ,ale asi základ.Zapojení a podobně něco poradím (jen co se týče M4.3,4.4)když mám čas ,ale mám ho málo .
Dotazy odpovím pokud budu vědět jinak někdy mi to trochu trvá takže si nemyslete ,že na vás prdím .
Petr
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#27 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
Já bych ještě dodal že velká spousta informací je na volvospeed.com/forum.
Je to ale na dlouhé zimní večery,až se dostanu domů, přidám taky nějaké info.
Je to ale na dlouhé zimní večery,až se dostanu domů, přidám taky nějaké info.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#28 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
Dnes otestována další mapa M4.3 cestou za JH jednoduchá pro 1 až 1,1bar je to jistota pro začátečníky není to brutus co mám já :
Upravují se :
-Turbo kontrolní mapa
-Turbo limiter map
-Mapa pro korekci paliva
Označil jsem adresy, kde jsou mapy :
Map: Address:
Turbo Control map F8C9
Turbo limiter map FA4F
Fuel correction map EC62
Ostatní je v návodu kolik a jak ,hlavně nezapomínejte na kontrolní součty bez toho nenastartujete nebo ano ale nepoběží to správně ,každá jednotka je výrobcem chráněná proti úpravám vše za vás udělá program .
Upravují se :
-Turbo kontrolní mapa
-Turbo limiter map
-Mapa pro korekci paliva
Označil jsem adresy, kde jsou mapy :
Map: Address:
Turbo Control map F8C9
Turbo limiter map FA4F
Fuel correction map EC62
Ostatní je v návodu kolik a jak ,hlavně nezapomínejte na kontrolní součty bez toho nenastartujete nebo ano ale nepoběží to správně ,každá jednotka je výrobcem chráněná proti úpravám vše za vás udělá program .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3002
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#29 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
Este chvili Petre a ja si snad koupim i nakou 850
A doma bude peklo
A doma bude peklo
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#30 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
Už by bylo na čase ,ale máš pěknou tu devítku a ono vždy čím víc aut tím více dilema kam strčit peníz .3m3 píše:Este chvili Petre a ja si snad koupim i nakou 850
A doma bude peklo
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#31 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
Ha ! To je na čase abys začal dělat mapy pro nás krabicáře
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#32 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
Ahoj,
já jsem dnes úspěšně nalil do mé 850 T5R b5204T s předělanou jednotkou Motronic 4.4 upravenou mapu paliva, TCV a tlaku turba na zelené vstřikovače (Bosch Green 440cc), s plnícím tlakem 1.0 bar - stabilní, jen musím vyřešit limiter prvního a druhé rychlostního stupně. Jde to docela solidně znát..
Jakmile bude intercooler a druhé turbo, půjdeme dál..
já jsem dnes úspěšně nalil do mé 850 T5R b5204T s předělanou jednotkou Motronic 4.4 upravenou mapu paliva, TCV a tlaku turba na zelené vstřikovače (Bosch Green 440cc), s plnícím tlakem 1.0 bar - stabilní, jen musím vyřešit limiter prvního a druhé rychlostního stupně. Jde to docela solidně znát..
Jakmile bude intercooler a druhé turbo, půjdeme dál..
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#33 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
Gratulace Michale jsi dál v M4.4 než já já jsem si oblíbil M4.3ady123 píše:Ahoj,
já jsem dnes úspěšně nalil do mé 850 T5R b5204T s předělanou jednotkou Motronic 4.4 upravenou mapu paliva, TCV a tlaku turba na zelené vstřikovače (Bosch Green 440cc), s plnícím tlakem 1.0 bar - stabilní, jen musím vyřešit limiter prvního a druhé rychlostního stupně. Jde to docela solidně znát..
Jakmile bude intercooler a druhé turbo, půjdeme dál..
Kdyby to bylo tak jednoduchý tak klidně ,ale času strávenýho jen kvůli M4.3 je hodně ,vlastně přes rok a půl volnýho času ,to mi může potvrdit Michal ,protože jen nandavání vyndavání nahrávání testování a ještě vlastně adaptace je na dlouho ani nevím kolikrát ty jednotky tam byly tak jsem se nakonec zatím vykašlal na M4.4 ,kterou jsem testoval naposled v červnu a stejně jsem nebyl spokojenej a zatím zůstávám u M4.3 ,která mi momentálně dává co potřebuji a tuhle jsem vlastně předevčírem jen narychlo vytvořil někomu pro pomoc komu to nestartuje a v servisu mu řekli ,že prý je to vada ECU .A na původní mapu V ECU by nenastartoval ,tak jsem mu tam něco přidal.metju píše:Ha ! To je na čase abys začal dělat mapy pro nás krabicáře
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#34 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
Trošku to oživím určitě někteří stojíte před výběrem turba tak zde je odkaz (sice je to pro model Mitsubishi GT 3000,ale průtoky jsou vidět a jak ,které turbo je vhodné) kde jsou docela dobře vidět efektivita a do kolika otáček se dá jaké použít +nějaké čtení :
http://www.stealth316.com/2-3s-compflowmaps.htm
http://www.stealth316.com/2-3s-compflowmaps.htm
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#35 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
Takže dnes jsem otestoval Motronic 4.4 nedalo mi to jak jinak a zase asi tři měsíce po večerech
a je to dobrý ,ale bude chtít ještě doladit jede to jak pekelná svině ,budu mu muset trochu ubrat (nemám stále kovaný ojnice )turbo tlak se jinak drží na 1,5baru ,ale při akceleraci mi vylítne na 1,8 potom se ustálí (asi bude potřeba upravit mapu TCV)to budu muset dořešit u Motronic 4.3 mi jde krásně do 1,4 baru , jinak AFR je pěkný v zátěži - okolo 13ti i na volnoběh 14-15,5 jen někdy při puštění pedálu tam skočí a zůstane 16 až 16,5 na tři vteřiny důvod zatím nevím chudo ,ale proč když normálně potom drží tak jak má jinak upravovali se ,palivo,zapalování ,zátěž,limity a ještě něco ,na úpravu jsem použil Tunerpro a částečně ECM Titanium - Winols mi nějak nejde pod fous ten je pro profiky co se tim živěj .
Jinak můžete dělat monitoring hlavně je výhoda ,že to nahrajete a doma si to přehrajete ,bohužel muj budík AFR do toho nemám připojenej tak musím koukat po očku na sloupek což je docela nevýhoda .
Takže zase jsem to vyndal ještě jsem zapomněl zrušit snímač paliva ,kterej samo na 850 nenajdete takže mi svítila chybka.
Dělal jsem to ze souboru ,který je vytvořen pro Tunerpro je to základní soubor bin ,který se hodnotami shoduje s vozy S,V70 T5 první řady s tím můžete monitorovat a nahrávat data ,pokud použijete jiné soubory než jsou určené pro tunerpro většinou to nejede.Jinak zase až budu mít chvilku .
Trochu monitoring jen kousky :
https://www.youtube.com/watch?v=6Kq8XM97si0"
https://www.youtube.com/watch?v=K0qb1nCoBoM"
a je to dobrý ,ale bude chtít ještě doladit jede to jak pekelná svině ,budu mu muset trochu ubrat (nemám stále kovaný ojnice )turbo tlak se jinak drží na 1,5baru ,ale při akceleraci mi vylítne na 1,8 potom se ustálí (asi bude potřeba upravit mapu TCV)to budu muset dořešit u Motronic 4.3 mi jde krásně do 1,4 baru , jinak AFR je pěkný v zátěži - okolo 13ti i na volnoběh 14-15,5 jen někdy při puštění pedálu tam skočí a zůstane 16 až 16,5 na tři vteřiny důvod zatím nevím chudo ,ale proč když normálně potom drží tak jak má jinak upravovali se ,palivo,zapalování ,zátěž,limity a ještě něco ,na úpravu jsem použil Tunerpro a částečně ECM Titanium - Winols mi nějak nejde pod fous ten je pro profiky co se tim živěj .
Jinak můžete dělat monitoring hlavně je výhoda ,že to nahrajete a doma si to přehrajete ,bohužel muj budík AFR do toho nemám připojenej tak musím koukat po očku na sloupek což je docela nevýhoda .
Takže zase jsem to vyndal ještě jsem zapomněl zrušit snímač paliva ,kterej samo na 850 nenajdete takže mi svítila chybka.
Dělal jsem to ze souboru ,který je vytvořen pro Tunerpro je to základní soubor bin ,který se hodnotami shoduje s vozy S,V70 T5 první řady s tím můžete monitorovat a nahrávat data ,pokud použijete jiné soubory než jsou určené pro tunerpro většinou to nejede.Jinak zase až budu mít chvilku .
Trochu monitoring jen kousky :
https://www.youtube.com/watch?v=6Kq8XM97si0"
https://www.youtube.com/watch?v=K0qb1nCoBoM"
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2130
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#36 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
Hezky pokračuješ
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#37 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
No jo ,ale trvá mi topeter cz píše:Hezky pokračuješ
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#38 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
Trošku varování pro ty co si dovezou auto ze zahraničí s tím ,že je načipované nechte si to zkontrolovat třeba u D5T5 nebo jinde kde je nějaká jistota ,dnes jsem nahrál ECU (Motronic 4.3)z tý dvoulitrový 850R jsou tam chyby třeba zvedli tlak, nesmyslně overboost na ,kterej nešahám a nezvedli vůbec MAF limit což ve výsledku znamená,že sice zvedli absolutní tlak i palivo a dále ,ale tak nějak bez toho kam by to mělo jít ,bez úpravy MAF limitu je jednotka nepustí tam kam by to mělo jít podle toho co chtěli.A ještě jen obrázek boost nastavení ,kterej zarazí i slepýho :
A k tomu patřící tabulka :
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#39 Lazení,mapy Motronic 4.3,4.4
Sehnal jsem starší plnou verzi programu WinOls a musím uznat ,že je asi nejlepší ze všech co mám, naučil jsem se vyhledávat mapy ,ale bez znalosti adres bych to nedal ,jelikož nepodporuje Motronic 4.3 a 4.4 to by bylo asi nejspíš za nějakej velkej bakšiš , adresy jsou normálně vidět v MotronicSuite a v TunerPro si je najdete.
Třeba zrušení omezovače rychlosti je na adrese 0xE103 a otáčky RPM na adrese 0xE0E8 ,velikost 3x1 bajt ,např. zrušení omezovače rychlosti nastavit hodnotu v tabulce na 255 a to znamená ,že jezdíte co auto dokáže (běžně jsou 850ky T5 a eR nastaveny na 238 až 250 km/hod.,co tu mám origo mapy): Zkontrolovat si to můžete v MotronicSuite: Program má výhodu i v tom,že to co upravíte tak máte ve 3D přehled jak vypadala původní mapa : Jinak zkoušel jsem i Demo verzi ,která je volně ke stažení ,ale nedokážete uložit komplet soubor ,který potom nahrajete do ECU ,u plné verze ano .
Třeba zrušení omezovače rychlosti je na adrese 0xE103 a otáčky RPM na adrese 0xE0E8 ,velikost 3x1 bajt ,např. zrušení omezovače rychlosti nastavit hodnotu v tabulce na 255 a to znamená ,že jezdíte co auto dokáže (běžně jsou 850ky T5 a eR nastaveny na 238 až 250 km/hod.,co tu mám origo mapy): Zkontrolovat si to můžete v MotronicSuite: Program má výhodu i v tom,že to co upravíte tak máte ve 3D přehled jak vypadala původní mapa : Jinak zkoušel jsem i Demo verzi ,která je volně ke stažení ,ale nedokážete uložit komplet soubor ,který potom nahrajete do ECU ,u plné verze ano .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#40 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Teďka trochu z jiného soudku atmoška na tý se nedá nic moc dělat,ale nedá mi to takže sehnal jsem pro jistotu druhou jednotku ,odletoval čip ,zkopíroval do PC pro nějakou malou úpravu map, naletoval patici pro čip a zase ho vrátil už ,ale do patice , zkontroloval startem a až se něco upraví vyjme se čip nahraje a zase strčí do patice .U letování se stále křižuju .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#41 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Sehnal jsem program pro simulaci po úpravách ,ale zadává se vše v mírách ,který nemám rád palce apod..
Zatím se jen seznamuji povedlo se mi přes onlinedoctranslator přeložit přes 300 stran manualu do CZ jazyka ,protože AN moc neoplývám .Základ pro Volvo 850 tam není jen 745 takže se bude muset zadávat vše možné,než to zprovozním pro 850 to bude nějakou chvilku trvat.
https://www.youtube.com/watch?v=A38_agLqLZM"
Edit:Návod pokud by to někoho zajímalo :
https://uloz.to/!D98Dk14RmwzY/engine-analyzer-preklad-cz-pdf
Zatím se jen seznamuji povedlo se mi přes onlinedoctranslator přeložit přes 300 stran manualu do CZ jazyka ,protože AN moc neoplývám .Základ pro Volvo 850 tam není jen 745 takže se bude muset zadávat vše možné,než to zprovozním pro 850 to bude nějakou chvilku trvat.
https://www.youtube.com/watch?v=A38_agLqLZM"
Edit:Návod pokud by to někoho zajímalo :
https://uloz.to/!D98Dk14RmwzY/engine-analyzer-preklad-cz-pdf
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#42 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Takže zase něco málo pokračování jelikož sice stále plácám fasádu už konečně poslední stranu a počasí je takové nic moc tak po odpolednech jsem zase něco podělal
Jednotka Motronic 4.4 je úplně bez chyb ,přefuky jsou opravené zatím tlačíme stálejch 1,3 bar uvidím až se zajede jestli se něco nezmění ,ještě včera jsem nebyl spokojenej večer jsem ještě u toho seděl a dnes nevím jestli je lepší M4.3. na kterou jsem do předvčerejška ještě jezdil ,ale máme trochu klepání takže se ještě bude vyndavat a posouvat zapalování jinak AFR stále pěkné oscilace 14,2 - 15,6 při zátěži pěkných 12,5 a EGT nebylo ve žlutejch ani červenejch max. snad 800 stupňů myslím,že jsem tam zahlídl jinak foto: A graf kde to sice vypadá hrůzně ,ale není to takové - AFR a ani EGT se nijak výrazně nemění :
Jednotka Motronic 4.4 je úplně bez chyb ,přefuky jsou opravené zatím tlačíme stálejch 1,3 bar uvidím až se zajede jestli se něco nezmění ,ještě včera jsem nebyl spokojenej večer jsem ještě u toho seděl a dnes nevím jestli je lepší M4.3. na kterou jsem do předvčerejška ještě jezdil ,ale máme trochu klepání takže se ještě bude vyndavat a posouvat zapalování jinak AFR stále pěkné oscilace 14,2 - 15,6 při zátěži pěkných 12,5 a EGT nebylo ve žlutejch ani červenejch max. snad 800 stupňů myslím,že jsem tam zahlídl jinak foto: A graf kde to sice vypadá hrůzně ,ale není to takové - AFR a ani EGT se nijak výrazně nemění :
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#43 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
A ještě něco nahraná data jsem strčil do TT Dyna taková virtuální brzda ,ale neberu to samozřejmě směrodatně vím ,že realitní brzda dovede srazit hřebínek .
Jinak test jsem dělal na mokru za deště takže jsem se ani nedostal do červenejch .
Jinak test jsem dělal na mokru za deště takže jsem se ani nedostal do červenejch .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#44 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
...tak jsem si schválně na zkoušku stáhnul "tt dyno". Ale bohužel, protože jde jenom o 7denní trial, tak se mi ukáže pouze křivka v grafu, ale bez hodnot. Nemá pro mě cenu za to platit, nevyužiju to. Když to ale porovnám s grafem, který jsi sem dával, tak si myslím, že zas tak špatně na tom nejsem . Jako datalog jsem použil také soubor z "tunerpro rt".
- Přílohy
-
- ttdyno.JPG (100.11 KiB) Zobrazeno 2325 x
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#45 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Pěkný
Mi ho pošli a já ti to vyjedu
Mi ho pošli a já ti to vyjedu
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#46 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Pošlu, dík. Dáš mi na sebe mail, prosím? Třeba do SZ.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#47 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Tak trošku infa minulý týden byl zase testík naplno a virtuálně potvrzeno modré jsou schopné dávat hp dle průtoku i víc.
Ale je tu zase to ale pracují na 110 procent (proto se nedávali do V70R II ,ale dávali se zelený - někdo měl tenkrát dotaz ,jinak doporučuje se 85 procent max.) což je špatně takže bude i s 19T co se mi tu válí od května nakonec i upgrade dodávky paliva zatím se rozhoduji jestli green nebo jinak.
Ale je tu zase to ale pracují na 110 procent (proto se nedávali do V70R II ,ale dávali se zelený - někdo měl tenkrát dotaz ,jinak doporučuje se 85 procent max.) což je špatně takže bude i s 19T co se mi tu válí od května nakonec i upgrade dodávky paliva zatím se rozhoduji jestli green nebo jinak.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#48 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Petře, těch 110% je fakt strašně moc. Jak píšeš, bezpečné maximum se uvádí těch 85%. Cokoliv nad už je problém, znamená to, že benzín vstřikama už jen protéká a hrozí velké nebezpečí požáru. U mě je to nastavený tak, že vstřiky nepřesáhnou 70%. Při plném zatížení se ta hodnota pohybuje mezi 60 - 65%. Přikládám snímek:
Jinak pro info (a samozřejmě pro pochlubení )… zaplatil jsem si nakonec na 1/2 roku TT Dyno a tady je z něj printscreen po asi už posledním ladění: 378 hp a 372 lb/ft, což se rovná 504 Nm.
Jinak pro info (a samozřejmě pro pochlubení )… zaplatil jsem si nakonec na 1/2 roku TT Dyno a tady je z něj printscreen po asi už posledním ladění: 378 hp a 372 lb/ft, což se rovná 504 Nm.
- Přílohy
-
- fm010819.JPG (107.78 KiB) Zobrazeno 2419 x
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#49 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Neboj budu zase upravovat ,ale zatím nevím kdy .
Ale ty jsi poskočil pěkně oproti tomu jak jsem ti vyjížděl
Já to mám tak nějak horší .Ono stejně budu muset ubrat jsem nenasytnej
Jinak do 3000 jsem už čistej bez retardu a právě od 3000-asi 4800 zase retard taky nic hroznýho,ale to bude asi právě to moje obohacení ,který se nedoporučuje
Jinak u mně takto ,ale předpoklad je ,že spadnu :
Ale ty jsi poskočil pěkně oproti tomu jak jsem ti vyjížděl
Já to mám tak nějak horší .Ono stejně budu muset ubrat jsem nenasytnej
Jinak do 3000 jsem už čistej bez retardu a právě od 3000-asi 4800 zase retard taky nic hroznýho,ale to bude asi právě to moje obohacení ,který se nedoporučuje
Jinak u mně takto ,ale předpoklad je ,že spadnu :
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#50 Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
Děkuju!
Ale já na to mám člověka, sám se do ničeho takového nepouštím, jen jezdím a sbírám data a ty pak posílám mailem do Států. Budeš na tom ve finále daleko líp než já. My se držíme v podstatě velmi konzervativního nastavení s TD04-18T, zelenýma vstřikama, sériovou (ale novou) pumpou a váhou z 960.
Jo napadlo mě, kdybys chtěl na další pokusy, mám doma původní originální ME4.4 jednotku z eRka, tak ti ji můžu půjčit nebo dát. K ničemu ji zatím nepotřebuju. Plus se mi doma ještě válí modré vstřiky, ale ty ti asi k ničemu nebudou. Klidně bych ti je dal.
Ale já na to mám člověka, sám se do ničeho takového nepouštím, jen jezdím a sbírám data a ty pak posílám mailem do Států. Budeš na tom ve finále daleko líp než já. My se držíme v podstatě velmi konzervativního nastavení s TD04-18T, zelenýma vstřikama, sériovou (ale novou) pumpou a váhou z 960.
Jo napadlo mě, kdybys chtěl na další pokusy, mám doma původní originální ME4.4 jednotku z eRka, tak ti ji můžu půjčit nebo dát. K ničemu ji zatím nepotřebuju. Plus se mi doma ještě válí modré vstřiky, ale ty ti asi k ničemu nebudou. Klidně bych ti je dal.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 988 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 9 Odpovědi
- 2687 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od st_Andy
-
- 8 Odpovědi
- 1407 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ares
-
- 8 Odpovědi
- 791 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasper