ACDelco TCV či jiné TCV
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#1 ACDelco TCV či jiné TCV
Ahoj, po hledání a radách jsem se rozhodl jít do TCV od ACdelco ale je to šílený k hledání nejlevněji jsem to našel na ebayi za asi 2150 a protože je šilený poštovný a ještě nějakej poplatek nejspíš clo... Chci se zeptat, než to ukvapeně koupím jestli nemá někdo levnější možnost či nápad kde sehnat, když sháněl svůj. Díky moc za jakoukoliv radu a taky mi klidně napište názory na jiný TCV co jsem se tu dočet tak od IPD se tu ten TCV haní, ale třeba ten od ARD ani nevím jak na tom je například oproti ACdelco.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#2 ACDelco TCV či jiné TCV
Já ho koupil na amazonu myslim kolem litru, do 1200 určitě. od IPD byly špatný první kusy a mám dojem, že teď už jsou ok, ARD je snad jenom kopie toho IPD.
Acdelco vyšel v testech jako nejrychlejší, a zároveň je nejlevnější. Já ho mám a spokojenost. Přemístil jsem ho cca k hornímu silentbloku motoru.
Pokud ti originál pierburg funguje, tak bych možná ovšem upřednostnil jiný investice.
Myslim že je to tenhle:
Ale jen jsem to teď hodil do amazonu a nijak to podrobně nezkoumal(podle vzhledu je to on), kdyžtak "acdelco turbo control valve". A neni to plug and play, je třeba předělat konektor. Já koupil nějaký přechodky, který mi poradil tomasss, ale buď se spletl on, nebo já, a tak jsem to musel udělat na hulváta.
Acdelco vyšel v testech jako nejrychlejší, a zároveň je nejlevnější. Já ho mám a spokojenost. Přemístil jsem ho cca k hornímu silentbloku motoru.
Pokud ti originál pierburg funguje, tak bych možná ovšem upřednostnil jiný investice.
Myslim že je to tenhle:
Ale jen jsem to teď hodil do amazonu a nijak to podrobně nezkoumal(podle vzhledu je to on), kdyžtak "acdelco turbo control valve". A neni to plug and play, je třeba předělat konektor. Já koupil nějaký přechodky, který mi poradil tomasss, ale buď se spletl on, nebo já, a tak jsem to musel udělat na hulváta.
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 05 dub 2016 22:29, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#3 ACDelco TCV či jiné TCV
Teda nestačim se divit, před dvěma rokama jsem ho kupoval z Amazonu za $23 a teď vidim nejlevnější za $52
jinak konektor zle použít http://www.ges.cz/cz/srs-1-5-f02-GES06614950.html
jinak konektor zle použít http://www.ges.cz/cz/srs-1-5-f02-GES06614950.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#4 ACDelco TCV či jiné TCV
Zkus Davida prodává TCV od IPD:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=54139
Myslím,že nemá nic najeto problem byl v něčem jiným.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=54139
Myslím,že nemá nic najeto problem byl v něčem jiným.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#5 ACDelco TCV či jiné TCV
Jj už jsem mu psal ale dávat 1800 za jetej a ještě když je to ten starší od IPD asi ne :/ No a z toho amazonu neposílaj do CZ ani do DE tak nevím jak to tam koupit ... máš nějaký rady jak na to Kryštofe ? :O
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#6 ACDelco TCV či jiné TCV
Zítra se podívám, AC Delco bych měl někde mít, včetně kabelové redukce.
Na 850 moc nefungovalo, ale tam je jiný TCV než v C70.
Na 850 moc nefungovalo, ale tam je jiný TCV než v C70.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#7 ACDelco TCV či jiné TCV
Hale nevim, já to objednával normálně a do ČR to poslali bez problému. Jestli ho má dochtor doma, tak si počkej až ti ho vyštrachá.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#8 ACDelco TCV či jiné TCV
Nasel. SZ
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#9 ACDelco TCV či jiné TCV
Jojo díkes no Kryštofe já to zkoušel a prostě mi tam píšou tohle " Sorry, this item can't be shipped to your selected address. " Ať už jsem zkoušel jakoukoliv z těch asi 5 možností, kdo to prodává :/ A na Ebayi maj prostě dopravu za tolik co stojí ten TCV prostě nesmysl. Zaplať panbůh za doktora
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#10 ACDelco TCV či jiné TCV
Ahoj pánové,
koupil jsem TCV AC Delco a chtěl bych se vás zeptat, jestli nevíte jak jej naadaptovat na Volvo 850 T5r 155kw rv 1995? B5204T
Po zapojení a pár testovacích jízdách mi turbo pořád fouká docela divoké hodnoty až k 1,5 baru - chvilkově, nerad bych aby mi
zatancovali ojnice.
Díky za rady.
koupil jsem TCV AC Delco a chtěl bych se vás zeptat, jestli nevíte jak jej naadaptovat na Volvo 850 T5r 155kw rv 1995? B5204T
Po zapojení a pár testovacích jízdách mi turbo pořád fouká docela divoké hodnoty až k 1,5 baru - chvilkově, nerad bych aby mi
zatancovali ojnice.
Díky za rady.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#11 ACDelco TCV či jiné TCV
Uber předpětí aktuátoru wastegatu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#12 ACDelco TCV či jiné TCV
Takže i když je to nastaveno na předepsaných 1,24kPa (1,8 Psi) tak ubrat jo?? Je nějaká hodnota kam to shodit nebo umotat dva závity a projet??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#13 ACDelco TCV či jiné TCV
No pokud je to nastavený na předepsanou hodnotu tak bude problem asi jinde, hadičky jsou zapojený správně?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#14 ACDelco TCV či jiné TCV
Řekl bych že jsou zapojeny dobře, protože pak jsem to nasadil na své eRko a kromě toho že to nebylo naadaptovaný tak to jakž takž fungovalo. Hlavně to neboostovalo nad 1 bar.
Je pravda že na te 850 to bylo na táhe o dva závity trochu přitažený, ale i když jsem to dal na správnou hodnotu tak se to trochu zlepšilo ale stějně to chodilo 1 bar.. Musel bych to ještě povolit.
Je pravda že na te 850 to bylo na táhe o dva závity trochu přitažený, ale i když jsem to dal na správnou hodnotu tak se to trochu zlepšilo ale stějně to chodilo 1 bar.. Musel bych to ještě povolit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#16 ACDelco TCV či jiné TCV
Na ventilu vcelku nic, ale jednotka si musí zvyknout
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#17 ACDelco TCV či jiné TCV
Ono to každýmu došlo, že na ventilu nic adaptovat nechceme...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#18 ACDelco TCV či jiné TCV
Mel jsem taky problemy a bakonec me pomohlo to ze kdyz jsem pokazde menil tcv tak jsem tak na 15 min odpojil baterku. Pak jsem to jel projet a chvili litaly otacky nez se to sladilo s jednotkou. Po chvili vse ok a funguje to. Kdyz jsem baterku neodpojil a ventily jen prehazoval...delalo to bordel.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek