Tlumiče pro snížené pružiny Eibach
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 25
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V70 D5 MY11
#1 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach
Zdravím, jaké by jste doporučili tlumiče ke sníženým pružinám Eibach.
Přemýšlím nad:
-Sachs
-Bilstein B6 sport
-Bilstein B8
Přemýšlím nad:
-Sachs
-Bilstein B6 sport
-Bilstein B8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#2 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach
Doporučovali bychom Öhlinse
ale cokoliv z toho co jsi napsal funguje, B6 pro jakej takej komfort, B8 pro totální nekomfort, ale lepší vlastnosti
Eibachy se dají napasovat na cokoliv od série (sachs) po performance tlumiče, který ještě nejsou v coilover provedení. Já bych šel do B6
ale cokoliv z toho co jsi napsal funguje, B6 pro jakej takej komfort, B8 pro totální nekomfort, ale lepší vlastnosti
Eibachy se dají napasovat na cokoliv od série (sachs) po performance tlumiče, který ještě nejsou v coilover provedení. Já bych šel do B6
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#3 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach
Mam B6 ale na standartnich pruzinach,kdyz bys chtel srovnani
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 25
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V70 D5 MY11
#4 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach
Díky za názor, taky hlavně přemýšlím o B6. Pružiny Eibach mám objednané, dorazí za měsíc, tak zatím mám čas přemýšlet jaké tlumiče.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach
Nechci nijak rozporovat předešlé, ale co já vim z několika aut, tak rozdíl mezi B6 a B8 je jen v délce, což záleží na typu pružin. Co vim z jinýho pekáče, tak B8+kratší eibachy = kit B10.
EDIT: kecám, B12 je ten kit.
EDIT: kecám, B12 je ten kit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 25
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V70 D5 MY11
#6 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach
Urvanej píše:Nechci nijak rozporovat předešlé, ale co já vim z několika aut, tak rozdíl mezi B6 a B8 je jen v délce, což záleží na typu pružin. Co vim z jinýho pekáče, tak B8+kratší eibachy = kit B10.
Takže bys doporučil dát ke sníženým pružinám kratší B8? Chtěl jsem dávat 18''kola, ale asi tam nechám 17''co mám a případně podložky pod kola ( Eibach 10mm ) ať je to trochu širší.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach
Zálěží jaký snížený pružiny. Prostě pružina musí držet na místě, i když je tlumič roztaženej na max, to je jediný co tě zajímá.
Upravil sem výše, protože B8+snížený pružiny je set B12. B10 má v setu nějaký jinší tlumiče.
Pochybuju, že máš světově unikátní auto,tak bych spíš šel do nějaký osvědčený kombinace. Ale k takovým info budeš muset lovit v cizojazyčných vodách.
Upravil sem výše, protože B8+snížený pružiny je set B12. B10 má v setu nějaký jinší tlumiče.
Pochybuju, že máš světově unikátní auto,tak bych spíš šel do nějaký osvědčený kombinace. Ale k takovým info budeš muset lovit v cizojazyčných vodách.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#8 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach
Pánové ještě to tu trochu nakopnu...jak teda fungují ty B6? Nechá se to nebo je to už nepohodlný? Asi bych do nich skočil
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#9 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach
Mám na C70 kombinaci Eichbach + B6 a pro moje potřeby to funguje dobře. Asi i líp než jsem schopen já se svými řidičskými dovednostmi poznat. Vycházel jsem ze zkušenosti skvělých jízdních vlastnosti svého saabu aera , kde už podobnou kombinaci mám.
Ale zjednodušeně. Když v 90-ti prudce zatočím volant doprava a vezmu téměř pravoúhlou zatáčku u Lidic , tak auto zatáčí, nenaklání se, pískají gumy jak o život , ale člověk za volantem se cítí pořád bezpečně a bez pocitu, že vylítne ze silnice.
To samé nájezd z mostu na dálniční přípoj. Je to z kopce táhlá 270° doprava. S bývalým podvozkem bych to takhle neprojel ani náhodou, aniž bych se musel bát o život.
Možná by to zvládlo i ve vyšší rychlosti, ale touž jsem připosranej. Přejezdy nerovností , záplat a děr jsou v pohodě, na gumách 225/45/17 stále pocit dostatečného pohodlí.
Takže sumárum. Závodní jezdci by nejspíš brali stavitelný podvozek a podobné vymoženosti, ale pro běžného smrtelníka, který tomu nechce moc rozumět, nechce se v tom hrabat a nastavovat správnou konfiguraci, jenom si chce občas ostřeji projet zatáčkou a mít u toho nikoliv vyděšeněj ale vytlemenej výraz, to je akorát. Zrovna levný to nění, mě ta kombinace stála asi 25 tis., ale nakonec to za to srandu i stojí.
Jo a snížení oproti stock tlumičům je 30 mm, takže to samozřejmě i vypadá o dost lépe. Ostatně viz moje galerie, kde lze porovnat C70 před a po.
Ale zjednodušeně. Když v 90-ti prudce zatočím volant doprava a vezmu téměř pravoúhlou zatáčku u Lidic , tak auto zatáčí, nenaklání se, pískají gumy jak o život , ale člověk za volantem se cítí pořád bezpečně a bez pocitu, že vylítne ze silnice.
To samé nájezd z mostu na dálniční přípoj. Je to z kopce táhlá 270° doprava. S bývalým podvozkem bych to takhle neprojel ani náhodou, aniž bych se musel bát o život.
Možná by to zvládlo i ve vyšší rychlosti, ale touž jsem připosranej. Přejezdy nerovností , záplat a děr jsou v pohodě, na gumách 225/45/17 stále pocit dostatečného pohodlí.
Takže sumárum. Závodní jezdci by nejspíš brali stavitelný podvozek a podobné vymoženosti, ale pro běžného smrtelníka, který tomu nechce moc rozumět, nechce se v tom hrabat a nastavovat správnou konfiguraci, jenom si chce občas ostřeji projet zatáčkou a mít u toho nikoliv vyděšeněj ale vytlemenej výraz, to je akorát. Zrovna levný to nění, mě ta kombinace stála asi 25 tis., ale nakonec to za to srandu i stojí.
Jo a snížení oproti stock tlumičům je 30 mm, takže to samozřejmě i vypadá o dost lépe. Ostatně viz moje galerie, kde lze porovnat C70 před a po.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#10 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach
Docela zábavné,když chtějí sportovní podvozek lidé s dieselem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#11 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach
Já bych jednou chtěl mít C70II cabrio, ale když vidím, že tam rvali ty D5tky, tak mi je smutno. Až na to příjde, tak snad budou ještě k mání nějaké slušné T5.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#12 Tlumiče pro snížené pružiny Eibach
Díky zejména Doktorovi za smysluplný report. Asi je zkusím.
To Martin: nevím co je na tom zábavného, navíc pochybuju že zrovna B6 se nechají považovat za "sportovní podvozek"
Kdybych chtěl sportovní podvozek, budu řešit asi B10 a výše. Chci jen něco trochu lepšího než stock, na závody se rozhodně nechystám. Ale zase z toho nechci tvrdou uskákanou dročku, je to pořád dejlykchár
To Martin: nevím co je na tom zábavného, navíc pochybuju že zrovna B6 se nechají považovat za "sportovní podvozek"
Kdybych chtěl sportovní podvozek, budu řešit asi B10 a výše. Chci jen něco trochu lepšího než stock, na závody se rozhodně nechystám. Ale zase z toho nechci tvrdou uskákanou dročku, je to pořád dejlykchár
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek