Silné syčení turba - pomoc
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#1 Silné syčení turba - pomoc
Ahoj přátelé...
jsem měsíc majitelem VOLVA S60 2007, D5 93kW a už mám problém .
Hledal jsem zde na fóru, ale nenašel odpověď, která by mě uspokojila
Auto v pátek jezdilo krásně, tahalo a zvuk turba byl prostě boží ... v neděli přijdu, nastartuju, zařadím za jedna a rozjíždím se ... motor začal cukat, v tu chvíli hláška o servisu motoru, ale což o to ... Turbo začalo syčet, jak kdybych ho měl přímo pod palubní deskou a vzduch z něj mi začal foukat skrz vývody ventilátoru do kabiny ... prošel jsem všechny tlakové hadice, IC je nový po koupi vozidla, nikde žádný olej ... nic ... k turbu jsem se bohužel nedostal, leč jsem se dvě hodiny snažil marně vyndat plech, chránící kabeláž čidel od výfukových svodů ... Předpokládám uvolněnou hadici (prošel jsem všechny krom té, která je napojena pod spodním krytem motoru a kolenem je zlomená nahoru, směrem k turbu), nebo také můžu předpokládat špatně a je v háji turbo, či regulace? Zvláštní je, že to dělá pouze při jízdě, na neutrál, když sešlápnu plyn, tak to tolik nesyčí. Na neutrál se hadice do IC nafukujou, ale stále je dokážu rukou promáčknout :/ Diag nevyhodila žádnou hlášku, žlutý trojúhelník se rozsvítí pouze po startu, do pěti sekund mizí.
Děkuji za Vaše cenné rady
jsem měsíc majitelem VOLVA S60 2007, D5 93kW a už mám problém .
Hledal jsem zde na fóru, ale nenašel odpověď, která by mě uspokojila
Auto v pátek jezdilo krásně, tahalo a zvuk turba byl prostě boží ... v neděli přijdu, nastartuju, zařadím za jedna a rozjíždím se ... motor začal cukat, v tu chvíli hláška o servisu motoru, ale což o to ... Turbo začalo syčet, jak kdybych ho měl přímo pod palubní deskou a vzduch z něj mi začal foukat skrz vývody ventilátoru do kabiny ... prošel jsem všechny tlakové hadice, IC je nový po koupi vozidla, nikde žádný olej ... nic ... k turbu jsem se bohužel nedostal, leč jsem se dvě hodiny snažil marně vyndat plech, chránící kabeláž čidel od výfukových svodů ... Předpokládám uvolněnou hadici (prošel jsem všechny krom té, která je napojena pod spodním krytem motoru a kolenem je zlomená nahoru, směrem k turbu), nebo také můžu předpokládat špatně a je v háji turbo, či regulace? Zvláštní je, že to dělá pouze při jízdě, na neutrál, když sešlápnu plyn, tak to tolik nesyčí. Na neutrál se hadice do IC nafukujou, ale stále je dokážu rukou promáčknout :/ Diag nevyhodila žádnou hlášku, žlutý trojúhelník se rozsvítí pouze po startu, do pěti sekund mizí.
Děkuji za Vaše cenné rady
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Silné syčení turba - pomoc
Jaká diagnostika? Na Volvo funguje pořádně pouze origo diagnostika.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#3 Silné syčení turba - pomoc
Právě že volvo vida dice a dokonce jsem i kontroloval funkčnost modulů a vše OK zelené
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#4 Silné syčení turba - pomoc
Trošku si zaspekuluju...
Nemohla by to bejt řachlá membrána na CBV ? Fakt jen střílim od boku, ale pokud jsou hadice dobrý a jediná na kterou ses nedostal to vypadá, že je jenom olejovej přepad, tak mi napadá tohle. Teoreticky by to asi syčelo vzduch ven při přidání plynu, neměl bys dostatečnej plnící tlak a netáhlo by to. Při volnoběhu by to nedělalo téměř nic.
Nemohla by to bejt řachlá membrána na CBV ? Fakt jen střílim od boku, ale pokud jsou hadice dobrý a jediná na kterou ses nedostal to vypadá, že je jenom olejovej přepad, tak mi napadá tohle. Teoreticky by to asi syčelo vzduch ven při přidání plynu, neměl bys dostatečnej plnící tlak a netáhlo by to. Při volnoběhu by to nedělalo téměř nic.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Silné syčení turba - pomoc
Vytáhni hadici od filtrboxu (pokud tam je), a foukni do ní. Uvidíš kde to fouká, pokud je tam nějaká větší fuka.
Na volnoběh to foukat nemůže, neni zátah, neni potřeba výkon.
Na volnoběh to foukat nemůže, neni zátah, neni potřeba výkon.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#6 Silné syčení turba - pomoc
Tak jsem na to včera znova kouknul a šel po Vašich radách ... Fouknul jsem do všech hadic, které šly demontovat a pokaždé někde silně unikal vzduch ... Nu což, autíko půjde v pátek k doktorovi, aby se mu na to podívali ... Děkuji za cenné rady a hned jak mi mechanik řekne co, napíšu sem
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#7 Silné syčení turba - pomoc
Tohle turbo ale nemá CBV, místo toho je tam klapka ovládaná elektromagnetickým ventilem.Krystof P. píše:Trošku si zaspekuluju...
Nemohla by to bejt řachlá membrána na CBV ? Fakt jen střílim od boku, ale pokud jsou hadice dobrý a jediná na kterou ses nedostal to vypadá, že je jenom olejovej přepad, tak mi napadá tohle. Teoreticky by to asi syčelo vzduch ven při přidání plynu, neměl bys dostatečnej plnící tlak a netáhlo by to. Při volnoběhu by to nedělalo téměř nic.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
#8 Silné syčení turba - pomoc
Tak miláček se vrátil od doktora . Nakonec byla vypadlá trubice u olejového přepadu turba (takže jako vždy ta trubice, ke které se jako jediné nedá dostat ). Nejhorší na tom je, že tam jsou prý nějaké zpětné příchytky, které v předchozím nejmenovaném AUTORIZOVANÉM!! servisu ulámali a pak přichytili jen nějakou plastovou sponkou, která tlak nevydržela a praskla. Takže náš dvorní mechanik hadici stáhnul vším možným i nemožným a autíko už zase jezdí jako dřív - jen s jedním rozdílem. Turbo už při jízdě není absolutně slyšet a pocitově mi přijde, že se o dost zvýšil výkon ... je jen slyšet takové jemné pohvízdávání ... no prostě bomba . SSUM 2.500Kč i s výměnou táhel ruční brzdy, pročištění prasátek (které byly totálně zrezlé a zatuhlé) a výměna paken na levém i pravém zadním brzdiči
Moc díky všem za snahu o pomoc a přeji hezký den.
Moc díky všem za snahu o pomoc a přeji hezký den.
_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#9 Silné syčení turba - pomoc
Práskni ten autorizák
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#10 Silné syčení turba - pomoc
Ty příchytky jsou obyčejný pérovky, jsou silný dost, ale divim se, že to nedal plastovej pásek...Možná to spíš utáhli rukou nebo byl fakt nějakej extra tenkej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#11 Silné syčení turba - pomoc
Pani na D5 ked sa otrhnu ocka na spodnej plastovej hadici, tu gumenu od turba k rezonatoru (ak tam je) neudrzi dlhodobo ziadna paska. treba opravit tie ocka ci vymenit tu plastovu ruru (dobra zabava)...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dannyzkub
-
- 6 Odpovědi
- 823 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 61 Odpovědi
- 7161 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasper
-
- 3 Odpovědi
- 596 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Koky
-
- 41 Odpovědi
- 3665 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od DawsonX