ACDelco TCV či jiné TCV

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#1 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od sedli02 »

Ahoj, po hledání a radách jsem se rozhodl jít do TCV od ACdelco ale je to šílený k hledání nejlevněji jsem to našel na ebayi za asi 2150 a protože je šilený poštovný a ještě nějakej poplatek nejspíš clo... Chci se zeptat, než to ukvapeně koupím jestli nemá někdo levnější možnost či nápad kde sehnat, když sháněl svůj. Díky moc za jakoukoliv radu a taky mi klidně napište názory na jiný TCV co jsem se tu dočet tak od IPD se tu ten TCV haní, ale třeba ten od ARD ani nevím jak na tom je například oproti ACdelco. :)
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#2 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od Krystof P. »

Já ho koupil na amazonu myslim kolem litru, do 1200 určitě. od IPD byly špatný první kusy a mám dojem, že teď už jsou ok, ARD je snad jenom kopie toho IPD.
Acdelco vyšel v testech jako nejrychlejší, a zároveň je nejlevnější. Já ho mám a spokojenost. Přemístil jsem ho cca k hornímu silentbloku motoru.

Pokud ti originál pierburg funguje, tak bych možná ovšem upřednostnil jiný investice.

Myslim že je to tenhle:


Ale jen jsem to teď hodil do amazonu a nijak to podrobně nezkoumal(podle vzhledu je to on), kdyžtak "acdelco turbo control valve". A neni to plug and play, je třeba předělat konektor. Já koupil nějaký přechodky, který mi poradil tomasss, ale buď se spletl on, nebo já, a tak jsem to musel udělat na hulváta.
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 05 dub 2016 22:29, celkem upraveno 2 x.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#3 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od peter cz »

Teda nestačim se divit, před dvěma rokama jsem ho kupoval z Amazonu za $23 a teď vidim nejlevnější za $52 :shock:

jinak konektor zle použít http://www.ges.cz/cz/srs-1-5-f02-GES06614950.html
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#4 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Zkus Davida prodává TCV od IPD:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=54139
Myslím,že nemá nic najeto problem byl v něčem jiným.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#5 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od sedli02 »

Jj už jsem mu psal ale dávat 1800 za jetej a ještě když je to ten starší od IPD asi ne :/ No a z toho amazonu neposílaj do CZ ani do DE tak nevím jak to tam koupit ... máš nějaký rady jak na to Kryštofe ? :O
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#6 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od doktor »

Zítra se podívám, AC Delco bych měl někde mít, včetně kabelové redukce.

Na 850 moc nefungovalo, ale tam je jiný TCV než v C70.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#7 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od Krystof P. »

Hale nevim, já to objednával normálně a do ČR to poslali bez problému. Jestli ho má dochtor doma, tak si počkej až ti ho vyštrachá.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#8 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od doktor »

Nasel. SZ
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#9 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od sedli02 »

Jojo díkes :) no Kryštofe já to zkoušel a prostě mi tam píšou tohle " Sorry, this item can't be shipped to your selected address. " Ať už jsem zkoušel jakoukoliv z těch asi 5 možností, kdo to prodává :/ A na Ebayi maj prostě dopravu za tolik co stojí ten TCV prostě nesmysl. Zaplať panbůh za doktora :D
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků
Bydliště: Mořice - Kroměříž
Vůz: Volvo 850 T5-R

#10 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od ady123 »

Ahoj pánové,

koupil jsem TCV AC Delco a chtěl bych se vás zeptat, jestli nevíte jak jej naadaptovat na Volvo 850 T5r 155kw rv 1995? B5204T
Po zapojení a pár testovacích jízdách mi turbo pořád fouká docela divoké hodnoty až k 1,5 baru - chvilkově, nerad bych aby mi
zatancovali ojnice.

Díky za rady.
_________________
Volvo 850 T5R

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#11 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od peter cz »

Uber předpětí aktuátoru wastegatu
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#12 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od Marten »

Takže i když je to nastaveno na předepsaných 1,24kPa (1,8 Psi) tak ubrat jo?? Je nějaká hodnota kam to shodit nebo umotat dva závity a projet??

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#13 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od peter cz »

No pokud je to nastavený na předepsanou hodnotu tak bude problem asi jinde, hadičky jsou zapojený správně?
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#14 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od Marten »

Řekl bych že jsou zapojeny dobře, protože pak jsem to nasadil na své eRko a kromě toho že to nebylo naadaptovaný tak to jakž takž fungovalo. Hlavně to neboostovalo nad 1 bar.
Je pravda že na te 850 to bylo na táhe o dva závity trochu přitažený, ale i když jsem to dal na správnou hodnotu tak se to trochu zlepšilo ale stějně to chodilo 1 bar.. Musel bych to ještě povolit.

GDPR_user

#15 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od GDPR_user »

To by mne zajímalo,co chcete adaptovat na el.mag. ventilu

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#16 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od Fíla »

Na ventilu vcelku nic, ale jednotka si musí zvyknout
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#17 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od Marten »

Ono to každýmu došlo, že na ventilu nic adaptovat nechceme... :roll:

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#18 ACDelco TCV či jiné TCV

Příspěvek od S60 GOLD »

Mel jsem taky problemy a bakonec me pomohlo to ze kdyz jsem pokazde menil tcv tak jsem tak na 15 min odpojil baterku. Pak jsem to jel projet a chvili litaly otacky nez se to sladilo s jednotkou. Po chvili vse ok a funguje to. Kdyz jsem baterku neodpojil a ventily jen prehazoval...delalo to bordel.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“