Zámek na kolo?

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T

#1 Zámek na kolo?

Příspěvek od Codyhuman »

Jak řešíte zámek na kolo? Všechno se dá přestřihnout ne?
Mě zaujal z aukra akustický alarm na kolo s kódem a hlasitosti až 110db se senzorem pohybu. Stojí vč. poštovného 150 Kč, ale to bude levný čínský šunt, má někdo zkušenosti s něčím kvalitnějším? :-)
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Zámek na kolo?

Příspěvek od raolsa »

Tuhle jsem koukal na Discovery na nějaký pořad právě o zámcích a ty nejlepší už měl chlapík docela dost problém přestřihnout metrovýma pákovkama. Houpal se na tom fest, sice ho nakonec udolal, ale trvalo to dost dlouho, aby si ho někdo všiml.
Ale nebude to zámek za 100,- Kč, ale spíše tak za 3000,- Kč. :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T

#3 Zámek na kolo?

Příspěvek od Codyhuman »

Tak jsem ze srandy objednal toto http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=172126885937&globalID=EBAY-AU&alt=web

135Kc včetně poštovného...
No jsem na to zvědav, ale myslím, že to moc dlouho nevydrží, ale za ty peníze to za zkoušku stojí :-)
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#4 Zámek na kolo?

Příspěvek od peter cz »

Když to bude chtít zloděj opravdu ukrást tak nepomůže nic... kamarád si, potom co mu už dvakrát ukradli kolo, pořídil nějaký magnum zámek co vážil skoro dvě kila a ani to nepomohlo :pardon:
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1867
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

#5 Zámek na kolo?

Příspěvek od yebat »

Přesně... jako nouzovka na pár minut stačí nějakej obyč... aby to nešlohnul první kolemjdoucí. Ale když si to kolo někdo vyhlídne, tak nepomůže nic...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

anonym_user

#6 Zámek na kolo?

Příspěvek od anonym_user »

Poradny retez treba a kolem zamku davat do toho Ucka matky napr. ze sestnactek sroubku, tak aby se nedostal pakovkama a necvakl...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 457
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: S60 2,4T 2001

#7 Zámek na kolo?

Příspěvek od Laurel »

_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#8 Zámek na kolo?

Příspěvek od HonzaA »

Rozhodně nějakej masivní U-zámek vyhlášené značky a nejvyšší řady, ne nějakej řetězovej a vůbec ne lankovej, ty jsou jenom na okrasu.

To jsou potom zámky, který se nedají překonat jinak než flexou. A to už dělá docela rámus...

Nevýhody: hmotnost, hmotnost a ještě jednou hmotnost. A k tomu cena...ale tahal jsem to po Londýně víc jak rok s novým silničním kolem a nechával jsem ho bez obav libovolně po ulicích. Jen to chce naučit se, jak kolo správně zamknout. U každého stojanu byl vždy dostatek pacientů, kteří kolo měli zamčené buď nevhodným zámkem, nebo nevhodným způsobem. A takové si pak zloděj vybere podstatně raději.
Naposledy upravil(a) HonzaA dne 22 bře 2016 00:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#9 Zámek na kolo?

Příspěvek od HonzaA »

Jinak pokud kolo zůstává někde na ulici bez dozoru, ten U-lock se provleče přes ráfek zadního kola a současně přes rám a současně přes demontované přední kolo a to se dohromady zamče k něčemu pevnému, obtížně demontovatelnému. Takhle se nedá ukrást ani rám, ani zadní, ani přední kolo. Při troše cviku se to dá zvládnout doslova za pár vteřin.

Je škoda, že v tomhle není v ČR žádná osvěta. V UK jsou zámky pojišťovnami rozděleny do tříd a je běžné si kolo pojišťovat proti krádeži - pojišťovna pak požaduje adekvátní zámek.
Přílohy
tips_ulock_05vs2_p.gif
tips_ulock_05vs2_p.gif (10.7 KiB) Zobrazeno 1202 x
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“