z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#426 z-d-e-n-a: V50 T5 & 850 T5 & V50 2.4i
Podle povolene kuze na sedacce ridice sacuju 300-400 najeto? Ale mel jsem XC70 s pres 400 a radila v pohode, tak nevim proc by byla vychozena kulisa…? Zajimavy ukaz. Jinak gratulace k P3
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#427 z-d-e-n-a: V50 T5 & 850 T5 & V50 2.4i
Jj, má to 403tkm. Jak se znám, stejně budu shánět elektrickou sesli
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 426
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
- It’s my birthday
#428 z-d-e-n-a: V50 T5 & 850 T5 & V50 2.4i
nevím, jestli je ještě má, ale sedačky vypadaj hezky
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=76260&p=947046#p947046
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=76260&p=947046#p947046
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#429 z-d-e-n-a: V50 T5 & 850 T5 & V50 2.4i
No odvětrávaný by nebyly špatný, ale hnědý do černýho introše... no každopádně sedačky jsou to poslední co chci řešit. Rozervaný nejsou, prosezená řidiče nějak taky extra není, takže zatím neřeším.
Potřebuju pořešit hlavně kaput zámky centrálu...
Potřebuju pořešit hlavně kaput zámky centrálu...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#430 z-d-e-n-a: V50 T5 & 850 T5 & V50 2.4i
Ty co Ti navrhuje Giew, tedy prava kuze sedacky (klidne bez odvetravani) - poznas to podle svu po obvodu narozdil od tech co mas, Ti muzu s uspechem nedoporucit. Sice je to prava kuze, ale ta sedacka topi asi 2x pozdeji nez ta, co tam mas a asi tak 3x pozdeji nez ty polokozene pul hadr pul kozenka. Vse osobne vyzkouseno a protoze v tom pro me “lepsim” aute mam prave pravou kuzi, tak me to trochu sejri, pac v tom “horsim” s polokuzi citim vyhrev nez vyjedu z ulice a s celokuzi tak za 3-4 minuty. A jeste ne tak silne (v diagnostice nastaveny stejne teploty). To jen kdybys hledal.
A k zamkum, objednej na aliku a objednej si oba moturky do zamku, i velky i maly.
A k zamkum, objednej na aliku a objednej si oba moturky do zamku, i velky i maly.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 426
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
- It’s my birthday
#431 z-d-e-n-a: V50 T5 & 850 T5 & V50 2.4i
Souhlas; proto jsou lidi, co preferuji dokonce latkovy sedacky pred kozenyma. V lete se to tolik nepari a v zime topi ihned, ne az za 5 min...
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3372
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#432 z-d-e-n-a: V50 T5 & 850 T5 & V50 2.4i
pockej a je tam ta 6tka? neni to spis Rakete? mozna se ho tam nekdo pokusil dat za jizdy. Malo kdo totiz vi, ze rakete se musi radit, kdyz auto stoji
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#433 z-d-e-n-a: V50 T5 & 850 T5 & V50 2.4i
Tak šestej kvalt zatím nenalezen
Postupujeme pomalinku, zatím nahraná čeština od D5T5 a jali jsme se dekódovat CEMku. No vzdali jsme to po 8h, pokračování příště
Nový svíce, filtry, vysáto, objevena elektrárna pod sedačkou spolujezdce (asi ten Dánskej blbinec na dálnici?) a objednány zimáky. Na V50 automatce zatím udělán proplach motoru BGčkem (motor se uklidnil a trochu ztichl) a proběhla výměna oleje v automatu. Asi ho nikdo neměnil - černý jak bota. Klasika. Při té příležitosti vyměněna i hadice k chladiči AT.
Vyčistil jsem i nádobku serva, olej jsem ještě nevyměnil bo do nádobky vede jen jedna hadice, tak musím vyšpekulovat jak se to u el. serva mění...
Postupujeme pomalinku, zatím nahraná čeština od D5T5 a jali jsme se dekódovat CEMku. No vzdali jsme to po 8h, pokračování příště
Nový svíce, filtry, vysáto, objevena elektrárna pod sedačkou spolujezdce (asi ten Dánskej blbinec na dálnici?) a objednány zimáky. Na V50 automatce zatím udělán proplach motoru BGčkem (motor se uklidnil a trochu ztichl) a proběhla výměna oleje v automatu. Asi ho nikdo neměnil - černý jak bota. Klasika. Při té příležitosti vyměněna i hadice k chladiči AT.
Vyčistil jsem i nádobku serva, olej jsem ještě nevyměnil bo do nádobky vede jen jedna hadice, tak musím vyšpekulovat jak se to u el. serva mění...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#434 z-d-e-n-a: V50 T5 & 850 T5 & V50 2.4i
Tak 850 je z krku.
Šla do dobrých rukou uživateli zde z fóra, třeba se pochlubí.
Bude mi ta pastouška zelená chybět, měla charisma...
Teď si dám trochu oddych. Potřebuju se konečně pověnovat V50 2.4i a hlavně V70. Pokud počasí dovolí...
Šla do dobrých rukou uživateli zde z fóra, třeba se pochlubí.
Bude mi ta pastouška zelená chybět, měla charisma...
Teď si dám trochu oddych. Potřebuju se konečně pověnovat V50 2.4i a hlavně V70. Pokud počasí dovolí...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#435 z-d-e-n-a: V50 T5 & V50 2.4i & V70 2,5T
Tak další prodej. Teda za týden prodat dvě auta...to se mi ještě nestalo
V50 T5 dnes odcestovala k novému majiteli zde z fóra a tím se stal...ale co, on se třeba pochlubí.
Každopádně je v dobrých rukou.
Na tohle auto budu vzpomínat velmi rád. I přes ten vysoký nájezd to bylo velmi příjemný a spolehlivý auto. Ať si každej nadává na polovolvo, za mě to za ty cca 4 roky bylo jedno z nejspolehlivějších aut. A ten podvozek v kombinaci T5 a M66... na to budu rád vzpomínat.
Král je mrtev, ať žije král...!
V50 T5 dnes odcestovala k novému majiteli zde z fóra a tím se stal...ale co, on se třeba pochlubí.
Každopádně je v dobrých rukou.
Na tohle auto budu vzpomínat velmi rád. I přes ten vysoký nájezd to bylo velmi příjemný a spolehlivý auto. Ať si každej nadává na polovolvo, za mě to za ty cca 4 roky bylo jedno z nejspolehlivějších aut. A ten podvozek v kombinaci T5 a M66... na to budu rád vzpomínat.
Král je mrtev, ať žije král...!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#436 z-d-e-n-a: V50 T5 & V50 2.4i & V70 2,5T
Poslední fota...
Na automatku nahozeny celoročky Nexen, tak jsem na ně zvědavej. Vzhledem k plánovanému městskému provozu a cca 5tkm ročně mi nedávalo smysl držet extra zimní a letní pneu. Čas prověří... Jal jsem se taky vyměnit olej na V70...
Vypustil jsem z toho 7l oleje (!!!). Nevím proč auto nehlásilo vysokou hladinu když to má čidlo...
No vytekly z toho černé cosi. Překvapení bylo i v jímce olejového filtru... už objednávám BG...
Na automatku nahozeny celoročky Nexen, tak jsem na ně zvědavej. Vzhledem k plánovanému městskému provozu a cca 5tkm ročně mi nedávalo smysl držet extra zimní a letní pneu. Čas prověří... Jal jsem se taky vyměnit olej na V70...
Vypustil jsem z toho 7l oleje (!!!). Nevím proč auto nehlásilo vysokou hladinu když to má čidlo...
No vytekly z toho černé cosi. Překvapení bylo i v jímce olejového filtru... už objednávám BG...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2169
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#437 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
To mas odvahu pri takovem mnozstvi bince. Ale nejsi prvnicka, delej jak myslis.
Osobne bych asi pri tykovem nalezu hlavne sundal olejovou vanu...to sitko asi taky nebude nejcistsi.
Osobne bych asi pri tykovem nalezu hlavne sundal olejovou vanu...to sitko asi taky nebude nejcistsi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#438 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Kdo se bojí, nesmí do lesa
Neříkám že je to ideální stav, to auto stálo kilo - to je cena za který se neprodávají ani poface P2. Takže s výdaji počítám. A hlavně - ty auta prostě nejsou. Takže i kdyby to bylo na GO (k čemuž snad nedojde), beru to jako věc ke které může prostě dojít. Tohle vozidlo si nějaký čas chci nechat protože v dohledné době nemám ponětí co jinýho si pak koupit. Kromě V60 která má ale malej kufr.
Samozřejmě očista čerpadla, vany, koše,...bude!
Neříkám že je to ideální stav, to auto stálo kilo - to je cena za který se neprodávají ani poface P2. Takže s výdaji počítám. A hlavně - ty auta prostě nejsou. Takže i kdyby to bylo na GO (k čemuž snad nedojde), beru to jako věc ke které může prostě dojít. Tohle vozidlo si nějaký čas chci nechat protože v dohledné době nemám ponětí co jinýho si pak koupit. Kromě V60 která má ale malej kufr.
Samozřejmě očista čerpadla, vany, koše,...bude!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2169
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#439 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Myslel jsem to tak,ze pomoc v prvni rade bych videl na pruplach levnym oleje dane specifikace,nez tam rovnou pri takto masivnim zaneseni rvat velmi ucinnou chemii.
Osobne ( a nikomu to nenutim) bych sundal viko ventilu (tam toho byva vetsinou nejvic), vanu, vytrel binec, dal levny olej a tim to proplachl. Az nasledne nejake pomerne drasticke chemie. Kdyby jsi chtel na prvni instanci neco mene agresivniho, Valvoline dela levnou chemii na proplach (snad 130kc) a mam s tim dobre zkusenosti-najdes vsude na netu. Ostatne ja ted do vseho misto Mobilu liju Valvoline a zatim se to jevi jako kvalitni nahrada. Pripadne od Parama ten proplachovy olej.
Ale drzim palce a urcite postuj vysledky
Osobne ( a nikomu to nenutim) bych sundal viko ventilu (tam toho byva vetsinou nejvic), vanu, vytrel binec, dal levny olej a tim to proplachl. Az nasledne nejake pomerne drasticke chemie. Kdyby jsi chtel na prvni instanci neco mene agresivniho, Valvoline dela levnou chemii na proplach (snad 130kc) a mam s tim dobre zkusenosti-najdes vsude na netu. Ostatne ja ted do vseho misto Mobilu liju Valvoline a zatim se to jevi jako kvalitni nahrada. Pripadne od Parama ten proplachovy olej.
Ale drzim palce a urcite postuj vysledky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#440 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
V50:
- výměna občas zblázněnýho solenoidu na VVT (objednán od Febi a ve Febi krabičce INA) - doplněn držák brejlí - výměna mrtvejch klaxonů
- výměna občas zblázněnýho solenoidu na VVT (objednán od Febi a ve Febi krabičce INA) - doplněn držák brejlí - výměna mrtvejch klaxonů
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#441 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
A drobné práce na sedmdesátce.
Akce "najdi šestý kvalt".
Jal jsem se koupit novou kulisu, bo stará byla extrémně vyběhaná a nechtěl jsem řešit nějakou polovylítanou z vrakáče. Bohužel šestka nikde ani po výměně kulisy. No už jsem si maloval černý scénáře a plánoval návštěvu u p. Patočky. Po konzultaci mě nasměroval na el. blokátor zpátečky přímo na kulise (je součástí i nové kulisy). Tedy odpojil jsem ho a hle - najednou šestka jde zařadit i za jízdy (předtím šla jen když auto stálo).
Jen je potřeba při řazení 5. a 6. kvaltu trocha citu páč vyřazení blokátoru umožňuje jakoby řadit i 7. kvalt.
Takže můj závěr - jsou vymačkaný i táhla. Vtipný je že nový se už nedaj koupit. Takže to ještě budu muset dořešit...
Takže ještě jednou díky p. Patočkovi z nasměrování.
Dále rozchození splašený klimy, kdy jednou auto topilo a pak zas jen chladilo. Že bude zajetelený čidlo vnitřní teploty jsem tušil, ale že ho někdo zapomene úplně připojit...
V tunelu se někdo už hrabal a asi zapomněl. Takže čidlo vyčištěno, zapojeno a valí jaxe sluší a patří. Dále vyměněna levá páčka (nefunkční palubák) a vyměněny oba rohové spoilery na torpédu. A dalších x drobností co snad ani nestojí za zmínku.
Akce "najdi šestý kvalt".
Jal jsem se koupit novou kulisu, bo stará byla extrémně vyběhaná a nechtěl jsem řešit nějakou polovylítanou z vrakáče. Bohužel šestka nikde ani po výměně kulisy. No už jsem si maloval černý scénáře a plánoval návštěvu u p. Patočky. Po konzultaci mě nasměroval na el. blokátor zpátečky přímo na kulise (je součástí i nové kulisy). Tedy odpojil jsem ho a hle - najednou šestka jde zařadit i za jízdy (předtím šla jen když auto stálo).
Jen je potřeba při řazení 5. a 6. kvaltu trocha citu páč vyřazení blokátoru umožňuje jakoby řadit i 7. kvalt.
Takže můj závěr - jsou vymačkaný i táhla. Vtipný je že nový se už nedaj koupit. Takže to ještě budu muset dořešit...
Takže ještě jednou díky p. Patočkovi z nasměrování.
Dále rozchození splašený klimy, kdy jednou auto topilo a pak zas jen chladilo. Že bude zajetelený čidlo vnitřní teploty jsem tušil, ale že ho někdo zapomene úplně připojit...
V tunelu se někdo už hrabal a asi zapomněl. Takže čidlo vyčištěno, zapojeno a valí jaxe sluší a patří. Dále vyměněna levá páčka (nefunkční palubák) a vyměněny oba rohové spoilery na torpédu. A dalších x drobností co snad ani nestojí za zmínku.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#442 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Eště rozjeta akce rozfunguj všechny zámky dveří.
Z alíku objednána komplet sada motorků za bratru 1200,-; tak uvidíme co vydrží...
Z alíku objednána komplet sada motorků za bratru 1200,-; tak uvidíme co vydrží...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
#444 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Durale víc info prosím, koupil jsem druhou "funkční" páčku na ebay a ehm, nejede, VIDA mlčí, klidně ji obětuji na návod....
A Zdéňo gratuluji k P3 v benzínu s manuálem, šafrán 21. století.
A Zdéňo gratuluji k P3 v benzínu s manuálem, šafrán 21. století.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
#445 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
No hele, packa jako takova funguje, tedy blinkry, dalky a tak. To by byl problem jinde. Jenom pro upresneni, kdyby jsi mel problem s timto.
Ja reagoval na nefunkcni PC. On funguje, ale ovladacem si nevyvolas menu, tak vypada, ze nefunguje a nekdo by se mohl zkusit to resit budikama nebo necim slozitejsim.
Tady se v zasade jedna o to, ze kolecko na skrolovani, tlacitko read a reset ma vedle packy natazenou kabelaz, ta se zlomi - nektere z dratu a je vymalovano. Staci rozebrat, vybrat technologii spoje “aby se to veslo”, pouzit hodne tenky drat - ja pouzil z vga kabelu z monitoru - co dum dal a nabastlit to zpet.
Zdendo pokud plevelim, nechej presunout prosim.
Ja reagoval na nefunkcni PC. On funguje, ale ovladacem si nevyvolas menu, tak vypada, ze nefunguje a nekdo by se mohl zkusit to resit budikama nebo necim slozitejsim.
Tady se v zasade jedna o to, ze kolecko na skrolovani, tlacitko read a reset ma vedle packy natazenou kabelaz, ta se zlomi - nektere z dratu a je vymalovano. Staci rozebrat, vybrat technologii spoje “aby se to veslo”, pouzit hodne tenky drat - ja pouzil z vga kabelu z monitoru - co dum dal a nabastlit to zpet.
Zdendo pokud plevelim, nechej presunout prosim.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
#446 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Durale díky, páčky fungují, jediné co na nich obou nejde je vyvolání menu pal. PC, tak jak bude chvíle, tak se do toho pustím.
Zdéňo promiň, jestli plevelíme, tohle by si zasloužilo svůj topic v opravách.
Zdéňo promiň, jestli plevelíme, tohle by si zasloužilo svůj topic v opravách.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#447 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
F poho, aspoň bude tendle můj 18 ti stránkovej smrk konečně někomu prospěšnej
Ale možná by to chtělo uďát extra příspěvek o opravě pro budoucí generace a někam to připíchnout do FAQ...
Já se konečně dokopal k doladění řazení - stačilo kousek posunout ("prodloužit") táhlo řazení. Je to ýzy, stačí odcvaknout boční plast středového tunelu, odjistit povytažením ten světlej zajišťovák na těle táhla, kousek posunout a zase zacvaknout. Původně byl vidět jen jeden "závit" na kovové části, takže stačilo o cca 3-4mm posunout. Následovala zkušební jízda a konečně mi to řadí tak jak má i se zapojeným solenoidem/blokátorem na kulise (pro zajímavost vypozorováno, že zajišťovací kolik vylézá v cca 15km/h).
Ufff...
Ale možná by to chtělo uďát extra příspěvek o opravě pro budoucí generace a někam to připíchnout do FAQ...
Já se konečně dokopal k doladění řazení - stačilo kousek posunout ("prodloužit") táhlo řazení. Je to ýzy, stačí odcvaknout boční plast středového tunelu, odjistit povytažením ten světlej zajišťovák na těle táhla, kousek posunout a zase zacvaknout. Původně byl vidět jen jeden "závit" na kovové části, takže stačilo o cca 3-4mm posunout. Následovala zkušební jízda a konečně mi to řadí tak jak má i se zapojeným solenoidem/blokátorem na kulise (pro zajímavost vypozorováno, že zajišťovací kolik vylézá v cca 15km/h).
Ufff...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#448 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Tak trocha času věnována i V50.
Svěřil jsem to do odborných rukou v Dobrušce:
- seřízení ventilů (bylo to prý celkem rozhozený)
- nové rozvody, vodní pumpa, nemrzka
- přetěsnění a vyčištění vany a olej. čerpadla
- při té příležitosti vyměněn altík a startér
Motor teď běží krásně hladce a přijde mi že to i lépe jede (sviňa placebo) Já nahodil konečně poface kroutítka na vodopádu, nahrála se čeština a proběhla adaptace automatu.
Však já z toho auto udělám!
Svěřil jsem to do odborných rukou v Dobrušce:
- seřízení ventilů (bylo to prý celkem rozhozený)
- nové rozvody, vodní pumpa, nemrzka
- přetěsnění a vyčištění vany a olej. čerpadla
- při té příležitosti vyměněn altík a startér
Motor teď běží krásně hladce a přijde mi že to i lépe jede (sviňa placebo) Já nahodil konečně poface kroutítka na vodopádu, nahrála se čeština a proběhla adaptace automatu.
Však já z toho auto udělám!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#449 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Ze zkusenosti se starymi keply, pokud byly ventilove vule horsi, dela to necekane hodne, verim, ze i v tomhle pripade to nebude jenom placebo…
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 265
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#450 z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Páč štěstím přeje připraveným, už od dob V50T5 tu mám pro strejčka příhodu schovaný nový zadní "mačkátko" otevírání kufru. A jak se o víkendu hodilo! Takže výměna plug&play a za 15min hotovo.
Díky bohu že to jde vyměnit zvenku!
Jo a kdyby se někdo chytal objednávacího čísla tak bacha - poface má jiný. Od koupě mi taky nesvítí kufrové světlo, tak ještě proběhne výměna zámku, kde zřejmě odešel mikrospínač.
Fascinující je, že ten elektrický mechanismus zámku je úplně suchej, bez maziva. Až se čék diví že to na těch V50 neodchází po těch letech... Ještě bojuju s odemčením CEMky, nějak se nám to nedaří. Mám přichystaný origo parkovací senzory, vypínač airbagu a chtěl bych vypnout zámek volantu.
Zatím tedy bez úspěchu...
Mimo jiné také po měsíci vyzvednuta V70 od doktora - nové rozvody, vyčištění vany, sacího koše, seřízeny ventily, nový altík a startér...
Jediná vada na kráse: nechal jsem změřit komprese a není to teda žádná sláva:
9 - 9,5 - 9 - 9 - 6
Bylo to prý měřeno v rychlosti a na studeném motoru, tak to ještě oměřím ohřátý a proběhne BG očista...
Uvidíme jak to dopadne.
Jo a nemáte někdo forychtuňk na narození elastického řemenu na klimu? Mechanikovi se to nepovedlo (má jen nějaký univerzální přípravky) a nechci kvůli tomu kupovat za 3,5k origo vehement... Tak kdyby mi to někdo pomohl nahodit nebo půjčil přípravek (všimné bude!)...
Díky bohu že to jde vyměnit zvenku!
Jo a kdyby se někdo chytal objednávacího čísla tak bacha - poface má jiný. Od koupě mi taky nesvítí kufrové světlo, tak ještě proběhne výměna zámku, kde zřejmě odešel mikrospínač.
Fascinující je, že ten elektrický mechanismus zámku je úplně suchej, bez maziva. Až se čék diví že to na těch V50 neodchází po těch letech... Ještě bojuju s odemčením CEMky, nějak se nám to nedaří. Mám přichystaný origo parkovací senzory, vypínač airbagu a chtěl bych vypnout zámek volantu.
Zatím tedy bez úspěchu...
Mimo jiné také po měsíci vyzvednuta V70 od doktora - nové rozvody, vyčištění vany, sacího koše, seřízeny ventily, nový altík a startér...
Jediná vada na kráse: nechal jsem změřit komprese a není to teda žádná sláva:
9 - 9,5 - 9 - 9 - 6
Bylo to prý měřeno v rychlosti a na studeném motoru, tak to ještě oměřím ohřátý a proběhne BG očista...
Uvidíme jak to dopadne.
Jo a nemáte někdo forychtuňk na narození elastického řemenu na klimu? Mechanikovi se to nepovedlo (má jen nějaký univerzální přípravky) a nechci kvůli tomu kupovat za 3,5k origo vehement... Tak kdyby mi to někdo pomohl nahodit nebo půjčil přípravek (všimné bude!)...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 291 Odpovědi
- 45447 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 1 Odpovědi
- 537 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dan2
-
- 21 Odpovědi
- 1858 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 8 Odpovědi
- 1456 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Codyhuman
-
- 26 Odpovědi
- 3527 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hájčus