Rozvody 2.5 TDI D5252T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#1 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Zdravim,
mam prosbu. Dokaze me nekdo rict jak spravne postupovat s nastaveni rozvodu. Motor 2.5 TDI B5252. V jake poloze ma ma byt klika versus vacka, aby sel nasadit remen. V tuto chvili je to cely rozjety, takze info , ze jsem si to mel zaaretovat je me k nicemu. Potrubuji vedet jaka je spravna kombinace poloh klika vs vacka.
Dekujuu
R.
mam prosbu. Dokaze me nekdo rict jak spravne postupovat s nastaveni rozvodu. Motor 2.5 TDI B5252. V jake poloze ma ma byt klika versus vacka, aby sel nasadit remen. V tuto chvili je to cely rozjety, takze info , ze jsem si to mel zaaretovat je me k nicemu. Potrubuji vedet jaka je spravna kombinace poloh klika vs vacka.
Dekujuu
R.
Naposledy upravil(a) Rosssi dne 30 dub 2016 06:24, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Rozvody 2.5 TDI B5252
Snad ti pomůže alespoň tohle.
A oprav si ten kód motoru.
A oprav si ten kód motoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#3 Rozvody 2.5 TDI B5252
raolsa píše:Snad ti pomůže alespoň tohle.
A oprav si ten kód motoru.
Diky moc zkusim to podle obrazku. A ja si rikal co s eme na tom typu motoru nejak nezda, clovek na to hledi a pro oci nevidi . Poradi jeste nekdo na co si dat pozor ?
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
#4 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Dynamické nastavení předvstřiku,správné zafixování kliky a dotažení šroubů na předepsaný moment,nová třecí podložka,důkladná kontrola rozvodového kola s případnou výměnou,důkladná kontrola dvouhmotové řemenice s případnou výměnou,důkladné a aprávné nastavení rozvodového řemene,kontrola a případná výměna gufer,kontrola úniků oleje s prsou motoru,pokud povolíš špatný šroub,začne téct olej,výměna a správná montáž napínáku plochého řemene,nový plochý řemen,jinak myslím nic extra zvláštního.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#5 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Diky za info. U me to zacalo tim prave ze vymenime gufero na klice prave za remenici a tesneni pod olejovou vanou. A ted z toho vzniklo vse co pises. Porad ale mam problem sundat vanu. Hejbe se ale drzi u setrvaku.
Jo a muzes me pls jeste okomentovat tim tvym zpusobem ten obrazek pls. Co co znamena ?
Natocim setrvacnik ryska ryska, co je ten malej obrazek ?To je ukazky jak pak maji byt videt zuby setrvacniku v okynku ? Nasledne netocim ryska ryska u cerpadla ?
Diky
R.
Jo a muzes me pls jeste okomentovat tim tvym zpusobem ten obrazek pls. Co co znamena ?
Natocim setrvacnik ryska ryska, co je ten malej obrazek ?To je ukazky jak pak maji byt videt zuby setrvacniku v okynku ? Nasledne netocim ryska ryska u cerpadla ?
Diky
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 953
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#6 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Uz si to presne nepamatuju, ale myslim, ze je vana prisroubovana i nejak skrz setrvak. Kdyz jim budes poootacet, tak on ma v sobe diry a ukaze se ti tam jeste sroub. Vlastne myslim dva. Uvidis.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#7 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Jo zkusim pootacet tedy setrvakem.Jak to drzi ta vana tak by to odpovidalo tem dvema sroubum.A pak snad uz pujde dolu.
R.
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
#8 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Přesně tak.ms231 píše:Uz si to presne nepamatuju, ale myslim, ze je vana prisroubovana i nejak skrz setrvak. Kdyz jim budes poootacet, tak on ma v sobe diry a ukaze se ti tam jeste sroub. Vlastne myslim dva. Uvidis.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#9 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Taky bych ještě nezapomenul na vodní pumpu, pokud půjdou nový rozvody, ty pumpy nejsou nesmrtelný!
A nastavení jak bylo psáno:
1. Nastavit kliku na rysku na setrváku proti výstupu v okýnku pod setrvákem.
2. Shodit řemenici k čerpadlu na vačce, tam založit aretační přípravek a povolit na druhej straně vačky řemenici od motoru (odklepnout jí z konusu a nechat jí natěsno, aby se s řemenicí dalo otáčet).
3. Nasadit rozvodovej řemen a přišponovat na danou hodnotu (rysky na šponovací kladce se mají krejt), pak řemenici na vačce utahnout.
4. Zaaretovat kliku a na čerpadle si nastavit předvstřik (hodinkama - úchylkoměrem) a nasadit řemen a našponovat obdobně jako na rozvodech. Pak lehce řemenici na vačce (u čerpadla) lehce dotahnout a motorem otočit o dvě otáčky a zkontrolovat nastavenej předvsřik čerpadla na hodinkách, pokud sedí, tak řemenici dotahnout. Pokud ne, opakovat bod 4.
Momenty a fotky bych asi musel dlouho lovit, když sem to dělal (asi ani nemam všechno pro postup), ale ve V*DĚ to je celkem pěkně popsaný.
A nastavení jak bylo psáno:
1. Nastavit kliku na rysku na setrváku proti výstupu v okýnku pod setrvákem.
2. Shodit řemenici k čerpadlu na vačce, tam založit aretační přípravek a povolit na druhej straně vačky řemenici od motoru (odklepnout jí z konusu a nechat jí natěsno, aby se s řemenicí dalo otáčet).
3. Nasadit rozvodovej řemen a přišponovat na danou hodnotu (rysky na šponovací kladce se mají krejt), pak řemenici na vačce utahnout.
4. Zaaretovat kliku a na čerpadle si nastavit předvstřik (hodinkama - úchylkoměrem) a nasadit řemen a našponovat obdobně jako na rozvodech. Pak lehce řemenici na vačce (u čerpadla) lehce dotahnout a motorem otočit o dvě otáčky a zkontrolovat nastavenej předvsřik čerpadla na hodinkách, pokud sedí, tak řemenici dotahnout. Pokud ne, opakovat bod 4.
Momenty a fotky bych asi musel dlouho lovit, když sem to dělal (asi ani nemam všechno pro postup), ale ve V*DĚ to je celkem pěkně popsaný.
#10 Rozvody 2.5 TDI D5252T
VIDA toho nakecá!!!Jiří M píše:Taky bych ještě nezapomenul na vodní pumpu, pokud půjdou nový rozvody, ty pumpy nejsou nesmrtelný!
A nastavení jak bylo psáno:
1. Nastavit kliku na rysku na setrváku proti výstupu v okýnku pod setrvákem.
2. Shodit řemenici k čerpadlu na vačce, tam založit aretační přípravek a povolit na druhej straně vačky řemenici od motoru (odklepnout jí z konusu a nechat jí natěsno, aby se s řemenicí dalo otáčet).
3. Nasadit rozvodovej řemen a přišponovat na danou hodnotu (rysky na šponovací kladce se mají krejt), pak řemenici na vačce utahnout.
4. Zaaretovat kliku a na čerpadle si nastavit předvstřik (hodinkama - úchylkoměrem) a nasadit řemen a našponovat obdobně jako na rozvodech. Pak lehce řemenici na vačce (u čerpadla) lehce dotahnout a motorem otočit o dvě otáčky a zkontrolovat nastavenej předvsřik čerpadla na hodinkách, pokud sedí, tak řemenici dotahnout. Pokud ne, opakovat bod 4.
Momenty a fotky bych asi musel dlouho lovit, když sem to dělal (asi ani nemam všechno pro postup), ale ve V*DĚ to je celkem pěkně popsaný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#11 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Stejně jako ty Martine.....
#12 Rozvody 2.5 TDI D5252T
No to byl velmi dobrý příspěvek.Máš pravdu už delší dobu uvažuji nad zřízením zpoplatněné linky,aby chytráci kterých zde je spoustu nevolali každých 5 minut a nevyptávali se na to,jak,proč a nepoučovali mne svými rozumy,které někde na odborném foru vyčetli.Budu rád,když si tito chytráci vymažou mé číslo z telefonu a své poznatky,které si vyčetli se mnou nebudou konzultovat a nebudou mne tak zdržovat od práce pro lidi,kteří chtějí mít auto v pořádku.Prosím tyto chytrolíny,aby mi přišli na V50 s pětiválcovým motorem podle návodu ve VIDA vyměnit vodní pumpu!!!!Jiří M píše: Stejně jako ty Martine.....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#13 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Jiří M:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#14 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Diky vsem za rady, tak se nakonec vse podarilo. Kdyz byly dole rozvody shodili jsme i prsa a ty pretesnili. Auto zase pekne vrciiii, Kazdopadne sundat vanu prvni orisek, musel se demontovat i saci kos a pak uz to slo ....
R.
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 107
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
#15 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Ahojte, prosím na zachytenie remeníc na vačke mi bude stačiť takáto páka?
Vraj univerzálna, používa ju niekto? ďakujem
Vraj univerzálna, používa ju niekto? ďakujem
- Přílohy
-
- 185-1_409-1-univerzalni-klic-paka-na-rozvody-remenice.jpg (65.99 KiB) Zobrazeno 1837 x
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Nevím jak je to masivní, ale používám podobnou věc, akorát jsem si ji vyrobil sám z plocháče 20x10.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#17 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Můžu ti půjčit svůj přípravek.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 107
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
#18 Rozvody 2.5 TDI D5252T
nechce sa mi veriť že tá palica fungovala, ale nápad skvelý
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#19 Rozvody 2.5 TDI B5252
Zdar
Roztrhlo remen na strane cerpadla, no teraz nemam sajn ako to spravit, sa radsej poradim.
Ak som spravne pochopil z obrazka- cerpadlo ma byt na riskach
a vacka takto? Do takej polohy ju dostanem tak ze pretocim remenicou? Alebo ako?
Dik
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 221
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#20 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Co se tyce remenu pohonu cerpadla, tak pokud se roztrhl nejak brzy od vymeny rozvodu (predpokladam, ze se to delalo spolu), tak staci vymenit jen ten. A nemusis prenastavovat rozvody, polohy jsou vlastne jen dve . Bacha ale, mi se stalo to same, kupoval sem auto cerstve po rozvodech a remen k cerpadlu odesel po par tisicich. Na vine bylo spatne nastaveni napinacich kladek. Jedna je na excentru a druha s pruzinou, nicmene obe maji danou polohu. Mechanik, co to delal pry Volva dela, ale tohle nejak nevychytal.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#21 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Ake su tie 2 polohy?
Ako na nich nastavim remen?
Ako na nich nastavim remen?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 221
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
#22 Rozvody 2.5 TDI D5252T
Tak jak je to na obrazku, co si daval. Jen ze pri jedne otacce cerpadla se setrvacnik otoci 2x. Takze kdyz to nenastartuje, tak otocit setrvakem jeste o jednu otacku. Vse tohle plati, pokud byly rozvody spravne nastaveny, tedy ve smyslu rysek jak maji byt.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek