Vybijeni autobaterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#26 Vybijeni autobaterie
Siréna alarmu je napájená z UEM (to je vnitřní zpětné zrcátko). Odpojením sirény (je-li tam) bych asi začal.
EDIT (14/3/2016): není napájená, ale auto se sirénou přes UEM komunikuje. Napájení je extra po pojistce č. 38.
P.
EDIT (14/3/2016): není napájená, ale auto se sirénou přes UEM komunikuje. Napájení je extra po pojistce č. 38.
P.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 14 bře 2016 10:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#27 Vybijeni autobaterie
Psal že alarm nemá, což se mi zdá zvláštní. Nebyl v základu?
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#28 Vybijeni autobaterie
On se mi kufr ve skutecnosti zamyka, jen na palubnim PC mam napsáno, ze je otevreny, i kdyz to tak neni, co jsem zkoumal, mel by to byt spatny zamek...snad...Ares píše:Ak sa ti nezamyka kufor, tak jednotky nejdú spať. Je to aj v návode. Nezamknute auto má väčší odber.
Moc dekuju, pekna sbirka zkratek...Romulusw píše:RCM - right camera module
UEM - upper electronic module
Skutecne ho nemam, nebo jsem o tom aspon presvedcen... Vzdycky jsem si myslel, ze alarm u V70 P2 poznam podle diody za celnim sklem, nebo je to jinak??? Na centralu mam jen "panic" funkci, to ale auto troubi...L4W píše:Psal že alarm nemá, což se mi zdá zvláštní. Nebyl v základu?
Zatim je jednim z poderzelych tedy to zpetne zrcatko, nebo neco s nim, to je ale vlastne jen pulka problemu, protoze pak mi nekde utika dalsich par A...ok2ucx píše:Siréna alarmu je napájená z UEM (to je vnitřní zpětné zrcátko). Odpojením sirény (je-li tam) bych asi začal.
P.
Napada me - da se nejak overit samozatmavovani zpet zrcatka??? Posvitit na nej treba baterkou??? Omlouvam se, jestli se ptam zbytecne moc, dost veci se da asi vygooglit, kdyz ja ale radeji nazory primo od lidi... Diky
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#29 Vybijeni autobaterie
jasný posviť si nějakou baterkou, vnímání odrazu ze zrcátka jako by ti někdo svítil přes zatmavenou folii, na očích to pocítíš, ani by si neměl přivírat oči.Schweppes píše: da se nejak overit samozatmavovani zpet zrcatka??? Posvitit na nej treba baterkou??? Omlouvam se, jestli se ptam
Naposledy upravil(a) martines dne 11 bře 2016 21:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#30 Vybijeni autobaterie
...nebo za denního světla zakrýt optočlen na zadní straně zrcátkaSchweppes píše:Napada me - da se nejak overit samozatmavovani zpet zrcatka??? Posvitit na nej treba baterkou??? y
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#31 Vybijeni autobaterie
... ale musí být nastartovaný motor. A chvíli to trvá (možná tak 15 sekund), než to ztmavne.marekl píše:...nebo za denního světla zakrýt optočlen na zadní straně zrcátkaSchweppes píše:Napada me - da se nejak overit samozatmavovani zpet zrcatka??? Posvitit na nej treba baterkou???
Siréna nesiréna = vyhoď úplně pojistku č. 38 (5A) = ta ja pod č. 32, ale jistí samostatně jen tu sirénu. To je pro jistotu, kdyby tam byla.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#32 Vybijeni autobaterie
Tak jsem zase chvili patral (jen kdyby bylo vic toho casu...), samozatmavovaci zrcatko funguje, presne podle vaseho popisu - diky.
Pojistka od sireny proverena a promerena (dneska jsem si kvuli tomu byl i pro vlastni multimetr...) a bohuzel, tam mi nic neutika, zroutem je skutecne a porad pojistka c. 32... (a ta 28cka...) Takze ted, kdyz nutne musim nekam jet, vyndavam pojistky jak divej...
Pozitri se zkusim domluvit s mekanikem, ze bysme se do toho poradne pustili, aspon jsem vykoumal kam koukat a kde hledat, no stve mi to...
Pojistka od sireny proverena a promerena (dneska jsem si kvuli tomu byl i pro vlastni multimetr...) a bohuzel, tam mi nic neutika, zroutem je skutecne a porad pojistka c. 32... (a ta 28cka...) Takze ted, kdyz nutne musim nekam jet, vyndavam pojistky jak divej...
Pozitri se zkusim domluvit s mekanikem, ze bysme se do toho poradne pustili, aspon jsem vykoumal kam koukat a kde hledat, no stve mi to...
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#33 Vybijeni autobaterie
No mě se třeba stává, že když vyndám klíček ze zapalování, tak je pořád slyšet takový jemný tichounký bzučení, myslím si, že to bude od mechaniky na CD v rádiu. Je to možný? Bzučí vám to taky tak? Je to teda tichý, takže je třeba k tomu ve dne přiložit ucho, v noci jsem to slyšel snáz, kdy je všude ticho. Přijde mi to divný, protože po vytáhnutí klíče ze zapalování by teoreticky nic fungovat (bzučet) nemělo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#34 Vybijeni autobaterie
Je to ventilátorek za čidlem teploty za nějakou minutku to přestanePitris V70 píše:No mě se třeba stává, že když vyndám klíček ze zapalování, tak je pořád slyšet takový jemný tichounký bzučení, myslím si, že to bude od mechaniky na CD v rádiu. Je to možný? Bzučí vám to taky tak? Je to teda tichý, takže je třeba k tomu ve dne přiložit ucho, v noci jsem to slyšel snáz, kdy je všude ticho. Přijde mi to divný, protože po vytáhnutí klíče ze zapalování by teoreticky nic fungovat (bzučet) nemělo.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#35 Vybijeni autobaterie
No ono to právě nepřestává, dělá to celou dobu, ale i tak po pár dnech stání dokážu auto natočit, tak to nebude mít snad zas tak velkej odběr, ale je to divný
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#36 Vybijeni autobaterie
Zkus vydržet, se ti to nevypne po minutě ale třeba po deseti minutách. Tohle si zjistíš jedině tak, že se tam zamkneš na těch 10-15 minut a budeš to sledovat. Standardně to člověk nedělá, protože člověk zbytečně nesedí v zamčeným autě s vyndaným klíčem ze zapalování ale jinou cestu jak to zjistit neznám.Pitris V70 píše:No ono to právě nepřestává, dělá to celou dobu, ale i tak po pár dnech stání dokážu auto natočit, tak to nebude mít snad zas tak velkej odběr, ale je to divný
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#37 Vybijeni autobaterie
Tak ono to zjistím bezpečně tak, že když odcházím, tak to bzučí a když přijdu kdykoliv jindy tak to bzučí pořád Takže ani v autě sedět nemusím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#38 Vybijeni autobaterie
Zkus nechat otevřená okna, auto zamčít. A poslechnout si to třeba za 10 minut s tím, že neotevřeš/neodemčeš dveře.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#39 Vybijeni autobaterie
ale mě to bzučí až když strčim klíček do zapalování, takže příchod a odemčení nemá vliv
mam pocit, že se mi tohle dělo na Mastodontovi tesně před repasí hlavní jednotky co do ní pršelo.
mam pocit, že se mi tohle dělo na Mastodontovi tesně před repasí hlavní jednotky co do ní pršelo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#40 Vybijeni autobaterie
No tak to bude těžký s těma otevřenýma oknama, protože to zas tak silně nebzučí, tak leda někdy v noci to zkusim když už je všude ticho A co stála ta celková repase jednotky? Uvidíme, co dál. Mám domluvenou origo diagnostiku, tak uvidíme co to načte.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#41 Vybijeni autobaterie
Zdravim panove, tak opet mensi update. V patek jsme objednani s Volvikem k autoelektrikari, ktery snad rozlusti vic. Mne to samozrejme v mezicase nedalo a jeste jednou jsem vse promeril a zjistil chybu z nasi strany. Pojistku c. 28 jsme podezrivali nepravem, proud bere teda jenom 32ka, tak jsem na to zvedav.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#42 Vybijeni autobaterie
Tak mame vyreseno. Uf. I kdyz to vypadalo vselijak, tak behem vcerejsiho a predvcerejsiho dne mi palubak vyhodil chybu airbagu + mi zacal vetrak teploty zit vlastnim zivotem a zase trosku nakousal baterku, nastesti ne do mrtva. Dneska jsme si s Volvikem dali rande s nekym, kdo tomu konecne poradne rozumi a je vymalovano - bohuzel / bohudik vadna CEMka, no jo 2oo4ka... Timto vam vsem moc dekuji za snahu, pomoc a at se vam vsechny poruchy vyhnou velkym obloukem a auta jezdi jako po masle.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#43 Vybijeni autobaterie
... a flašku za správný tip vyhrává: sordo.
Hlavně, že se na to přišlo (relativně rychle - t.j. bez vyměňování půlky auta).
P.
Hlavně, že se na to přišlo (relativně rychle - t.j. bez vyměňování půlky auta).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#44 Vybijeni autobaterie
Mám dost možná podobný problém. Tiché vrčení malého ventilátorku za čidlem teploty mám taky, ale vždy po vypnutí zapalování po 1 minutě ztichne - aspoň co jsem kontroloval.
Ale za kastlíkem spolujezdce je po vypnutí motoru (i po zamknutí) slyšet přerušované pískání --> (první půlka je zevnitř, druhá zvenku).
Vypozoroval jsem, že to občas píská i když se vrátím k zamknutému autu za 2 hodiny... a na druhý den je baterka vybitá. Nedělá to často (nicméně za poslední měsíc asi 2x).
Ten zvuk je slyšet jak zevnitř, tak i zvenku (z motorového prostoru - nejlíp přes mřížku pod stěračem spolujezdce.
Otázky:
- je to ventilátor? Jestli ano tak je asi na odchodu, že? Co s tím (vyndat, promazat, nebo radši shánět nový?)
- jak donutit auto ventilátor (nebo co to je) vypnout aby to nevycuclo baterku? Vadná CEMka?
EDIT: Jedná se o S60 v podpisu.
Ale za kastlíkem spolujezdce je po vypnutí motoru (i po zamknutí) slyšet přerušované pískání --> (první půlka je zevnitř, druhá zvenku).
Vypozoroval jsem, že to občas píská i když se vrátím k zamknutému autu za 2 hodiny... a na druhý den je baterka vybitá. Nedělá to často (nicméně za poslední měsíc asi 2x).
Ten zvuk je slyšet jak zevnitř, tak i zvenku (z motorového prostoru - nejlíp přes mřížku pod stěračem spolujezdce.
Otázky:
- je to ventilátor? Jestli ano tak je asi na odchodu, že? Co s tím (vyndat, promazat, nebo radši shánět nový?)
- jak donutit auto ventilátor (nebo co to je) vypnout aby to nevycuclo baterku? Vadná CEMka?
EDIT: Jedná se o S60 v podpisu.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#45 Vybijeni autobaterie
Tak se mi to stalo zas... zkusil jsem vytahovat pojistky. Když vytáhnu pojistku č.26 (30A) "interiérový ventilátor klimatizace" na boku palubovky, tak ventilátor přestane hučet/pískat. Když jsem ji vrátil, tak se ještě roztočil ale po pár vteřinách přestal. Pak je v autě úplné ticho. Tak uvidíme, jestli se to potvrdí a nevybije baterku něco jiného.
Nicméně otázka zůstává - jak donutit větrák aby se furt netočil?
Nicméně otázka zůstává - jak donutit větrák aby se furt netočil?
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#46 Vybijeni autobaterie
Koukam, ze Tvoje S60 je taky rok 2oo4... Ja, kdyz jsem auto musel pouzivat v tomhle stavu, tak jsem vytahoval dohromady 3 pojistky, mezi nima byla i presne ta, co pises, naposled mi baterku vybila prave ona... Z meho pohledu, a to ti asi rekne vetsina lidi, je nejjednodussi a nejrychlejsi auto proste napichnout...raadjek píše:Tak se mi to stalo zas... zkusil jsem vytahovat pojistky. Když vytáhnu pojistku č.26 (30A) "interiérový ventilátor klimatizace" na boku palubovky, tak ventilátor přestane hučet/pískat. Když jsem ji vrátil, tak se ještě roztočil ale po pár vteřinách přestal. Pak je v autě úplné ticho. Tak uvidíme, jestli se to potvrdí a nevybije baterku něco jiného.
Nicméně otázka zůstává - jak donutit větrák aby se furt netočil?
Jinak ja dnes postoupil, probehla operace a ted nas ceka zaslani ke klukum z "D5T5", timto jim moc dekuju...
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#47 Vybijeni autobaterie
No jo, budu muset na diagnostiku. Nedávno (asi před měsícem) tam auto bylo, ale ne kvůli tomu takže se na to speciálně nezaměřoval. Asi to skončí repasem CEM-ky (stejně si chci nechat udělat zálohu jak jen to bude možné).
Zatím se mi zdá, že když vypnu klima "automatické" nastavení, tak se větrák netočí po zamknutí. To by odpovídalo i informacím z jichých vláken. Musím to ještě trošku pozorovat jak se to chová.
Zatím se mi zdá, že když vypnu klima "automatické" nastavení, tak se větrák netočí po zamknutí. To by odpovídalo i informacím z jichých vláken. Musím to ještě trošku pozorovat jak se to chová.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
#48 Vybijeni autobaterie
Tak tu máme další update. CEMka vyměněna a symptomy zmizely, tedy konečně opět můžu normálně jezdit bez vyndavání pojistek... Pokud jsem správně vstřebal info, tak nejen CEMka, ale i zákl. deska v mém případě nebyly zrovna v nejlepším stavu, uf... Ještě jednou všem díky a aby toho nebylo málo, tak pro změnu teď budu muset řešit nějak poblázněný větrák, resp. jeho regulaci, koukal jsem, že tu už nějaká vlákna jsou, tak to bude další věc a pak už věřím, že auto bude ve stavu, jako by sjelo z výrobní linky, né-li lepším!
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 25
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Detva
- Vůz: S60 D5 2002
#49 Vybijeni autobaterie
Ahojte. Mam problem s mojou XC90 d5 2004. Ked sa na aute jazdi denno denne, vsetko je bez problemov. Auto ked postoji 3 a viac dni, nenastartuje. Klucik poloha 2, vsetko sa pekne rozsvieti ale starterom ani len necukne (ale budiky v moment stiahne uplne). Dam startovacie kable, zaloznu baterku a bez cakania chyti na brnk. Baterka nema ani dva roky a ako vravim pri jazdeni aj kratkych tras ale kazdodennych ide auto bez problemov. Svetla v kufri a kstliku nesvietia, vetrak nehuci (odkedy nepouzivam funkciu auto pri klime), sirenu nad PP kolesom nemam a vida je cista (okrem chyby aqs teda). Klucik na mieste nenechavam ani v polohe 1 lebo baterku vymlati do polhodiny. Co sa tyka cem, mam presne sedu cem z vadnej serie ale ziadne symptomy uvedene vo vlakne nemam. Alternator je po repase, nastartovany podla multimetra hadze 14.2V, pri vypnutom kluciku a nezamknutom aute mam naptie 12.33v, po zamknuti a uspani jednotiek 12.44v. Bateria Exide AGM 95ah. Jedine co som si vzdy vsimol este pred tymto problemom mi vzdy pri starte stiahlo budiky. Mam modul cfe kde mi ukazuje aj napatie a hned po starte je 10.4V a narasta az na spominanych 14v. Svorky na baterii su ciste, plus kontakt v motorovom priestore tiez ale ku minusu som sa nedostal. Nejake tipi z vesteckej gule?
_________________
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#50 Vybijeni autobaterie
Změřit klidový odběr zamčeného a uspaného auta. Normální stav méně jak 30mA
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek