Vybijeni autobaterie

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#26 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od ok2ucx »

Siréna alarmu je napájená z UEM (to je vnitřní zpětné zrcátko). Odpojením sirény (je-li tam) bych asi začal.

EDIT (14/3/2016): není napájená, ale auto se sirénou přes UEM komunikuje. Napájení je extra po pojistce č. 38.

P.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 14 bře 2016 10:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 595
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#27 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od L4W »

Psal že alarm nemá, což se mi zdá zvláštní. Nebyl v základu?
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#28 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Schweppes »

Ares píše:Ak sa ti nezamyka kufor, tak jednotky nejdú spať. Je to aj v návode. Nezamknute auto má väčší odber.
On se mi kufr ve skutecnosti zamyka, jen na palubnim PC mam napsáno, ze je otevreny, i kdyz to tak neni, co jsem zkoumal, mel by to byt spatny zamek...snad...
Romulusw píše:RCM - right camera module
UEM - upper electronic module
Obrázek
Moc dekuju, pekna sbirka zkratek...
L4W píše:Psal že alarm nemá, což se mi zdá zvláštní. Nebyl v základu?
Skutecne ho nemam, nebo jsem o tom aspon presvedcen... Vzdycky jsem si myslel, ze alarm u V70 P2 poznam podle diody za celnim sklem, nebo je to jinak??? Na centralu mam jen "panic" funkci, to ale auto troubi...
ok2ucx píše:Siréna alarmu je napájená z UEM (to je vnitřní zpětné zrcátko). Odpojením sirény (je-li tam) bych asi začal.
P.
Zatim je jednim z poderzelych tedy to zpetne zrcatko, nebo neco s nim, to je ale vlastne jen pulka problemu, protoze pak mi nekde utika dalsich par A...

Napada me - da se nejak overit samozatmavovani zpet zrcatka??? Posvitit na nej treba baterkou??? Omlouvam se, jestli se ptam zbytecne moc, dost veci se da asi vygooglit, kdyz ja ale radeji nazory primo od lidi... Diky
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1285
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#29 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od martines »

Schweppes píše: da se nejak overit samozatmavovani zpet zrcatka??? Posvitit na nej treba baterkou??? Omlouvam se, jestli se ptam
jasný posviť si nějakou baterkou, vnímání odrazu ze zrcátka jako by ti někdo svítil přes zatmavenou folii, na očích to pocítíš, ani by si neměl přivírat oči.
Naposledy upravil(a) martines dne 11 bře 2016 21:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#30 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od marekl »

Schweppes píše:Napada me - da se nejak overit samozatmavovani zpet zrcatka??? Posvitit na nej treba baterkou??? y
...nebo za denního světla zakrýt optočlen na zadní straně zrcátka ;)

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#31 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od ok2ucx »

marekl píše:
Schweppes píše:Napada me - da se nejak overit samozatmavovani zpet zrcatka??? Posvitit na nej treba baterkou???
...nebo za denního světla zakrýt optočlen na zadní straně zrcátka ;)
... ale musí být nastartovaný motor. A chvíli to trvá (možná tak 15 sekund), než to ztmavne.


Siréna nesiréna = vyhoď úplně pojistku č. 38 (5A) = ta ja pod č. 32, ale jistí samostatně jen tu sirénu. To je pro jistotu, kdyby tam byla.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#32 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Schweppes »

Tak jsem zase chvili patral (jen kdyby bylo vic toho casu...), samozatmavovaci zrcatko funguje, presne podle vaseho popisu - diky.

Pojistka od sireny proverena a promerena (dneska jsem si kvuli tomu byl i pro vlastni multimetr...) a bohuzel, tam mi nic neutika, zroutem je skutecne a porad pojistka c. 32... (a ta 28cka...) Takze ted, kdyz nutne musim nekam jet, vyndavam pojistky jak divej...

Pozitri se zkusim domluvit s mekanikem, ze bysme se do toho poradne pustili, aspon jsem vykoumal kam koukat a kde hledat, no stve mi to...
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 118
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Královéhradecký kraj
Vůz: V70 D5, 2004

#33 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Pitris V70 »

No mě se třeba stává, že když vyndám klíček ze zapalování, tak je pořád slyšet takový jemný tichounký bzučení, myslím si, že to bude od mechaniky na CD v rádiu. Je to možný? Bzučí vám to taky tak? Je to teda tichý, takže je třeba k tomu ve dne přiložit ucho, v noci jsem to slyšel snáz, kdy je všude ticho. Přijde mi to divný, protože po vytáhnutí klíče ze zapalování by teoreticky nic fungovat (bzučet) nemělo.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#34 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od karelvolvo »

Pitris V70 píše:No mě se třeba stává, že když vyndám klíček ze zapalování, tak je pořád slyšet takový jemný tichounký bzučení, myslím si, že to bude od mechaniky na CD v rádiu. Je to možný? Bzučí vám to taky tak? Je to teda tichý, takže je třeba k tomu ve dne přiložit ucho, v noci jsem to slyšel snáz, kdy je všude ticho. Přijde mi to divný, protože po vytáhnutí klíče ze zapalování by teoreticky nic fungovat (bzučet) nemělo.
Je to ventilátorek za čidlem teploty za nějakou minutku to přestane
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 118
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Královéhradecký kraj
Vůz: V70 D5, 2004

#35 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Pitris V70 »

No ono to právě nepřestává, dělá to celou dobu, ale i tak po pár dnech stání dokážu auto natočit, tak to nebude mít snad zas tak velkej odběr, ale je to divný :-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1285
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#36 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od martines »

Pitris V70 píše:No ono to právě nepřestává, dělá to celou dobu, ale i tak po pár dnech stání dokážu auto natočit, tak to nebude mít snad zas tak velkej odběr, ale je to divný :-)
Zkus vydržet, se ti to nevypne po minutě ale třeba po deseti minutách. Tohle si zjistíš jedině tak, že se tam zamkneš na těch 10-15 minut a budeš to sledovat. Standardně to člověk nedělá, protože člověk zbytečně nesedí v zamčeným autě s vyndaným klíčem ze zapalování :D ale jinou cestu jak to zjistit neznám.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 118
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Královéhradecký kraj
Vůz: V70 D5, 2004

#37 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Pitris V70 »

Tak ono to zjistím bezpečně tak, že když odcházím, tak to bzučí a když přijdu kdykoliv jindy tak to bzučí pořád :-) Takže ani v autě sedět nemusím :-)

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#38 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od ok2ucx »

Zkus nechat otevřená okna, auto zamčít. A poslechnout si to třeba za 10 minut s tím, že neotevřeš/neodemčeš dveře.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#39 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Urvanej »

ale mě to bzučí až když strčim klíček do zapalování, takže příchod a odemčení nemá vliv
mam pocit, že se mi tohle dělo na Mastodontovi tesně před repasí hlavní jednotky co do ní pršelo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 118
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Královéhradecký kraj
Vůz: V70 D5, 2004

#40 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Pitris V70 »

No tak to bude těžký s těma otevřenýma oknama, protože to zas tak silně nebzučí, tak leda někdy v noci to zkusim když už je všude ticho :-) A co stála ta celková repase jednotky? Uvidíme, co dál. Mám domluvenou origo diagnostiku, tak uvidíme co to načte.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#41 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Schweppes »

Zdravim panove, tak opet mensi update. V patek jsme objednani s Volvikem k autoelektrikari, ktery snad rozlusti vic. Mne to samozrejme v mezicase nedalo a jeste jednou jsem vse promeril a zjistil chybu z nasi strany. Pojistku c. 28 jsme podezrivali nepravem, proud bere teda jenom 32ka, tak jsem na to zvedav.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#42 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Schweppes »

Tak mame vyreseno. Uf. I kdyz to vypadalo vselijak, tak behem vcerejsiho a predvcerejsiho dne mi palubak vyhodil chybu airbagu + mi zacal vetrak teploty zit vlastnim zivotem a zase trosku nakousal baterku, nastesti ne do mrtva. Dneska jsme si s Volvikem dali rande s nekym, kdo tomu konecne poradne rozumi a je vymalovano - bohuzel / bohudik vadna CEMka, no jo 2oo4ka... Timto vam vsem moc dekuji za snahu, pomoc a at se vam vsechny poruchy vyhnou velkym obloukem a auta jezdi jako po masle.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#43 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od ok2ucx »

... a flašku za správný tip vyhrává: sordo.

Hlavně, že se na to přišlo (relativně rychle - t.j. bez vyměňování půlky auta).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#44 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od raadjek »

Mám dost možná podobný problém. Tiché vrčení malého ventilátorku za čidlem teploty mám taky, ale vždy po vypnutí zapalování po 1 minutě ztichne - aspoň co jsem kontroloval.
Ale za kastlíkem spolujezdce je po vypnutí motoru (i po zamknutí) slyšet přerušované pískání --> (první půlka je zevnitř, druhá zvenku).
Vypozoroval jsem, že to občas píská i když se vrátím k zamknutému autu za 2 hodiny... a na druhý den je baterka vybitá. Nedělá to často (nicméně za poslední měsíc asi 2x).
Ten zvuk je slyšet jak zevnitř, tak i zvenku (z motorového prostoru - nejlíp přes mřížku pod stěračem spolujezdce.

Otázky:
- je to ventilátor? Jestli ano tak je asi na odchodu, že? Co s tím (vyndat, promazat, nebo radši shánět nový?)
- jak donutit auto ventilátor (nebo co to je) vypnout aby to nevycuclo baterku? Vadná CEMka?

EDIT: Jedná se o S60 v podpisu.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#45 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od raadjek »

Tak se mi to stalo zas... zkusil jsem vytahovat pojistky. Když vytáhnu pojistku č.26 (30A) "interiérový ventilátor klimatizace" na boku palubovky, tak ventilátor přestane hučet/pískat. Když jsem ji vrátil, tak se ještě roztočil ale po pár vteřinách přestal. Pak je v autě úplné ticho. Tak uvidíme, jestli se to potvrdí a nevybije baterku něco jiného.

Nicméně otázka zůstává - jak donutit větrák aby se furt netočil?
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#46 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Schweppes »

raadjek píše:Tak se mi to stalo zas... zkusil jsem vytahovat pojistky. Když vytáhnu pojistku č.26 (30A) "interiérový ventilátor klimatizace" na boku palubovky, tak ventilátor přestane hučet/pískat. Když jsem ji vrátil, tak se ještě roztočil ale po pár vteřinách přestal. Pak je v autě úplné ticho. Tak uvidíme, jestli se to potvrdí a nevybije baterku něco jiného.

Nicméně otázka zůstává - jak donutit větrák aby se furt netočil?
Koukam, ze Tvoje S60 je taky rok 2oo4... Ja, kdyz jsem auto musel pouzivat v tomhle stavu, tak jsem vytahoval dohromady 3 pojistky, mezi nima byla i presne ta, co pises, naposled mi baterku vybila prave ona... Z meho pohledu, a to ti asi rekne vetsina lidi, je nejjednodussi a nejrychlejsi auto proste napichnout...

Jinak ja dnes postoupil, probehla operace a ted nas ceka zaslani ke klukum z "D5T5", timto jim moc dekuju...
ImageUploadedByTapatalk1458746969.666597.jpg
ImageUploadedByTapatalk1458746969.666597.jpg (60.72 KiB) Zobrazeno 476 x
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#47 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od raadjek »

No jo, budu muset na diagnostiku. Nedávno (asi před měsícem) tam auto bylo, ale ne kvůli tomu takže se na to speciálně nezaměřoval. Asi to skončí repasem CEM-ky (stejně si chci nechat udělat zálohu jak jen to bude možné).

Zatím se mi zdá, že když vypnu klima "automatické" nastavení, tak se větrák netočí po zamknutí. To by odpovídalo i informacím z jichých vláken. Musím to ještě trošku pozorovat jak se to chová.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#48 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Schweppes »

Tak tu máme další update. :) CEMka vyměněna a symptomy zmizely, tedy konečně opět můžu normálně jezdit bez vyndavání pojistek... :Yahoo!: Pokud jsem správně vstřebal info, tak nejen CEMka, ale i zákl. deska v mém případě nebyly zrovna v nejlepším stavu, uf... Ještě jednou všem díky a aby toho nebylo málo, tak pro změnu teď budu muset řešit nějak poblázněný větrák, resp. jeho regulaci, koukal jsem, že tu už nějaká vlákna jsou, tak to bude další věc a pak už věřím, že auto bude ve stavu, jako by sjelo z výrobní linky, né-li lepším! :lol:
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 25
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Detva
Vůz: S60 D5 2002

#49 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od MatoS »

Ahojte. Mam problem s mojou XC90 d5 2004. Ked sa na aute jazdi denno denne, vsetko je bez problemov. Auto ked postoji 3 a viac dni, nenastartuje. Klucik poloha 2, vsetko sa pekne rozsvieti ale starterom ani len necukne (ale budiky v moment stiahne uplne). Dam startovacie kable, zaloznu baterku a bez cakania chyti na brnk. Baterka nema ani dva roky a ako vravim pri jazdeni aj kratkych tras ale kazdodennych ide auto bez problemov. Svetla v kufri a kstliku nesvietia, vetrak nehuci (odkedy nepouzivam funkciu auto pri klime), sirenu nad PP kolesom nemam a vida je cista (okrem chyby aqs teda). Klucik na mieste nenechavam ani v polohe 1 lebo baterku vymlati do polhodiny. Co sa tyka cem, mam presne sedu cem z vadnej serie ale ziadne symptomy uvedene vo vlakne nemam. Alternator je po repase, nastartovany podla multimetra hadze 14.2V, pri vypnutom kluciku a nezamknutom aute mam naptie 12.33v, po zamknuti a uspani jednotiek 12.44v. Bateria Exide AGM 95ah. Jedine co som si vzdy vsimol este pred tymto problemom mi vzdy pri starte stiahlo budiky. Mam modul cfe kde mi ukazuje aj napatie a hned po starte je 10.4V a narasta az na spominanych 14v. Svorky na baterii su ciste, plus kontakt v motorovom priestore tiez ale ku minusu som sa nedostal. Nejake tipi z vesteckej gule?
_________________
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5140
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#50 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Změřit klidový odběr zamčeného a uspaného auta. Normální stav méně jak 30mA
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“